Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicIk speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Reg. datum: 09 januari 2008
Het ging me niet om de gangstersfeer, maar om het feit dat je veel verrassende dingen hebt en dat de buurten echt totaal verschillende inwoners hebben enzo.quote:Vanitas schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:41:
[...]
Sfeer in SA vond ik anders maar niks. Ik werd helemaal gestoord van dat homie dit, homie dat, dat stelletje wannabe gangster negers dat hun hood wilt terugwinnen.
Als ik dat soort shit wil zien dan zet ik wel een random clip van 50 cent op...
Ik geloof ook zeker dat het verhaal van 4 way better is.
Remceu wijzigde dit bericht 04-05-2008 22:47 (5%)
Reg. datum: 13 augustus 2004
En de uitgestrekte leegtes. Ik vond het enorm sfeervol dat rijden van de ene stad naar de andere. Erg rustgevend, tussen alle brute actie door. Erg stoer ook dat ze dat aangedurfd hebben in een game. Gewoon eens 'niets'.quote:Remceu schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:47:
[...]
Het ging me niet om de gangstersfeer, maar om het feit dat je veel verrassende dingen hebt en dat de buurten echt totaal verschillende inwoners hebben enzo.
Reg. datum: 09 januari 2008
Oeh, inderdaad. Dat met de graphics van gta IV zou echt goddelijk zijn. Ik ben serieus jaren met dat spel zoet geweest en wilde daarom eigenlijk een 360 in huis halen voor IV, maar ik denk dat ik het toch maar niet doe.quote:cdneger schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:48:
[...]
En de uitgestrekte leegtes. Ik vond het enorm sfeervol dat rijden van de ene stad naar de andere. Erg rustgevend, tussen alle brute actie door. Erg stoer ook dat ze dat aangedurfd hebben in een game. Gewoon eens 'niets'.
Reg. datum: 20 november 2006
4 en VC zijn de beste vind ik. VC was gewoon harstikke goed voor z'n tijd op de PS2, natuurlijk is gta 4 mooier en weer extra dingen, maar voordat ik zoveel uur in gta 4 als in VC heb gestoken ben ik wel weer een jaar verder
Enige storende in gta4 vind ik het steeds gebeld worden door vrienden. Ik geef er niet om en het stoort me alleen maar.
Nog even kort over vastlopers, ik heb er 4 gehad (40gb ps3). Maar sinds ik autosave uit heb staan heb ik nergens meer last van. Nou moest ik auto save toch al uitzetten omdat autosave blijkbaar alleen in slot 1 werkt en ik niet wil dat er per ongeluk over mijn save heen word gesaved. Dus altijd het proberen waar om uit te zetten.
Net 3de eilandje unlocked btw, moet zeggen dat de missie die hem unlockte me erg meeviel, liep er zo doorheen eigenlijk terwijl ik dacht dat het moeilijk zou worden. Cover system werkt echt goed.
edit: uit niet aan >_>
Behalve als je voor een missie helemaal aan de andere kant van de map moest zijn, gaaap! Snelweg op proberen NIET geramt te worden door een stel idioten op de weg. Zelfs oude trucks die jij niet boven de 100Mph kan krijgen rijden plotseling 180Mph zodra jij in een beetje auto zit..en vooral niet opletten waar jij rijdt!quote:cdneger schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:48:
[...]
En de uitgestrekte leegtes. Ik vond het enorm sfeervol dat rijden van de ene stad naar de andere. Erg rustgevend, tussen alle brute actie door. Erg stoer ook dat ze dat aangedurfd hebben in een game. Gewoon eens 'niets'.
Hier kun je als je het rust wilt gewoon een taxi nemen, lekker terugzitten en rondkijken!
swampy wijzigde dit bericht 04-05-2008 23:00 (18%)
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Reg. datum: 01 mei 2005
quote:Bizzarro schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:27:
[...]
Komt ie dan he, het andere einde:
spoiler:Ik had dus voor het geld gekozen (250.000 krijg je).
Bij Roma's wedding wordt Roman vermoord door een huurling van Dimitri.
Je volgt dan dezelfde eindmissie maar ipv met een scooter oid achter een boot aan moet je via een gevecht in een warehouse met een boot achter dimitri (die in een heli zit) aan.
Little Jacob komt je dan op een gegeven moment boven je vliegen met een chopper en daar ga je dan in verder. Je land op een gegeven moment op hapiness Island waar je dimitri achtervolgt en afmaakt, Little Jacob komt er dan ook bij.
In dat andere einde staat Roman er ook bij volgens mij, maar die is dus dood als je voor het geld kiest.
Ik heb de game nu klaar dus, en kan dus niet meer met Jacob weg, dat is jammer, ook geen gratis taxi meer.
Verder zei Malorie nog zwanger te zijn, ben benieuwd wat daar verder mee gebeurd.
Apple MacBook Pro | PS3
Reg. datum: 25 maart 2005
hoorde net van een maatje dat dinsdag de patch uitkomt? iemand dat ook gehoord die dat kan bevestigen?
dat was het dan weer voor deze post
ik vind het juist jammer dat die mogelijkheid om een taxi te pakken erin zit. Want ik merk bij mezelf dat ik alleen maar bezig om taxi's te zoeken ipv een auto jatten en er zelf heen rijden.quote:DaitoX.nl schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:56:
hmm, GTA:SA vind ik de minste van de serie (wel leuk nog, maar wel minder dan de andere). SA was gewoon te groot en teveel lege plekken daardoor. Als SA nou zo'n taxi systeem had als gta 4 heeft nu zou erg geholpen hebben.
4 en VC zijn de beste vind ik. VC was gewoon harstikke goed voor z'n tijd op de PS2, natuurlijk is gta 4 mooier en weer extra dingen, maar voordat ik zoveel uur in gta 4 als in VC heb gestoken ben ik wel weer een jaar verder.
Enige storende in gta4 vind ik het steeds gebeld worden door vrienden. Ik geef er niet om en het stoort me alleen maar.
Nog even kort over vastlopers, ik heb er 4 gehad (40gb ps3). Maar sinds ik autosave uit heb staan heb ik nergens meer last van. Nou moest ik auto save toch al uitzetten omdat autosave blijkbaar alleen in slot 1 werkt en ik niet wil dat er per ongeluk over mijn save heen word gesaved. Dus altijd het proberen waar om uit te zetten.
Net 3de eilandje unlocked btw, moet zeggen dat de missie die hem unlockte me erg meeviel, liep er zo doorheen eigenlijk terwijl ik dacht dat het moeilijk zou worden. Cover system werkt echt goed.
edit: uit niet aan >_>
Daarnaast heb ik in dit deel helemaal niet het idee dat je jezelf op aan het werken bent. Wat dat betreft vond ik Vice City echt geweldig. Heerlijke sfeer, en daarnaast jezelf opwerken met properties kopen etc.
Ik vind het verhaal dan ook behoorlijk los in IV, je bent voor willekeurige mensen missies aan het doen voor geld, wat je allang hebt.
Al die 10'en zijn behoorlijk overdreven, in mijn ogen VC>IV>SA>3
WHWWLMXP
Reg. datum: 27 april 2007
Gisteren ben ik een paar uur bezig geweest met het verkennen van Liberty City en vandaag ben ik 9 uur achter elkaar bezig geweest met de verhaallijn.
De beste verbeteringen vind ik het taxisysteem en de route die voor je wordt uitgestippeld op de radar, die heb je echt wel nodig met alle snelwegen en hoogteverschillen in dit deel.
Het taxisysteem vind ik heel goed in elkaar steken, ik heb nu toch aardig vaak gebruik gemaakt hiervan hoewel ik zelf rijden nog steeds leuker vind. Maar als je weer eens een missie over moet doen of toch geen zin hebt om een lang stuk te rijden is dit echt een uitkomst. Het is zelfs leuk om gewoon de rit echt uit te zitten vanwege de gesprekken die je voert met de chauffeur (nu ik dit typ weet ik niet meer of dit bij alle taxi`s zo is maar in ieder geval wel bij die van Roman).
Wat ik trouwens ook echt tof vind is het alarmsysteem. Als je 911 belt krijg je een persoon aan de lijn die vol enthousiasme (niet dus) de opties voor je opsomt en dan kan je dus gewoon op elk moment een ziekenwagen, politiewagen of brandweerwagen inschakelen.
Met jou kan ik praten, mensen met dat gezeur over dat er helemaal niks was, en lange delen bergen ,etc.quote:cdneger schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:48:
[...]
Ik vond dat ook geweldig!
Gewoon weg van de steden rond racen met een motor/auto en dan uiteindelijk weer bij een stad aankomen.
Super.
Reg. datum: 11 februari 2004
De gasten waarvan je een main mission krijgt zijn integrale delen van het spel, ze zijn meestal wel interessant en spelen een grote rol in het verhaal. De mensen van de side missions zijn niet zo integraal, maar hebben weer betrekking tot de andere NPC's. Ik wil niet denigrerend klinken, maar je zou beter moeten opletten. Je doet niet constant missies voor geld, er zit ook motivatie voor Niko erachter. Maar ik ben een speler die zich goed kan inleven in het verhaal en de wereld, misschien is mijn beleving anders. Het verhaal is zeker geen Oscar materiaal, maar het is veruit de beste van alle GTA's.quote:Timmai17 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:14:
[...]
ik vind het juist jammer dat die mogelijkheid om een taxi te pakken erin zit. Want ik merk bij mezelf dat ik alleen maar bezig om taxi's te zoeken ipv een auto jatten en er zelf heen rijden.
Daarnaast heb ik in dit deel helemaal niet het idee dat je jezelf op aan het werken bent. Wat dat betreft vond ik Vice City echt geweldig. Heerlijke sfeer, en daarnaast jezelf opwerken met properties kopen etc.
Ik vind het verhaal dan ook behoorlijk los in IV, je bent voor willekeurige mensen missies aan het doen voor geld, wat je allang hebt.
Al die 10'en zijn behoorlijk overdreven, in mijn ogen VC>IV>SA>3
Dat de taxis erin zitten is hetzelfde als het Fast Travel verhaal van Oblivion, je hoeft het niet te gebruiken als je het niet wilt. Ik neem ook altijd de auto als ik een toevallig een leuke voorbij zie rijden.
mister_S wijzigde dit bericht 04-05-2008 23:29 (30%)
Dat gezegd, ik vind dit spel hoe dan ook al meer als compleet. Het enige minpunt vind ik dat je als je een frustrerende missie faalt, je er elke weer naar toe moet rijden. Maar na een aantal keer ga ik gewoon iets anders doen en probeer ik het later nog eens.
Die race van Brucie had ik heel lang uitgesteld, knettergek werd ik er van, maar uiteindelijk:
You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?
dat is iets wat ik mis, en die lange leegtes waren echt geweldig leuk bij de multiplayer die we met de GoT bende speelden, nachte lang cruisen over de snelweg, naar die grote berg toe, door het bos, net als in i het echt leven, nu heb je een brugquote:W1ckeD schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:25:
[...]
Met jou kan ik praten, mensen met dat gezeur over dat er helemaal niks was, en lange delen bergen ,etc.
Ik vond dat ook geweldig!
Gewoon weg van de steden rond racen met een motor/auto en dan uiteindelijk weer bij een stad aankomen.
Super.
de feeling die SA had krijg ik niet bij 4, ondanks dat domme 50ct gedoe in SA.
neemt niet weg dat het verhaal veel sterker is, de gameplay goed, details mooier en het is gewoon weer nieuw en wennen
ik hoop iig in de toekomst op een leuke multiplayer tijd met de "good old boys" van de SA tijd want wat heb ik me toen vermaakt zeg
Vanaf heden ben ik Microsoft Certified Notepad Professional, nu nog m'n MS-Paint examen :/
De hidden weapons heb je geen ruk aan paar kogels en weer leeg zijn ze
Gebruik hier nu een cheat voor enige nadeel is dat je 1 achievement niet kan halen.
Had zelf gehoopt dat je een gun shop kon leegroven door de eigenaar te killen, maar dit heeft tot nu toe niet gewerkt.
Hier sluit ik mij volkomen bij aan. Indien GTA IV ook op de PC uit gaat komen hoop ik dat de mod-community het multiplayer gedeelte dusdanig aan kan passen zodat er met meer dan 16 spelers op één server gespeeld kan worden zoals in SA.quote:X.ExceL schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:33:
[...]
dat is iets wat ik mis, en die lange leegtes waren echt geweldig leuk bij de multiplayer die we met de GoT bende speelden, nachte lang cruisen over de snelweg, naar die grote berg toe, door het bos, net als in i het echt leven, nu heb je een brug![]()
.......................
ik hoop iig in de toekomst op een leuke multiplayer tijd met de "good old boys" van de SA tijd want wat heb ik me toen vermaakt zeg
AULXJMHR
quote:Jorn1986 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:36:
Vraag:
spoiler:ik moet die missie doen met dat sollicitatie-gesprek, iedere keer zodra ik die man heb neergeschoten breekt de hel los in dat gebouw, eerst 2 sterren, vervolgens 3 sterren en is de enige uitgang die er is die uitgang waar al die politie-mensen uit komen... de politie wordt steeds heftiger en ik kom er iedere keer als ik die missie doe niet het gebouw uit... wat doe ik fout? moet ik langer wachten totdat ik de kill maak (zodat die secretaresse geen alarm slaat)? Of moet ik gewoon nog een paar keer proberen mezelf er uit te schieten?
Reg. datum: 11 juli 2004
Verder had ik een pest hekel aan sa ! homie dit homie dat
Reg. datum: 06 juni 2007
Een mogelijkheid die ik ergens gelezen heb, dus niet zelf getest, gebruik een wapen dat minder de aandacht trektquote:Jorn1986 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:36:
Vraag:
spoiler:ik moet die missie doen met dat sollicitatie-gesprek, iedere keer zodra ik die man heb neergeschoten breekt de hel los in dat gebouw, eerst 2 sterren, vervolgens 3 sterren en is de enige uitgang die er is die uitgang waar al die politie-mensen uit komen... de politie wordt steeds heftiger en ik kom er iedere keer als ik die missie doe niet het gebouw uit... wat doe ik fout? moet ik langer wachten totdat ik de kill maak (zodat die secretaresse geen alarm slaat)? Of moet ik gewoon nog een paar keer proberen mezelf er uit te schieten?
Ik plaatste mijn auto naast een politie auto bij een stoplicht, zie ik opeens de agent aan de passagiers kant een donut uit het raam gooien...
Curlio.com Music News For You!
Y! Celebrate Life!
Zorgen dat je niet saved nadat je door de politie bent opgepakt, dan ben je je wapens kwijt, als je doodgaat en naar het ziekenhuis gaat hou je je wapens, beetje voorzichtig met je kogels omgaan en ik heb nooit meer wapens moeten kopen (33% nu), je heb ook al vrij snel geen last meer dat je geld op is dus dan is kopen ook geen probleem meer. En als je wat vaker met Little Jacob leuke dingen gaat doen wil die ook nog eens aan goedkopere prijzen wat wapens uit zijn achterbak verkopenquote:Grave schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:38:
Zit nu rond de 16% maar goed hoe komen jullie goedkoop aan wapens?
De hidden weapons heb je geen ruk aan paar kogels en weer leeg zijn ze![]()
Gebruik hier nu een cheat voor enige nadeel is dat je 1 achievement niet kan halen.
Had zelf gehoopt dat je een gun shop kon leegroven door de eigenaar te killen, maar dit heeft tot nu toe niet gewerkt.
Met de bus naar Mount Chilliad vanaf LV airport (met tussenstop bij de houten kotjes) en dan met zn allen ons best doen om die bus boven te krijgen (vooral lastig in de haarspeldquote:X.ExceL schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:33:
[...]
dat is iets wat ik mis, en die lange leegtes waren echt geweldig leuk bij de multiplayer die we met de GoT bende speelden, nachte lang cruisen over de snelweg, naar die grote berg toe, door het bos, net als in i het echt leven, nu heb je een brug
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.