Gathering of Tweakers

Quicksearch

Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5B-E | 2GB | MSI 7900GTO | Dell 2007WFP | enzovoort...

quote:
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Ze hadden vóór de launch met alle details moeten komen, om ervoor te zorgen dat veel meer mensen kiezen voor een 360 versie. GTAIV is een titel waarvoor mensen een console kopen.

Als vooraf een reclame campagne was gestart waarin duidelijk de dc was uitgelegd en de meerwaarde tov de PS3, dan had ms véél meer GTA's verkocht dan nu.

Bijvoorbeeld: bij GTAIV op de 360 krijg je toegang tot extra missies, muziek en vul zelf maar in....

Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk.
Ik ben zo iemand die deze week een console heeft gekocht. Een PS3. Heb net de videovergelijking gezien en inderdaad, de 360 versie is iets scherper. Echter, je moet het wel een beetje in perspectief blijven zien. Die verschillen zijn niet stuitend groot ofzo. Uiteindelijk heb ik voor een PS3 gekozen omdat deze op een aantal punten echt grote voordelen heeft tov 360 (bluray, wifi, interface, gratis online, goedkoop grote harde schijf inzetten, je kent ze wel). Dat de graphics voor GTA4 ietsje softer zijn kan ik prima mee leven.

.eXP | DonCorleone

Ja dat gratis mag ook wel ook ja, het online gedeelte van de de ps3 is de hele week al offline geweest geloof ik, geloof me daar wil je dus niet voor betalen ;)

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

Ik heb beide consoles en heb uiteindelijk voor de PS3 versie gekozen (alhoewel ik er nog niet van heb kunnen genieten) gewoon omwille van het geluid en het feit dat GTA IV zo'n game is die mijn 360 weer het hoekje (voor de 5e keer dan ) zou kunnen duwen. Heb al een kennis waar zijn 360 het heeft begeven na te intensief bezig te zijn met GTA IV.

simplicidad wijzigde dit bericht 02-05-2008 10:31 (66%)

Reg. datum: 13 augustus 2004

quote:
Donnie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:24:
Ja dat gratis mag ook wel ook ja, het online gedeelte van de de ps3 is de hele week al offline geweest geloof ik, geloof me daar wil je dus niet voor betalen ;)
Bij de 360 liep het anders ook niet al te soepeltjes... En daar betaal ik dan wél voor!

quote:
Zucht.... het wordt tijd dit xbox360 ervaringen topic maar te laten voor wat het is, zo te zien... :/

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe

quote:
EfBe schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:32:
[...]

Zucht.... het wordt tijd dit xbox360 ervaringen topic maar te laten voor wat het is, zo te zien... :/
Dit is het GTA IV topic ;)...

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

Iron Maiden rules !!!

quote:
Kohaku schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:06:
Ik ben gewend om met de PC te gamen, hoewel ik ook een PS3 heb staan. Tot nu toe is het me echter nooit gelukt om met shooters ook maar iets voor elkaar te krijgen op mijn PS3 vanwege de controller ipv muis. Hoe zit dat met GTA4? Ik zou de game graag willen kopen maar heb er niets aan als ik toch niets kan bereiken omdat ik dat schieten niet onder de knie krijg met een controller.
Als je GTA een shooter noemt lijkt het me beter dat je helemaal van die game afblijft |:(

Specs: AMD Athlon64 X2 6400+ @ 3,2Ghz | Arctic Freezer 64 Pro | 2048MB G.E.I.L. 3-3-3-9 @ 320Mhz | Sapphire Radeon 1950Pro 512MB | Zalman VF900-LED

quote:
Kroontje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:16:
[...]

spoiler:
Roman wel gebeld, werd weinig over gesproken. Roman heeft wel een ander penthouse geregeld, ook met alle luxe, wellicht is dat de andere storyline.. Dwayne's vriendin ook laten leven, maar het zal verder wel geen invloed hebben denk ik.. En wanneer we een nieuwe game gaan starten alle keuzes anders.. ;)
spoiler:
Die penthouse van Roman heb ik ook, in zuid Algonquin. Die van Dwayne is in Noord Algonquin.
ben ook echt wel benieuwd of er meerdere eindes zijn _/-\o_

I am RubbeR, You are Glue

quote:
simplicidad schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:45:
Ik vroeg mij af of er uberhaupt mensen zijn die hun GTA IV al hebben ontvangen van ps3home ?

Hier vandaag nog niets ontvangen dus het ziet er naar uit - met dit weekend - dat het ten vroegste 5 mei zal worden voor mijn "preorder" (die ik zeker zou ontvangen op de launch *sic*) die ik geplaatst heb in februari. Echt belachelijk slechte service.
offtopic:
Hier hetzelfde, dan bij XboxHome (Horen bij elkaar geloof ik). Ik heb ze vantevoren ge-emaild wanneer ze denken te leveren. Dan zeggen ze dat ze afgelopen maandag extra lang doorwerken om te proberen het meeste verstuurd te krijgen. Dus ik denk: Oh, maandag en anders wel dinsdag verstuurd. Dus dinsdag eens een emailtje gestuurd hoe het zat, krijg ik de reactie dat ze HOPEN hem deze week nog te kunnen verzenden....

Ik heb gister even GTA gezien bij iemand met Falcon, BenQ drive, en die had geen last van traagheid etc. Ben wel snel weggelopen, was te pijnlijk :P

Volgende keer gewoon kamperen voor de winkel!

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

Het is jammer dat de zogenaamd krachtigere PS3 het moet doen met een lagere resolutie dan de 360. Dit is al het zoveelste spel wat weer minder is op de PS3.
Bij de volgende consolle xbox 720 ps4 zal ik denk toch voor microsoft kiezen.

Reg. datum: 16 augustus 2007

quote:
belfrink schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Als je GTA een shooter noemt lijkt het me beter dat je helemaal van die game afblijft |:(
Waar staat dat ik GTA4 een shooter noem????? Ik geef alleen aan dat het schieten lastig is voor mij en zover ik weet wordt er in GTA4 ook geschoten en is het leuk dat ik dat ook zou kunnen. Ik weet ook wel dat het veel meer is dan dat alleen. Maar goed, het zal een kwestie van oefenen zijn voor mij en hopelijk dat auto-aim het voor mij makkelijker maakt. :)

quote:
Mutatie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:15:
Maar na 3x lapdance heb ik telkens problemen met de bouncers, hoort dat en hoe komt dat?
Ik gok op het niet hebben van voldoende geld >:). Lapdances kosten namelijk geld en wanneer je niet kan betalen, lijkt het mij normaal dat de uitsmijters even gedag komen zeggen. 8)

Reg. datum: 12 maart 2004

IGN had toch bij het juiste eind. Ps3 mooiere kleuren, xbox360 wat feller. Maar PS3 toch betere anti-alias en dat is in dit filmpje goed te zien. (alleen lijkt idd xbox360 scherper qua resolutie, maar dus wel meer karteltjes, voor wat het waard is)

http://www.gametrailers.com/player/33469.html

(overigens zijn die explosies op de ps3 nu echt zoveel vetter... (zie 2.13 min en verder) ???

hully wijzigde dit bericht 02-05-2008 10:55 (14%)

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Op de X360 lukt het mij met geen mogelijkheid om iets op te pakken. Je moet met LB iets oppakken want ik wil wat door het raam gooien bij die chinees, maar hij doet niks jammer genoeg?

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:53:
Op de X360 lukt het mij met geen mogelijkheid om iets op te pakken. Je moet met LB iets oppakken want ik wil wat door het raam gooien bij die chinees, maar hij doet niks jammer genoeg?
Op PS3 zat ik hier ook mee te klunzen. Pak gewoon je gun zou ik zeggen

Just a sweety :)
Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Als je om de hoek loopt kom je een steegje tegen, daar kan je wel een baksteen vinden om te gooien. Heb zelf ook een tijd lopen klooien 8)7

quote:
Je kan alleen kleine objecten pakken, o.a. blikjes en bakstenen. Je moet eerst even die kant op kijken en dan in drukken.

Over vastlopers:
Bij mij is die zo in 3dagen 5 keer vastgelopen.
De eerste keren wachtte ik haast niet, spel eruit weer erin. PS3 reboot vanzelf.
Maar wat ik de laatste en ene laatste keer heb gedaan is wachten. Hij speelde vanzelf gewoon verder, het duurde wel even een minuutje. Die keer daarvoor deed hij zelf een reboot.

Dus als je de volgende keer even wacht heb je nog kans dat je gewoon verder kan spelen.

PS3 (40GB) heb ik.

inanc wijzigde dit bericht 02-05-2008 11:03 (34%)

PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Gaan we proberen, ik dacht dat je die prullenbak kon oppakken :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
Volgens mij kun je alleen iets oppakken bij het groene puntje op de kaart, dit om je dit te leren.

Reg. datum: 12 maart 2004

quote:
Slaapje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:56:
[...]

Als je om de hoek loopt kom je een steegje tegen, daar kan je wel een baksteen vinden om te gooien. Heb zelf ook een tijd lopen klooien 8)7
of je rijdt gewoon een auto door de pui (werkte bij mij)

Viper...d!ck on wheels...
Reg. datum: 19 september 2000

quote:
Dat vind ik raar. Ik heb sinds de release elke dag een uurtje of wat online geknald. Werkt verder prima.

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

quote:
simplicidad schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:45:
Ik vroeg mij af of er uberhaupt mensen zijn die hun GTA IV al hebben ontvangen van ps3home ?

Hier vandaag nog niets ontvangen dus het ziet er naar uit - met dit weekend - dat het ten vroegste 5 mei zal worden voor mijn "preorder" (die ik zeker zou ontvangen op de launch *sic*) die ik geplaatst heb in februari. Echt belachelijk slechte service.
Nee, nog steeds niet :X Kan het wel begrijpen tho, met gisteren en eergisteren een feestdag :X

edit: Kom net terug van 't werk en heb een mailtje van ze, met track n trace code! :D

h3ll wijzigde dit bericht 02-05-2008 18:15 (7%)

Intel Core 2 Duo E6750 - Asus P5KC - 2x1GB PC2-6400 - Sparkle Geforce 8800GT 512MB - Samsung HD501LJ, Samsung HD160JJ - Zalman ZM600-HP - Samsung Syncmaster 225MW - PSN: Purefragging !

quote:
F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:05:
Hophop, de game is binnen. Vanavond ff een Xbox 360 halen. ;)

Ik wil de game op mijn Samsung 226BW (22" 1680x1050) gaan spelen en heb al uitgevonden dat ik er dan een speciale kabel van 30 euro bij moet komen. Kan ik de game spelen op 1680x1050, of wordt dat upscalen vanaf 1360 x 768? ZIe dit er nog wel een beetje o.k. uit?

Hier lees ik het een en ander over Xbox 360 resoluties. Artikel is van Januari 2007, betekend dat dat 1680x1050 nu wel ondersteund is? Dashboard update, wat is dat? :X

[...]
Ik heb die monitor ik speel op die monitor via een vgakabel maar nee... er zit geen 1650x1050 in op dit moment. De beste optie is 1280 x 1024 in widescreen. Da is de hoogste resolutie zonder dat ie rare verhoudingen heeft maar nogmaals selecteer dan wel dat het in widescreen moet op die resolutie. En ik kan je zeggen gta zier er erg mooi uit op deze monitor. Zeker timesquare met al die neonreclame :9~

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Reg. datum: 19 september 2006

wat heb je nu aan die michelle ?

1e missie van elizabeth is gaaf _/-\o_

wil naar 2e eiland ben al op 22 procent

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws