Reg. datum: 12 december 2006
Met hoeveel % kan je naar het tweede eiland eigenlijk? Ik heb nu een savehouse in Boham gekregen.
Reg. datum: 28 april 2008
Reg. datum: 28 april 2008
antwoord:quote:Kroontje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:06:
Vraagje over de missie waar je in opdracht een vriend van de opdrachtgever moet omleggen en vice versa
spoiler:Na 2x geprobeerd te hebben om PlayboyX om te leggen en zelf elke keer het haasje was op straat heb ik Dwayne maar omgelegd wat een eitje was, maar nu wil PlayboyX niet meer met me omgaan, iemand anders PlayboyX omgelegd en hoe reageerde Dwayne? Vond dat die PX wel leuke klusjes had namelijk..
spoiler:
als je X vermoord krijg je zijn huis en is dwayne vrolijk. In het huis hang een leuk tv'tje en heeft twee verdiepingen die je kan bereiken met de lift 
Edit:// ongeveer na 20% kom je op het 2e eiland
t mac wijzigde dit bericht 02-05-2008 09:25 (3%)
yup het is duidelijker te zien dat de xbox360 versie net iets hogere resolutie heeft. Volgens de vid is ook de pop in minder bij de xbox360 versie (heel getaway gebouw verdwijnt bij ps3). Om heel eerlijk te zijn ziet de xbox360 versie er iets beter uit, op zich ironisch. Ik denk dat ign MS heel veel geld gaat kosten met die ene opmerking, veel mensen op launch day zullen toch voor de ps3 versie hebben gekozen dankzij een reviewquote:Donnie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:36:
Nog mooie vergelijking trouwens voor degene die nog twijfelen of ze een ps3 of een xbox willen kopen:
http://www.gametrailers.com/player/33469.html
EDIT: Ik ben geen xdoos fanboy, maar wow de xbox versie is echt velen malen scherper vind ik persoonlijk...
Thanks! Maar, heb nu een andere crib...quote:t mac schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:24:
[...]
antwoord:
spoiler:als je X vermoord krijg je zijn huis en is dwayne vrolijk. In het huis hang een leuk tv'tje en heeft twee verdiepingen die je kan bereiken met de lift
Edit:// ongeveer na 20% kom je op het 2e eiland
spoiler:
Een penthouse, ook compleet met alles!
Wellicht hetzelfde idee, maar net ff een andere storyline.. Moet je nog wel opdrachten voor Dwayne uitvoeren dan? Of zijn die missies nu klaar?
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je buiten de hoofdmissies allemaal doet. Er zijn verschillende dingen die invloed hebben op het percentage compleet.quote:Davez0r schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:23:
Met hoeveel % kan je naar het tweede eiland eigenlijk? Ik heb nu een savehouse in Boham gekregen.
Bij mij was het iets voorbij de 20%. Als je op Bohan zit krijg je ook daar nog een stuk of 4/5 missies als ik het me goed herinner.
Dit heb je goed gezien!quote:DarkShadow schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:25:
[...] Ik denk dat ign MS heel veel geld gaat kosten met die ene opmerking, veel mensen op launch day zullen toch voor de ps3 versie hebben gekozen dankzij een review
EDIT: verder onbegrijpelijk dat ms niets heeft gedaan mbt het voordeel van de downloadable content.
Kijk, waar betaal je dan tientallen miljoenen voor?
JAHRASTAFARI wijzigde dit bericht 02-05-2008 09:42 (20%)
Reg. datum: 13 augustus 2004
Huh? Dat er exclusieve DLC komt voor de 360 weet toch iedereen? Of wat bedoel je eigenlijk?quote:JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:31:
[...]
Dit heb je goed gezien!
EDIT: verder onbegrijpelijk dat ms niets heeft gedaan mbt het voordeel van de downloadable content.
Kijk, waar betaal je dan tientallen miljoenen voor?
Das appeltje eitje, moest bij een missie in het begin....quote:OCTheEagle schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:28:
Is het iemand al eens gelukt om van een 6 star wanted level te komen?
Mijzelf was het bijna gelukt, ik had alles wat mij achtervolgde even afgeschud, de pay'n pay shop recht voor mij, totdat er een politieauto ff van rechts hard aan kwam rijden.Vervolgens geprobeerd te ontsnappen door door het park te gaan crossen echter kwamen toen 2 heli's eraan die mijn auto ff vol lood pompten. Snel uitstappen, auto explodeert, een SWAT busje kwam eraan, vervolgens kogels vanuit de 2 heli's, politieauto's en SWAT team en het was einde verhaal. Damn, dat voelde goed!
spoiler:
met Little J. ontsnappen, reed de verkeerde kant op, denk a een schans, ik over die schans heen beland op het spoor, probeerde over het spoor dan maar te ontsnappen, maar ik had echt in no time die achievement, ik kon alleen niet meer aan de cops ontsnappen pay n spray shop had ik nog niet eens gevonden, maar ja dat was echt in de eerste half uur in de game ofzo
.
GIGABYTE P35-DS4 | Core 2 Duo 6850 | 4,0 GB GEIL| | ASUS 8800 Ultra | WDraptor 150gb | Plextor 810-SA | LG H20 |
Reg. datum: 01 november 2006
Reg. datum: 01 november 2006
Ik vroeg mij af of er uberhaupt mensen zijn die hun GTA IV al hebben ontvangen van ps3home ?
Hier vandaag nog niets ontvangen dus het ziet er naar uit - met dit weekend - dat het ten vroegste 5 mei zal worden voor mijn "preorder" (die ik zeker zou ontvangen op de launch *sic*) die ik geplaatst heb in februari. Echt belachelijk slechte service.
Hier vandaag nog niets ontvangen dus het ziet er naar uit - met dit weekend - dat het ten vroegste 5 mei zal worden voor mijn "preorder" (die ik zeker zou ontvangen op de launch *sic*) die ik geplaatst heb in februari. Echt belachelijk slechte service.
simplicidad wijzigde dit bericht 02-05-2008 09:45 (8%)
Kan je dat eens toelichten? ik hoor regelmatig dat het Joinen/vinden slecht is maar wat is er zo slecht aan de multiplayer actie?quote:Phusebox schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:11:
Online is dit een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld. Qua joinen/games vinden, maar ook het spel zelf...
[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 2000gig hdd's
Ze hadden vóór de launch met alle details moeten komen, om ervoor te zorgen dat veel meer mensen kiezen voor een 360 versie. GTAIV is een titel waarvoor mensen een console kopen.quote:cdneger schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:45:
[...]Huh? Dat er exclusieve DLC komt voor de 360 weet toch iedereen? Of wat bedoel je eigenlijk?
Als vooraf een reclame campagne was gestart waarin duidelijk de dc was uitgelegd en de meerwaarde tov de PS3, dan had ms véél meer GTA's verkocht dan nu.
Bijvoorbeeld: bij GTAIV op de 360 krijg je toegang tot extra missies, muziek en vul zelf maar in....
Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk.
Ik ben toch erg blij dat ik heb afgezien van pre-orderen en online bestellen en zo, en gewoon de MM ben binnengewandeld. Het hebben van deze game op de launchday met een vijfdaags weekend direct daarna is mij heel veel waard. 
Ah , ik ben dus niet de enigstequote:simplicidad schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:45:
Ik vroeg mij af of er uberhaupt mensen zijn die hun GTA IV al hebben ontvangen van ps3home ?
Voor mij voorlopig geen pre-orders meer , ik koop mijn spellen wel in de winkel !
kingfriko
Pre-orderen heeft alleen zin als je zeker weet dat je de game op de dag zelf hebt. Dus zou ik dat gewoon bij een winkel doen. Afhankelijk zijn van de postbode is zo 1999.quote:cdneger schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
Ik ben toch erg blij dat ik heb afgezien van pre-orderen en online bestellen en zo, en gewoon de MM ben binnengewandeld. Het hebben van deze game op de launchday met een vijfdaags weekend direct daarna is mij heel veel waard.
Aan de andere kant was het wel lastig om de game nog ergens te krijgen in de losse verkoop. Hier in de buurt (Zaandam - A'dam) was hij zo goed als nergens meer te vinden na een uurtje of 10:00. Ik heb er uiteindelijk een ritje naar Schiphol voor over moeten hebben om die avond nog GTA4 te spelen.
Wat een spel! Ik ben helemaal geen GTA fan, en vaak was ik het na een half uur zat en was het cheats aan en raggen maar. Maar nu...wat een verhaallijn!
Mooiste moment: Ik trek iemand uit de auto, maar zat nog even met mijn (RL) vriendin te praten dus reed niet direct weg. Eigenaar wil weer instappen, ik rijd zachtjes vooruit en hij blijft gewoon aan de bumper hangen ;D WTF!!!! Hoe bruut is dat?
Maargoed, ik had hem stiekem niet gekocht, maar na een voorproefje van de multiplayer optie (Met z'n 4en in een ambulance loool) is de bestelling de deur uit gegaan, nu wachten op mijn originele examplaartje voordat ik Live weer opga
Dit soort spelen zijn het geld gewoon dubbel en dwars waard.
Mooiste moment: Ik trek iemand uit de auto, maar zat nog even met mijn (RL) vriendin te praten dus reed niet direct weg. Eigenaar wil weer instappen, ik rijd zachtjes vooruit en hij blijft gewoon aan de bumper hangen ;D WTF!!!! Hoe bruut is dat?
Maargoed, ik had hem stiekem niet gekocht, maar na een voorproefje van de multiplayer optie (Met z'n 4en in een ambulance loool) is de bestelling de deur uit gegaan, nu wachten op mijn originele examplaartje voordat ik Live weer opga
http://www.ebayzo.nl - X360 Live Gamertag: Ebayzo360
Hophop, de game is binnen. Vanavond ff een Xbox 360 halen.
Ik wil de game op mijn Samsung 226BW (22" 1680x1050) gaan spelen en heb al uitgevonden dat ik er dan een speciale kabel van 30 euro bij moet komen. Kan ik de game spelen op 1680x1050, of wordt dat upscalen vanaf 1360 x 768? ZIe dit er nog wel een beetje o.k. uit?
Hier lees ik het een en ander over Xbox 360 resoluties. Artikel is van Januari 2007, betekend dat dat 1680x1050 nu wel ondersteund is? Dashboard update, wat is dat?
Ik wil de game op mijn Samsung 226BW (22" 1680x1050) gaan spelen en heb al uitgevonden dat ik er dan een speciale kabel van 30 euro bij moet komen. Kan ik de game spelen op 1680x1050, of wordt dat upscalen vanaf 1360 x 768? ZIe dit er nog wel een beetje o.k. uit?
Hier lees ik het een en ander over Xbox 360 resoluties. Artikel is van Januari 2007, betekend dat dat 1680x1050 nu wel ondersteund is? Dashboard update, wat is dat?
quote:If you're using the Xbox 360 VGA HD AV Cable to connect your Xbox 360 console to a computer monitor or TV monitor with a VGA connection, you'll have the opportunity to select from a variety of resolutions. They are:
* 640 x 480
* 848 x 480
* 1024 x 768
* 1280 x 720 (16:9 720p)
* 1280 x 768
* 1280 x 1024
* 1360 x 768
* 1920 x 1080 (16:9 1080p)
The next Dashboard Update should add:
* 1280 x 800
* 1440 x 900
* 1680 x 1050
* 1600 x 1200
* 1920 x 1440
Photo Blog - Nikon D200 /// C2D 6750 - 4GB DDR800 GEIL - 8800GTS 640MB - Samsung Syncmaster 226BW
Reg. datum: 16 augustus 2007
Ik ben gewend om met de PC te gamen, hoewel ik ook een PS3 heb staan. Tot nu toe is het me echter nooit gelukt om met shooters ook maar iets voor elkaar te krijgen op mijn PS3 vanwege de controller ipv muis. Hoe zit dat met GTA4? Ik zou de game graag willen kopen maar heb er niets aan als ik toch niets kan bereiken omdat ik dat schieten niet onder de knie krijg met een controller.
ja en? khad em maandag ochtend om 11 uur binnen, niets voor hoeven te doen, en heb lekker kunnen gamen de afgelopen dagen...oftewel het kan prima werken dat pre-orderen.quote:cdneger schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
Ik denk dat dat een rumour was, maar ik weet het niet zeker.quote:F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:05:
Hophop, de game is binnen. Vanavond ff een Xbox 360 halen.![]()
[...]
Dashboard update is, tja... een update van het dashboard! Het dashboard is eigenlijk het OS/ het bureaublad van je 360. Dan wordt de software van de 360 online ge-update naar de laatste versie. Dan voegen ze content toe, misschien nieuwe ondersteunde resoluties, bugfixes... You name it.quote:F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:05:
Hophop, de game is binnen. Vanavond ff een Xbox 360 halen.![]()
Hier lees ik het een en ander over Xbox 360 resoluties. Artikel is van Januari 2007, betekend dat dat 1680x1050 nu wel ondersteund is? Dashboard update, wat is dat?![]()
[...]
Iedere zichzelf respecterende gamer krijgt dat wel voor elkaar. Zelfs mijn vriendin kan het enigsinds. Het is gewoon even wennen en doorzetten maar ik ken werkelijk niemand die het niet is geluktquote:Kohaku schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:06:
Ik ben gewend om met de PC te gamen, hoewel ik ook een PS3 heb staan. Tot nu toe is het me echter nooit gelukt om met shooters ook maar iets voor elkaar te krijgen op mijn PS3 vanwege de controller ipv muis. Hoe zit dat met GTA4? Ik zou de game graag willen kopen maar heb er niets aan als ik toch niets kan bereiken omdat ik dat schieten niet onder de knie krijg met een controller.
(als je dit niet lukt kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je het wel enorm goed kon op de pc met toetsenbord en muis)
Reg. datum: 13 november 2005
Reg. datum: 13 november 2005
Ik denk dat het wel meevalt.quote:JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
[...]
Ze hadden vóór de launch met alle details moeten komen, om ervoor te zorgen dat veel meer mensen kiezen voor een 360 versie. GTAIV is een titel waarvoor mensen een console kopen.
Als vooraf een reclame campagne was gestart waarin duidelijk de dc was uitgelegd en de meerwaarde tov de PS3, dan had ms véél meer GTA's verkocht dan nu.
Bijvoorbeeld: bij GTAIV op de 360 krijg je toegang tot extra missies, muziek en vul zelf maar in....
Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk.
Iedereen die al een console heeft koopt hem gewoon op de console die hij heeft.
De groep mensen die beide consoles heeft is een stuk kleiner, en die weten allemaal van de toekomstige DLC af. En die weten ook al dat het op de 360 niet om een paar wapens, kledingstukken en voertuigen zal gaan.
Iedereen die ik ken met beide consoles heeft hem dan ook voor de 360 gekocht, puur voor de DLC.
Mensen die nog geen console hadden en er nu een aanschaffen zijn op te splitsen in 2 groepen, een die sowieso al een PS3 had willen aanschaffen en gewacht heeft tot GTA VI. En een die GTA VI wil spelen en waarbij het niet uitmaakt op welke console.
Wat dat betreft denk ik dat MS niet eens zo dom is geweest veel geld in een campagne te steken voor iets wat er nog net is.
Als mensen echte GTA IV fans zijn, en nu een PS3 hebben, zullen ze straks toch wel een 360 aanschaffen alleen maar voor de DLC.
Reg. datum: 01 april 2004
Reg. datum: 01 april 2004
quote:Kroontje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:06:
Vraagje over de missie waar je in opdracht een vriend van de opdrachtgever moet omleggen en vice versa
spoiler:Na 2x geprobeerd te hebben om PlayboyX om te leggen en zelf elke keer het haasje was op straat heb ik Dwayne maar omgelegd wat een eitje was, maar nu wil PlayboyX niet meer met me omgaan, iemand anders PlayboyX omgelegd en hoe reageerde Dwayne? Vond dat die PX wel leuke klusjes had namelijk..
spoiler:
Ik heb Playboy omgelegd, ging meteen goed. Dwayne was relaxed, ik heb nu Playboys penthouse ook als safehouse. Heb je Roman al gebeld, bij mij zei Niko dat ie " de juiste beslissing" had gemaakt. Misschien is Dwayne omleggen wel de verkeerde beslissing.
Misschien maakt 't nog wel verschil ; ik had Dwaynes vriendin ook laten leven als eerdere beslissing.
Misschien maakt 't nog wel verschil ; ik had Dwaynes vriendin ook laten leven als eerdere beslissing.
I am RubbeR, You are Glue
quote:RubbeR01 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:10:
[...]
spoiler:Ik heb Playboy omgelegd, ging meteen goed. Dwayne was relaxed, ik heb nu Playboys penthouse ook als safehouse. Heb je Roman al gebeld, bij mij zei Niko dat ie " de juiste beslissing" had gemaakt. Misschien is Dwayne omleggen wel de verkeerde beslissing.
spoiler:
Roman wel gebeld, werd weinig over gesproken. Roman heeft wel een ander penthouse geregeld, ook met alle luxe, wellicht is dat de andere storyline.. Dwayne's vriendin ook laten leven, maar het zal verder wel geen invloed hebben denk ik.. En wanneer we een nieuwe game gaan starten alle keuzes anders.. 
Met de muis kan ik altijd nauwkeuriger richten dan met een pookje. Ik schiet telkens te ver door bij het richten. Wordt dat verholpen met auto-aim? want ik vind het eigenlijk zonde om GTA4 niet te spelen en het is ook lekkerder om op een 42" te spelen dan op een 22"breedbeel natuurlijk zoals bij de PCquote:DarkShadow schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:09:
[...]
Iedere zichzelf respecterende gamer krijgt dat wel voor elkaar. Zelfs mijn vriendin kan het enigsinds. Het is gewoon even wennen en doorzetten maar ik ken werkelijk niemand die het niet is gelukt
(als je dit niet lukt kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je het wel enorm goed kon op de pc met toetsenbord en muis)
Dit topic is gesloten. ![]()