Reg. datum: 13 augustus 2004
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 13 augustus 2004
Draait ook prima op 50hz. Mijn tv hield opeens op met ondersteunen van Pal-60 (trillingen en scramble in beeld) dus toen maar geprobeerd op 50hz en GTA draaide primaquote:cdneger schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:12:
Kan een van de gelukkige bezitters van een origineel 360 exemplaar mij vertellen of de game alleen op 60hz draait of dat ie ook op 50hz kan? Anders kan mijn brakke TV er niets mee en moet ik noodgedwongen op de HD ready beamer gamen. En dat moet toch vermeden worden...
What a fine day for Science! | Specs
Reg. datum: 13 augustus 2004
Yup, mijn tv weigert ook ineens 60hz.... Maar goed dat ik het weet, dan kan ik dus ook gewoon in de woonkamer gamen. Thanks!quote:Harmsen schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:19:
[...]
Draait ook prima op 50hz. Mijn tv hield opeens op met ondersteunen van Pal-60 (trillingen en scramble in beeld) dus toen maar geprobeerd op 50hz en GTA draaide prima
cdneger wijzigde dit bericht 28-04-2008 08:23 (3%)
Reg. datum: 29 januari 2007
Wat meer ontopic, ik heb gister de review van GT.COM gekeken......Ik krijg nu wel spijt dat ik geen pre-order heb geplaatst. Man, wat zag dat er goed uit...
Reg. datum: 03 oktober 2001
Het lijkt me dat ie maandag wordt verzonden, anders krijg je hem pas vrijdag.quote:Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:09:
Aaan de andere kant denk ik dattie pas dinsdag verstuurd gaat worden.... wordt er woensdag eingeljk wel post bezorgt?
Heb de PS3 versie niet gespeeld, maar op de 360 versie kan dit idd. Het lijkt mij dat de PS3 dit ook ondersteund.quote:JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:26:
Kan iemand mij vertellen of er voor de besturing van auto's ook een analoge controle mogelijk is, dus vloeiend van geen gas tot volgas / remmen? Werkt dit met op de PS3 met de R2 / L2 analoog? En de xbox 360 met de "triggers" RT/LT ?
What a fine day for Science! | Specs
hehe nahja heb vandaag nog geen tracking code gehad van dynabyte, maar sowiezo ben ik morgen niet thuis... de kans is dus idd erg groot dat ik tot vrijdag moet wachtenquote:Supreme schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:27:
[...]
Het lijkt me dat ie maandag wordt verzonden, anders krijg je hem pas vrijdag.
misschien niet zo slim geweest om hem te pre-orderen bij dynabyte... had toen niet rekening gehouden met de komende feestdagen... en nu zie ik dattie los ook nog eens voor 50 euro verkocht wordt dus die 58 van de pre-order is ineens niet meer zo geodkoop en prolly moek er nog langer op wachten ook
menig spel past gewoon door de brievenbus dus daar hoef je geen handtekening voor te zetten (iig niet als je via Wehkamp besteld dus denk ik dat het niet anders zal zijn bij jou)quote:Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:09:
Hmmm khad dit topic beter niet door kunnen kijken, door al die verhalen (van leechers die het al spelen) krijg ik er extra zin in. Kheb het spel 1,5 week terug besteld bij dynabyte... Ik hoop dattie vandaag verstuurd wordt, probleem is wel dat ik en m'n vrouw morgen beide werken... kan dus geen pakketjes in ontvangst nemen
Aaan de andere kant denk ik dattie pas dinsdag verstuurd gaat worden.... wordt er woensdag eigenljk wel post bezorgt?
echter als je het pakket van 100 ¤uro hebt besteld gaat dat niet passen door je brievenbus..
"Ik weet niet wat ik gisteravond heb gedaan maar ik denk dat het mijn hobby wordt" | Playstation 3 @ Samsung Syncmaster 940MW (aka HD Next-Gen Budgetgaming) | Online Games: Warhawk, Call of Duty 4 & GTA IV | PSN ID = JeeKaa
Ik zou het graag ook van de PS3 willen weten. Ben nog aan het afwegen of het een PS3 of xbox 360 versie wordt.quote:Harmsen schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:32:
[...]
Heb de PS3 versie niet gespeeld, maar op de 360 versie kan dit idd. Het lijkt mij dat de PS3 dit ook ondersteund.
Het kanquote:mister_S schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:32:
[...]
Iedereen lijkt in paniek te zijn voor een eventuele uitverkoop, is dat echt een reeel gevaar? Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een PC spel, er ligt altijd wel een exemplaar in de winkel. Ik dacht ik ga dinsdag de stad in en koop GTA + een Xbox (bundels zijn al uitverkocht op sites). Moet ik me zorgen maken? Volgende week was nou precies één van de rustigste weken voor mij
Een vriend van mij werkt bij de Intertoys, en zijn vestiging krijgt er 30 binnen voor de 360. Die heeft hij al lang en breed gereserveerd staan. Hij heeft er echt veel te weinig binnen, wel vol besteld natuurlijk.
De Videoland hetzelfde verhaal. Het enige verschil met de Wii of 360 launch, is dat de winkels volgende week wel weer bevooraad zijn
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Reg. datum: 17 december 2007
Gas geven en remmen gaat idd met R2 /L2 op de ps3quote:JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:26:
Kan iemand mij vertellen of er voor de besturing van auto's ook een analoge controle mogelijk is, dus vloeiend van geen gas tot volgas / remmen? Werkt dit met op de PS3 met de R2 / L2 analoog? En de xbox 360 met de "triggers" RT/LT ?
Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5
Reg. datum: 17 december 2007
You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off
Is niet mijn enige overweging.quote:Donnie schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:39:
Wel vreemd dat je dit als enige overweging hebt tussen de ps3 en de xbox btw
360 pluspunten
Downloadable content (ik vind het bijzonder vreemd dat deze voorafgaand aan de launch niet geheel bekend is, hiermee zou microsoft toch een hoop extra kopers kunnen trekken?)
controller - vind ik persoonlijk fijner dan de ps3 controller
PS3 pluspunten
iets betere graphics volgens de reviews (maar kan de verschillen zelf niet constateren in de vergelijkende fimpjes)
stillere console
EDIT: kunnen beide consoles overigens GTA4 in 1080p weergeven? Bij de PS3 is mij nog altijd teveel in 720p.
JAHRASTAFARI wijzigde dit bericht 28-04-2008 10:13 (8%)
Bij assassins creed kon je ook heel erg duidelijk verschil zien, in het voordeel van de xbox, en nee ik ben geen fanboy ofzo
Donnie wijzigde dit bericht 28-04-2008 10:06 (200%)
Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5
Edit: oh, wat een smerige edit
Joss wijzigde dit bericht 28-04-2008 10:07 (29%)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Ik zit in hetzelfde schuitje en hier is het nog erger, zowel de PS3 als de 360 versie worden bij de Zoetermeerse MM voor 44 EUR verkocht. Dat is dus even 15 EUR verschil met Dynabyte. Ik heb echter mijn bestelling bij Dynabyte gedaan omdat zij bij een eerdere pre-order een dagje eerder waren, dus ik heb daar het gevoel dat het wel goed zit. Ze zullen daar ook wel rekening gehouden hebben met de moeilijke dagen daarna, want de mensen vergeten het niet zo snel als ze pas na hemelsvaart konden spelen en tegen een hogere prijs voor volgende pre-orders. Overigens, bij de vorige pre-order kreeg ik ook geen bericht, totdat hij in een envelop door de brievenbus geschoven werd, dus ik zou niet in de stress raken als je vandaag geen tracking nummer ontvangt of zo.quote:Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:33:
[...]
misschien niet zo slim geweest om hem te pre-orderen bij dynabyte... had toen niet rekening gehouden met de komende feestdagen... en nu zie ik dattie los ook nog eens voor 50 euro verkocht wordt dus die 58 van de pre-order is ineens niet meer zo geodkoop en prolly moek er nog langer op wachten ook
Alleen wel balen van de MM met die lage prijzen en dat bedrijf kennende gaat het ook niet om 10 exemplaren, maar gelijk een palet vol met die dingen, zodat je ook niet bang hoeft te zijn er naast te grijpen...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax
Reg. datum: 24 maart 2008
Mediamarkt Rotterdam centrum heeft geen midnight sale en E-plaza zuidplein krijgt meer exemplaren binnen dan die gereserveerd zijn dus dat word vroeg opstaan.
Laten we het hopen, ik sta morgen om half 10 bij de media markt in M.aastrichtquote:Armada schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:16:
[...]
Alleen wel balen van de MM met die lage prijzen en dat bedrijf kennende gaat het ook niet om 10 exemplaren, maar gelijk een palet vol met die dingen, zodat je ook niet bang hoeft te zijn er naast te grijpen...
Heb de achievements eens bekeken, je kunt er echt zoveel dingen doen volgens mij, darten en wee tik wat allemaal, gelukkig heb ik morgen (en de rest van de week) vrij!
Frijns.Net wijzigde dit bericht 28-04-2008 10:30 (17%)
PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats
Reg. datum: 27 februari 2007
Bijv hiero: http://www.bartsmit.com/shop/index.php?menuID=1
zou dit leuk kunnen helpen in de winkel vanmiddag?
Reg. datum: 04 september 2005

E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes.
Als je even verder klikt: Wordt 29 april verwacht!quote:rubbieus schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:27:
volgens de sites van bartsmit en dixons is het spel "al uit"
Bijv hiero: http://www.bartsmit.com/shop/index.php?menuID=1
zou dit leuk kunnen helpen in de winkel vanmiddag?![]()
PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.