Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 februari 2005

Zit bij de Special Edition trouwens nou ook die kentekenplaat of niet?
De gameshop waar ik besteld heb kreeg trouwens maar 2 SE's binnen, waarvan 1 voor mij. Mooi mazzel dus, en ik kon hem maandag middag komen halen, want half 6 is een half uur voor 12 uur volgens hun :)

PSN ID: Vince_NL

Reg. datum: 07 augustus 2002

Leuk voor hem, maar dit soort dingen horen hier gewoon niet thuis

Terr wijzigde dit bericht 26-04-2008 20:38 (255%)

Reg. datum: 13 november 2005

quote:
Domus schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:28:
Cache als in op de memorycard? Al geprobeerd. Heb ook lege Xbox hd erop geknald, geen effect. Drive staat nu wel op 12x wat wat verbetering oplevert. Maar nog lang niet genoeg. Heb twee boxen geprobeerd, een Hitachi en een Sumsung, beide flawless...Benq drama.
Nee, als in HD cache echt leegmaken:
quote:
To clear the cache on the Xbox 360 do the following:

Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
Highlight the HD symbol and press Y.
Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.
http://vgstrategies.about...faqs/a/ClearX360Cache.htm

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

Videoland (iig in Bussum) gaat beide edities verkopen voor 49,-. Mooie deal als er 1 bij je om de hoek zit :)

Fijn om te zien, wederom ( :+ ) dat het bang maken voor problemen weer begonnen is met illegale kopieen.

Als je al het spel download, heb dan aub wel het fatsoen om gewoon niet over problemen te praten waarvan je niet zeker weet of de final het heeft. Op die manier benadeel je Rockstar gewoon 2x.

:N

PWM wijzigde dit bericht 26-04-2008 19:47 (58%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Reg. datum: 16 januari 2006

*knip*

Terr wijzigde dit bericht 26-04-2008 20:41 (97%)

www.martinspire.nl/

Voor zover ik weet loopt een BENQ standaard op 12 speed maar kun je hem ook flashen met een lagere snelheid zodat ie 8 speed loopt. Daardoor kan het zijn dat ie wat meer moet laden en je daar dus blijkbaar bij GTA last van krijgt.

Al zou het fijn zijn dat als iemand hem toevallig heeft (legaal) en ook nog een BENQ drive heeft, of ie ook last heeft van zulke problemen

Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Opschoonronde gedaan.

qed

Significant lekkerder!

quote:
Vince22 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:36:
Zit bij de Special Edition trouwens nou ook die kentekenplaat of niet?
De gameshop waar ik besteld heb kreeg trouwens maar 2 SE's binnen, waarvan 1 voor mij. Mooi mazzel dus, en ik kon hem maandag middag komen halen, want half 6 is een half uur voor 12 uur volgens hun :)
2!? Das ook niet veel...

Ik geloof dat Dimension Plus zeker 50x meer krijgt :P
Heb daar vandaag ff navraag gedaan namelijk en er werdt mij verteld dat ze een totaal aantal pre-orders hadden dat sowieso 3 nullen bevatte :) Dat is dus zowel de normale als de SE versie.
Nu is natuurlijk een klein deel daarvan SE's, maar het leek mij wel redelijk om dan van een kleine 100 uit te gaan... En dat werd daar niet ontkend.

What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'!GamerTag: BurntIcecOld

Reg. datum: 17 december 2007

Wilde het ook al vragen voor locatie Amsterdam, maar wil sowieso niet op mn fiets naar de bijlmer op dat tijdstip... Woon namelijk in West. Tegen de tijd dat ik weer thuis ben wil ik slapen. Heb een gepre't bij Dynabyte op vrijdag... Helaas doen ze daar niet aan midnightbla... Sorry als het niet game gerelateerd zou zijn, maar dan alsnog:

Krijg steeds meer door via andere sites (gta4.net vooral) dat er weinig te doen is met het geld wat je krijgt in het spel. Wapens zijn duur, maar dat je bedrijven, winkels of huizen kan kopen is nog steeds niet zeker.

Reg. datum: 14 september 2002

quote:
Icec_Old schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:11:
[...]

2!? Das ook niet veel...

Ik geloof dat Dimension Plus zeker 50x meer krijgt :P
Heb daar vandaag ff navraag gedaan namelijk en er werdt mij verteld dat ze een totaal aantal pre-orders hadden dat sowieso 3 nullen bevatte :) Dat is dus zowel de normale als de SE versie.
Nu is natuurlijk een klein deel daarvan SE's, maar het leek mij wel redelijk om dan van een kleine 100 uit te gaan... En dat werd daar niet ontkend.
Niet zo moeilijk omdat hier te posten omdat je daar zelf werkt.

-Blank-

Laadtijden van regelmatig 20 Seconden tussen cutscenes?
Is dit niet vreselijk irritant?

Bij Bully op de 360 werd ik er soms echt gek van..

Significant lekkerder!

quote:
Supernova© schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 22:04:
[...]

Niet zo moeilijk omdat hier te posten omdat je daar zelf werkt.
offtopic:
Even volledig los van wat voor werk ik doe, dit is wat ik heb gehoord en het leek me nuttig dat hier te vermelden... Maar ik zal m'n nuttige bijdragen achterwege laten...

What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'!GamerTag: BurntIcecOld

Fail!

quote:
PWM schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:45:
Als je al het spel download, heb dan aub wel het fatsoen om gewoon niet over problemen te praten waarvan je niet zeker weet of de final het heeft. Op die manier benadeel je Rockstar gewoon 2x.

:N
De versie die nu op het internet rondzwerft is gewoon de 'gold' versie die dinsdag ook in de winkel ligt. Dus bugs die je nu tegenkomt zullen ook in die versie zitten.

Dat een geperste cd beter zou werken is mogelijk. Of het echt veel uitmaakt performance wise weet ik niet. Ik heb er in ieder geval geen onderbouwing van gezien.

Layout nostalgie | Last.fm

Two Thoughts Ahead!
Reg. datum: 07 november 2001

quote:
Brons schreef op zondag 27 april 2008 @ 00:57:
[...]

De versie die nu op het internet rondzwerft is gewoon de 'gold' versie die dinsdag ook in de winkel ligt. Dus bugs die je nu tegenkomt zullen ook in die versie zitten.

Dat een geperste cd beter zou werken is mogelijk. Of het echt veel uitmaakt performance wise weet ik niet. Ik heb er in ieder geval geen onderbouwing van gezien.
Dat maakt toch niet uit? Waar het omgaat is dat je je console moet ombouwen om je gecopieerde spel te spelen. Bij het ombouwen modificeer je je console waardoor er dus settings kunnen veranderen (leessnelheid, fanspeed etc.) die het spel negatief beinvloeden. Waar het dus misgaat met je conclusie is dat je zegt dat een omgebouwde console hetzelfde is als een niet omgebouwde console waardoor het spel dus bugs moet bevatten?

Je benadeelt R* inderdaad twee keer: 1) je copieerd het spel en zorgt ervoor dat wij straks geen goede games meer krijgen, 2) je verspreid negatieve publiciteit gebaseerd op onjuiste conclusies.

Helaas voor de mensen met een omgebouwde console maakt het inderdaad niet uit of je een gepersde dvd hebt of een gecopieerde, beide zullen waarschijnlijk slecht draaien op je console. Dus sloop die modchip er maar uit, daar wordt iedereen beter van. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Reg. datum: 31 juli 2005

Hier nog een high quality filmpje van een heli crash :)
http://www.vimeo.com/944059
quote:
Brons schreef op zondag 27 april 2008 @ 00:57:
[...]

Dit schijnt juist niet de gold versie te zijn heb ik op meerdere plaatsen gehoord/gelezen.

-Mike- wijzigde dit bericht 27-04-2008 02:05 (76%)

Reg. datum: 06 mei 2005

Zou het rockstar niet erg goed uitkomen als er een vroegere build zou uitlekken? :D

Reg. datum: 11 september 2003

quote:
Mutatie schreef op zondag 27 april 2008 @ 02:28:
Zou het rockstar niet erg goed uitkomen als er een vroegere build zou uitlekken? :D
Waarom?

-Blank-

quote:
Mutatie schreef op zondag 27 april 2008 @ 02:28:
Dat vraag ik me ook af? :)

Ben benieuwd dinsdag, ik heb van GameStoreMaastricht vernomen dat zij geen midnight release hebben.

Dan maar vroeg op. :D

Reg. datum: 06 mei 2005

quote:
Zodat illigale versies niet de goede game zijn en er een soort controle over hebben hoe en wat er gelekt wordt.
Ik dacht te herrineren dat dat vaker gebeurde.
Sinds de 360 hebben net zulke regels toegevoegd als met boeken bv. Harry Potter e.d.
Voor Halo 3 had ik altijd m'n gamer 2-5 dagen voor officiele release.
Zal me niks verbazen als de hype nog groter/langer wordt wanneer er tekorten zijn.

Weet iemand of er omstreeks hengelo winkels maandag om 0:00 open gaan?

Mutatie wijzigde dit bericht 27-04-2008 02:57 (6%)

Fail!

quote:
-Mike- schreef op zondag 27 april 2008 @ 02:00:
Dit schijnt juist niet de gold versie te zijn heb ik op meerdere plaatsen gehoord/gelezen.
Tsja, dit soort verhalen worden waarheid op het internet als mensen het maar vaak genoeg herhalen.

EDIT: even ter informatie: ik heb geen console en dus ook niet het spel.

Brons wijzigde dit bericht 27-04-2008 09:18 (11%)

Layout nostalgie | Last.fm

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Ik moet zeggen, aangezien een game toch 99,9% zeker lekt is het m.i. inderdaad beter om een vroegere build of liever nog een soort demo te laten lekken (bijv. dat je niet het 2e/3e eiland op kan). Zou iig een stimulans zijn voor de downloaders om hem toch te kopen ;) Maarja, de kans dat dat gebeurd acht ik vrij klein.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 07 november 2002

Vraagje: is het een goed idee om een GTA IV beschikbaarheid/levertijden topic te openen zodat alle "ik heb hem al" c.q. "ik lig dinsdag om 00:00 op de stoep bij mijn lokale Media Markt/Dixons/Bart Smit" uit dit topic kunnen?

Zodat het hier "gewoon" over GTA IV zelf kan gaan?

Herko_ter_Horst wijzigde dit bericht 27-04-2008 11:03 (10%)

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

quote:
Herko_ter_Horst schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:02:
Vraagje: is het een goed idee om een GTA IV beschikbaarheid/levertijden topic te openen zodat alle "ik heb hem al" c.q. "ik lig dinsdag om 00:00 op de stoep bij mijn lokale Media Markt/Dixons/Bart Smit" uit dit topic kunnen?
Nee. Nergens op GoT is het de bedoeling om over levertijden te posten, aangezien het binnen enkele uren alweer zinloze data is. IRC is een leuke plaats misschien, maar het forum zeker niet.

qed

Reg. datum: 08 juli 2003

quote:
Herko_ter_Horst schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:02:

Zodat het hier "gewoon" over GTA IV zelf kan gaan?
Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven om een ander topic te openen, bij de aanloop van een grote game als dit horen dat soort berichten gewoon in hetzelfde topic. Uiteraard zijn berichten als: "ik heb hem" of "ik lig om 00:00 op de stoep te wachten" totaal overbodig.

Leuke berichten ik heb hem orgineel gekocht met wat foto's van de game e.d. horen hier wel gewoon thuis. Zelfde als aanbiedingen en openingstijden van shops met nachtelijke releases. Het is misschien tot dinsdag totaal een half topic met "onzin" maar om daar nou een apart topic over te openen of de berichten te verbieden is ook zo overbodig imo. Het blijft wel een forum waar gepost mag worden :)

Frank J. wijzigde dit bericht 27-04-2008 11:11 (3%)

PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !

-Wat wil je weten?-
Reg. datum: 02 november 1999

In afwachting van andere vergelijkende reviews ben ik op zoek gegaan naar wat meer kennis, naast het fanboy gebrabbel over PS3 vs 360 prestaties in het spel.
Op een of andere manier zijn er altijd mensen op het beyond3d forum die ontzettend veel weten en gedegen kunnen analyseren. Daar wordt een bezoeker gequote die juist weer aantoont dat de PS3 versie iets meer last heeft van pop-in is. Als deze om en om gerapporteerd zullen worden als 'lekkerder' lopend, dan zal het een 'too close to call' zijn, iets waar beide kampen alleen maar blij mee kunnen zijn toch?

Er is ook een interessante analyse over waarom pop-in zou ontstaan en dat dat niets te maken 'hoeft' te hebben met de HDD vs. DVD gebruik. Het schijnt namelijk dat geen van tweeën snel genoeg is om de bandbreedte te leveren. Spellen op deze basis 'voorspellen' een aantal frames van tevoren en corrigeren voorspellingen obv data die dan echt gestreamed wordt. Bovendien is de footprint (in ieder geval het geïnstalleerde gedeelte) van de PS3 niet groot genoeg om dit te faciliteren, die is slechts 3 MB groot, zoals blijkt van de verpakking (zie ook in topic). Alhoewel het natuurlijk niet zeker is hoe ver dat uitgroeit, tijdens het spelen.

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=43232&page=26
quote:
Makes sense to me. There really is no reason for either the PS3 or 360 to be faster. Heck, even the HDD shouldn't make a big difference in this game if the HDD-less code is written well.

A hard-drive has no reason to reduce pop-in unless you are streaming bandwidth bound, e.g. travelling at 300 mph through a dense city. This myth keeps getting repeated again and again. Reduced loading times makes sense, as the initial dataset is large and must be accessed ASAP, but not pop-in unless the data is poorly organized on the disc.

Even with caching there is little basis for a harddrive to make a big difference. You can't get data in time for the current frame even with a harddrive, so you need to predict a few frames ahead. Making that prediction 50 frames ahead to accomodate an optical drive is really no harder.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: