Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
antraxbomb schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:18:
Weet iemand trouwens of ze er bij de V&d sowieso liggen. Net in rijswijk langs geweest en die hadden hem gewoon niet. Anders had die verkoper hem wel gegeven :)
Waarschijnlijk dus echt tot dinsdag wachten in de randstad :/
V&D houdt zich meestal érg aan de afspraak hoor! Bij de zending zit altijd een brief met wanneer hij in de schappen mag, en dan bedoel ik dus echt gebundeld met een brief eraan vast geplakt.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

AnYtHiNg iS gOoD . . .
Reg. datum: 25 maart 2003

quote:
KillaH87 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:09:
[...]

¤45 is ook een lekker prijsje maar ¤35 is helemaal mooi (airmiles krijg ik van mij ouders dus hoef ik niets voor te doen)

en dat gezeur over airmiles zelfde waarde, je betaald niet voor airmiles je krijgt airmiles als je shit koopt, als je benzine tankt bij shell krijg je bijv. 1 airmile per liter die je tankt dus je krijgt gewoon geld maar het kost niets extra's zoals koopspaarzegels ofzo
Helemaal mee eens... met nog 30.000 airmiles op mijn pas (indirect betaal je er best wel voor, maar producten worden niet goedkoper op het moment dat je niet voor de airmiles kiest) en een 100% zekere reservering* bij Dixons voor aankomende dinsdag vind ik het wel prima - gewoon genieten van het mooie weer nu en weer naar buiten de zOn opzoeken 8) .

Cheers

*Ik heb mijn ps3 exemplaar al gezien (ze waren al binnen maar mocht natuurlijk nog niet verkocht worden ;) )

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Reg. datum: 31 juli 2005

Er was zojuist wel een grappig bug op 1 van de streams.
http://img395.imageshack.us/img395/6343/125125ex3.png
Het verhaal erachter, hij crasht zijn motor door tegen een paaltje te rijden, vervolgens probeert hij er weer op te stappen en beland de motor ondersteboven op het paaltje. Einduitslag: Savegame overnieuw laden ;)

Reg. datum: 28 mei 2005

quote:
-Mike- schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:26:
Er was zojuist wel een grappig bug op 1 van de streams.
[afbeelding]
Het verhaal erachter, hij crasht zijn motor door tegen een paaltje te rijden, vervolgens probeert hij er weer op te stappen en beland de motor ondersteboven op het paaltje. Einduitslag: Savegame overnieuw laden ;)
hehe ziet er wel grappig uit.

btw in hengelo(ov) is de game ook nog nergens te koop. er zijn al wel redelijk veel mensen die hem hebben kunnen kopen ma dat is jammer genoeg niet hier in de buurt.

Heel hengelo houd zich aan de afspraak (dat is nog nooit voorgekomen hier en het ziet er naar uit dat ik me game pas op dinsdag krijg.
ben bij deze shops geweest
gameshop twente
frs
dixons
barty smit
intertoys
media markt.
V&D

ze zullen wel mooi bang gemaakt zijn door take2 :).

en warom krijgt de game overal een 10.
Op gamespot ook al.
http://www.gamespot.com/p...x.html?tag=result;title;0.
Ik denk dat ze gewoon omgekocht zijn.

tooter wijzigde dit bericht 26-04-2008 17:33 (9%)

hehe gek onnie

Reg. datum: 06 mei 2005

quote:
tooter schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:30:
[...]

hehe ziet er wel grappig uit.

btw in hengelo(ov) is de game ook nog nergens te koop. er zijn al wel redelijk veel mensen die hem hebben kunnen kopen ma dat is jammer genoeg niet hier in de buurt.
Enschede net zo, ben alle game verkopende winkels afgeweest maar niks hoor. Freerecord had het over 26.000 euro boete, toy's us noemde 6000 euro.
Overal binnen maar niks mogen verkopen :(

Ik wil em ik wil em ik wil em _/-\o_

the naked truth

Zo, rondje Haarlem:

3x Intertoys filialen, 3x FRS, Bart Smit, 3x Dixons, 2x Music Store, 4 kleine Game winkels, allemaal hetzelfde verhaal, namelijk 29ste anders dikke boete. Wel leuk dat iedereen andere bedragen noemt :)
2500 per verkocht spel, 5000 per verkocht spel tot aan zelfs 100.000 EUR (!!). Bangmakerij ten top maar wel goed. De hype is nog nooit zo groter. En daarom ook respect naar R* want ze hebben t wel netjes geregeld met zo'n wereldwijde release met identieke games op PS3 en 360.

Mooie tijden voor ons allen, alleen even geduld nog :)

Zelf ben ik maandag nacht 0:00 bij GameMania in Haarlem-Noord te vinden :)

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

Reg. datum: 19 juni 2007

quote:
[...]

Op gamespot ook al.
Gamespot heeft nog geen review, de Critics Score is van een review van Playstation Official Magazine UK (die al wat langer uit is).

Reg. datum: 12 december 2006

Iemand al geprobeerd om over de bruggen te komen ? :D

Net als bij GTA: SA krijg je dan een 6 sterren wanted level ;) en met een motor kom je gemakkelijk langs de blokkades heen....voor 20 seconden >:)

-Wat wil je weten?-
Reg. datum: 02 november 1999

quote:
[...]

Op gamespot ook al.
Errr? Er is nog helemaal geen review van Gamespot uit?
Soz, Spuit 11 :P

Armada wijzigde dit bericht 26-04-2008 17:48 (4%)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax

Reg. datum: 13 september 2005

quote:
Door: MarcoC

Reg. datum: 11 september 2003

quote:
King_Tech schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:09:
Weet iemand bij welke winkel in Rotterdam ze al maandagnacht beginnen met de verkoop van GTA?

Idd, wil ik ook graag weten.
Zelf heb ik hgta4 bij the game syndicate besteld, vlak bij station blaak. Om 00:00 is de game daar voor 58,50 te halen. Ik weet echter niet of er nog niet ge pre-orderde exemplaren zijn. De site is gamesyndicate.nl, anders zou je ze nog ff kunnen bellen, ze zijn tot laat open

Reg. datum: 09 januari 2002

quote:
JeroenBvd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:46:
[...]

Gamespot heeft nog geen review, de Critics Score is van een review van Playstation Official Magazine UK (die al wat langer uit is).
De reviews moeten uit zeven pagina's text/plaatjes bestaan, en alleen de bladen/website's met hele speciale privileges bij Rockstar mogen de review plaatsten/zogenaamd lekken. Dit genereerd ook weer extra publiciteit voor het blad/de website.

Vanmiddag om half drie een E-mail gekregen dat mijn PS3 versie van GTA IV binnen is (donderdag 24-04-08 gereserveerd), maar was lekker van de zon aan het genieten. Wordt dus morgen of maandag (middag) ophalen. :)

Jumpman wijzigde dit bericht 26-04-2008 18:17 (3%)

Asus P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92) | PSN: Morris23

Reg. datum: 11 februari 2004

quote:
[b][message=29984179,noline]en warom krijgt de game overal een 10.
Op gamespot ook al.
Yep, als een spel een hoge waardering krijgt terwijl jij dat niet vindt moeten ze wel omgekocht zijn. Net als dat een reviewer een fanboy moet zijn van een concurrent als hij je favoriete spel een slecht cijfer geeft :/

Reg. datum: 01 februari 2005

quote:
Angeloonie schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:16:
[...]

Daar ergerde ik me echt dood aan in de vorige GTA's. Even wapens halen duurde een eeuwigheid door de laadtijd en de slome kiesmenu's. Kan je trouwens wapens kopen in GTA IV net als in de vorige games?
Jep, wapens kopen is mogelijk...

Reg. datum: 31 juli 2005

quote:
Kwaas schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:09:
[...]

Jep, wapens kopen is mogelijk...
Maar volgens mij niet gewoon bij een gunshop, als ik het goed heb moet je een dealer bellen en die komt dan naar je toe met zijn kofferbak vol goodies ;)

AnYtHiNg iS gOoD . . .
Reg. datum: 25 maart 2003

quote:
Mars18 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:36:
hoop dat dixons actie met airmiles ook voor 360 versie is
Helaas mate... deze airmiles actie is alleen voor de ps3 versie.

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

ehm...

Krantje van Media Markt Rijswijk (dus ook geldig in Zoetermeer en Den Haag) GTA IV Xbox 360 en PS3: 49 euro (vanaf 29 april, duh)

Ik denk dat dit ook wel de prijs voor de overige fillialen zal zijn. Zitten ze er toch nog ergens boven dan kan je ze altijd laten prijsmatchen met een MovieMax of Videoland vestiging in de buurt.

Reg. datum: 06 december 2005

quote:
Phrenetic schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:37:
Krantje van Media Markt Rijswijk (dus ook geldig in Zoetermeer en Den Haag) GTA IV Xbox 360 en PS3: 49 euro (vanaf 29 april, duh)

Ik denk dat dit ook wel de prijs voor de overige fillialen zal zijn. Zitten ze er toch nog ergens boven dan kan je ze altijd laten prijsmatchen met een MovieMax of Videoland vestiging in de buurt.
Hmm , was van plan om gewoon naar de FRS te gaan. Maar ik denk dat ik nu maar gewoon mijn OV-kaart ga gebruiken en dan naar de MM. Scheelt toch weer wat euro's.

Wilde net vragen of iemand al wist wat de prijs zou zijn bij de MM :)

JAFQZSEK

& de voedelbietels
Reg. datum: 12 juli 2001

*knip*
quote:
Yippie schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:54:
[...]

Tot nu toe alleen Gamemania.nl die adverteerd met nachtopening. Of dit voor alle filialen is weet ik niet, maar ga er vanuit van wel. Die verkopers willen zsm zelf ook gamen dus wel snel zijn
Mediamarkten zijn ook om 24:00 open en pre-order is niet nodig.

Terr wijzigde dit bericht 26-04-2008 20:41 (68%)

"a.k.a. alles kan anders"

House M.D
Reg. datum: 06 mei 2007

*knip* - dit soort dingen horen hier op GoT niet thuis. Het is idd gewoon afwachten op de originele release

Terr wijzigde dit bericht 26-04-2008 20:39 (79%)

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Reg. datum: 23 oktober 2006

quote:
Phrenetic schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:37:

Bij mij (MediaMarkt Bergen op Zoom) dacht ik toch 54,99 te zien voor GTA4. Was ook met goodies (en tijdens Midnight Sale) dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

& de voedelbietels

*knip*

Terr wijzigde dit bericht 26-04-2008 20:39 (98%)

Devt

quote:
nudie schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:40:
......
Zelf ben ik maandag nacht 0:00 bij GameMania in Haarlem-Noord te vinden :)
Verkopen ze daar ook de special edition?
Dan bel ik ze maandag morgen ff om er 1 te reserveren en ben ik er ook om 0:00 :)

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V

ehm...

Gaan jullie er nu op basis van recordable media van uit dat een retail DVD wel eens problemen kan geven? 8)7 |:(

Reg. datum: 13 november 2005

quote:
Domus schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:12:
Guys, ik ga hem kopen voor mijn PS3. Heb echter wel een geflashede Xbox 360 staan en wou hem eens proberen. Alhoewel de game vet is zijn er nog wel wat issues:

- Massive framedrops
- Enorme texturelag
- pop ups die 2-5 sec duren

Gewoon niet speelbaar zo enorm ruk.
Als eens je cache proberen leeg te maken?

Oblivion had het zelfde probleem, maar als je de cache een keer leegmaakte was het voorbij.

& de voedelbietels

quote:
Phrenetic schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:26:
Gaan jullie er nu op basis van recordable media van uit dat een retail DVD wel eens problemen kan geven? 8)7 |:(
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Hoop ik. Toch hou ik me hart vast, aangezien dit echt een Benq specifiek ding lijkt te zijn.

Maar idd we houden erover op. We zullen zien wat voor shit het meebrengt of misschien helemaal niks...
quote:
yzf1kr schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:27:
[...]

Als eens je cache proberen leeg te maken?

Oblivion had het zelfde probleem, maar als je de cache een keer leegmaakte was het voorbij.
Cache als in op de memorycard? Al geprobeerd. Heb ook lege Xbox hd erop geknald, geen effect. Drive staat nu wel op 12x wat wat verbetering oplevert. Maar nog lang niet genoeg. Heb twee boxen geprobeerd, een Hitachi en een Sumsung, beide flawless...Benq drama.

edit:

Ow ja...de game is trouwens wel TE GEK, geen teleurstelling en zijn geld zeker waard (als alles lekker loopt...)

Domus wijzigde dit bericht 26-04-2008 19:36 (42%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: