info@huureenprojector.com
Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIk moet zeggen dat ik op eerste gezicht de samsung er veel beter uit zag zien. Zowel het beeld als de tv zelf. Zoals al eerder gezegd, panasonic ziet er toch wat goedkoopjes uit en mijn vriendin vond hem gewoonweg lelijk eigenlijk.
Het beeld zal wel mooier zijn op de samsung, omdat deze wellicht beter was afgesteld, maar toch. Aangezien het totaal onduidelijk is wanneer die 50pz800 nou precies in de winkels is (ik hoor her en der juni, juli en zelfs augustus, waarvan de laatste het meest voor de hand liggend is) en ik eigenlijk nu een tv wilt, ga ik denk ik toch voor de samsung..
of niet...? aaargh
Do You Believe In A God That Satisfies
Do You Believe In A God That Opens Eyes
Do You Believe In A God That Tells You Lies
Or Do You Believe In Me ? ...
Reg. datum: 12 mei 2008
Dat is lastig, die samsung is met een nieuwe technologie waardoor het zwart zelf op een lcd aardig is. Ik zelf heb de panasonic en ik ben er erg tevreden mee. Ik heb zelf ook gekeken naar andere toestellen, maar Samsung heb ik uiteindelijk niet gekozen omdat je bij een Samsung vaker hoort dat er problemen mee zijn. In het algemeen zijn de Panasonics wat betrouwbaarder. Ook zal de Panasonic in dit geval goedkoper zijn.quote:RUFFNECK schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:04:
Na dagelijks deze thread gevolgd te hebben, toevallig gisteren in MM ook lopen vergelijken tussen de 46PZ85 en de samsung 52a656...
Ik moet zeggen dat ik op eerste gezicht de samsung er veel beter uit zag zien. Zowel het beeld als de tv zelf. Zoals al eerder gezegd, panasonic ziet er toch wat goedkoopjes uit en mijn vriendin vond hem gewoonweg lelijk eigenlijk.
Het beeld zal wel mooier zijn op de samsung, omdat deze wellicht beter was afgesteld, maar toch. Aangezien het totaal onduidelijk is wanneer die 50pz800 nou precies in de winkels is (ik hoor her en der juni, juli en zelfs augustus, waarvan de laatste het meest voor de hand liggend is) en ik eigenlijk nu een tv wilt, ga ik denk ik toch voor de samsung..
of niet...? aaargh
Maar goed, jij moet maar met het jouw ogen beslissen.
Kijk eens door het raam naar buiten, en kijk eens om je heen als je buiten bent; Hoe vaak zie je daar van dat knalharde pure wit, zoals je dat bij die Sammy's ziet? En daar tegenover; Hoe vaak zie je echt heel donker, of zwart, en gaat het om de kleine nuanceverschillen? Veel vaker, bijna elke nacht zelfs.
Daarom: Het gaat niet erom wat technisch gezien het scherpste beeld geeft, maar wat technisch gezien het beste beeld geeft ... een beeld waarvan je ogen accepteren dat het "net echt" is. Realisme dus, en niet perse perfectionisme.
Mijn redenering is nu puur 'desperate', omdat ik al zo lang eigenlijk de aankoop van een (sowieso) 50 inch plasma uitstel..
Modern.nl zegt nu dat ze de datum van 3 juni aanhouden voor beschikbaarheid..
Reg. datum: 15 november 2001
De Panasonic heeft en zwartwaarde van 0.09fL (in real life gemeten); de Samsung zit hier ver boven. Dat je met je eigen ogen ziet dat de Samsung betere zwartwaarden heeft, bevestigt dus dubbel dat het ligt aan instellingen. Ik zou me dus zeker niet gek laten maken door wat je in winkels ziet en hoort.
Ik zou ze nu nog niet allemaal nodig hebben, maar het zit zo 'vol': BR-speler, XBox/PS3, HD PVR en HTPC via HDMI. Dan heb ik er al een te weinig...
Maar de PZ800, die er 4 heeft, is dus nog niet te krijgen? Het EK komt steeds dichterbij...
I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs
Kabel zit bij de PZ85 echt aan de zijkant, die kun je wegwerken, je ziet het niet. De 4e HDMI van de 800 zit aan de voorkant, daar heb je dus geen ruk aan.quote:Tachyon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:16:
Ik vind het wel jammer dat de PZ85 'maar' 3 HDMI-aansluitingen heeft. En daarvan zit er dan blijkbaar ook nog een aan de zijkant? Dan steekt er dus een kabeltje naar buiten?
Ik zou ze nu nog niet allemaal nodig hebben, maar het zit zo 'vol': BR-speler, XBox/PS3, HD PVR en HTPC via HDMI. Dan heb ik er al een te weinig...![]()
Maar de PZ800, die er 4 heeft, is dus nog niet te krijgen? Het EK komt steeds dichterbij...
Ben ik met je eens, maar die Samsung ziet er voor een LCD niet gek uit.quote:kingnbajam schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:13:
Ik heb nu al enkele maanden de Panasonic 46PZ85 en echt no way dat de nieuwe Samsung LCD schermen een betere zwartwaarde hebben. Dat ligt puur aan de instellingen en de condities van de omgeving waarin de schermen staan.
De Panasonic heeft en zwartwaarde van 0.09fL (in real life gemeten); de Samsung zit hier ver boven. Dat je met je eigen ogen ziet dat de Samsung betere zwartwaarden heeft, bevestigt dus dubbel dat het ligt aan instellingen. Ik zou me dus zeker niet gek laten maken door wat je in winkels ziet en hoort.
Reg. datum: 25 mei 2008
Nu nog de PS 3 er op!!
FF een vraagje tussendoor. I
k heb een versterker/tuner van Sony met een Digital optical Video 2 ingang. Op deze versterker zit nu een gewone DVD speler aangesloten middels een tulpverbinding. En die geeft netjes het Dolby 5.1 en DTS gebeuren door als dat op een DVDtje zit.
Kan ik nou straks ook de PS 3, middels de Digital Out (optical) uitgang, op mn versterker aansluiten middels een optische kabel, met behoud van het Dolby 5.1 en DTS????
Reg. datum: 08 april 2004
Niemand met dit zelfde probleem?quote:DJ-R schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:38:
Ik heb een probleem met mijn pz80
Het toestel is via een dvi-hdmi kabel aangesloten op mijn pc (7600gs 1920x1080 50hz)
Nu is het probleem dat als ik het toestel aanzet met de HDMI kabel aangesloten, ik alle analoge zender instellingen kwijt ben (behalve nedederland 1)
de enige "oplossing" die ik tot nu toe heb om alle zenders weer te krijgen is
* tv uitzetten (met de aan/uit knop)
* hdmi/dvi kabel uit de computer halen
* tv weer aanzetten
En dan zijn alle zenders er weer, het toestel hoeft niet de zenders opnieuw op te zoeken.
Nu ken ik toevallig iemand met een 42PX8(0)? die hier ook last van heeft. Van hem weet ik echter niet de details van de videokaart. Met mijn dvd speler (marantz dv7600), ook aangesloten via hdmi, heb ik dit probleem niet.
Hebben anderen dit probleem ook? en is er ook een "workaround" of een software update oid beschikbaar?
Reg. datum: 22 februari 2008
Wat dacht je, als design erg belangrijk is, van een Pioneer 5080XA?quote:RUFFNECK schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:04:
Na dagelijks deze thread gevolgd te hebben, toevallig gisteren in MM ook lopen vergelijken tussen de 46PZ85 en de samsung 52a656...
Ik moet zeggen dat ik op eerste gezicht de samsung er veel beter uit zag zien. Zowel het beeld als de tv zelf. Zoals al eerder gezegd, panasonic ziet er toch wat goedkoopjes uit en mijn vriendin vond hem gewoonweg lelijk eigenlijk.
of niet...? aaargh
Ook aan gedacht, en ondanks ze zeer goed, zoniet nog steeds beter meekomen met de nieuwe pana's, heb ik toch het gevoel van "ja maar, straks komen de nieuwe..en zit ik nu met hd ready"...quote:SixCore schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:03:
[...]
Wat dacht je, als design erg belangrijk is, van een Pioneer 5080XA?
De (full) hd (ready) discussie gaan we niet voeren, maar ik wil toch wel zeker full hd en geen 5000+ euro voor uitgeven
Reg. datum: 22 februari 2008
SixCore wijzigde dit bericht 29-05-2008 22:49 (247%)
Reg. datum: 02 januari 2000
Op de site staat zelfs dat hij op voorraad is!quote:RUFFNECK schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:47:
Modern.nl zegt nu dat ze de datum van 3 juni aanhouden voor beschikbaarheid..
KLIK
Vandaar ik weet 3 juni, omdat ik het niet geloofde en dus heb gebeldquote:A3-D schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:30:
[...]
Op de site staat zelfs dat hij op voorraad is!![]()
KLIK
Maar zeker is de datum ook niet, volgens de (belgische) telefoniste.
Reg. datum: 27 juli 2007
Als ze beiden perfect beeld leveren in de huiskamer en de Pana is goedkoper is er toch niks aan het handje?
Reg. datum: 18 november 2006
Wat kost die Samsung dan?quote:denizg schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:58:
De PZ85 is niet goedkoper dan de Samsung 656 hoor. Juist andersom. Maar het gaat niet om de 100 euro meer of minder. Dat heb ik wel over voor een juiste keuzen dan dat ik voor de goedkoospte ga.
In mijn geval gaat het puur om wat er nu al leverbaar is..
Als je je PS3 rechtstreeks op je reciever, optisch aansluit, heb je nog steeds 5.1 en DTS.quote:Seroen schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:23:
Ik heb net na lang wikken en wegen de Pana TH46PZ85 besteld. Ik ben echt zeer benieuwd!!!
Nu nog de PS 3 er op!!
FF een vraagje tussendoor. I
k heb een versterker/tuner van Sony met een Digital optical Video 2 ingang. Op deze versterker zit nu een gewone DVD speler aangesloten middels een tulpverbinding. En die geeft netjes het Dolby 5.1 en DTS gebeuren door als dat op een DVDtje zit.
Kan ik nou straks ook de PS 3, middels de Digital Out (optical) uitgang, op mn versterker aansluiten middels een optische kabel, met behoud van het Dolby 5.1 en DTS????
Ga je via HDMI je geluid naar de pana brengen,
en dan vanop de pana's optische uitgang naar je PS3, heb je geen 5.1 of DTS zover ik weet.
Zelf heb ik het in elk geval niet in orde gekregen,
maar wie weet brengt hier wel iemand de oplossing aan.
TH42PZ85 - PS3 - Logitech Z-5500 - Vogels EFW6445
trouwens... het verschil tussen '24p Playback(2:3)' en '24p Cinematic Playback' is dat groot? Dat laatste ondersteunt de PZ85 niet volgens de specs namelijk.
edit: volgens mij is 2:3 pulldown alleen van toepassing op 60Hz wat we hier niet hebben, klopt dit?
Cartman! wijzigde dit bericht 26-05-2008 21:49 (41%)
TH-42PZ85 gekocht (besteld vanmiddag) bij MM voor 1399.
wilde nog overstag naar de 46" maar is ons even te (3,5 a 4 meter) Vriendin twijfelde voor toch LCD te gaan maar na goed kijken had ze ook zoiets van LCD is absoluut niet mooier , te fel en daardoor te onrustig.
Diverse dingen bekeken, plasma/lcd/merken/filmpjes ( geen pixal ) en ze had bij lcd het idee dat ze naar paint zat te kijken
Ze word nog wel es een nerd
Bezig met ICND1 Passed , ICND2 Passed , SND Passed , SNRS Passed,SNPA,CANAC,IPS.
Je had ook gewoon aan mijn oren kunnen trekkenquote:Capo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:47:
Nou kan me ook wel eens melden en de TS bedanken voor de start post.
Maar bij welke MM gekocht? Roermond? Heerlen? Eindhoven?
Chevy454 wijzigde dit bericht 26-05-2008 21:59 (15%)
B + BSc + MSc automotive engineering. Engineering and develop the impossible!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.