@ G_M_C,
Nee klopt helemaal. Vaak hebben die gasten in MM BCC etc geen balle verstand van. Ik ga dus ook echt af op eigen keuzen.
Maar bijvoorbeeld bij de RAF Show van het weekend. Daar stonden de heren van Panasonic/Samsung etc zelf bij van de merken zelf en dus neit de RAF verkopers.
De Panasonic plasma's waren zo ongeloverlijk slecht afgesteld, was om te huilen. Grappig was dat er geen hond stond bij PHILIPS
De 2 gasten die bij Panasonic stonden wisten ook weinig, was zo een jonge gozer.. De heren bij Samsung waren wel op hoogte van het een en ander en hebben heel wat moeite gedaan om verschillen aan te tonen. Heb normaal beeld gezien, ze hebben ff een film opgezet heb kunnen kloten met de instellingen.
Wat mij overtuigde bij de Samsung 6 serie was wanneer er een BR film was opgezet op "Cinema of Film" mode, weet neit precies wat de benaming was. Beeld was dit keer niet te vel/scherp. Zoals aangegeven, Panasonic was om te huilen bij de Raf show.
Dus je zou toch denken dat ze bij een Show als RAF de instellingen goed hebben? Ik kan begrijpen dat de bij BCC of MM op de manier zoals je aangeeft hebben.
Vandaag kom ik terug bij de MM, waar de Panasonic toch weer prettiger was om naar te kijken dan de Samsung.
Vind het erg lastig, maar nu ik vandaag de PZ85 heb gezien bij MM, neig ik meer naar de Panasonic.
(don't mind the typo's/spelling pls, zit op werk dus tik snel:P)
denizg wijzigde dit bericht 26-05-2008 13:15 (6%)