quote:
Thanxx voor de tip! Heb net het laatste pakket bij de MM in Den Haag (centrum) gehaald. (RS versie, zilver)
Zeker een goeie aanbieding!
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie
Pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:oXygeN schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:31:
ik heb bij de MM een Ziggo 'digitale sportzomer' pakket met samsung HD decoder (RA revisie) en smartcard gekocht voor 199,95... leek me wel aardige deal
[PRE] Asian.Backdoor.Sluts.9.XXX.DVDRip.XviD-Pr0nStarS
Great Minds think alike!
I was born like this, i had no choice. I was born with the gift of a golden voice.
Er zit "image shifting" in, maar die zou je normaal met het blote oog niet mogen waarnemen! Ik denk dat onze MM-makkers weeral uitblinken in het "hoe-slecht-kunnen-we-deze-tv-presenteren" expertisequote:Sluuut schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:32:
Hi,
Ik wou eigelijk voor LCD gaan maar sinds ik me een beetje in plasma aan het verdiepen ben, zie ik het wel steeds meer zitten om hiervoor te gaan
Maar een paar vraagjes die me niet duidelijk zijn:
- Hebben deze TV's input lag?
- Image shifting: Ik zag bij de MediaMarkt de plasmaschermen licht "trillen". Is dit tegen inbranding en standaard een optie die alleen aan kan staan? Ik zou me er kapot aan ergeren namelijk...
- Black bars: Stel je gaat een film die 16:9 is bekijken, waardoor je onder en boven zwarte balken hebt. Heb je dan ook kans dat je 2 horizontale strepen inbranden?
- Fan: Zitten er fans in die de warmte wegblazen en zoja maken deze (veel) herrie?
To-do list: PS3, 24" LCD monitor
Ik zou dat kleurenpalletje wel eens willen zienquote:bounto schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:57:
Er wordt altijd gezegt dat een plasma meer en beter kleuren weergeeft maar nu zag ik op de site van panasonic voor de pz80 85 en 800 (Aantal kleuren Max. 134 miljard) dit staan. Nu kijk ik op de site van philips en bij hun nieuwe lcd's staat er (Kleurverwerking 2250 biljoen kleuren 17-bits RGB), dat is wel een wereld van verschil, kan iemand mij dat uitleggen?
Rob de bouwer.
Kleurverwerking staat er. Dat zegt dus niets over het LCD-paneel wat wordt gebruikt, en wat vaak nog maar 8 bits RGB is. Dat moet je uitzoeken; Hoeveel bits gebruikt uiteindelijk het paneel.quote:bounto schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:57:
Er wordt altijd gezegt dat een plasma meer en beter kleuren weergeeft maar nu zag ik op de site van panasonic voor de pz80 85 en 800 (Aantal kleuren Max. 134 miljard) dit staan. Nu kijk ik op de site van philips en bij hun nieuwe lcd's staat er (Kleurverwerking 2250 biljoen kleuren 17-bits RGB), dat is wel een wereld van verschil, kan iemand mij dat uitleggen?
Als je angst hebt dat je de nieuwe felgekleurde badhanddoeken toch per ongeluk tussen de normaal (gekleurde) was gooit en deze verkleurt, was je ze een paar keer apart zonder ze zelfs te gebruiken. Panasonic NL zegt: gebruik ze gewoon, en was ze een paar keer apart en/of op lage temperatuur na gebruik *lol*... Ik weet wat ik zou doen...quote:"Een break-in dvd afspelen is absoluut niet nodig."
Great Minds think alike!
I was born like this, i had no choice. I was born with the gift of a golden voice.
Ik had diezelfde vraag hierboven geformuleerd onder Input lag, omdat een plasma scherm sowieso geen responsetijd heeft zoals een LCD (zoals die Philips tv die je eerst wou). Naast responsetime heb je echter ook nog input lag op sommige schermen, wat ook lipsync issues kan veroorzaken.. dus diegene die het weet, hoor ik het graag vanquote:Gast1981 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:00:
Lipsync;
Indien ik de Dolby set aangesloten krijg, heb ik dan standaard last van lipsync?
Dit treedt dan toch alleen op bij het afspelen van dvd's, of ook bij reguliere (digitale) tv uitzendingen?
En kan dit alleen gecorrigeerd worden op mijn dvd speler (ingebouwd in home cinema set) of zijn er alternatieven?
[PRE] Asian.Backdoor.Sluts.9.XXX.DVDRip.XviD-Pr0nStarS
Marketinggeleuter. Smijten met grote getallen om mogelijke kopers te imponeren. Op zich zeggen deze getallen weinig. Je kunt er in ieder geval niet uit afleiden welk exemplaar kleuren het mooist weergeeft.quote:bounto schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:57:
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
To-do list: PS3, 24" LCD monitor
Als je het volgens de ISF normen doet volgens mij wel ja, maar je kan ook wat "tweaken" aan de beschikbare opties die niet in het servicemenu zitten.quote:geemfriek schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:18:
Om te calibreren, moet je dan in de service-menu liggen knoeien, of zijn er gebruiksvriendelijkere methodes?
www.carina-avensisclub.nl
Heeft iemand hier nog antwoord op? vind ik erg interessante vragen namelijk.quote:Sluuut schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:32:
- Hebben deze TV's input lag?
- Black bars: Stel je gaat een film die 16:9 is bekijken, waardoor je onder en boven zwarte balken hebt. Heb je dan ook kans dat je 2 horizontale strepen inbranden?
Cartman! wijzigde dit bericht 21-05-2008 21:34 (13%)
Inputlag doet zich alleen voor als er veel beeldverbeteringstechnieken zijn. Zoals een LCD helaas vaak nodig heeft (Philips is daar goed in, not). Plasma's hebben daar veel minder last van, maar volgens mij is het zelfs te verwaarlozen.quote:Cartman! schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:14:
[...]
Heeft iemand hier nog antwoord op? vind ik erg interessante vragen namelijk.
Kan iemand nu nog bevestigen of de PZ85 ook het deep color verhaal kan weergeven? Ik las hier in t topic dat de nederlandse site zegt van niet maar de belgische van welHoe zit het nu?
Op hdtvtest.co.uk lees ik dat de tv moeite heeft met interlaced signalen. Komt er ook een interlaced signaal uit een UPC mediabox dat iemand weet of hoe kom ik daar achter
psy wijzigde dit bericht 21-05-2008 22:01 (15%)
Core2duo6600 - Asus P5W-DH - 2GB PC6400 OCZ Xtc Dual Kit - MSI Geforce 7900GT passive - LSI Megaraid 320-2E 128MB/BBU - 4xMaxtor Atlas II 15k 36 GB RAID0 - Benq 1655 - Sony CPD-420GS - Antec P180B met NeoHE550W
Persoonlijk vind ik het beeld van mn hdready plasma, veel mooier dan welke full hd lcd ook. Zelfs die prachtige aurea van Philips vond ik minder goed in snelle beelden.quote:Gast1981 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:55:
Zojuist de 42PX80 bekeken bij MM.
Wat mij opviel, vooral in het midden v/h beeld ietwat geflikker in de horizontale lijnen.
Overigens bij meerdere lcd/plasma schermen het geval daarzo.
Verkoper wist te melden dat dit kwam door het matige digitale tv signaal, dat ook nog eens meerdere malen gesplitst werd tussen de diverse showroom modellen. Mag ik dat voor waarheid aannemen, of kan er iets anders aan de hand zijn met o.a. deze Pana?
Ze hadden ook een paar lcd's met Blu-Ray draaien... wauw!
Waren wel Full HD's, Sony Bravia 46" en een Philips 42 PFL9603 meen ik...
Hij kon zo gauw niet de PX80 aan de Blu-Ray hangen. Ik wilde het verschil tussen de lcd FullHD en plasma HD ready wel eens zien. Iemand hier die weet of dat een wereld van verschil is?
Tot slot; een 42LG6000 stond naast de PX80, en leek mij een iets strakker beeld te hebben...
Dus ik ben er nog lang niet uit
Maar komt de PZ850 dan ook naar Europa? Die 58 of 65 inch zou geweldig zijnquote:Ferry34 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:25:
[...]
Persoonlijk vind ik het beeld van mn hdready plasma, veel mooier dan welke full hd lcd ook. Zelfs die prachtige aurea van Philips vond ik minder goed in snelle beelden.
Als ik een Blu-ray of hd-dvd kijk, dan is dit zo verschrikkelijk mooi. Ik zelf zie geen verschil tussen een full hd plasma of n hdready plasma.
Misschien ervaar jij het anders. Wel heel belangrijk: je kunt echt geen tv vergelijken, zonder dat je de instellingen van de tv weet en kunt veranderen!
Dus als je 2 tv's naast elkaar ziet spelen, kan je niet zeggen dat de ene een betere zwartweergave heeft dan de andere, want misschien staat de helderheid wel op maximum bij de andere.
(dit soort foefjes gebruiken ze volgens mij vaker, wanneer er een duurder model naast n goedkoper model staat).
Hm, eind deze zomer komt er n panasonic plasma met ethernet ingang, zodat je direct op je tv kunt internetten. (voor mezelf niet nodig, ik gebruik mn plasma al als monitor)
http://www.engadgethd.com...-plasmas-due-this-summer/
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie
Pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos