Ik ben benieuwd ... mijn PX80E is ook besteld ... geprofiteerd van de 11 dolgekke dagen met 11% korting hier in de lokale MediaMarkt in Belgie Oostakker
Eerst had ik me de PX8E besteld ... toen ik thuis wat begon te googlen zag ik dat er op de PX80E véél meer aansluitingen zaten dan op de PX8E.
Naar de toekomst toe bekeken ging ik met de PX8E snel tekort schieten qua mogelijkheden.
De dag erna terug naar de MM ... eens kijken of ik mijn bestelling kon laten omzetten naar een PX-80E .... de 11% konden ze me niet meer geven ... was maar een ééndagsactie op alles van PANA ... ik heb hem dan toch maar gekregen aan de prijs van de 37" --> 1099¤ aldaar.
Best wel nog véél ... achteraf gezien ... maar soit ... anders was ie sowieso nog een pak duurder geweest.
Alleen het vervoer ... benieuwd of ik hem een beetje rechtop kan krijgen in mijn oude Golf II
Het wordt een ritje van een 6-tal km hoofdzakelijk langs de autosnelweg ... misschien dan toch maar plat leggen
Verder ... wat is er nou van aan ... moet de plasma eens geinstalleerd stroomloos nu eerst nog een paar uurtjes rusten ofzo .... en de inbrand DVD ... af en toe een uurtje of 3 a 4 runnen met contrast en helderheid op 40 a 50% niet
Ik moet ook nog een HDMI kabeltje hebben ... voor de HTPC ... neem ik een vergulde of niet ...
In de MM hebben ze het volledige gamma van HAMA kabels. Die zien er best wel OK uit.