quote:
ymmv schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:46:
[...]
Dat is nu, maar hoe zit het over twee, drie jaar? Is het niet verstandiger een tv op de groei te kopen? Als je over een paar jaar wel UPC HD TV hebt omdat het dan betaalbaar is geworden en je DVD-speler hebt vervangen door een Blu-Ray-speler is je tv opeens de zwakste schakel geworden. In mijn optiek kun je beter een Full HD-scherm kopen omdat je dan klaar bent voor de komende jaren. HD Ready gaat er nu al in hoog tempo uit.
heb 2 jaar geleden een hd ready 32inch samsung lcd gekocht, ben nu aan t overwegen de 42 of 46pz85 te kopen. Kostte toen 1200 euro, ik denk dat ik destijds voor een 42inch full hd (mondjesmaat beschikbaar) zeker meer dan 2500 euro kwijt zou zijn.
Wat dat betreft ben ik nu voordeliger uit met twee televisies, en heb ik straks een mooie tweede tv voor de slaapkamer, ipv één tv die 2 jaar geleden heel goed was, maar nu achterhaald is....
Maw: over 2-3 jaar zie je wel weer toch?
Asus P5B Dlx - C2D E6600@3,0Ghz - 4x1GB Kingston/Corsair RAM - Asus Radeon XT1950Pro - Hauppauge PVR500mce - WD Raptor 150GB - Maxtor Maxline III 300GB - MacBook Pro C2D 2,33