Gathering of Tweakers

Quicksearch
Openingsaanbieding Saturn Groningen:
TH 37 PV 7 Voor 488 euro.

ATi is Victorious

Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

Vandaag de knoop doorgehakt en na lang wikken en wegen toch maar voor een 42 inch scherm gegaan: de Panasonic 42PX80. Toen ik 'm op ging halen vond ik de doos wel erg groot en toen ik diezelfde doos in de woonkamer neerzette schrok ik al helemaal. Maar na het uitpakken en installeren van de TV, en daarna nog een uurtje wennen wist ik het: Dit is het helemaal. Ik heb werkelijk waar nog geen moment spijt gehad dat ik een 42 inch heb genomen en geen 37 inch. Ik zit er ongeveer 3 meter vanaf en dit is echt prima. :*)

En daarbij: het beeld is gewoon een plaatje. Casema digitale TV is absoluut scherp genoeg (al zou HD helemaal perfect zijn natuurlijk) En een beetje voorzichtig gamen op de PS3 (voorzichtig wegens inbranden) was al helemaal een feest; GTA4 ziet er geweldig uit. Echt een aanrader voor mensen die nog twijfelen.

Vannacht maar eens die break-in DVD draaien, pics van de TV volgen soon hoop ik :)
Panasonic 42pz80 voor 1100 euro bij de wehkamp, hoe zou dan kunnen? Zou deze prijs kloppen? Ziet iemand er iets raars aan? Waarschijnlijk Duitse versie lijkt me zo?

Reg. datum: 02 december 2002

Vind die 1100 ook raar want dat is een stuk lager dan de inkoopprijs bij panasonic (heb net even gekeken of die gedaald was)

Zal morgen even contact onnemen, laat hier wel even weten wat ze zeggen (nederlandse garantie etc)!

quote:
supercop7373 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Bij een pixel lijkt het net of er een vuiltje tussen de twee lagen zit....ben wel benieuwd wat Panasonic gaat zeggen. Het kan zo maar zijn dat ze zeggen, je ziet er niets van we laten het zo...

Is iemand op de hoogte hoe hun "klantgerichtheid" is?
Ik heb zelf nu nog een 42py700 dat wordt binnenkort een 42pz800.
Maar met die 42py700 had ik 3 dode pixels, dus ik had de winkel gebeld waar ik hem had gekocht (budgethouse in dit geval) en die zouden panasonic hierover informeren.

Dus een paar dagen later kreeg ik een telefoontje van panasonic met de vraag wanneer ze de tv konden ophalen. Ik dacht dat het om reparatie ging, maar toen die man langs kwam vroeg hij mij gelijk of ik hem kon helpen om de nieuwe tv uit zijn bus te halen. Dus we komen boven met de nieuwe en hij zag dat ik de oude tv nog niet ingepakt had, dus hij hielp mij om eerst de oude in te pakken en daarna hebben we samen de nieuwe neergezet, hij vroeg zelfs nog aan mij wat er met de oude aan de hand was, dus ik vertelde hem over de dode pixels.

Hij wist dus nog geen eens wat er met de tv aan de hand was. Maar na het installeren van de tv hebben we hem samen nog gecontroleerd, en deze was helemaal perfect.

Dus is de service goed, ja of nee.

Ja omdat de tv zonder pardon is vervangen en nog geen eens gecontroleerd is.

Nee als je bedenkt dat hij nog geen eens ergens vanaf wist. Maar toch ben ik zelf wel erg tevreden over hoe het gegaan is, en ik had ook wel erg veel geluk gehad.

(sorry als het verhaal misschien een beetje onduidelijk oogt)

Hou die ontzettende rust!!

quote:
Brimme schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:39:
Vind die 1100 ook raar want dat is een stuk lager dan de inkoopprijs bij panasonic (heb net even gekeken of die gedaald was)
Hij is ook uitverkocht, dus dan kun je wel zo'n prijs neerzetten
quote:
bobsoers schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:47:
Zal morgen even contact onnemen, laat hier wel even weten wat ze zeggen (nederlandse garantie etc)!
Prijzen kloppen, de 46pz80 is nu 1599.- en de 50pz80 1799.- welke inmiddels ook al is uitverkocht. Mijn 46inch wordt week 21 geleverd voor deze prijs, 69 euro extra voor de geen gezeur periode (lees aanvullende garantie van 5 jaar). Ik denk dat ik dan een hele mooie deal heb gesloten.

Enjoy the moment!

check dit: http://www.eldi.be/cat3.php?art=364834203
1600 euro

foto = pana PZ800
specs = pana PZ800 (deep color, SRS TruSurroundXT, 24p Real Cinema, 4x hdmi,...)
titel = PZ80
prijs = 1600 euro......zal wel een vergissing zijn zeker van Eldi?

ze zullen zich wss wel vergist hebben van foto én van specs zeker bij Eldi??!

info@huureenprojector.com

quote:
dit is een foto van de PZ800 serie

precies wel veel winkels die de 2 modellen wisselen...

quote:
E-rikootje schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:40:
[...]

dit is een foto van de PZ800 serie

precies wel veel winkels die de 2 modellen wisselen...
Dan mag jij me een foto van een PZ80 laten zien. Een PZ800 ziet er toch behoorlijk anders uit hoor...

Enjoy the moment!

quote:
onsgeluk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:11:
[...]

Dan mag jij me een foto van een PZ80 laten zien. Een PZ800 ziet er toch behoorlijk anders uit hoor...
kerel, ik ken ondertss het verschil wel al:
de PZ800 heeft een boogvorm, naar boven toe. En is subtieler en verfijnder.
de PZ85 een rechthoek dat niet tot de randen komt
de PZ80 andere soort boog, buigt naar beneden toe

zie fotos!
PZ800
http://www.flatpanels.dk/billeder/panasonicpz800-1.jpg
http://www.plasmavisie.nl/plasma/31/groot.jpg
http://www.eldi.be/imagepop.php?art=364834203

PZ80
http://www.flatpanels.dk/billeder/panasonicpz80-1.jpg

en maakt het zoveel uit? het gaat hier om het feit dat men specs van de PZ800 onder zet met een prijs van 1600 euro
wil liever hierop duidelijkheid dan zo opmerkingen, ik zou het niet zeggen moest het niet waar zijn...

nu back OT, is dit een fout van eldi?

E-rikootje wijzigde dit bericht 14-05-2008 10:17 (8%)

Veel uitmaken doet het voor mij niet. Maar bij de Eldi zie ik idd de specs van de 800 al blijf ik er van overtuigd dat het een 80 op de foto is.

Op Wehkamp zijn m.i. zowel de foto als wel de specs van de pz80. Alleen met de prijs lijken ze wat in de war :+

Kijkend naar de 3 foto's in je laatste post zeg ik van boven naar beneden:
pz800
pz80
px80

Maar ik heb m'n bril nog niet op, wie het weet mag het zeggen!

Enjoy the moment!

Reg. datum: 10 december 2003

quote:
onsgeluk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:25:
Veel uitmaken doet het voor mij niet. Maar bij de Eldi zie ik idd de specs van de 800 al blijf ik er van overtuigd dat het een 80 op de foto is.

Op Wehkamp zijn m.i. zowel de foto als wel de specs van de pz80. Alleen met de prijs lijken ze wat in de war :+

pz800
pz80
px80

Jij hebt gelijk wat een sjonnie die het zogenaamd wel weet!

http://www.tweakers.net/gallery/131188/sys 3dmarks2001:25000+ # 3dmark2003:10500+ # 3dmark2005:4500+ # pifast:38+sec http://specs.tweak.to/10270

quote:
onsgeluk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:25:

pz800
pz80
px80

het verschil tss de PZ80 en de PZ800 is anders wel héél duidelijk!
de pz 800 heeft een zilvern boog naar onder gericht
de pz 80 heeft heeft een (lelijkere) donkergrijze boog, met de puntjes naar onder gericht

kbedoel...duidelijk kan toch niet, allersinds, zou nog twijfelen of het een pz800 is, maar het is allersinds NIET een pz 80 op die eldi foto...

edit: de fotos door mij gepost kwamen hiervan http://www.flatpanels.dk/...howfull&id=1199870992

dus geen discussie mogelijk:
800
en de onderste is wel degelijk 80

het gaat niet eens over de X reeks, maar over de Z.
de eerste 2 die ik poste waren beiden pz800
de onderste was de PZ80

met die zekerheid, kan je van die foto op de eldi site zker niet zeggen dat het een 80 is.

E-rikootje wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:25 (18%)

quote:
E-rikootje schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:21:
[...]

het verschil tss de PZ80 en de PZ800 is anders wel héél duidelijk!
de pz 800 heeft een zilvern boog naar onder gericht
de pz 80 heeft heeft een (lelijkere) donkergrijze boog, met de puntjes naar onder gericht

kbedoel...duidelijk kan toch niet, allersinds, zou nog twijfelen of het een pz800 is, maar het is allersinds NIET een pz 80 op die eldi foto...

edit: de fotos door mij gepost kwamen hiervan http://www.flatpanels.dk/...howfull&id=1199870992

dus geen discussie mogelijk:
800
en de onderste is wel degelijk 80

het gaat niet eens over de X reeks, maar over de Z.
de eerste 2 die ik poste waren beiden pz800
de onderste was de PZ80

met die zekerheid, kan je van die foto op de eldi site zker niet zeggen dat het een 80 is.
E-rikootje, je pakt foto's van een Deense site die de PX80 als zijnde PZ80 aanduidt(dus ook fout!!) terwijl geen van de afgebeelde foto's een PZ80 is. Kijk voor de gein eens op panasonic.nl en vraag jezelf af of je alle modellen daadwerkelijk uit elkaar weet te houden.

Enjoy the moment!

Zo moeilijk is het toch niet? Zowel de PZ80 als de PZ800 heeft een gebogen, convexe rand. Het verschil zit in het logo, bij de pz80 zit het logo in de rechte rand van het scherm. Bij de pz800 staat panasonic in de gebogen rand. De PX80 is gewoon recht van onderen, maar heeft een concave metalen strip aan de onderkant wat de boxen scheidt v/h scherm.......

Nu helemaal over op HD !
Reg. datum: 19 december 2003

Who cares welke foto de juist is ? 'T gaat hier meer over de technische aspecten van de Panasonic, dan over een "raadje plaatje" ....
ok tis waar :)

en gow, ik ga gewoon straks es zien bij eldi :)

dan weten we direct wat er fout is: de specs of de foto
sowieso als er bij een pz80 foto specs staan van een PZ800 isdat wel een redelijke fout
maar indien de specs kloppen en de prijs dan zal ik zeker niet klagen :p

maar heb gevoel dat men zich daar gewoon vergist heeft van specs...

Nu helemaal over op HD !

Of je kijkt gewoon in de startpost van dit topic .... (zie maar)
Vandaag gebeld door E-care welke in opdracht van panasonic mij belde. Hun vertelde dat ze in het geval van dode pixels de Plasma komen ophalen, hiervan foto's en een rapport maken, deze doormailen naar Panasonic welke dan binnen 5 dagen een beslissing neemt wat er gaat gebeuren. Dat kan twee dingen betekenen of een nieuwe plasma of een nieuwe beeldunit als het echt gaat om dode pixels.

Panasonic hanteert volgens hun het beleid dat er niet een dode pixel in een plasma mag zitten. Heel wat anders dan het verhaal wat plattetv.nl mij dus vertelde over 4 dode pixels. Overigens vond E-care de service en het verhaal van pixelgarantie van van plattetv.nl erg slecht.

Morgen wordt de plasma door e-care opgehaald en maken hun een rapport op. Helaas ben ik de plasma dus wel een tijd kwijt, maar gelukkig ben ik volgende week toch op vakantie en heb ik mijn oude 4:3 CRT nog niet weggedaan.

Sowieso schrijf je zo!
Reg. datum: 19 februari 2001

Doe iedereen een plezier en schrijf eens een shopsurvey en plaats die eens op t.net en op kieskeurig..

Great Minds think alike!
Slaat geen deuk in een pakkie boter @ noizycows

quote:
mig29 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:22:
Doe iedereen een plezier en schrijf eens een shopsurvey en plaats die eens op t.net en op kieskeurig..
En houd ons op de hoogte, altijd interessant te horen over de service die fabrikanten wl of niet leveren, het klinkt in dit geval sowieso heel goed!

Nu helemaal over op HD !

quote:
supercop7373 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:06:
Vandaag gebeld door E-care welke in opdracht van panasonic mij belde. Hun vertelde dat ze in het geval van dode pixels de Plasma komen ophalen, hiervan foto's en een rapport maken, deze doormailen naar Panasonic welke dan binnen 5 dagen een beslissing neemt wat er gaat gebeuren. Dat kan twee dingen betekenen of een nieuwe plasma of een nieuwe beeldunit als het echt gaat om dode pixels.

Panasonic hanteert volgens hun het beleid dat er niet een dode pixel in een plasma mag zitten. Heel wat anders dan het verhaal wat plattetv.nl mij dus vertelde over 4 dode pixels. Overigens vond E-care de service en het verhaal van pixelgarantie van van plattetv.nl erg slecht.

Morgen wordt de plasma door e-care opgehaald en maken hun een rapport op. Helaas ben ik de plasma dus wel een tijd kwijt, maar gelukkig ben ik volgende week toch op vakantie en heb ik mijn oude 4:3 CRT nog niet weggedaan.
Kijk, dat was de laatste stap: Ik ga de PZ85 aanschaffen :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws