Reg. datum: 16 april 2007
Reg. datum: 16 april 2007
Ga aub voor de 42", grootte went idd erg snel. Ik weet niet of je veel films kijkt, maar het overgrote deel v/d huidige films zijn in een 2.35:1 ratio geschoten wat dus inhoudt dat je naar zwarte balkjes kijkt. Bij een 37" is het beeld wat je dan overhoudt niet echt een ''bioscoop-ervaring''. Ik heb zelf een 42'' en daar vind ik zelf dat het beeld al wat klein is bij een 2.35:1 film. Voor normale 1.85:1 films is het beeld wel mooi groot.quote:Thomasson4 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:13:
Ik begin nu toch wel te twijfelen tussen de 37 inch en 42 inch versie. Ik zit er 3 meter (misschien ietsje meer) vanaf en nu ik lees dat de meeste van jullie dan toch voor de 42 inch versie zouden gaan, ben ik ook gaan twijfelenZijn er nog wat mensen die hier wat meer advies over kunnen geven? Dat ik voor mezelf kan bepalen welke ik moet kiezen.
Ik wilde de tv trouwens bij www.redcoon.nl bestellen. Hebben mensen hier daar ervaring mee? Is dat een goede site, met goede garrantie en aflevermogelijkheden? Is toch wel belangrijk bij een dergelijke aankoop.
Ik heb vorig jaar de 42PV70 besteld bij Redcoon, en alles is netjes afgehandeld. Betalen met de mobiele pin, gebeld voor een bezorgafspraak en mooi op tijd. Echter, ik lees de laatste tijd dat Redcoon nog wel eens wil liegen over de voorraad, oftewel op de site staat op voorraad maar dat is dus niet zo. Maar zoals gezegd, daar had ik zelf geen problemen mee.