Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 september 2006

Ook nog maar even mijn doelstellingen posten ;)
Mijn eerste seizoen in C2, dus heb ik lage verwachtingen.

Ik heb maar twee doelstellingen:
In C2 blijven (lijkt me al lastig genoeg)
Niet te veel geld verliezen

Heb ondertussen al de P, W en Q gedaan en sta momenteel 2e, maar ik verwacht nog een heleboel mensen voor me.

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
In light of few problems that we got (teams and testing) I have decided to postpone first race of the season to next week (Monday C4 and Tuesday the rest).
This will give more time for everyone to get ready, and for me to clean up that bugs forum section.
Thanks,
Tadas
beter laat dan nooit.

quote:
In light of few problems that we got (teams and testing) I have decided to postpone first race of the season to next week (Monday C4 and Tuesday the rest).
This will give more time for everyone to get ready, and for me to clean up that bugs forum section.
Thanks,
Tadas
Damn, dan ben ik met vakantie...

Maar ik hoop wel dat we (voor het weekend) practice en setup over mogen doen, want mijn rijder is wel veranderd door die test problemen:
na testen was overtaking 22 blocking 12 punten lager, hiermee heb ik P,W en Q gedaan (in de veronderstelling dat deze toch geen invloed zouden hebben, mocht het worden gecorrigeerd)
Na correctie zijn deze stats weer op de oorspronkelijke waarde gezet, maar waren er opeens 3 hoofdstats veranderd (verbeterd, dat wel). Maar dat zal wel invloed hebben op mijn DRP...

F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

30.549 op de speedway tijdens de test (iemand vroeg hierom). Zo na een paar weken afkick verschijnselen weer een heerlijke P/WU/Q gereden, mis "alleen" 36 punten op overtaking dus heeft geen invloed op de rest van zijn rijden.
Ging best wel redelijk en naar een mooie provisional pole gereden (7 van de 24 gereden nu). Ben wel heel tevree tot nu toe. Kan niet wachten tot de eerste race :)

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Hola, veel nieuwe tweakertjes in c2g3 gekomen, zorgt weer voor wat extra gezelligheid, ik ga dit seizoen maar eens rustig terug naar c3 vrees ik. Ga eerst me auto eens flink ontwikkelen. Aangezien ik stomme fout heb gemaakt met driver keuze. Dus dit seizoen zal ik financieel wel ok zitten + goede ontwikkeling.

Sta met de slechste supliers en slechste driver nog niet eens laatste nu in Q :P

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Ik roep er al 2 dagen om.... beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Ben het er niet mee eens dat er een totale reset moet komen, maar wel met de voorwaarde dat alles terug naar normaal gaat. Dus ook de DRPs weer in orde zijn, maar dat kan wel eens een lastige worden.
@Jester: 7/24? Matig hoor, Daniel R. vind dat je namelijk moet promoveren dit seizoen, zodat hij volgend seizoen weer wat houvast heeft ;)

Joss wijzigde dit bericht 03-07-2008 11:12 (20%)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joss schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:11:
Ik roep er al 2 dagen om.... beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Ben het er niet mee eens dat er een totale reset moet komen, maar wel met de voorwaarde dat alles terug naar normaal gaat. Dus ook de DRPs weer in orde zijn, maar dat kan wel eens een lastige worden.
@Jester: 7/24? Matig hoor, Daniel R. vind dat je namelijk moet promoveren dit seizoen, zodat hij volgend seizoen weer wat houvast heeft ;)
Een totale reset zou wel zo eerlijk zijn in mijn ogen.

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
ritsjert schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:13:
[...]

Een totale reset betekent dat managers die alles al hebben gedaan voordeel hebben (setup + drp bekend voor 1e race). Als Tadas de reset overnieuw doet, dan zou hij dus ook voor iedereen een ander circuit voor race 1 moeten instellen. Bovendien kost een totale reset weer de nodige tijd en dan zijn we mogelijk weer een week extra aan het wachten.

Ja en als iedereen dan weer nieuwe suppliers kan kiezen is het hek helemaal van de dam, met alle voorkennis van de eerste test/practice/qualify.

quote:
ritsjert schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:13:
[...]

Hehe idd ik moet volgned jaar volgens ehm in C1 zijn om kampioen te worden, hij wordt et dit seizeon en volgend seizoen hij is de afspraak.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Doet weer iets met vezels...

Ik zie niet hoe dit seizoen maandag/dinsdag kan beginnen met de huidige lijst van bugs, met de helft van de rijders op de grid met een DRP dat ineens anders wordt in de race, met een paar managers die al hebben getest en anderen die het weekend kunnen afwachten en naar verluid maandag andere testtracks krijgen met mogelijk andere/betere mogelijkheden... Ik snap Tadas niet. Waarom komt hij weer met nieuwe regels, opties enzo, maar fixt hij problemen die _ieder_ seizoen weer ontstaan niet gewoon?

Neem nou die verdwenen teams of de drivers die voor 2 teams lijken te rijden... Dat bestaat al minstens twee seizoenen en het wordt iedere keer handmatig teruggedraaid door Tadas. Of bijvoorbeeld de mensen die in s29 ofzo een bonus hadden moeten krijgen, maar dat niet kregen. Volgens mij hebben die dat nog altijd niet terug. Oh, en dan heb je dat gekloot met de DRP weer he? Vorig seizoen ging dat ook fout na de eerste keer testen. Iedereen verloor iets van 20% van de primaire stats, halverwege tussen twee races ofzo 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 25 september 2002

Ja ik ben heel blij dat ik nog helemaal niks gedaan heb. Nog geen suppliers gekozen helemaal niets.
Deze lijst van bugs was namelijk wel weer te verwachten :(

I've Spoken Deal with it :D

The boss laat even van zich horen, kan me wel vinden in het verhaal;
quote:
By: Dev Tadas Bubelevičius supporter
I am sorry to disappoint you, but this has nothing to do with petition or vote. I just think situation is not good, because some of the fixes did not work as intended.
The initial testing bug was my mistake (as everything here is), I missed one file upload and so new testing track characteristics were not being pickedup.
Then came the fix, but it reset driver stats to old caps after that fix, which I thought was good enough, people were complaining about 1 or 2 or in severe cases some 5 points loss, so I thought it may need to be looked at and possibly fixed too (although I would guess that some people also gained a point or two, but they are not complaining...)
And then yesterday I saw that a team fix did not work for some as I intended to, so I could not let first race to start on time, we have to start when we are good to start, not like this. I will go over everything (i hope) today and will make sure that racing is fair.

De boer dat is de kerel...

quote:
Joss schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:02:
The boss laat even van zich horen, kan me wel vinden in het verhaal;

[...]
Ik vond iedereen op F1time al wat luidruchtig van zich af schreeuwen, terwijl ik van 2 maten die al getest en gereden hebben(maandag en vandaag) eigenlijk geen klachten hoor. En ze waren sinds de "1e officiële F1time bierdrink meeting " :P op de hoogte van de bugs en problemen.volgens mij zijn dit geen megabugs die de hele klerezooi door elkaar schoppen, maar kleine bugs die voor een aantal slecht uitpakken. En zoals gezegd, de genen waar het juist positief voor uitpakt hoor je niet. Natuurlijk moet het opgelost worden, maar er wordt wel een hele heisa om gemaakt, bijv. schreeuwen om een complete reset.. |:(

Even iets anders, ik stoor me trouwens elke reset weer aan lui die een paar uur na de reset al gaan lopen bleren dat de eerste race uitgesteld moet worden. Wat je extra moet doen t.o.v. een midseason race is suppliers kiezen en een teammaat vinden. Je kan voor de reset al wel uitrekenen wat je zo ongeveer aan inkomsten hebt, en wat je veilig kan uitgeven aan suppliers. dat moet je toch voor elkaar kunnen krijgen in een week.......

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Tsja, ligt er aan. Ik bespreek al 5 seizoenen lang mijn supplierskeus met mijn vaste teamgenoot. Dat is wel een Canadees en de kansen die ik krijg om *live* met hem te discussieren zijn erg miniem. Vandaar dat ik het wel fijn vind als het langer is dan 4 dagen. We zouden het deze keer wel hebben gehaald, maargoed.

terzijde, is het bekend hoeveel je skills uitmaken? is het zo dat elke 100 punten DRP je 1 seconde sneller bent ofzo?

Na een slechte P met een veel te lage DRP, op het nieuwe circuit fiju heb ik in de W toch nog wat weten te vinden. Hoewel ik wel vrees dat ik niet aan de tijd om van Leander maar we zullen het zien. Top 3 om te beginnen zou mooi zijn.

Over dat testen, ik vind dat echt super hoe Tadas dit nu gemaakt heeft. Je weet niets meer zeker van wanneer je wat kunt testen en dus zul je soms een gok moeten wagen. Ik denk dat dit het kampioenschap zeker spannender zal maken. Alleen zou het wel mooi zijn dat elke group andere testtracks heeft dus niet allemaal dezelfde. Maarja je kunt niet alles hebben :P

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

quote:
itsgreen schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:13:
terzijde, is het bekend hoeveel je skills uitmaken? is het zo dat elke 100 punten DRP je 1 seconde sneller bent ofzo?
Nee, want alle skills hebben een andere invloed. Zo heeft concentration invloed op de kans van foutjes in je ronde (eigenlijk van invloed op iedere ronde!), stamina heeft invloed op je rondetijden naarmate je verder in de race komt. Speed en racingline zijn wat moeilijker te definiëren, maar je kan dus niet zomaar zeggen: 100drp=1sec.

Tadas is iig druk bezig... F1Time ligt geheel op z'n gat

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 25 september 2002

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:21:
Tadas is iig druk bezig... F1Time ligt geheel op z'n gat
Laten we hopen dat het daardoor komt, en niet weer 1 van de bekende crashes is.

I've Spoken Deal with it :D

Durft iemand het te vragen of die gozer uberhaupt af en toe een backup trekt van f1time?

Doet weer iets met vezels...

Daar krijg je gewoon geen antwoord op, dus vragen heeft weinig zin :) Tadas reageert als het hem uitkomt...

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 24 mei 2007

Zo ik heb mijn keuzes gemaakt en de eerste P, W en Q erop zitten. S32 staat voor mij in het teken van financiële reorganisatie. Daarom zijn als C2 degradant mijn doelstellingen niet zo hoog als je zou verwachten.

Doelstelling S32:
- Financieel gezonde situatie creëren (zwaar besparen op kosten, beter sponsor pakket)
- Regelmatig punten scoren.

De eerste stappen om die doelstelling te realiseren hebben zijn invloed al gehad op de keuze voor de suppliers. Ondanks dat sta ik in Q 6e van de 20 atm. Gezien het feit dat het om een regen Q gaat en ik very low performance heb in de regen en gezien mijn strategie valt me dat 100% mee.

F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)

quote:
Saev schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:52:
Gezien het feit dat het om een regen Q gaat en ik very low performance heb in de regen en gezien mijn strategie valt me dat 100% mee.
Je zal wel een goede regencoureur hebben. Dat scheelt echt enorm. Ten opzichte van iemand met high performance in de regen maar <20 op wet driving kun je in het voordeel zijn.

Wow...you must be some kind of sorcerer...

Ik zeg slotje er op en verder :)
*** Gaan we in onderstaand topic verder ***
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws