Wow...you must be some kind of sorcerer...
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicF1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Bij het onderdeel wat ik eigenlijk wil testen, moet ik nu dus veel betalen voor slechts 2 sterren. Daarom kies ik maar voor een powertest, krijg ik waar voor m'n geld en misschien duurt het wel weer 3 races voor je circuit met 4 of 5 sterren op dit onderdeel hebt.
Het wordt dus niet testen wat het meest nodig is, maar wat er voorhanden is. Lange termijn planning wordt vervangen door een stukje geluk. Onvoorstelbaar dat ik wel het weer van race 17 weet, maar niet kan zien of er volgende race een geschikte is om mijn gearbox te testen.
Hoho, wacht even...betekent dit dat je gewoon 2.5M+20% betaalt als er een 5 ster aanwezig is (of alleen binnen de test die je wil doen?) en dat je dat betaalt ook al test je op een 1 ster baan?quote:Joss schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:17:
OK... werkt dat zo.... Dat vind ik inderdaad ook een beetje matig. En je betaald sowieso voor de hoogste ster-ranking toch?
Of begrijp ik het nou verkeerd?
Helemaal correct, je betaald de prijs die onderaan de baan vermeld staat (obv hoogste ster). Op zich ook logisch, die circuiteigenaar gaat niet minder huur vragen omdat jij bandjes wil testen op een circuit wat daar eigenlijk niet voor geschikt is.quote:Casper84 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:54:
[...]
Hoho, wacht even...betekent dit dat je gewoon 2.5M+20% betaalt als er een 5 ster aanwezig is (of alleen binnen de test die je wil doen?) en dat je dat betaalt ook al test je op een 1 ster baan?
Of begrijp ik het nou verkeerd?
Sempy wijzigde dit bericht 02-07-2008 15:57 (3%)
Jup, las het en heb al gereageerd...quote:
Heb dit keer ook maar eens een mailtje naarPayton gestuurd. Daarin een klacht over Adam en de melding dat hij maar eens een kijkje moet gaan nemen aldaar. Dat als mijn "lucky bastard" een ban waard is, dat dit gedrag van Adam nu dan ook eens aangepakt moet worden... Zelfs Bunby gedraagt zich op het moment netter...
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Dus geen "grappige" keus? Ik was daar wel benieuwd naar!quote:Casper84 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:15:
Nou ik heb gekozen. Niet helemaal wat ik eerder zou doen, maar goed, wel iets goedkoper. Het zal allemaal wel. Nu zaak om geld over te houden. Maar die ene test voor de 1e race gaat wel komen.
Ben iig erg benieuwd naar de Hollandsche Glorie van jullie allen in C1...quote:Casper84 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:36:
Dat zal ik nog wel uitleggen maar het lijkt er wel op. Alleen een andere motor. Ik hoop dat ik mezelf niet in de voet schiet hiermee, zou best eens kunnen.
Edit: De hele reltopic in C3G9, hierboven genoemd, is inmiddels verwijderd...
Goh, wie zou er geklikt hebben...
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 02-07-2008 17:20 (19%)
Reg. datum: 03 september 2007
Ruk, had net een mooie reactie geplaatstquote:Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:08:
[...]
Ben iig erg benieuwd naar de Hollandsche Glorie van jullie allen in C1...
Edit: De hele reltopic in C3G9, hierboven genoemd, is inmiddels verwijderd...
Goh, wie zou er geklikt hebben...(en hoe lang zien we Adam niet terug...
)
"I wish Sam all the best with the baby and the child that is it's father"
Bij deze ook maar direct mijn doelsteling, overleven in C2, zowel sportief als financieel. En dat laatste gaat volgens mij het grootste probleem worden
Maar nu zie ik alleen dit, nadat de site al heel traag laadde:
"Could not connect to database, please try again later."
Tadas is bezig zou ik zeggen...
Ik zie hetzelfde, maar heb het idee dat Tadas niet bezig is. Website was kort daarvoor namelijk gewoon sloom...quote:Casper84 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:33:
Dat heb ik nog gezien.
Das dan mooi ruk, we hebben vanavond net een buurtbijeenkomst gepland om van gedachten te wisselen over de suppliers(moi, André(boertiehquote:Casper84 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:33:
Dat heb ik nog gezien.
nou ja, we kunnen altijd nog de tijd doden door een paar biertjes te kiepen
Ach de suppliers staan een paar pagina's terug, dus dat komt wel goed dan toch?quote:roeloffie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:43:
[...]
Das dan mooi ruk, we hebben vanavond net een buurtbijeenkomst gepland om van gedachten te wisselen over de suppliers(moi, André(boertieh)en Andre v/d Vecht(C2G2). We zitten alledrie in het zelfde schuitje, de tripple gepakt, en met een balans van rond de 30 miljoen gepromoveerd. En vooral door het geklooi wat je nu hebt met het testen en de kosten er van, is het niet echt simpel om een goeie combinatie te vinden....
nou ja, we kunnen altijd nog de tijd doden door een paar biertjes te kiepen
Ehhhh, als je het zo bekijktquote:Joss schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:46:
[...]
Ach de suppliers staan een paar pagina's terug, dus dat komt wel goed dan toch?De eerste Nederlandse F1Time meeting dus eigenlijk?
Misschien iets voor de toekomst, een F1time meeting?
@ hierboven: die Derk Jonkman zit financieel in het zelfde schuitje en dezelfde groep als mij
lameeuw wijzigde dit bericht 02-07-2008 20:04 (87%)
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Over de 1e race: ik heb ook maar getest, zonder problemen. Resultaat had ik ietsje meer van gehoopt, maar goed.
Practice ging prima, degelijke drp, setup accuraat (daar is mijn nieuwe coureur dan weer wat beter in) en de snelheid lijkt er in te zitten vooralsnog. Ik schat mijn Q-tijd op die van Edvinas (halve seconde t.o.v. mijn practice moet toch kunnen).
Globale strategie heb ik wel besloten, alleen nog even de stints checken.
Edit: misschien interessant, en iets wat ik me ook wel eens afvraag: aangezien iedereen wel op de speedway zal testen, wat is de snelste ronde van degenen die dat überhaupt willen zeggen?
Hangt ook af van car condition, maar toch. Ik heb 30.488.
Casper84 wijzigde dit bericht 02-07-2008 21:01 (17%)
Nope, juist omdat iedereen op de speed heb ik ervoor gekozen om m'n gb te verbeteren (C3 spul hè, rete langzaam). Aangezien je met shift delay meer seconden wint dan met pk'squote:Casper84 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:56:
Edit: misschien interessant, en iets wat ik me ook wel eens afvraag: aangezien iedereen wel op de speedway zal testen, wat is de snelste ronde van degenen die dat überhaupt willen zeggen?
Hangt ook af van car condition, maar toch. Ik heb 30.488.
Maar de gb ga ik nog testen dit seizoen, dus ik zal dan weer proberen of het klopt.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.