F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicVolgens mij kan dat fijn paralel, zodat hij na dit seizoen met slechts 3 dagen tussentijd meteen een bug-vrij V3 kan lanceren en we meteen van start kunnen!
...
Of heb ik nu te hoge verwachtingen
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
Ik heb begrepen dat van v1 naar v2 het spel een dik jaar stil gelegd is. Je verwachtingen zijn idd een beetje hoog.quote:Whuzz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 07:41:
Een spel stil leggen om een nieuwe versie te maken
Volgens mij kan dat fijn paralel, zodat hij na dit seizoen met slechts 3 dagen tussentijd meteen een bug-vrij V3 kan lanceren en we meteen van start kunnen!
...
Of heb ik nu te hoge verwachtingen
Ja maar je mag niet vergeten als hij dit nu doet er heel veel managers er mee kappen.quote:Sempy schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:02:
[...]
Ik heb begrepen dat van v1 naar v2 het spel een dik jaar stil gelegd is. Je verwachtingen zijn idd een beetje hoog.
Ik weet amper nog dingen van V1.quote:Joss schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:19:
ik was er echter niet bij in V1, dus kan niks zeggen over hoe het daar gesteld stond met bugs enzo (Casper?).
Wow...you must be some kind of sorcerer...
Anyway, twee berichtjes waar we even op voort moeten teren:
En wat globale info over de nieuwe suppliers/testing:quote:Neil Vaughn said on 2008-06-27 16:31:59:
The only news I can pass on is:
- The restart was worked on until the wee hours last night.
- The suppliers haven't been finalized by Tadas so they will probably come with the restart.'
quote:Jon Payton said on 2008-06-27 18:00:26:
Engines
- a top engine which is expensive, not very responsive to testing
- a mixture of engines graded on when during the season they are likely to peak from testing - generally more expensive.
- the gap between top and bottom increased
- if you want to test aero you must either spend a fortune, or genuinely suffer performance wise
Gearboxes
- BIG shakeup
- best is considerably more expensive
- performance differences widened hugely - if you take a lower level gearbox you'll need to test it in order to have much of a chance
Tyres
- no longer an uber-tyre which is very low wear and very high performance
- top 2 tyres are much more expensive
- more affordable tyres need to be tested
- suggestion made to increase effectiveness of tyre testing
We've proposed to:
- remove the awkward balancing limitations imposed by the works vs customer engines (ie - no customer engines any more)
- increase the importance of tyre testing (see above)
- limit the levels reachable by aero testing - though we're far from agreeing on this
- there's also a proposal being thought about with regards to a more varied system for handling race incidents.
The current suggested total of cost of the top 3 suppliers adds up to $7m per race, an increase of over 1.5m on what they are now. The difference in supplier performance is now so great in some places, that it will become a choice of where you gain and where you lose and for what cost.
quote:[UPDATE] Not for the first time, I bit more than I can chew at the moment, so reset still is not done. I hope I can finish some changes tonight and have new season open for Saturday. Theare are some good changes planned for new season too, some will come during season (not gameplay, just visual, but still usefull). That means that first race will be in the second part of the week too. Sorry about the delay. Tadas.
Ah Casper, maak er je niet druk in. Hij (Tadas) is het niet waard. Maar ik versta je wel. Deze delay kan makkelijk opgelost worden door managers aan te spreken en mee te helpen maar ja, hij wil alles zelf in handen houden.quote:Casper84 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:50:
Had ie 2 dagen geleden al moeten posten, ik heb er zo langzamerhand genoeg van.
nvidia wijzigde dit bericht 28-06-2008 10:39 (23%)
Nou dat is ook weer niet waar... Ik zou mee kunnen helpen, maar dan zou Tadas weer allerlei trucjes en beveiligingen in moeten bouwen zodat ik niet bij de achterliggende formules kan. Die formules staan waarschijnlijk weer in iedere .php file vermeld, waardoor het onmogelijk is om een actieve manager mee te laten helpen in het onderhoud van de website.quote:nvidia schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:39:
[...]
Ah Casper, maak er je niet druk in. Hij (Tadas) is het niet waard. Maar ik versta je wel. Deze delay kan makkelijk opgelost worden door managers aan te spreken en mee te helpen maar ja, hij wil alles zelf in handen houden.
Als er al iemand mee kan werken, moet het iemand zijn die het spel niet speelt.
Nu moet je niet naar Hattrick gaan wijzen, dat de beheerders daar het spel ook zelf spelen, want dat heeft veel minder met ideale formules te maken.
Oké, maar er bestaat meer in dit spel dan enkel formules hé. Hij zou alles moeten automatiseren en daar zouden waarschijnlijk wel een aantal managers aan mee kunnen helpen.quote:Joss schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:20:
[...]
Nou dat is ook weer niet waar... Ik zou mee kunnen helpen, maar dan zou Tadas weer allerlei trucjes en beveiligingen in moeten bouwen zodat ik niet bij de achterliggende formules kan. Die formules staan waarschijnlijk weer in iedere .php file vermeld, waardoor het onmogelijk is om een actieve manager mee te laten helpen in het onderhoud van de website.
Als er al iemand mee kan werken, moet het iemand zijn die het spel niet speelt.
Nu moet je niet naar Hattrick gaan wijzen, dat de beheerders daar het spel ook zelf spelen, want dat heeft veel minder met ideale formules te maken.
F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Joss wijzigde dit bericht 29-06-2008 13:01 (4%)
Anyway; website is offline, server is online... Ziet er uit als een reset.
Edit: Nee, dus...
Joss wijzigde dit bericht 29-06-2008 15:05 (10%)
Dat betekent dat bubbelfiets druk bezig is met de reset!
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Snel ff snuffelen
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Zijn er nog meer tweakers die in C3G13 zitten? Ben nog op zoek naar een teamgenoot
Specs: 1,76m - lang bruin haar - zeer aantrekkelijk == Einsteintina!

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C2G1
De C1 suppliers

Cost per race: 1 800 000 (prijs van de Ford engine was eraf gevallen)
Joss wijzigde dit bericht 30-06-2008 09:50 (11%)
Misschien ga ik toch op budget-mode en naar C2, want het is echt kiezen tussen 2 kwaden: duur of slecht.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.