Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Waar is de optie: "Tadas legt het spel stil en zal de komende 6 maanden werken aan een V3" ? :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Master of Elements

Een spel stil leggen om een nieuwe versie te maken :?
Volgens mij kan dat fijn paralel, zodat hij na dit seizoen met slechts 3 dagen tussentijd meteen een bug-vrij V3 kan lanceren en we meteen van start kunnen!

...

Of heb ik nu te hoge verwachtingen 8)7

Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Whuzz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 07:41:
Een spel stil leggen om een nieuwe versie te maken :?
Volgens mij kan dat fijn paralel, zodat hij na dit seizoen met slechts 3 dagen tussentijd meteen een bug-vrij V3 kan lanceren en we meteen van start kunnen!

...

Of heb ik nu te hoge verwachtingen 8)7
Ik heb begrepen dat van v1 naar v2 het spel een dik jaar stil gelegd is. Je verwachtingen zijn idd een beetje hoog. ;)

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

quote:
Sempy schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:02:
[...]

Ik heb begrepen dat van v1 naar v2 het spel een dik jaar stil gelegd is. Je verwachtingen zijn idd een beetje hoog. ;)
Ja maar je mag niet vergeten als hij dit nu doet er heel veel managers er mee kappen.

FC Strijen

Gaat ook niet gebeuren denk ik hoor ;) Het lag toen inderdaad een maand of 9 stil geloof ik, ik was er echter niet bij in V1, dus kan niks zeggen over hoe het daar gesteld stond met bugs enzo (Casper?). Misschien dat Tadas toen iets actiever was met het oplossen en daarom voor V2 heeft gekozen om het helemaal stil te leggen in plaats van bugs oplossen én aan een nieuwe versie werken.

Reg. datum: 15 april 2008

quote:
Joss schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:19:
ik was er echter niet bij in V1, dus kan niks zeggen over hoe het daar gesteld stond met bugs enzo (Casper?).
Ik weet amper nog dingen van V1. :/

Wow...you must be some kind of sorcerer...

FC Strijen

:P Lang geleden natuurlijk.

Anyway, twee berichtjes waar we even op voort moeten teren:
quote:
Neil Vaughn said on 2008-06-27 16:31:59:
The only news I can pass on is:

- The restart was worked on until the wee hours last night.
- The suppliers haven't been finalized by Tadas so they will probably come with the restart.'
En wat globale info over de nieuwe suppliers/testing:
quote:
Jon Payton said on 2008-06-27 18:00:26:
Engines
- a top engine which is expensive, not very responsive to testing
- a mixture of engines graded on when during the season they are likely to peak from testing - generally more expensive.
- the gap between top and bottom increased
- if you want to test aero you must either spend a fortune, or genuinely suffer performance wise

Gearboxes
- BIG shakeup
- best is considerably more expensive
- performance differences widened hugely - if you take a lower level gearbox you'll need to test it in order to have much of a chance

Tyres
- no longer an uber-tyre which is very low wear and very high performance
- top 2 tyres are much more expensive
- more affordable tyres need to be tested
- suggestion made to increase effectiveness of tyre testing

We've proposed to:
- remove the awkward balancing limitations imposed by the works vs customer engines (ie - no customer engines any more)
- increase the importance of tyre testing (see above)
- limit the levels reachable by aero testing - though we're far from agreeing on this
- there's also a proposal being thought about with regards to a more varied system for handling race incidents.

The current suggested total of cost of the top 3 suppliers adds up to $7m per race, an increase of over 1.5m on what they are now. The difference in supplier performance is now so great in some places, that it will become a choice of where you gain and where you lose and for what cost.

Large and in charge

quote:
[UPDATE] Not for the first time, I bit more than I can chew at the moment, so reset still is not done. I hope I can finish some changes tonight and have new season open for Saturday. Theare are some good changes planned for new season too, some will come during season (not gameplay, just visual, but still usefull). That means that first race will be in the second part of the week too. Sorry about the delay. Tadas.

Had ie 2 dagen geleden al moeten posten, ik heb er zo langzamerhand genoeg van. :(

Have Fun in Hell

quote:
Casper84 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:50:
Had ie 2 dagen geleden al moeten posten, ik heb er zo langzamerhand genoeg van. :(
Ah Casper, maak er je niet druk in. Hij (Tadas) is het niet waard. Maar ik versta je wel. Deze delay kan makkelijk opgelost worden door managers aan te spreken en mee te helpen maar ja, hij wil alles zelf in handen houden.

nvidia wijzigde dit bericht 28-06-2008 10:39 (23%)

FC Strijen

quote:
nvidia schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:39:
[...]

Ah Casper, maak er je niet druk in. Hij (Tadas) is het niet waard. Maar ik versta je wel. Deze delay kan makkelijk opgelost worden door managers aan te spreken en mee te helpen maar ja, hij wil alles zelf in handen houden.
Nou dat is ook weer niet waar... Ik zou mee kunnen helpen, maar dan zou Tadas weer allerlei trucjes en beveiligingen in moeten bouwen zodat ik niet bij de achterliggende formules kan. Die formules staan waarschijnlijk weer in iedere .php file vermeld, waardoor het onmogelijk is om een actieve manager mee te laten helpen in het onderhoud van de website.

Als er al iemand mee kan werken, moet het iemand zijn die het spel niet speelt.
Nu moet je niet naar Hattrick gaan wijzen, dat de beheerders daar het spel ook zelf spelen, want dat heeft veel minder met ideale formules te maken.

Have Fun in Hell

quote:
Joss schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:20:
[...]

Nou dat is ook weer niet waar... Ik zou mee kunnen helpen, maar dan zou Tadas weer allerlei trucjes en beveiligingen in moeten bouwen zodat ik niet bij de achterliggende formules kan. Die formules staan waarschijnlijk weer in iedere .php file vermeld, waardoor het onmogelijk is om een actieve manager mee te laten helpen in het onderhoud van de website.

Als er al iemand mee kan werken, moet het iemand zijn die het spel niet speelt.
Nu moet je niet naar Hattrick gaan wijzen, dat de beheerders daar het spel ook zelf spelen, want dat heeft veel minder met ideale formules te maken.
Oké, maar er bestaat meer in dit spel dan enkel formules hé. Hij zou alles moeten automatiseren en daar zouden waarschijnlijk wel een aantal managers aan mee kunnen helpen.

FC Strijen

Alles als in wat? De reset is een automatisch proces, maar hij is nu weer bezig met bugs oplossen en nieuwe (bugs :P ) dingen implementeren, zoals de suppliers.

Reg. datum: 21 januari 2008

Ik vind het geen enkel probleem als het eens wat langer duurt dan in eerste instantie beloofd - maar waarom hij niet even een berichtje plaatst, dat snap ik niet. Een boodschap als: "sorry jongens, ik heb even weinig tijd, het duurt waarschijnlijk een paar dagen langer" kost hem nog geen minuut om in te typen, en je houdt het gemor van het gepeupel in bedwang.

F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

FC Strijen

Verassing! Ook op zaterdag geen reset. Zoals al eerder vermeld; zeg dat nou niet als je zo slecht bent in het nakomen van je woord...

Joss wijzigde dit bericht 29-06-2008 13:01 (4%)

Hij zei: "I hope to....". Maar je hebt wel gelijk.

FC Strijen

Dat is ook weer zo...

Anyway; website is offline, server is online... Ziet er uit als een reset.
Edit: Nee, dus... :+

Joss wijzigde dit bericht 29-06-2008 15:05 (10%)

Have Fun in Hell

Nog steeds niet gereset!

Moge de kracht met je zijn...

Ha F1Time is niet meer in te loggen, staat op race 0/17 en geeft weer een 1e race aan...
Dat betekent dat bubbelfiets druk bezig is met de reset!

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

De boer dat is de kerel...

Hoppatee, reset is eindelijk uitgevoerd!!

Snel ff snuffelen :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Penguins rock!
Reg. datum: 09 januari 2005

hmm ik had nog zo gehoopt niet te promoveren (was 5e vorig seizoen). Maar ja, nu maar het beste ervan maken!
Zijn er nog meer tweakers die in C3G13 zitten? Ben nog op zoek naar een teamgenoot :+

Specs: 1,76m - lang bruin haar - zeer aantrekkelijk == Einsteintina!

Car Modeller

C2 Suppliers :

http://pics.mutsaers.us/f1time-tires.jpg
http://pics.mutsaers.us/f1time-gearbox.jpg
http://pics.mutsaers.us/f1time-engine.jpg

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

trotse papa x3

C3 is helemaal erg. Zit weinig meer tussen. :)

Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C2G1

FC Strijen

Financieel meevallertje van 22M hier :P Was vergeten mijn seizoensbonussen (13M voor P1, 5,4M voor winst van cup en 4,25M voor het teamkampioenschap) bij de balans op te tellen. Sta dus nog op 122M.

De C1 suppliers
http://img246.imageshack.us/img246/1881/c1suplx2.gif
Cost per race: 1 800 000 (prijs van de Ford engine was eraf gevallen) :P

Joss wijzigde dit bericht 30-06-2008 09:50 (11%)

Ja ik heb ook zitten kijken. Ik vind het vreselijk te moeten kiezen. :P
Misschien ga ik toch op budget-mode en naar C2, want het is echt kiezen tussen 2 kwaden: duur of slecht.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: