Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Na het EK dus :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
_avalanche_ schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:05:
toch nog wel aardig van hem alleen jammer dat ik nog niet weet hoe ik het met vakantie ga regelen, zal wel internet cafe opzoeken worden :D
Je kan je account ook laten beheren door een andere manager (bv. je teamgenoot). Wel vooraf melden bij Jon Payton, anders loop je het risico geband te worden omdat er 2 managers op hetzelfde ip zitten.

Moge de kracht met je zijn...

Kan iemand voor mij even in het "adam-topic" kijken wat ik als laatste gepost heb...?
Heb nml weer een ban aan mn broek hangen van Jon... :?

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Door: PB Elskamp
Aan: Iedereen
Datum: 2008-06-18 12:59:25
Antwoord op: 7513.49 Adam Burgess said on 2008-06-18 02:44:09:
Thanks Mark I'll keep that all in mind, i think uve persuaded me enough to go toyota Hewland. id like to go michelin to but don't have specific information on the tyres as i usually run bridgestone..but we'll see how it goes and what the new suppliers bring.'

Well Adam...
That's nice. Now we can talk a nice way. Just saying thank you can help a lot...
I think you should say thank you to more than just Mark if you got enough info for not picking Ford/Ford, because there were much more people trying to tell you that...

(and no I don't want you to thank me, because I've only been here to tell you to behave normal... But people like Rene, Joss and Casper tried to tell you it won't work. Normally managers don't give a lot of info on F1time, but I think you're lucky with so much people helping you to stop you digging you're own grave...)

edited out swearing*
--------------------------------------------------------------------------------
The force is strong in this one...Antwoord Door: Lang Andreas Buettner
Aan: Iedereen
Datum: 2008-06-18 11:30:47
Antwoord op: 7513.49 Adam Burgess said on 2008-06-18 02:44:09:
Thanks Mark I'll keep that all in mind, i think uve persuaded me enough to go toyota Hewland. id like to go michelin to but don't have specific information on the tyres as i usually run bridgestone..but we'll see how it goes and what the new suppliers bring.'

one question: you're talking about toyota / hewland / michelin or ford / ford / bs ... but do you have the data for the suppliers for next season already? perhaps another engine will be better or another tyre or something else will change ...

Antwoord Door: Casper Romkes
Aan: Andreas Buettner
Datum: 2008-06-18 11:47:24
Antwoord op: 7513.51 I doubt it, I don't think suppliers will change much. They never did, but it's still possible. And everyone will look at them again and verify their choice anyway. I made a choice already too, or at least I have something solid in mind. But if it's the best choice I don't know yet. Perhaps the only sensible option for me is to relegate to get my balance up a little, but that's not my initial plan.

--------------------------------------------------------------------------------
Dat zijn de laatste posts, blijft een heerlijk topic om te volgen. :P

FC Strijen

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:41:
Kan iemand voor mij even in het "adam-topic" kijken wat ik als laatste gepost heb...?
Heb nml weer een ban aan mn broek hangen van Jon... :?
Ik had je post gelezen voor er *edited out swearing* stond, maar ik heb geen scheldwoord opgemerkt. Zou alleen niet weten hoe ik dat terug kan halen.

Heb Jon ook een berichtje gestuurd dat ik het niet snap en mij van geen kwaad bewust ben. Als ik voor deze post gebanned wordt, dan zal ik hem ook even het mailtje van Adam tonen van vorige week waar hij "iets anaals impliceert" (iets van up yours ofzo). Dat kostte me de vorige keer ook al een ban...

edit: Nou, heb net antwoord van Jon:
Ik heb het woord "bastard" gebruikt en dat is schelden... in de woordencombi "lucky bastard" :X |:(
Nou dat is toch echt te erg... als dat al schelden is... 8)7

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 18-06-2008 15:35 (25%)

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:51:
Heb Jon ook een berichtje gestuurd dat ik het niet snap en mij van geen kwaad bewust ben. Als ik voor deze post gebanned wordt, dan zal ik hem ook even het mailtje van Adam tonen van vorige week waar hij "iets anaals impliceert" (iets van up yours ofzo). Dat kostte me de vorige keer ook al een ban...

edit: Nou, heb net antwoord van Jon:
Ik heb het woord "bastard" gebruikt en dat is schelden... in de woordencombi "lucky bastard" :X |:(
Nou dat is toch echt te erg... als dat al schelden is... 8)7
Hahaha grappige Jon :d

quote:
Vooral de uitleg die ik zojuist krijg is geniaal... Het is altijd erg, maakt niet uit in welke context...
Lees en lach:
quote:
I'm sorry, but english is fairly strict on this, and less contextual than other languages. The word bastard IS swearing, even if not used as an insult.

http://www.badscience.net/?p=228

Take a look at that link for word severity - any word in the top 10 in that list will land the user a ban, no matter what the context. The next 7 or 8 depend on context, though a few of them are swearing no matter how they are used (shit, dickhead, twat - all 3 of these will always land the user a ban)
m.a.w. lucky bastard is erger (nr6 op de vloeklijst) dan whore etc.

De boer dat is de kerel...

Vraagje, kan ik een (ex) C2-er zo gek krijgen om de suppliers in C2 te posten? Ben wel benieuwd namelijk wat ik volgend seizoen kan verwachten, en of ik het financieel kan bolwerken....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

FC Strijen

quote:
andrestouwe schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:56:
Vraagje, kan ik een (ex) C2-er zo gek krijgen om de suppliers in C2 te posten? Ben wel benieuwd namelijk wat ik volgend seizoen kan verwachten, en of ik het financieel kan bolwerken....
Kzie het al voor me, the Jon-swear-police ziet een woordje; denkt.... Zou dit mogen. Pakt die website erbij en zegt: Haha, ik heb er weer één! Ranking #5 krijgt dit woordje, muhahaha! :')

quote:
Joss schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:59:
[...]
Kzie het al voor me, the Jon-swear-police ziet een woordje; denkt.... Zou dit mogen. Pakt die website erbij en zegt: Haha, ik heb er weer één! Ranking #5 krijgt dit woordje, muhahaha! :')
* Luuk_Luchtloper dank Jon en gaat op zoek naar woorden die niet zijn lijstje staan... :+

quote:
Joss schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:59:
[...]

Don't quote the wrong darn bastard....

das een nummer 6je.....lol

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Reg. datum: 25 september 2002

Woohoo de reset komt er dan eindelijk aan en ook nog 2 weken gratis supporter :)

@ Requiem19: ja ik zoek nog een teamie :)

I've Spoken Deal with it :D

Tim M.

quote:
Dauthi schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:36:
Woohoo de reset komt er dan eindelijk aan en ook nog 2 weken gratis supporter :)

@ Requiem19: ja ik zoek nog een teamie :)
Mooi, ik ook. Zullen we dan een team vormen komend seizoen?
Blaatvlaa

Zo, de doelstelling(en) voor het komende seizoen maar eens bedacht :P 5e seizoen in de C3 dus daar gaan we maar weer:

Top 10 in de eindlijst (net als afgelopen seizoen en het seizoen ervoor maar tot nog toe niet gelukt).
Financieel beter uitkomen.
Ondanks financiële probleempjes toch proberen meer te testen.
Alle onderdelen efficiency eindelijk eens boven de 50 %.

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Reg. datum: 15 april 2008

Ohja, een teamgenoot, moet ik ook nog hebben. Misschien heeft Neil zin nu Cacador gedegradeerd is. :P

Wow...you must be some kind of sorcerer...

M-Power
Reg. datum: 14 juni 1999

Doelstellingen voor komend seizoen. Mijn eerste siezoen in C3 en dan geen idee wat ik kan verwachten.

*Geen domme fouten meer maken zoals dit jaar.
*In C3 blijven
*Financieel uit de problemen blijven.
*Een keer met geluk een puntje zou leuk zijn

"It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong." (Voltaire)

Ok, heb een update gekregen van Jon, na een discussie van een mail of 7 heen-en-weer.
Ze hebben dus een aantal woorden op een shortlist, maar Jon check alleen het algemene deel van het forum op die woorden.
Voor de rest van het forum geldt dat hij pas reageert, als iemand het meldt. Zo ook voor mijn geval, wat dus betekent dat iemand mij genaaid heeft op de woorden "lucky bastard". Gezien de mensen die aan de discussie deelnamen, denk ik zo dat mr. Burgess dus de smerige NSB-er heeft uitgehangen... :X (aangezien de ik alle anderen in dat topic, hoofdzakelijk NL-ers, daar niet voor aan zie...)

Zit wel wat in, moet Jon anders alle groepsforums lopen checken? Ergens stopt ie. En C1/C2 ziet ie misschien toch wel vanwege eigen interesse.
Ja misschien heeft Adam het wel gedaan. En wel begrijpelijk, ik zou ook gek worden als iedereen van alles aanmerkt op mijn beslissingen.

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
Casper84 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:13:

Ja misschien heeft Adam het wel gedaan. En wel begrijpelijk, ik zou ook gek worden als iedereen van alles aanmerkt op mijn beslissingen.
Ehh, je draait de boel om, hij is degene die overal opmerkingen en meningen over heeft...

Het is en blijft een leuke discussie om stilletjes te volgen.... ;)

Reg. datum: 21 januari 2008

Je moet voor de grap eens googlen op "Jon Payton"
En dan de link met titel "FindLaw | Find a Lawyer. Find Answers" eens doorlezen.
Zou dit dezelfde Jon zijn??

F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

quote:
roeloffie schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:37:
[...]

Ehh, je draait de boel om, hij is degene die overal opmerkingen en meningen over heeft...

Het is en blijft een leuke discussie om stilletjes te volgen.... ;)
Hmm, zal wel dan, ik heb niet alles gevolgd. Maar ik doel op de Ford-discussie. :)
Dat werd wat opgeblazen vind ik.

quote:
Casper84 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:27:
[...]

Hmm, zal wel dan, ik heb niet alles gevolgd. Maar ik doel op de Ford-discussie. :)
Dat werd wat opgeblazen vind ik.
Wel raar eigenlijk, iemand die volgens zich zelf alles weet, vraagt advies over wat te doen volgend jaar..... :P

FC Strijen

quote:
andrestouwe schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:19:
[...]

Wel raar eigenlijk, iemand die volgens zich zelf alles weet, vraagt advies over wat te doen volgend jaar..... :P
En dat terwijl hij inderdaad constant andere mensen via PM om advies vraagt :P

Edit: Berichtje in de middelste kolom van het info center, kortom; geen officieel bericht.
quote:
F1T Suppliers Working Group Close to a Deal
F1T reporter 2008-06-19 17:39:26

Sources have revealed that the threat of a potential break away series by the F1T Suppliers Working Group (F1TS) has been staved off in the eleventh hour. The suppliers were believed to be unhappy with league restrictions on certain aspects of their research and development. After days of intense bargaining behind closed doors the F1T technical group and F1TS were able to come to an agreement that will purportedly see more diverse offerings from suppliers in areas such as pricing and development schedules.

While the agreement has not yet been signed, it is believed to be very close to a done deal. It is hoped the short delay in the start of the new season will be offset by better racing and strategy on the track.

Joss wijzigde dit bericht 19-06-2008 20:45 (59%)

Er zit zo te zien wel een flinke ingreep in de suppliers in. Het is dan wel niet officieel, maar dit soort berichten zijn vaak wel waar. Ben benieuwd wat dit gaat worden.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: