Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
Aan het begin van (of eind van) het seizoen moet je inderdaad belasting betalen. Het gaat als volgt in zijn werk:quote:Whuzz schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 07:20:
Ik hoorde hier mensen over belasting praten? wasda? Moet ik aan het begin van een seizoen belasting betalen over mijn banksaldo ofzo?
<20M geen belasting,
10% belasting op 20-40M,
20% belasting op 40-60M,
30% belasting op 60-80M,
40% belasting op 80-100M,
50% belasting op alles boven 100M.
Over je bonussen (kampioenschap/cup/team) betaal je geen belasting.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Dus als je 30M hebt betaal je alleen 10% van 10M.
Als je 50M hebt betaal je 10% van 20M + 20% van 10M
Als je 150M hebt betaal je 10% van 20M + 20% van 20M + 30% van 20M + 40% van 20M + 50% van 50M. En dat gebeurt idd voordat je bonussen erbij gedaan worden.
Casper84 wijzigde dit bericht 13-06-2008 10:45 (10%)
Wow...you must be some kind of sorcerer...
Zou toch wel iets willen horen van Bubbelfiets over hoe lang de break gaat duren... (dit is iig geen goed voorteken)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
Iemand hier trouwens die de EK-poule op Hyves doet?
Da's waar, dit seizoen is idd niet optimaal, maar had het seizoen daarvoor wel het idee dat het redelijk ging (voor Tadas' begrippen goed)quote:Casper84 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:48:
Hmmm, ik heb niet zo veel gemerkt van betere communicatie. Hij heeft halverwege het seizoen wat bugs gefixed en verder is ie bezig geweest met de EK-poule.
Iemand hier trouwens die de EK-poule op Hyves doet?
Enne, ik speel ook mee met de EK-poule...
Heb net maar ff een GoT-poule gestart:
login: GoT pass: Tweakers
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
7e geworden
- cup: 1/4 finale
1/4 final
- team championship: top 3
4e geworden, samen met Rippie
- financieel minstens quitte spelen (exclusief bonussen)
Van 39 naar 31 miljoen gezakt
- iedere race testen en doorontwikkelen
da's wel gelukt
Ik heb een 23 jarige rijder vastgelegd voor 3 seizoenen (nu nog 2 dus), ik hoop dat hij niet te veel skills verliest bij de seizoenswissel.
Dan zie ik mijn derde seizoen wel zitten. Mijn enige zorg voor volgend seizoen is dan mijn balans
kieknwatwort wijzigde dit bericht 13-06-2008 13:10 (3%)
F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Daarom me ook verder toegelegd op de ontwikkeling van mijn wagen. Ik kom van:
S30: Parts: 285,65 kg - Eff. 63.1 - Costs: 2 852 831
S31: Parts: 291,33 kg - Eff. 66.6 - Costs: 2 891 482
Sponsorpakket is ook ligt verbeterd maar is nog vere van optimaal:
S30: 2,114,225 - 1,586,724 - 175,645
S31: 2,680,142 - 2,529,212 - 161,516
Het race gedeelte moet dus nog fors opgetrokken worden, naar toch nog circa 3,6 milj. per race. Maar ben bezig om mijn tactic van marketing beetje aan te passen. Kijken of het werkt.
Door het vele testen loopt mijn balans dan ook een beetje achter maar zijn wel veel parts goed doorontwikkeld (aerotest).
Ik post in de loop van volgende week wat meer realistisere doelstellingen voor S32.
95% startgewicht->x% erbij
90%->x% erbij
120%->x% eraf
Enzovoorts...
Benieuwd naar x?
Het is een handigheidje, kun je plannen naar de reset, net als dat je weet dat efficiency met 20% boven 40 afneemt.
Ik heb een spelmechanisme ontrafeld, lol! Mijn 1e!
Kosten zal wel iets soortgelijks zijn (sterker: is exact hetzelfde). Space boeit me niet.
Extra edit: ehmm, blijkt nu allemaal gewoon 20% van wat je van de beginwaarden af bent te zijn, op dezelfde manier als bij efficiency. Alleen kunnen kosten/ruimte/gewicht onder de beginwaarde komen maar verder is het hetzelfde.
Bah, dat haalt het toch weer helemaal naar beneden.
Casper84 wijzigde dit bericht 14-06-2008 18:01 (29%)
Nou ja, nu heb ik er tenminste een tabelletje voor in excel.
Doelstellingen:
Ik heb een goed seizoen achter de rug. Had een vrij matige rijder. Begin van het seizoen was deze in de driver stats op de twaalfde plaats. Nadat een aantal een nieuwe rijder hadden gekregen ben ik zelfs gezakt naar de vijftiende plaats.
Het seizoen begon met overmacht. Een overwinning met 10seconde naar nummer 2 en 40 seconde naar nummer 3. Hele race onbedreigd aan de leiding gelegen. Race 2 van het seizoen kan ik nog steeds niet plaatsten. Ik was nergens te vinden, ik startte van plaats 17 en ben uiteindelijk 12de gefinisht. Overigens is dat mijn enige race dat ik niet in de punten ben gefinisht.
Bauer, die kampioen is geworden met 13 punten voorsprong was me gewoon te snel af. Hij komt uit C1, heeft de beste rijder van het veld (in het begin van het seizoen zo'n 75 DRP punten meer). Gedurende het seizoen heeft hij ook geen fouten gemaakt. Een enkele keer heb ik toch van hem kunnen winnen wat me veel voldoening gaf
Nog even wat statistieken:
7 pole positions
5 overwinningen
12 podium finishes
16 punten finishes
gemiddeld DRP 97,65%
Grappig patroon dat ik heb in mijn statistieken is dat ik nu in mijn 5 seizoenen F1Time 3 keer 115 punten heb gescoord.
Ik ben benieuwd wat mijn derde jaar in C2 gaat brengen. Ik sta er nu beter voor dan mijn eerste twee jaar in C2. Ik heb goede staff weten vast te leggen, mijn auto is goed ontwikkeld nu en mijn rijder zal denk ik wel genoeg moeten zijn om puntjes te kunnen pakken.
Mijn doelstelling voor S32 zal dan ook zijn:
- Weer zelfde teammaat als afgelopen seizoen (Zenit
- Meer dan 10 punten scoren
- In C2 blijven om het jaar erop voor podia te kunnen vechten
Misschien dat deze doelstellingen nog wijzigen na de reset.
Is het trouwens niet mogelijk om je rijder contract met 3 jaar te verlegen?
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
Doelstellingen - Season 32:
- Kampioenschap: Top 3
- Teamkampioenschap: P3
- Cup kampioenschap: Semi-finale
- Overwinningen: 3
- Podias: 5
- Iedere race minimaal P8
- Snelste ronden in Q: 3
- Snelste ronden in R: 2
- Auto doorontwikkelen: Parts: 291,33 kg
- Eff. 66.6
- Costs: 2 891 482
- Sponsorpakket verbeteren: 2,680,142
- 2,529,212
- 161,516
- Balans terug naar 60M krijgen
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
Die kans is sowieso groot. De aankondiging van de reset is meestal 3 dagen voor de reset zelf, waarna er nog eens 6 tot 9 dagen suppliers gekozen kunnen worden, teamgenootjes gevonden moeten worden en de voorbereidingen plaatsvinden tot race 1. Dan kom je inderdaad zo rond 27 juni - 1 juli uit. Later kan helaas ook nog.quote:Whuzz schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:02:
Ik ben bang dat het nog wel tot na Euro2008 gaat duren voor we weer mogen racen
- Sempy bijhouden
- Elke race mee kunnen strijden om podia
- Eerste overwinning in C2
- Eens gluren bij de promotieplekken.
Doelstellingen S32:
- Punten scoren in C1
- Niet degraderen
- Proberen de financiën te herstructuren zodat ik niet teveel verlies lijdt
- Inventariseren of ik binnen 2 races toch een nieuwe driver moet contracteren
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
1: geld overhouden
2: niet degraderen
3: geen fouten maken
Ik zal nog moeten kijken naar de suppliers. Hopelijk kan ik in de eerste paar races mn punten pakken en weg komen met het niet testen van de motor. Als ik veel ga testen is mn geld heel snel op. Dus ik moet haast voor de Ferrari gaan, of misschien zelfs de BMW. De Mercedes/Renault heeft veel tests nodig. Of ik ga mij helemaal richten op C2, kan ook...
Prestaties kan ik niks over zeggen, hangt nml af van m'n reorganisatie. Ik wil in C2 blijven en liefst weer top10 eindigen, maar het belangrijkst is dat het team financieel gezond blijft.
Grrrrrene wijzigde dit bericht 17-06-2008 11:21 (27%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Precies mijn situatie. Men zou bijna vergeten dat ik in S30 8e was.quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:20:
Prestaties kan ik niks over zeggen, hangt nml af van m'n reorganisatie. Ik wil in C1 blijven en liefst weer top10 eindigen, maar het belangrijkst is dat het team financieel gezond blijft.
Was dit seizoen ook enigszins haalbaar.
Zal wel na het EK worden pasquote:Sempy schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:39:
Je hebt nog ff de tijd om erover na te denken. Tadas heeft sinds de 14e niet meer ingelogd, dus waarschijnlijk is hij ook nog niet echt actief voor de reset. Laat staan dat hij eerst nog ff alle openstaande meldingen in het bug-forum of op de todo-list langsloopt.
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Reg. datum: 22 juli 2002
iemand zin om een C3 accountje te sitten van 30 juni tot ong 20 juli
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
quote:From: Tadas Bubelevičius
Time: 2008-06-18 07:35:33
Season restart will happen next week only, this will give me some more time to work on few things before restart. Expect restart to happen next Tuesday (or Wednesday), with first race of the season on June 30th.
To compensate for this long wait everyone will get 2 free weeks of supporter service when season starts.
Thanks,
Tadas
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Dit topic is gesloten. ![]()