Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 25 september 2002

*O* Yay C1 *O*

Totaal niet verwacht dat dit mogelijk zou zijn.

ipv van 1 eerste tweaker in C1 hebben we er 3 :D

Lookin for a teammate

I've Spoken Deal with it :D

Hmmm, zal maar geen uitspraken doen over het al dan niet halen van mijn doelen...
Aangezien het financieel allemaal als een kaartenhuis in elkaar klapte bij het dumpen van m'n driver. :X

Inmiddels een lading nieuwe parts voor de 1e race en 6 mln op de bank, iets wat ik als een goede situatie zie om iig volle bak C3 in te rammen (dus niet zoals Adam met Ford kampioen proberen te worden). Moet nog even de haalbaarheid berekenen, maar denk gewoon de goede suppliers te nemen en te gaan voor top 5. Met een aantal podia/winst.

Het liefst zou ik na 1 seizoen weer terugkeren naar C2, maar denk dat het financieel en ontwikkelingtechnisch slimmer is om minstens een seizoen langer te blijven...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Ik ben zowiezo benieuwd hoe volgend jaar de financien invloed gaan hebben op de stand. Zonder echt dure staff en met de relatief goedkope toyota/michelin-combo ga ik afgelopen seizoen denk ik rond break-even draaien (prijzengeld kampioenschap moet extra fabrieksspace dekken). En dat voor de nr4 in de eindstand. Ik zie dan ook dat in de rest van de groep de balansen erg gedaaldzijn, zelfs managers die tot het laatst voor promotie meededen en naar schatting 40-50mln hebben verloren.

Gelukkig heb ik zelf een behoorlijke buffer en kan ik volgend seizoen gewoon top-suppliers nemen om voor promotie te gaan. Veel van de huidige concurrenten in de groep zullen echter moeten afhaken om niet bankroet te gaan. Ik gok dan ook voor volgend seizoen dat met name rijke C3-promovendi het goed gaan doen in C2.

Idd Sempy...
Volgens mij is C2 redelijk "eerlijk" geworden in vergelijking tot C1, maar ligt het probleem meer in C3, om van een seizoen C4 nog maar niet te spreken qua bedragen...

Edit: Maar hoop nu natuurlijk dat ze nog ff 2 seizoen wachten zodat ik nog wat kan verdienen... :X

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 11-06-2008 11:12 (22%)

quote:
BM schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:53:
Zo, seizoen afgelopen, tijd voor een evaluatie :)

3x No, 2x Yes. Toch overheerst een positief gevoel.
Ik heb eigenlijk consequent mee kunnen doen om de punten (12/17 races in de punten), dus daar mag ik niet over klagen.
Podium is me niet gelukt, ben 3x 4e geworden, maar net dat laatste stapje lukte telkens niet. Mijn teamie heeft er wel 3 keer mogen staan, waarvan zelfs 1 keer op het hoogste treetje _/-\o_
Financieel gezien een goed jaar gehad (mede dankzij mijn spotgoedkope, doch niet heel goede, rijder). Had verwacht netaan quite te draaien, of zelfs wat te verliezen. Uiteindelijk zo'n 10M winst gedraait (seizoensbonus nog niet meegeteld).
Cup was niet heel best dit seizoen. In de 2e ronde er uit gegaan, door een wat minder reeks op dat moment. Volgend jaar beter.
Top3 in team klassement, ook niet gehaald. Er kwamen na 1/2 races ineens een aantal akelig sterke koppels bij. Uiteindelijk gedeeld 4e geworden, met een (imho) zeer respectabele 93 punten.

Volgend jaar betere CD wat voor meer knaken moet gaan zorgen (kost net zoveel als mijn huidige).
Tevens een betere D, wat voor een versnelling van de auto ontwikkeling moet gaan zorgen, en dat terwijl ik al best tevreden ben over de vooruitgang dit seizoen.
Mijn doelstellingen waren hetzelfde als mijn teamie hierboven.
Ik ben erg tevreden over het seizoen, doelstellingen zijn wel gehaald, 13 van de 17 races in de punten gereden, drie keer podium en mijn eerste C3 overwinning.

Derde plaats in de TeamCup hadden we ook nog kunnen halen BM, als in de laatste race in de laatste ronde mijn bandjes niet waren geploft :(

Volgend seizoen wordt interessant, ik heb een nieuwe driver gesigned die me hopelijk naar C2 kan brengen. Zal wel moeten ook, want met de huidige prijzen van die drivers wil ik er toch echt wel graag een sponsortje bij ;)

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

F1Time plat? Zo snel met resetten en nieuw seizoen???
Edit: Klinkt te mooi om waar te zijn...

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 11-06-2008 11:21 (27%)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:20:
F1Time plat? Zo snel met resetten en nieuw seizoen???
Edit: Klinkt te mooi om waar te zijn...
Hoop het niet, moet nog wat van mijn geld verspillen... Wil natuurlijk niet teveel doneren aan meneer Bos.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Mijn seizoen was beter als verwacht :P Had verwacht een redelijke middenmoter te worden, maar uiteindelijk 5 plek in het DC op 2 pnt van de nr3, 2e in het TC en 2e in de Cup. Alleen doordat ik niet bijster op de kosten heb gelet wel 12m verlies, maar goed, dat brij ik volgend seizoen wel recht O-)
( saldo voor premies en belastingen )

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Doet weer iets met vezels...

Zou mooi zijn, zo'n reset. Ik ben er wel klaar voor. Fabriek is uitgebreid, precies genoeg voor na de reset, verder zie ik wel wat komend seizoen me brengt :) Ik ben bang dat ik m'n coureur moet laten gaan, maar dat hangt af van z'n prestaties... Als hij goed genoeg is, is het goedkoper om hem een debiel hoog salaris te bieden en met een andere rijder te beginnen in s33. Als hij niet mee kan doen voor de podiumplaatsen gooi ik hem eruit en start ik opnieuw met een lang contract en een andere coureur... Eigenlijk heb ik daar ook wel zin in :)

Imitation is the sincerest form of flattery

Always one step ahead ;-)

Doelstellingen:

* Niet degraderen http://www.f1time.com/images/icons/no.png
* Een enkele keer podium http://www.f1time.com/images/icons/no.png
* Auto ontwikkelen http://www.f1time.com/images/icons/yes.png
* Zonder verlies draaien of een klein beetje winst (anders gaat het toch naar de belasting) http://www.f1time.com/images/icons/no.png
* Een GoT teammie >:) http://www.f1time.com/images/icons/yes.png

Lekker seizoen dus....

Ik ga vanaf nu (ook met mijn lage balans) alleen maar voor de top-suppliers. Een verrotte GB heeft de start van m'n seizoen en dus m'n financiën verpest.

Volgend seizoen:
* Promoveren
* Meerdere podia
* Auto ontwikkelen
* Winst maken

F1Time - C3G12 - Racing for Holland

Oef! een goed einde aan een spannend seizoen. Een seizoen waar alle doelstellingen gehaald zijn,

*1e bij de rijders *O* (1 punt verschil :X )

*1e bij de teams *O* (237 punten :P )

*en cupwinaar *O*

En last, but not least, Adam brulbek op plek 4 *O* *O* *O* _/-\o_ :Y _O-

Om hem een petit peu te jennen had ik het idee om een stukkie te schrijven op het forum, maar bij nader inzien heb ik dat maar niet gedaan... O-)

Ik heb het in een persbericht gedaan, dan kan hij er het hele volgende seizoen naar blijven kijken _O-
quote:
Thank you all for a great season!

Jos Roelofs 2008-06-11 17:03:46

A word on behalf of the team:
First of all, i want to thank the drivers of team One Aim, Jos and David, for their great performance this season, taking all the prizes:
1 and 2 in the drivers chamionship with only 1 point between them, Jos winning the cup and ofcourse the team championship, with a stunning 237 points.
A big thank you and to all managers in C3G9, it was a great season. Best of luck next season.

When I started this season, I hoped for promotion, but I did not expect to end the season at p1. It was a fight till the end with just one point between me and David. Arnoud had a bit of bad luck in the beginning of the season, but fought back and took P3. Now it's time for us 3 to see what we can do in C2.

It's a shame to see so many active players relegate, while there are at least 4 inactive players who don't relegate. I think it's a bad part of the game,
and should be changed. To all the active guys who relegate, go kick some *** in C4 and get back here the next season...

At the start of the season there was someone who expected to win the championship easilly because he had a thing over the rest of us, called C2 experiance.
After a couple of races he was still believing he could do it, he was far from beaten, he would never give up and would do nearly anything to clinch the title.
It would be war from then onwards...

Some words of advise, you've had your war, time to take your losses and surrender...Tongue

Good luck to you all next season!!
misschien toch ook nog ff op het forum posten? })

Ik had niet een doelstelling opgegeven voor dit seizoen maar diegene die mij een beetje kent nu die weet wel wat mijn doel was dit seizoen.

Niet gelukt helaas, volgend seizoen maar weer proberen. :)

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

Had als doelstelling top 10 finish maar das aardig mislukt door wat strategische fouten, financiële problemen, wat miskleunen van mijn driver en problemen in het begin met de betrouwbaarheid. Volgend seizoen weer hetzelfde doel: top 10 in de eindlijst. Wel onverwacht de halve finale van de cup gehaald dus dat is wel een kleine opsteker :)

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Reg. datum: 07 september 2006

Ook nog even mijn doelstellingen langsgaan:

- top 3 (vorig seizoen 4e) http://www.f1time.com/images/icons/yes.png
Ben uiteindelijk 2e geworden

- een race winnen http://www.f1time.com/images/icons/yes.png
Ook gelukt, heb er 4 gewonnen.

- elke race in de punten http://www.f1time.com/images/icons/no.png
Niet gelukt, een race had mijn driver hem in de muur geparkeerd

- niet te veel geld verliezen http://www.f1time.com/images/icons/yes.png
Is wel gelukt, denk dat ik met de komende bonussen erbij een beetje winst heb gemaakt.

Dus ik ben dik tevreden :*)

Nou, de tijd tussen de seizoenen is makkelijk door te brengen met m'n nieuwe F1time-hobby:
Adam-bashen! >:)

Hij en z'n vriendin hebben weer gerageerd, dus kon het niet laten...
quote:
*ding dong*
"Call to Adam to send his girlfriend back to the kitchen and off the C3G9 forum!"
*ding dong*

This call is made because otherwise we'd react on something she post, and that would make you angry. Because we'd say something to your mrs and you'd be mad (like you said earlier on this forum)
When she's posting here, we can react, just so you know...

And by the way... I'm just here pissing you off because you think you're better. Even when 5 or 6 other (quite succesfull manager, 3 of them C1 next season and all racing higher then you...) are telling you it won't work, you're still shouting we're wrong. That's no way to make friend...
So you made your own stay on this forum more and more difficult... Because I won't shout, until shouten at me...

(and I don't think I'm succesfull... I'm relegating from C2 to C3, not that good huh... I just had to recover this season from a negative bankroll, so I do have a idea what you up to...)
Ik kan niet wachten op z'n reactie... Hij gaat nml toch wel weer happen :P
...En dan pak ik hem weer een tandje harder aan

:$ :$ :$

* Jopster schaamt zich heel heel diep

Durf het eigenlijk niet te vertellen, zo erg is het... Doe het toch maar zodat iedereen mij hier uit kan lachen. Ik heb het tenslotte verdiend.

ik rij al 2 seizoenen met 5 sponsors i.p.v. 6 :X

* Jopster sluipt via een achterweg de deur uit...

Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3

Heeft iemand overigens een idee hoe die manager ratings berekend worden? Ik snap daar echt weinig van. :?

F1Time - Arnoud Douma (C2G3)

quote:
GaMbiNo schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:24:
Heeft iemand overigens een idee hoe die manager ratings berekend worden? Ik snap daar echt weinig van. :?
Een vast aantal punten per race, per klasse en 1 punt voor elk punt dat je scoort.

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Die manager rating klopt van geen kant, Tim die net naar C1 is gepromoveerd, staat op plekkie 105, terwijl ik achter hem ben geeindigd maar om een of andere vage reden wel 67e sta.

Ik zie zelfs Adam Burgess boven ons beide op 64 staan, schijnbaar wordt de omvang van je ego in de score meegenomen. :+

Een meer realistische rating wordt door Mikhail Mikhailov hier bijgehouden, van mij mag Tadas deze methodiek gebruiken.

Of ik nou 13e of 26e sta... ik sta in ieder geval bij de beste 30 :P

quote:
Dauthi schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:24:
*O* Yay C1 *O*

Totaal niet verwacht dat dit mogelijk zou zijn.

ipv van 1 eerste tweaker in C1 hebben we er 3 :D

Lookin for a teammate
Nog steeds op zoek naar een teammate? Ik houd me aanbevolen in ieder geval :).

wbt die managerratings.. ik heb er eigenlijk nooit op gelet. Enige manier om jezelf ten opzichte van een andere manager te vergelijken is met hem in dezelfde groep te zitten en hem te verslaan imo.

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

M-Power

Zal ik ook maar even vinken dan:

Mijn doelstelling maar iets netter weer gegeven:
*constant mee doen voor de punten. http://www.f1time.com/images/icons/yes.png
*financiele en personele basis leggen om volgend jaar voor het kampioenschap te kunnen gaan. http://www.f1time.com/images/icons/yes.png Kon nu al voor kampioenschap gaan
*heel veel leren nog en start maken met het verzamelen van gegevens om volgend jaar bij de races sneller op snelheid te zijn. http://www.f1time.com/images/icons/yes.png

Ben 2de geworden in kampioenschap, heb te veel punten laten liggen door domme fouten en had zeker kampioen kunnen worden.
Wel Cup gewonnen, maar C3 wordt het dus volgend jaar.
Ik ben benieuwd.

"It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong." (Voltaire)

Reg. datum: 07 september 2006

LOL @ the adam burgess thread _O-

Die thread vind ik net zo belachelijk als met Ford willen promoveren. Edi zakt wel laag vind ik. Laat die Adam toch, gewoon negeren en van een afstandje toekijken. ;)

Wow...you must be some kind of sorcerer...

Mijn doelstelling voor seizoen 31 was simpel:

- Eerste zege ooit binnenhalen http://www.f1time.com/images/icons/yes.png
- Promoveren naar C2 http://www.f1time.com/images/icons/yes.png

Uiteindelijk zijn het 3 zeges geworden en P3 in het kampioenschap waardoor promotie naar C2 (weer) een feit is.

Doelstelling voor het volgende seizoen is weer simpel:

- Niet degraderen
- Niet failliet gaan

Banksaldo ligt na alle bonussen ed waarschijnlijk rond de 30 miljoen, was aan het begin van dit seizoen nog zo'n 60 miljoen ... dus dat is nog beste een uitdaging :o

F1Time C2G2

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws