Maar tot nog toe gaat alles perfect. Ik rijd op een mooie 3e stek vlak achter Jos en David.
edit: Staat Adam nou op een 4 stopper ofzo?
GaMbiNo wijzigde dit bericht 10-06-2008 19:52 (41%)
F1Time - Arnoud Douma (C2G3)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]GaMbiNo wijzigde dit bericht 10-06-2008 19:52 (41%)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 8GB
Grrrrrene wijzigde dit bericht 10-06-2008 20:17 (26%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Grrrrrene wijzigde dit bericht 10-06-2008 21:23 (64%)
3x No, 2x Yes. Toch overheerst een positief gevoel.quote:BM schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:51:
Doelstellingen S31:
- Consequent meedoen voor de punten.
- Eerste podium in C3 (niet noodzakelijk, wel leuk).
- Financieel gezien quite draaien.
- kwart finale van de cup halen.
- Samen met Sleepie voor top3 in team klassement gaan.
| Efficiency | 16,42% |
| Weight | 0,08% |
| Space | -0,32% |
| Cost | 8,06% |
Ik dacht dat er ook nog een aantal degradeerden toch?quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:49:
Ik heb het niet precies bijgehouden eigenlijk, maar er promoveert er slechts een weg, dus het kunnen er alleen nog maar meer worden
quote:GaMbiNo schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:07:
Ik hoop dat ik dit seizoen kan strijden voor promotie in C3G9. In het eerste seizoen bleef ik er daar net in en in het afgelopen seizoen eindigde ik in de middenmoot. Ik kon aan het eind van afgelopen seizoen ook leuk meedoen om de 3e tot 6e plek in de race dus hoop ik dat ik daar dit seizoen ongeveer kan eindigen. Wie weet lukt het en zit ik ook in C2G3 volgend seizoen.![]()
GaMbiNo wijzigde dit bericht 10-06-2008 22:04 (38%)
@Arnoud, wil je bovenstaande post als doelstelling voor seizoen 32, of post je hem opnieuw rond/na de reset?quote:Joss schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:42:
- Promotie naar C1 afdwingen (ik mik wederom op P3)
3e werd ik niet, promotie werd het wel![]()
- Drie races winnen en met regelmaat op het podium eindigen
16 podia waarvan 11 winst, ruim gehaald.
- Top 3 eindigen in het teamkampioenschap
Winst hier, met 239 punten. Nummer twee had er 106
Ook nog wat subdoelstellingen:
- Halve finale in de cup halen
Finale gehaald en gewonnen.
- Een goede driver voor een redelijke prijs contracteren
Had geen vertrouwen in de markt en heb mijn huidige driver opnieuw onder contract, kom daardoor te duur uit.
- Een goede designer binnenhalen (die 56 skill zal niet veel opleveren dit seizoen)
Redelijk tot goede designer voor drie seizoenen vast gelegd.
Ik verwacht dit seizoen dat Payton en Snarskis voor het kampioenschap vechten en dat ik met Kerde en nog enkelen moet vechten voor P3.
Ik schat dat ik hier verkeerd zat, al was het geen doelstelling natuurlijk![]()
Joss wijzigde dit bericht 10-06-2008 22:23 (3%)
Mwa, half gehaald, dik 4 miljoen in de plusquote:Had ze al ergens post, maar waren nog niet meegenomen... dus bij deze
Mijn doelstellingen voor S31:
Het belangrijkste: financieel rendabel racen. Ik zit nu redelijk aan de financiele afgrond en ik wil sowieso 10 miljoen hoger uitkomen dan ik dit seizoen begin. Desnoods aan het einde van het seizoen niet meer testen, maar met een extra sponsor er bij moet het goed kunnen komen denk ik.
Yups, plek 9-12 waren mijn ding, 2 keer P7, in totaal 5 puntjesquote:Ik heb een competatief pakket suppliers gekozen en ik hoop dat dit zn vruchten afwerpt en dat ik uiteindelijk relatief consequent top 12 kan rijden of in ieder geval niet degradeer.
+13 eff erbij gemiddeld, 25kg lichter en ook cheaper en minder ruimte...quote:Qua development, wil ik aan het einde van het seizoen een betere auto, die lichter en goedkoper is. Space vind ik niet super belangrijk. Ik ga me niet specifiek op een factor richten.
Yups, aardig wat nieuwe setup info verzameld en drpquote:Verder staat dit seizoen voor mij voornamelijk in het kader van informatie winnen
Starzz , White Ztarz (208607)
Helaas staat er geen vast minimum of maximum voor. Laatste 2 keer gingen "redelijk" voorspoedig met resp. 2 en 2.5/3 weken.quote:bixbom schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:38:
Hoelang duren de seizoenschanges heir nu nog .. vroeger was dit mega lang waardoor ik het niets meer aan vondt
1. check, 4e overall door in de laatste race het plekje nog even af te snoepen van mijn concurrent.quote:Doelstellingen voor dit seizoen worden toch voorzichtig optimistisch:
- top 10 overal
- niet al te veel verlies draaien
- tenminste 3 podium plaatsen
- efficientie van de auto flink verbeteren (mag ook wel met mijn designer )
- teamkampioenschap binnenhalen met Andre
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3
Ja, je hebt gelijk. Er degraderen er drie. Komop, opvullen die plaatsenquote:GaMbiNo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:58:
[...]
Ik dacht dat er ook nog een aantal degradeerden toch?
wel gehaald denk ik, 1e gewordenquote:En nu, de doelstelling voor seizoen 31:
-Top 3 eindigen (hoe en wat maakt me niet uit, kan met 3e plaatsen of met enkele overwinningen, da zal me aan m'n reet roesten..) ....om het even in de zelfde stijl te houden als doelstelling S30...
-Financien opkrikken
-halve finale halen Cup
-minimaal 2e worden in Teamkampioenschap
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Het was een geweldig seizoen voor je. Nogmaals gefeliciteerd!quote:andrestouwe schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:38:
Halve finale werd cupwinnaar.....
2e teamkampioenschap werd winnaar teamkampioenschap, met dank aan Jos ....
het had dus niet veel beter kunnen gaan. Tijd om te gaan ploeteren in C2G1...
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3
Uiteindelijk 4e geworden met 71 punten, wat cijfers:quote:Doelstellingen S3:
- Meestrijden voor promotie naar C1 (top 5)
Helaas, net als vorig seizoen 2e plek (wel met meer punten, nl. 151)quote:- Teamkampioenschap winnen (als Requiem dat ook goed vindt )
Beter gedaan dan vorig seizoenen door de eerste ronde door te komen, helaas was Requiem me in ronde 2 te snel af.quote:- Minimaal 2 cuprondes overleven (dus niet zoals afgelopen jaren in de 1e ronde eruit)
Helaas heb ik mijn doelstelling om in C2 te blijven niet gehaald. Eenmaal leek ik opweg naar een 5e plaats, maar was het geluk niet aan mijn zijde. Helaas dus het seizoen geeindigd met 0 punten. Wat wel grappig was, is dat ik dan wel in de halve finale van de cup ben belandt.quote:Het is voor mij moeilijk om duidelijk doelstellingen te stellen aangezien ik voor het eerst in C2 mag racen. Ik heb alles op alles gezet om een poging te doen om in C2 te blijven (m.a.w. veel geinvesteerd in driver/suppliers), dus mijn doelstelling is in C2 blijven. Maar mocht na een aantal races blijken dat al die investeringen 'zinloos' zijn, dan kan het zijn dat ik ga voor schadebeperking (financieel). Dat betekent nieuwe goedkope driver contracteren en niet testen, om volgend seizoen in C3 weer een poging te doen om C2 te bereiken (maar dan wel met 2 seizoenen design extra).
F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)
F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)
Alle contracten worden uitgedient, dus voor de duur van je kortstlopende contract heb je nog 7 sponsors.quote:Saev schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:32:
Btw wat ik me overigens afvraag, ik degradeer nu naar C3 met 7 sponsors. Wordt er direct 1 sponsor verwijderd, of worden alle contracten uitgediend?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus