Gathering of Tweakers

Quicksearch
Always one step ahead ;-)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:54:
[...]

Waar mis jij je snelheid dan? Als je ontwikkeld had, had je het moeten kunnen redden toch? Aangezien mijn auto 62% eff. is en ik vorig seizoen bovenin mee deed... (valt me wat anderen ook wel op, ik zit relatief laag qua eff.)

Enne, iemand ergens al gezien hoe lang Tadas/Admins schatten dat de break duurt...?
Ik ben heel slecht geweest in de DRP dit jaar. Een aantal races niet boven de 95 uitgeweest en in het begin van het seizoen GB problemen en dus no money. Geen kans om de auto te verbeteren.

Ik ben ook nog steeds niet tevreden over het klasseverschil in leveranciers. Het kan niet zo zijn dat met een GB je drie races DNF't. Maar goed, ik ga nu een potje opbouwen en mijn auto een stuk goedkoper maken om volgend seizoen met revange terug te komen in C2.

F1Time - C3G12 - Racing for Holland

De boer dat is de kerel...

quote:
Joss schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:45:
[...]

Ik heb er ook nog ff een schepje bovenop gedaan... Wat een enorm dom kind is dat, jou vertellen dat je wat hersens moet groeien en vervolgens het "rude" vind dat iemand tegen hem zegt dat hij wakker moet worden :?

Maargoed, laatste raceday... Aan de ene kant heel veel zin in volgend seizoen, aan de andere kant jammer dat dit seizoen voorbij is :P
Heb is ff een blik geworpen in dat topic, teeering, het wordt echt leuk!!

quote van Adreas Buettner:
quote:
rude??? !$§%!$§%, where am i rude???!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i'm exploding now!!!!!!!!!!!!!!

you've said you are
gonna try to promote with all ford suppliers next season...will be hard but cinca done it..i really need the money.

this is driving me crazy!!!! ... if you say such nonsense it's really time for you to WAKE UP! cinca made this three seasons ago! in addition it was in a "weak" group, but times have changed!
best ford manager this season is in c3g7 and he's far from promotion!

in addition: if you've raced this seasons with nearly no test days you MUST race the season with an all ford package with test days nearly every race to promote ... therefore: money save aspect:
ford package: engine 0,8 + gb 0,15 + conti 0,4 + testday 1,5+0,27 = 3,12 mios per race;
current package: mercedes 1,9 + bmw 0,45 + bridgestone 1,2 = 3,55
.... and with the assumption that you'll finish much lower with ford at least in the beginning you'll save not a penny at all ... but of course you're the master who'll promote without testing in a ford .... you'll just honk the horn and everybody will stop racing!

so do the basic math before you tell everybody such nonsense!!!

i've told you a couple of seasons ago, that you're doing something else terribly wrong and i'll tell it to you again!!! perhaps your staff is far too expensive or your com dir or your designer or your driver or you change too many parts or whatever!!!
C3G9 forum, the entertainment forum... :P ....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

@Rob: Me too, zie we elkaar volgend jaar wel weer ;)
@Andre: Heb daar ook alweer op gerageerd met een sneer naar Adam...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Kunnen jullie niet alles quoten uit die groep? Kan er hier op mijn werk niet op namelijk. :P

edit:
ben ook geen slechte Ford manager dit seizoen, al heb ik wel een BWM gb.
:)

Jopster wijzigde dit bericht 10-06-2008 12:36 (32%)

Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3

quote:
roeloffie schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:40:
[...]

Sorry Arnoud, je had voor me moeten eindigen.. :P In elk geval ben je blaaskaak voorbij, de laatste race moet je de auto heel houden, en dan is het in de pocket.

[...]

Go Arnoud go!!
De 2e plaats was ook voldoende om Adam te passeren en dit geeft jou 2 punten meer voorsprong op David. ;)

Maar dan moet ik deze wedstrijd maar weer winnen zodat volgend seizoen Adam kan promoveren met zijn Ford suppliers.
:X

F1Time - Arnoud Douma (C2G3)

Doet weer iets met vezels...

In wat voor wereld leeft die kerel? Promoveren met Ford/Ford is in het huidige C3 echt onmogelijk. Volgens mij gaat hij komend seizoen zo keihard op z'n bek... Vorig seizoen hadden Jakab Zoltan in C3G9 die vasthield aan een veel te dure, hele jonge superdriver die hem de kop kostte. Hij ging failliet, ondanks goede resultaten. Daardoor moest hij ook met Ford/Ford rijden, maar wel met die dure driver. Ik vrees voor Adam dat hij ook zoiets probeert en dat is echt ronduit kansloos.

Imitation is the sincerest form of flattery

Wat ik alleen niet snap, is dat iedereen hem dat ook vertelt...
Ik had hem lekker in z'n sop gaar laten koken met dat idee en keihard laten ploffen met z'n grote mond... The bigger the ego, the harder they fall...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

met een klapper is de laatste race afgeslopen, mijn driver heeft de auto keihard in de muur gezet _/-\o_ :D 8)

Game Error wijzigde dit bericht 10-06-2008 16:05 (3%)

CZGAALVD

* Grrrrrene staat op p2 op de grid, dat belooft wat vanavond. Het zou mooi zijn als ik mijn zekere winst een paar races terug (toen viel ik vanaf p1 uit met een kapotte motor) nu toch nog eens kan krijgen :P Maar goed, een podium is al geweldig en eigenlijk wil ik gewoon punten scoren :)

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

quote:
Game Error schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:03:
met een klapper is de laatste race afgeslopen, mijn driver heeft de auto keihard in de muur gezet _/-\o_ :D 8)
Proficiat!! :*)
quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:25:
* Grrrrrene staat op p2 op de grid, dat belooft wat vanavond. Het zou mooi zijn als ik mijn zekere winst een paar races terug (toen viel ik vanaf p1 uit met een kapotte motor) nu toch nog eens kan krijgen :P Maar goed, een podium is al geweldig en eigenlijk wil ik gewoon punten scoren :)
Het ziet er wel goed uit, een niet al te grote achterstand, dus alles is mogelijk!!

nvidia wijzigde dit bericht 10-06-2008 17:02 (50%)

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:25:
Oei, je hebt net een gearbox upgrade gedaan zag ik? Dat bracht mij geen geluk voor de eerstvolgende race maar ik hoop maar dat dat gewoon pech was.

best nice seizoen tot nu toe...

13.2 eff. erbij gemiddeld
en bijna 25 kilo lichter
iets minder space en iets minder kosten..

Ik zeg prima :)

quote:
GaMbiNo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:16:
[...]

Oei, je hebt net een gearbox upgrade gedaan zag ik? Dat bracht mij geen geluk voor de eerstvolgende race maar ik hoop maar dat dat gewoon pech was.
Ja, dat had ik met m'n motor. M'n GB-upgrade eerder dit seizoen was wel succesvol...

Overigens rijd ik op dit moment aan de leiding, nadat Paini en Oudenampsen zijn gestopt (2-stoppers blijkbaar). Ik doe een 1-stopper, dus dat kan wat worden :9

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:26:
[...]

Ja, dat had ik met m'n motor. M'n GB-upgrade eerder dit seizoen was wel succesvol...

Overigens rijd ik op dit moment aan de leiding, nadat Paini en Oudenampsen zijn gestopt (2-stoppers blijkbaar). Ik doe een 1-stopper, dus dat kan wat worden :9
je tyres gaan eraan...

edit: net niet :)

Neuh, 'k kan wel rekenen hoor :P

Edit: 2e geworden. 2x 2 rondjes wear. Conclusie: m'n bandencalculator werkt :P Helaas is brid 9e geëindigd door bandenslijtage, waardoor hij p8 verloor in de laatste twee rondes. Volgens mij heb ik met die 8 punten een top10 positie bemachtigd, wat betekent dat ik m'n doelstelling voor dit seizoen heb gehaald :Y)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 10-06-2008 18:09 (110%)

Ben benieuwd hoe het zit met promoties naar C1 :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Ik ben benieuwd naar de race in C3G9 vanavond :Y)

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:26:
Ik ben benieuwd naar de race in C3G9 vanavond :Y)
de race of het forum? _O-

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Beide :P Adam is erg stil, maar 'k heb dan ook geen idee hoe laat het bij hem is (boeit me ook niet zo). Maar ik hoop dat hij gewoon 4e wordt en volgend seizoen lekker eigenwijs met Ford/Ford gaat rijden.

pffffft. de spanning is erg groot zeg. Misschien moet ik het maar niet volgen en morgen stiekum kijken hoe het geindigd is. ik zou er goed ziek van zijn als het misging namelijk. :X

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:48:
Beide :P Adam is erg stil, maar 'k heb dan ook geen idee hoe laat het bij hem is (boeit me ook niet zo). Maar ik hoop dat hij gewoon 4e wordt en volgend seizoen lekker eigenwijs met Ford/Ford gaat rijden.
heb ff gekeken, Laatste login 2008-06-10 06:12:26 servertijd......

t'is stil aan de oooverkant.... :P

volgens mij zijn er vanaaf veel toeschouwers bij C3G9 _/-\o_

andrestouwe wijzigde dit bericht 10-06-2008 18:56 (7%)

Gepromoveerd :)

Race ging goed, voorzichtig met 98 revs gereden, wat me uiteindelijk de 3e plek bracht. Concurrent Sudalenko ging voor een optimistische 3e stop strategie, wat niet het snelste leek en hij eindigde dan ook als 6e. Mede dankzij een uitgekiende ophoud strategie van m'n teamgenoot. Dank daarvoor.

Het was weer een heel gaaf seizoen zeg, hele leuke en spannende races meegemaakt. Ik ben super benieuwd hoe C1 gaat worden!

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

quote:
Gefeliciteeeeeerd :)

Zie dat uit groep 3 Marnix ons komt vergezellen (en Bart promotie op 1 punt mist).

Kortom: Casper, Tim, Marnix en Reggie in C1 d:)b

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Hopelijk niet iedereen eruit na volgend seizoen. :P
Gefeliciteerd met iedereen die promotie gehaald heeft. *O*

Wow...you must be some kind of sorcerer...

Hopelijk kan ik volgend seizoen meer potten breken, want dit seizoen was vooral de eindstrijd spannend... Ik zie dat Adam al buiten de punten rijdt... Met een 3-stopper gaat hij ook maar heel moeilijk aan punten komen, denk ik :D

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws