Je weet dat je tussen WU en Q kunt repairen he?quote:
Anyway, wel 2e geworden en van mn cuptegenstander gewonnen. Het lijkt er op dat ik tegen mijn teamy in de finale uit mag komen, maar... das nog een beetje voorbarig
M'n teamgenootje moet wel erg gaan oppassen voor z'n 3e stek. Ook zijn Q's zijn erg matig, wat hem in het begin van de races veel tijd kost. Hij lag 12e (ik 3e), terwijl we in de beginfase eigenlijk altijd hetzelfde tempo rijden. Hij is nu 5e geworden en zn tegenstanders voor P3 zijn 1e en 3e geworden.
De stand is nu als volgt:
code:
1
2
3
4
| R.Biemans 110 E.Carter 67 J.Payton 66 K.Kerde 61 |
Met nog 5 races te gaan ben ik dus nog nét niet zeker van promotie, maar dat is denk ik wel een formaliteit om dat éne puntje binnen te halen (of die éne niet-winst van Kerde
adzactlyquote:Dauthi schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:03:
Het is ook leuk om te zien hoe iemand uit Australië, de engelse taal totaal niet machtig is.
Laat je niet uit het veld slaan René! Je hebt genoeg kwaliteit voor C2 en je plekje is gelukkig al/nog rédelijk veilig. Vier op rij is wel erg veel, maar je kan er niks aan doen. Hooguit eens 10 rondjes practice minderquote:Grrrrrene schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:01:
@#*@)(*@)*)*!)@*$)(@&$)(
GVD, voor de 4e keer op rij een kapotte motor![]()
![]()
![]()
KAN wel, maar verre van ideaal natuurlijk. Je moet eigenlijk elke race wel met een 85%+ auto willen starten, liefst 100%quote:Game Error schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:47:
met een aantal onderdelen in de 20% kan ik zeker geen race uitrijden?
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Reg. datum: 26 september 2005
had ik dus al gedaan omdat mn auto na de laatste race verrot was, en ik kan zeker niet meer replacen na de Q? anders is het waarschijnlijk beter om 4 nieuwe onderdelen te halen en voor de punten te gaan ivm sponsorenquote:
CZGAALVD
Ik sta nu 4e in het klassement op 1 punt van Adam Burgass.
F1Time - Arnoud Douma (C2G3)
Ik zag het wel aankomen hoor, niet zo dominant met je 110 punten maar ik had me rot gelachen als je nu niet zou promoveren.quote:Joss schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:40:
De stand is nu als volgt:
code:
1 2 3 4 R.Biemans 110 E.Carter 67 J.Payton 66 K.Kerde 61
Met nog 5 races te gaan ben ik dus nog nét niet zeker van promotie, maar dat is denk ik wel een formaliteit om dat éne puntje binnen te halen (of die éne niet-winst van Kerde). De eerste échte tweaker (
sorry Cas) in C1 is dus bijna een feit
We spreken elkaar volgend seizoen wel (hoewel ik nog niet veilig ben). Een DRP voorsprong heb je in ieder geval, helemaal als ik met mn nieuwe coureur aan kom zetten. Ik heb wel bijna mn gemiddelde op 95%. Het had zoveel meer kunnen zijn als er geen fouten gemaakt werden
Ik heb alleen zo weinig geld dat ik erin dreig te verzuipen.
Wow...you must be some kind of sorcerer...
We zullen het wel zien, jij hoort er iig wel thuisquote:Casper84 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:21:
[...]
Ik zag het wel aankomen hoor, niet zo dominant met je 110 punten maar ik had me rot gelachen als je nu niet zou promoveren.
We spreken elkaar volgend seizoen wel (hoewel ik nog niet veilig ben). Een DRP voorsprong heb je in ieder geval, helemaal als ik met mn nieuwe coureur aan kom zetten. Ik heb wel bijna mn gemiddelde op 95%. Het had zoveel meer kunnen zijn als er geen fouten gemaakt werden.
Ik heb alleen zo weinig geld dat ik erin dreig te verzuipen.
Met DRP voorsprong bedoel je dat ik door mn 5e seizoen met dezelfde coureur een betere start heb?
Maargoed, DRP% is ook niet alles, mijn design loopt erg achter bij de echte top. Voornamelijk door (wederom) m'n eerste seizoen waar ik de design pagina nooit heb aangeraakt
88,2%, zo slecht is dat toch niet?quote:
Dat is ook het frustrerende: ik ben al 's vanaf p1 met een zekere overwinning uitgevallen. Stel je voor hoe het plaatje er dan uit had gezienquote:Joss schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:40:
Laat je niet uit het veld slaan René! Je hebt genoeg kwaliteit voor C2 en je plekje is gelukkig al/nog rédelijk veilig. Vier op rij is wel erg veel, maar je kan er niks aan doen. Hooguit eens 10 rondjes practice minder
Imitation is the sincerest form of flattery
Bedankt Reggie.quote:Joss schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:50:
[...]
We zullen het wel zien, jij hoort er iig wel thuis![]()
Met DRP voorsprong bedoel je dat ik door mn 5e seizoen met dezelfde coureur een betere start heb?Dat zeker, maar over het algemeen verkrijg ik er geen betere DRP mee dan normaal. Ik rij eigenlijk altijd met 97-100%, op een enkele race en m'n eerste seizoen (grotendeels 0-60%'jes) na.
Maargoed, DRP% is ook niet alles, mijn design loopt erg achter bij de echte top. Voornamelijk door (wederom) m'n eerste seizoen waar ik de design pagina nooit heb aangeraakt
Ik hoor steeds 99-100%. Ik zit op 96-98% de laatste tijd. In ieder geval nooit een 100% DRP gezien.
Mijn design is denk ik ook niet zo hoog. Maar ergens doe ik iets goed anders haal ik geen punten. Geen idee wat t is: efficiency, gewicht, coureur, drp/setup, strategie.
Wow...you must be some kind of sorcerer...
Reg. datum: 03 september 2007
Mocht dit zo zijn mogen we Adam dus bedanken voor het de nek omdraaien van een gezellig actief forum( tot dit seizoen in elk geval dan)
Volgens Neil Vaughn in een ouder topic houd Adam het forum "exiting", maar ik heb in mijn seizoenen C3G9 het forum nog nooit zo rustig gezien.....
Wel exciting hequote:roeloffie schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:17:
Volgens Neil Vaughn in een ouder topic houd Adam het forum "exiting", maar ik heb in mijn seizoenen C3G9 het forum nog nooit zo rustig gezien.....
Ik merkte het gisteravond ook al, ik postte wat in reactie op die Andreas... het kwam er te staan maar toen ik later terug kwam stond het er niet meer. Ik heb toen de offset handmatig aangepast om te kijken of het misschien een bug was, maar toen deed hij helemaal raar (hij gaf geen posts weer en toen stond de teller op 28(7) en kreeg ik dat tussen de haakjes niet meer op (0). Lijkt er inderdaad op dat er iets achter zit, maar een mod zou het gewoon kunnen locken, nu doet het gewoon vaag...
Edit: Ik kan er nu helemaal niet meer op, weer down dus?
Edit2: Back online en blijkbaar doet die bug zich voor als de post_offset staat op een getal dat hoort bij een verwijderd bericht ofzo.
Joss wijzigde dit bericht 24-05-2008 10:48 (10%)
ok, vraagje, welke mod moet ik hebben om een beetje warm te maken en een reactie los te peuteren? Ik vind dit trouwens wel giga idioot om een topic te blocken, iedereen op 1 na reageert normaal...(wie zou dat nu toch zijn?) Een bug lijkt me sterk, alleen dit topic heeft er last van.....quote:Joss schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:15:
[...]
Wel exciting he![]()
Ik merkte het gisteravond ook al, ik postte wat in reactie op die Andreas... het kwam er te staan maar toen ik later terug kwam stond het er niet meer. Ik heb toen de offset handmatig aangepast om te kijken of het misschien een bug was, maar toen deed hij helemaal raar (hij gaf geen posts weer en toen stond de teller op 28(7) en kreeg ik dat tussen de haakjes niet meer op (0). Lijkt er inderdaad op dat er iets achter zit, maar een mod zou het gewoon kunnen locken, nu doet het gewoon vaag...
Edit: Ik kan er nu helemaal niet meer op, weer down dus?
Edit2: Back online en blijkbaar doet die bug zich voor als de post_offset staat op een getal dat hoort bij een verwijderd bericht ofzo.
Het zal de sfeer wel niet verbeteren denk ik........
Manager Sander Adams in onderhandeling met mogelijke investeerders
In de paddock zijn er veel geruchten over waarom Dipstick Racing met slechts 1 auto aan de start verscheen. Manager Sander Adams verklaart: "Helaas had ik een overvolle agenda waardoor ik pas op het laatste moment in staat zou zijn de auto op de grid te zetten. Op het moment dat wij de auto de pits uit wilden rijden was er echter een technische storing waardoor alle systemen uitvielen en wij niet verder konden. Deze technische storing begon op vrijdag om 15.00u en was twee uur later om 17.00u opgelost, echter was het toen te laat om nog deel te nemen aan de race."
Op de vraag of de manager wel de motivatie had om dit seizoen succesvol af te ronden was deze eerlijk en helder in zijn reactie: "Nee, momenteel ben ik bezig aan mijn vijfde seizoen als manager en ik moet eerlijk zeggen dat er weinig geheimen meer zijn en dat daardoor de uitdaging en persoonlijke motivatie steeds minder geworden is. Daarom moet ik ook mededelen dat ik in gesprekken ben met meerdere mogelijke investeerders en ik waarschijnlijk niet meer terug zal keren in de pitstraat."
Einde persbericht
and I was like...whatever!
Het topic is niet geblokkeerd, er is geen mod aan te pas gekomen. Verander die offset bovenin je adresbalk eens in 23 ofzo, dan kan je de rest van de posts wel zien en gewoon reagerenquote:roeloffie schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:53:
[...]
ok, vraagje, welke mod moet ik hebben om een beetje warm te maken en een reactie los te peuteren? Ik vind dit trouwens wel giga idioot om een topic te blocken, iedereen op 1 na reageert normaal...(wie zou dat nu toch zijn?) Een bug lijkt me sterk, alleen dit topic heeft er last van.....
Het zal de sfeer wel niet verbeteren denk ik........
Ehh, beetje het verhaal van een poos terug, je kan ook direct op dinsdagavond de boel doorlopen voor de race van vrijdag, iedereen weet dat de server er (vroegâh) wel eens uit wil knallen een paar uur voor de race....quote:SanderF1 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:01:
Persbericht:
Manager Sander Adams in onderhandeling met mogelijke investeerders
Op het moment dat wij de auto de pits uit wilden rijden was er echter een technische storing waardoor alle systemen uitvielen en wij niet verder konden. Deze technische storing begon op vrijdag om 15.00u en was twee uur later om 17.00u opgelost, echter was het toen te laat om nog deel te nemen aan de race."
Einde persbericht
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Joss wijzigde dit bericht 24-05-2008 17:46 (25%)
Kom maar op met die 3e plek.
Vergeet op het forum geen olie op de plaat te gieten héquote:GaMbiNo schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:36:
Zo, ik heb hem weer dik 2,5 tel voor Adam op de grid gezet.![]()
Kom maar op met die 3e plek.
Heb alweer gepost, maar heb het wel errug netjes gehouden. Kijken hoe Adam "Butthead" reageerd...quote:nvidia schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:15:
[...]
Vergeet op het forum geen olie op de plaat te gieten hé(arme Adam
)
c/p:
Werk hem maar eens van de 3e plek af, zal ik eens vragen wanneer zijn "war" begint....quote:After the last race, it looks like Arnoud and David are the 2 managers to beat. Their pace is verry good, and Arnoud is now knocking on Adam's backdoor for third place in the championship. And without bad luck, James is also fighting for third place, so it's going to be a nice fight the last 5 races......
De laatste paar races draait het krachtsveld echter een beetje om. Moutlias is heel het jaar al constant en staat ondertussen bovenaan, ondanks dat hij de laatste race gemist heeft door de serverproblemen. Ondertussen zijn Laguna en Sudalenko ook sterk verbeterd en zijn zij gemiddeld iets sneller dan de nrs 1/2/3 in het kampioenschap. Ook m'n teamy Sempy is weer helemaal back in business en lijkt er nog een schepje bovenop te gooien voor de promotie. Kortom, het wordt een superspannend einde van het jaar bij ons. De stand:
code:
1
2
3
4
5
6
| Moutlias 67 Mosmans 64 Ferreira 58 Laguna 51 Semper 50 Sudalenko 49 |
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
No way, kruipen moet ie...we moeten hem maar eens laten zien dat hij niet zo goed is als dat hij zelf schreeuwt. Voor iemand met "C2 ervaring" maakt ie wel rare fouten. Zelfs als hij in C3 blijft krijgt hij het nog wel moeilijk volgend seizoen, het is nu niet echt een easy group zeg maar, en als hij dan ook weer blut moet beginnenquote:Joss schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:28:
Als 'ie beter is hoeft hij toch niet in te houden?Bovendien, dan zal Adam arrogant worden en zeggen; "Zie je nou wel, ik hoor in C2." Dat plezier alleen al gunnen ze hem niet denk ik, ondanks dat ze weten dat hij het never-te-nooit-niet vol gaat houden daar
Wordt tijd om aan het eind van het seizoen eens te vragen of hij oorlogje nog steeds zo leuk vindt......
Het is een moron en hij maakt hem echt niet sympathiek om zo lopen rond te zeiken. Zoals hij soms bezig is hij een gastje van 10 jaar, zo kinderachtig. Wat C2 betreft, heb je gelijk maar toch zou ik als ik in de situatie zit van GaMbiNo, achter Adam blijven.quote:Joss schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:28:
Als 'ie beter is hoeft hij toch niet in te houden?Bovendien, dan zal Adam arrogant worden en zeggen; "Zie je nou wel, ik hoor in C2." Dat plezier alleen al gunnen ze hem niet denk ik, ondanks dat ze weten dat hij het never-te-nooit-niet vol gaat houden daar
Kan je nagaan dat ie over 5 maanden ofzo een kind krijgtquote:nvidia schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:13:
[...]
Het is een moron en hij maakt hem echt niet sympathiek om zo lopen rond te zeiken. Zoals hij soms bezig is hij een gastje van 10 jaar, zo kinderachtig. Wat C2 betreft, heb je gelijk maar toch zou ik als ik in de situatie zit van GaMbiNo, achter Adam blijven.
@Tim: Leuk verhaaltje, volg jullie competitie ook altijd door het Nederlandse succes (evenals G1/G3 trouwens, standaard in een tab geopend tijdens mn eigens race), erg leuk gevecht daar voorin. Bij ons gaat hij voor de promotie maar tussen 4 man, waarvan 1 (moi!
Ben benieuwd wat het wordt bij jullie, zou leuk zijn om een kleine Nederlandse invasie in C1 te bewerkstelligen volgend seizoen (Casper, jij, Peter, Daniel, Marnix, ik.... het zou zo maar kunnen!
Waarom dan eigenlijk? Omdat je denkt dat ik geen potten kan breken in C2 of om Adam aan te zien modderen in C2?quote:nvidia schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:13:
[...]
Het is een moron en hij maakt hem echt niet sympathiek om zo lopen rond te zeiken. Zoals hij soms bezig is hij een gastje van 10 jaar, zo kinderachtig. Wat C2 betreft, heb je gelijk maar toch zou ik als ik in de situatie zit van GaMbiNo, achter Adam blijven.
Dit topic is gesloten. ![]()