Wow...you must be some kind of sorcerer...
Let wel dat er hier vaker gegevens zijn verspreid, maar dat sinds begin vorig seizoen die waardes iets zijn aangepast. Niet dat je nu je keus weer moet gaan aanpassenquote:Game Error schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:28:
met een beetje googlen heb ik het gevonden, ik moet bij 6 a 7 mm toch voor intermediates gaan
Mn Q was weer kl*te net, alleen m'n eerste lap was positief commentaar, 2e lap was de snelste
Stef Flierman, C4G10quote:Casper84 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:42:
Wie ben je eigenlijk Game Error? Ik ben pas op Tweakers dus ik heb sowieso geen idee. Misschien dat je sig. iets met je naam te maken heeft?
Joss wijzigde dit bericht 19-05-2008 22:56 (21%)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Arno Natter in C4G14
En ik heb gelijk een vraag:
Verbeter je bij het testen van aerodynamica enkel de effectiviteit van voor-achtervleugel/aerodynamica of ook de overige onderdelen zoals gewicht, ruimte en de kosten?
en wets gebruik je bij weinig regen?quote:Game Error schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:28:
met een beetje googlen heb ik het gevonden, ik moet bij 6 a 7 mm toch voor intermediates gaan
arnax wijzigde dit bericht 19-05-2008 23:23 (30%)
Specs: 1,76m - lang bruin haar - zeer aantrekkelijk == Einsteintina!
Je verbeterd enkel de efficientie van je onderdelen. Indien je de andere aspecten wil upgraden zal je er uren aan moeten spenderen.quote:arnax schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:22:
Verbeter je bij het testen van aerodynamica enkel de effectiviteit van voor-achtervleugel/aerodynamica of ook de overige onderdelen zoals gewicht, ruimte en de kosten?
ok, dat is duidelijk. Weet je misschien hoe groot die verbetering ongeveer zal zijn? Aangezien het iedere keer 1.7 mln. kost....quote:nvidia schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:29:
[...]
Je verbeterd enkel de efficientie van je onderdelen. Indien je de andere aspecten wil upgraden zal je er uren aan moeten spenderen.
Specs: 1,76m - lang bruin haar - zeer aantrekkelijk == Einsteintina!
Reg. datum: 26 september 2005
voor wets heb je nog meer regen nodig natuurlijk...:Pquote:arnax schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:22:
na een paar races te hebben geoefend, meld ik mij ook even.
Arno Natter in C4G14
[...]
en wets gebruik je bij weinig regen?
anyway, ik heb me als 2e gekwalificeerd, ik zie wel wat ik ervan ga bakken, in de vrije trainingen was ik verreweg het snelste, maar nu ben ik redelijk zwaar
hoe heb je mijn naam trouwens weten te achterhalen?
CZGAALVD
Moeilijk te zeggen, beginonderdelen beginnen op 30 of 40 efficiency? Ik denk dat een aero test je toch zeker wel 4 punten kan geven als je het nog zo laag hebt. Het wordt steeds minder als ze beter worden. Dat is met alles zo trouwens.quote:arnax schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:48:
[...]
ok, dat is duidelijk. Weet je misschien hoe groot die verbetering ongeveer zal zijn? Aangezien het iedere keer 1.7 mln. kost....
Wow...you must be some kind of sorcerer...
-----later meer, teringdruk-------
Edit: het is later...
Zo, nog steeds druk, maar een gaatje gevonden
Afgelopen race was trouwens een meevaller, toch nog van een 7e naar een 3e plek weten te rijden. Ik weet nu dat ik met testen een fout heb gemaakt, dus ik zal nog even met de zelfde motor door moeten rijden. Vandaar dat het dus alsmaar moeilijker wordt om naar het podium te komen. Het zal zoals het er nu uitziet tot race 13 gaan duren voor ik mijn motor upgrade, tenzij ik echt in de problemen begin te komen.
Good luck to you all!!
andrestouwe wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:44 (87%)
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Topic #1quote:Game Error schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 01:41:
[...]
hoe heb je mijn naam trouwens weten te achterhalen?
We zullen het zien. Het is in ieder geval fijn op dit circuit vooraan te starten.
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3
Hele nette P en W gereden, 98-99% DRP en een goede setup, strategie voor de race bepaald op een 3 stop soft, vergeet ik voor de Q de banden om te zetten van medium naar soft, hele race in de prullenbak... Net nu ik een engine upgrade heb gedaan en 2 tot 3 races extra goed zou moeten presteren maak ik dit soort beginnersfouten...
Op naar volgend seizoen, bah bah...
and I was like...whatever!
Reg. datum: 26 september 2005
ik was er vroeg bij danquote:
en ik h eb me als 4e gekwaliviceerd tot nu toe op de hungaroring, waar inhalen onmogelijk is...
Game Error wijzigde dit bericht 20-05-2008 11:50 (24%)
CZGAALVD
Reg. datum: 18 oktober 2006
Voor mij zijn het allemaal nieuwe banen. Toch nog een redelijke 89% gekregen.quote:GaMbiNo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:57:
Pfft, altijd lastig zo'n nieuwe baan. Ik heb mijn DRP op Yas Island gewoon niet hoger dan 83% kunnen krijgen.
Vorige race mijn eerste podium, weliswaar een 3e plaats. Maar de nummer 1 en 2 zijn/waren toch wel een aardig brokkie sneller dan ik. (1ste was mijn teammate).
Zit trouwens in C4G27.
Denk dat ik er voor de komende race weer goed voor zou staan, als ik met mijn stomme kop niet vergeten was te repareren voor de Q. Stom stom stom, had niet veel tijd en wilde even snel alles doen en had een redelijke DRP gevonden 94%.
"It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong." (Voltaire)
Reg. datum: 03 september 2007
Ben eindelijk weer eens een paar dagen vrij, ik kan geen melkrobot meer zien, en geen (dialect)duits meer horen
Komende race de pole te pakken, voor Adam, das alleen maar goed. Nu maar hopen dat de nummer 4 in het kampioenschap hem nog inhaald, dan kan Adam er nog lekker ff een seizoen C3 er achteraan plakken.
Hmm, dan mag ik niet klagen denk ik, ik heb er genoeg problemen mee gehad, maar heb er in de Q nog 97% van kunnen maken. Als jij of James Adam nou even de top 3 uit werken, misschien blaast ie dan wat minder hard van zich af..quote:GaMbiNo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:57:
Pfft, altijd lastig zo'n nieuwe baan. Ik heb mijn DRP op Yas Island gewoon niet hoger dan 83% kunnen krijgen.
en nu ga ik eerst is ff een paar uur pitten
Dat is voor mij ook al een doel op zich aan het worden; voor Adam eindigen.quote:roeloffie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:14:
[...]
Hmm, dan mag ik niet klagen denk ik, ik heb er genoeg problemen mee gehad, maar heb er in de Q nog 97% van kunnen maken. Als jij of James Adam nou even de top 3 uit werken, misschien blaast ie dan wat minder hard van zich af..
en nu ga ik eerst is ff een paar uur pitten
Maar of dat lukt weet ik nog niet, ik ben er na de winst van afgelopen race een stuk dichterbij gekomen maar de lage DRP van nu zal me niet echt helpen. Tenzij Adam uitvalt natuurlijk, laten we het hopen.
F1Time - Arnoud Douma (C2G3)
Reg. datum: 03 september 2007
De planning dit seizoen was top 5, maar ik krijg verrekte haast om te verkassen naar c2 (mits Adam niet promoveert tenminste)quote:Joss schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:28:
Vind ik een goed plan heren, voor die blaaskaak Adam eindigen
Dat geblaas over zijn ex c2 zijn, nou nou nou, 20e met 0 punten.... Dat zou ik ook nog moeten kunnen halen, 0 punten
Helaas dauthi niet van de overwinning kunnen houden, maar toch een goed resultaat na 2 keer een nul te hebben gescoord.
Het was jammer dat blue z'n banden wear hadden anders hadden we netjes een nederlands podium gehad. En helaas had rene voor de 3de keer op rij een stotterde motor, hoop dat dit de laatste keer was.
brid wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:25 (14%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
P6 gestart geloof ik, op een riskante 1 stop strategie (al was de 2 stop net zo riskant). Heb de eerste 5 rondjes gezien en me zitten verbijten omdat ik werd opgehouden. Toen ik terug kwam lag ik 4e ofzo. Anyway, er werden nogal wat strategiën en bandekeuzes toegepast, dus ik volgde het helemaal niet meer wie wat deed op dat moment.
Pas 23 rondjes voor het einde kreeg het vorm: ik kreeg de 1e plek van iemand die ging pitten. Een ander zat echter vlak achter me (2s) met 0.2s per rondje sneller. Hij kwam snel dichterbij toen ik door verkeer heen moest (het lijkt net echt af en toe), maar heb hem af kunnen houden. Toen begon mijn wear, maar bij hem ook!
Mn teamgenootje had minder geluk... Hij neemt wel de 2e plek weer over in de stand, maar verliest 1 punt op de nu-nog-nummer4. Dat kwam doordat hij een rondje te vroeg naar binnen ging bij z'n eerste stint, waardoor hij nu net teveel wear had in zn 2e stint. Maar al met al, 1e en 4e, not a bad day for BCRacing
Imitation is the sincerest form of flattery
Z'n banden zijn net geploft. Hij maakt echt zoveel fouten dit seizoen. En dat alles ondanks zijn "C2 ervaring".
F1Time - Arnoud Douma (C2G3)
Spannende race wel, leek even alsof ik vast kwam te zitten achter iemand (wat m'n teamgenootje helaas wel overkwam), maar gelukkig kwam ik er in 2 rondjes toch voorbij.
P4 op dat moment en ik liep heel langzaam in op P3 (0.1-0.2 sec/rondje). Uiteindelijk met m'n laatste boost er voorbij geblazen en P3
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Dit topic is gesloten. ![]()