[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicAlleen zijn er nog zat andere sites waar ze gewoon blijven staan.quote:monnick schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:08:
Take2 heeft z'n zaakjes wel goed op orde. Op YouTube staan gameplay filmpjes niet langer dan het kwartier, daarbinnen worden ze verwijderd.
This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor
Reg. datum: 02 oktober 2006
En dan vraag ik me weer af hoe YouTube kan controleren of Take2 inderdaad alleen de goede filmpjes verwijderd, of claimt in dit geval.quote:Take2 heeft z'n zaakjes wel goed op orde. Op YouTube staan gameplay filmpjes niet langer dan het kwartier, daarbinnen worden ze verwijderd.
Nu houden ze het misschien nog bij, maar 's nachts zitten onze vrienden niet op kantoor en morgen ochtend kan je lekker op je gemak alle filmpjes bekijken :-)
Ja.quote:arjen9551 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:59:
Mogen gameplayfilmpjes nu wel nog gepost worden dan?
Plaats niet teveel YouTube linkjes though, voordat iemand ze gezien heeft zijn de filmpjes foetsie, en da's niet echt handig.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 23-04-2008 16:15 (27%)
qed
Ik wacht gewoon met filmpjes kijken voor de rest, is het op de release dag des te leuk om te spelen.
:: X360 Gamertag ::
Als deze info klopt en ze de game zaterdag al gaan verkopen dan zullen meer winkels volgen lijkt me.quote:Slasher schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:17:
Vandaag contact gehad met mijn plaatstelijke FRS over de levering van GTA IV, als ze hem zaterdag al binnenkrijgen dan kan ik hem ophalen, ben benieuwd
AMD XP 2800+ | Asus A7N8X Deluxe | 1024 MB DDR | XFX Geforce 7800 GS Extreme Edition | Maxtor 250 GB 7200 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |
Zoals eerder gezegd in dit topic; je wordt niet gebanned, wie zegt dat jij niet toevallig de lokale gameshop binnenliep en leuk spel zag liggen?quote:Stollie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:19:
Vraag me af hoe lang het gaat duren voor die mensen geband zijn die gta 4 online aan het spelen waren/zijn.
Ik wacht gewoon met filmpjes kijken voor de rest, is het op de release dag des te leuk om te spelen.
Ja precies,De koper kan je daarvoor niet verantwoordelijkhouden, de verkoper zei wel dat ze (de uitgever) moeilijk deden over eventuele eerdere verkoop maar dat was volgens mij geen reden om het niet te doen geloof ikquote:Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:22:
[...]
Zoals eerder gezegd in dit topic; je wordt niet gebanned, wie zegt dat jij niet toevallig de lokale gameshop binnenliep en leuk spel zag liggen?
Slasher wijzigde dit bericht 23-04-2008 16:24 (6%)
zaterdag loop ik elke game-mania, free record shop, Mediamarkt, ... etc af die ik ken
En ondertussen doen ze een hardwarecheck bij iedereen die nu al GTA IV aan het spelen is, toch een stuk gerichter zoekenquote:Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:22:
[...]
Zoals eerder gezegd in dit topic; je wordt niet gebanned, wie zegt dat jij niet toevallig de lokale gameshop binnenliep en leuk spel zag liggen?
(ik neem trouwens aan dat ze ook gewoon kunnen zien dat iedereen met dezelfde game (en waarschijnlijk ingebakken key) speelt)
johnnyv.nl wijzigde dit bericht 23-04-2008 16:34 (14%)
vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand
precies, na de 29e bannen ze dan die ene accountquote:johnnyv.nl schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:33:
[...]
En ondertussen doen ze een hardwarecheck bij iedereen die nu al GTA IV aan het spelen is, toch een stuk gerichter zoeken
(ik neem trouwens aan dat ze ook gewoon kunnen zien dat iedereen met dezelfde game (en waarschijnlijk ingebakken key) speelt)
Nee, alle xbox live accounts die gebruik maken van die key...quote:spl3ndr schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:36:
[...]
precies, na de 29e bannen ze dan die ene account
vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand
http://tinypic.com/player.php?v=2z83ryw&s=3
Verder heb ik zojuist gelezen dat in Australie de originele versies zijn verstuurd door al zeker 6 retailers.
Het lijkt erop dat er dus schot in de zaak zit. En ik neem dan ook aan dat Nederland niet lang meer kan achter blijven
Van GTA ben je na 6 maanden nog niet zat, zoveel details, die zoveel tijd nodig hebben om allemaal te ontdekken. Vooral de woordgrapjes enzo. Ik kan me NU nog steeds vermaken met GTASA. Damn. Deze mensen maken het waard om een game origineel te kopen. (Heb gewoon een XBOX en LCD tv aangeschaft alleen voor GTA
Kecin wijzigde dit bericht 23-04-2008 16:51 (32%)
AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900
Reg. datum: 20 december 2007
Ik heb nog een foto gemaakt van de PS3 GTAIV pack, ga hem alleen niet plaatsen ivm staigaire zijn enzo
oh ze zijn hier al ruim 3 weken bezig om die speciale bundels te maken
TheZeroorez wijzigde dit bericht 23-04-2008 17:06 (3%)
qed
Ik heb nog geen week een xbox 360 en heb vooral PGR4 gespeeld, mooie en gave game.
Ik heb net GTA 4 opgestart en mijn 1e en 2e maar ook 3e gedachte is : Het lijkt wel een pc game die je op 640x480 speelt.
Misschien deelt niet iedereen die mening, maar grafisch vindt ik de game tegenvallen.
E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25
quote:Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:21:
Zal ik de 1e zijn die negatief is over de game.
Ik heb nog geen week een xbox 360 en heb vooral PGR4 gespeeld, mooie en gave game.
Ik heb net GTA 4 opgestart en mijn 1e en 2e maar ook 3e gedachte is : Het lijkt wel een pc game die je op 640x480 speelt.
Misschien deelt niet iedereen die mening, maar grafisch vindt ik de game tegenvallen.
GTA:SA was grafisch ook niet interessant, maar toch een enorme hit. Graphics zijn niet alles, kijk maar naar Crysis, ziet er goed uit, maar het spel stelt geen reet voor eigenlijk..
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
En hoe kom je dan aan het spel als ik vragen mag?quote:Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:21:
Zal ik de 1e zijn die negatief is over de game.
http://www.youtube.com/watch?v=x2Fpunltwh8
PSN id: SolidSteve
Ik heb net 2 sec Niko zien lopen in de stad, en dat had ik niet moeten doen.
Vanaf nu geen forums meer afspeuren voor beelden/info, het einde is er, ik wacht die 6 dagen nog wel.
Daar ga ik niet op in.quote:Slasher schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:24:
[...]
En hoe kom je dan aan het spel als ik vragen mag?
Ik ga de game nu spelen en kijk of ik me over de mindere grafics heen kan zetten.
Zo niet dan gaat het GTA IV dvd'tje de kast in en wacht ik op de pc versie.
E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25
Staat al eventjes op de welbekende torrent site'squote:Slasher schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:24:
[...]
En hoe kom je dan aan het spel als ik vragen mag?
Maar uiteraard, voor de graphics moet je niet met GTA IV beginnen. De gameplay gaat 't om!
TommyGun wijzigde dit bericht 23-04-2008 17:31 (17%)
Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/
Dat zegt wel genoeg, en denk je dat de pc versie dan beter zal zijn? (als die uberhaubt komt?)quote:Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:28:
[...]
Daar ga ik niet op in.
Ik ga de game nu spelen en kijk of ik me over de mindere grafics heen kan zetten.
Zo niet dan gaat het GTA IV dvd'tje de kast in en wacht ik op de pc versie.
maar goed als je graphics boven gameplay verheft be my guest
Ik lees hier dat je gebanned kunt worden als je voor de 29e gaat spelen, dat is toch niet de schuld van de gamers dat de winkeliers het eerder verkopen? Echt heel raar en het lijken me vooral dreigementen.
Slasher wijzigde dit bericht 23-04-2008 17:36 (31%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.