XBL Gamertag = MMaRsu NL
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicEn de PS3 versie is iets in het voordeel:
Oeps, was al gepost.........quote:For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Chrasher wijzigde dit bericht 26-04-2008 12:02 (75%)
PSN-id: Chrasher, GT5P PSN-id: TooFast4Stig - Chrasher's Canon 300D/350D foto albums
Weet er ff geen
Reg. datum: 19 juni 2001
Als de levering net zo snel gaat als het Guitar Hero 3 pakket van een tijd geleden verwacht ik hem dinsdag toch wel binnen... en anders zal dat vrijdag worden ^^
X360 Live ID: Vivacio
desnoods blur je de plaatsnaam idd ofzoquote:MMaRsu schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:58:
Als je nou gewoon een foto van een bon maakt, dan hebben wij er ook wat aan. Kunnen mensen die er al lang op wachten de game ook ophalen
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Reg. datum: 12 december 2006
Het is een winkel van een kennis van me, ookal zeg ik het er zijn geen exemplaren meerquote:Phusebox schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:54:
[...]
wel welke keten?
Ik vraag me dus af hoe hard ze zo'n boete kunnen maken... ik bedoel hoe gaan ze dat bewijzen, dan moeten ze al zelf bij de shops gaan controleren.
Ik heb nu net even 20 minuten gespeeld en ik moet zeggen: WOW! wat een game... Net reed ik een auto van de zeikant aan, wil ik em kapen is het wiel krom
Ach pop in stoort niet, tenminste dat zijn de comments van mensen die hem op de 360 al hebben gespeeld..quote:Chrasher schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:59:
IGN Review: 10,10,10,10,10 = 10![]()
En de PS3 versie is iets in het voordeel:
[...]
Framerate is perfect @ 360, krijgt DLC en multiplayer is beter ofcourse. En de 360 versie heeft betere kleuren

XBL Gamertag = MMaRsu NL
Als er toch geen exemplaren zijn kun je net zo goed ff de bon fotograferen, kunnen wij de game namelijk ook bij andere winkels gewoon halen ( Toys R Us )...quote:Davez0r schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:01:
[...]
Het is een winkel van een kennis van me, ookal zeg ik het er zijn geen exemplaren meer![]()
Ik heb nu net even 20 minuten gespeeld en ik moet zeggen: WOW! wat een game... Net reed ik een auto van de zeikant aan, wil ik em kapen is het wiel kromKogelgaten en bloedspetters etc...je ziet alles op de auto`s en het is niet meer zo leeg als GTA SA bijvoorbeeld.
XBL Gamertag = MMaRsu NL
Ik heb de game gekocht in Beuningen, dicht bij Nijmegen maar ze zijn al op.quote:MMaRsu schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:02:
[...]
Als er toch geen exemplaren zijn kun je net zo goed ff de bon fotograferen, kunnen wij de game namelijk ook bij andere winkels gewoon halen ( Toys R Us )...
Het spel is onder overige artikelen afgerekend, je ziet nergens GTA staan
Reg. datum: 13 september 2006
Hoe is het beeld? Ik hoorde wat klachten over blur.quote:Davez0r schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:01:
[...]
Het is een winkel van een kennis van me, ookal zeg ik het er zijn geen exemplaren meer![]()
Ik heb nu net even 20 minuten gespeeld en ik moet zeggen: WOW! wat een game... Net reed ik een auto van de zeikant aan, wil ik em kapen is het wiel kromKogelgaten en bloedspetters etc...je ziet alles op de auto`s en het is niet meer zo leeg als GTA SA bijvoorbeeld.
Wist niet dat met DLC zoveel mogelijk was!
Het beeld is prima, alleen anti-aliasing is een beetje laag.quote:Black Bullet schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:05:
[...]
Hoe is het beeld? Ik hoorde wat klachten over blur.
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
zijn er dadelijk meer gta's verkocht dan de cijfers laten blijken ,quote:Davez0r schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:04:
[...]
Ik heb de game gekocht in Beuningen, dicht bij Nijmegen maar ze zijn al op.
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Reg. datum: 26 april 2008
intertoys beuningen dus?quote:Davez0r schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:04:
[...]
Ik heb de game gekocht in Beuningen, dicht bij Nijmegen maar ze zijn al op.
enige gameshop
neem ik wel aan he, je gaat niet in het nederlands gta spelenquote:Mars18 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:08:
en de taal in engels ?
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Reg. datum: 23 september 2003
google is je vriend en is ook al diverse keren in deze thread voorbij gekomen of in zijn voor lopers.quote:Armada schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:40:
[...]
Onzin natuurlijk, die DLC levert niet genoeg op om slechts een timed exclusive te zijn, voor 50 miljoen. Gewoon boerenverstand gebruiken.
En als je even goed nadenkt, dan kan je ook begrijpen dat Sony niet dezelfde DLC zal hebben, omdat ze daar allang reclame mee gemaakt zouden hebben. Wat heeft Sony er mee te winnen om dat ook aan te bieden maar het niemand te vertellen? Het is juist een selling point voor de 360 versie.
Het is natuurlijk makkelijk om af te geven op de DLC, of het is niet belangrijk, of het komt ook voor andere systemen, bla bla. Feit is dat Houser zelf aangegeven heeft dat de DLC 'substantieel' zal zijn en dat ze DLC tot nu toe een rip-off van de klanten vonden. 'nough said.
Er zijn berichten dat Sony ook content krijgt alleen willen ze hierover nog niet meer vertellen.
En de DLc zal zekerweten genoeg op leveren voor beide de console makers en voor R*.
Google maar eens rond over de verwachte verkoop cijfers. het overgrote deel van de onkosten voor R* zijn de ontwikkel kosten (engine) en reclame voor de game. Deze onkosten zijn verwerkt in hun prijs voor GTA4 en zullen met de verkoop van deze game meer dan terug verdient worden. Deze onkosten hoeven ze dus niet door te berekenen in de DLC en dus is het winst % in de DLC voor R* nog hoger.
tevens zullen Sony en MS ook meer dan genoeg winst maken op de DLC (of ze moeten bizaar lage prijzen ervoor vragen).
laten we als voorbeeld de DLC van MS nemen. Ze betalen 50mln voor 2 episodes das dus 25 per epi.
Verder zal MS nauwelijks nog onkosten aan de Epis hebben. Of ze moeten ervoor kiezen reclame ervoor te maken. Want de donwload kosten (van de server) is verwerkt in de maandelijkse Live Kosten.
MS zal er alleen verlies op maken als geen hond het koopt of als hun prijs ervoor bizaar laag is en beide betwijfel ik.
tevens beweer ik ook niet dat het slechts een timed exclusive is of dat Sony dezlfde DLC gaat krijgen. Iemand anders maakte deze bewering.
tevenz zullen alleen R* en Sony weten waarom zei nog geen reclame over hun content maken. Dit kan zijn omdat deze nog niet af is of omdat deze niets voorsteld of dat deze een grote verrasing ofzo gaan worden. maar zoals gezegd google is je vriend.
@Mars18
Ik heb gelezen dat de DLC gewoon een extra regio zal zijn ter grote van een van de eilanden in GTA4.
Mocht het echt een regio ter grote van VC zijn dan zou 10 uur playtime me tegenvallen.
quote:CD Winkel Melomaan DVD en Games
Julianaplein 23
6641 CS Beuningen gld
Tel 024 6776927
Guitar Zero
Reg. datum: 13 december 2007
hoe komen ze er achter dan? en dan nog bewijst dit niks, zo'n crappy foto van een groen hoesje met een geprint papiertje kan ik hier ook maken, en dan ff de game downloaden (als je een omgebouwde 360 hebt)quote:Magni_NL schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:20:
Ik hoop dat ie ook goede afspraken heeft gemaakt met die vriend over wie de boete gaat betalen
Guitar Zero
De IGN-review heb ik inmiddels gelezen en de video gezien... en het maakt het alleen maar lastig. Iets waarvan ik toch al weet dat ik et pas maandagnacht kan krijgen, daar omheen turen dagen lang... je gaat je blindstaren op een gegeven moment. Dus het weekend lekker gezellig doen buiten met wat vrienden en mn vriendinnetje... ik ga niet me het hele weekend me vergapen aan mensen die de game al hebben en dergelijke...
De keuze tussen 360 en PS3 is voor mij erg makkelijk, de downloadable content maakt GTA4 op de 360 méér GTA dan op de PS3, simpel. Het is erg jammer, Microsoft die met geld alles afkoopt, maar tis nou eenmaal zo.
Reg. datum: 13 augustus 2004
tja heb dit weekend toch niks te doen en maandag en dinsdag dus geen tijd om op tijd bij een winkel te kunnen zijn... daarna is alles 2 weken dicht en uitverkochtquote:Novah schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:24:
Het gissen naar een gamestore is misschien een beetje overbodig... het is prachtig weer buiten, de zon schijnt... tis snikheet. Gaat allen genieten van het weertje... voor je het weet is het maandag 23.59 =)
De IGN-review heb ik inmiddels gelezen en de video gezien... en het maakt het alleen maar lastig. Iets waarvan ik toch al weet dat ik et pas maandagnacht kan krijgen, daar omheen turen dagen lang... je gaat je blindstaren op een gegeven moment. Dus het weekend lekker gezellig doen buiten met wat vrienden en mn vriendinnetje... ik ga niet me het hele weekend me vergapen aan mensen die de game al hebben en dergelijke...
De keuze tussen 360 en PS3 is voor mij erg makkelijk, de downloadable content maakt GTA4 op de 360 méér GTA dan op de PS3, simpel. Het is erg jammer, Microsoft die met geld alles afkoopt, maar tis nou eenmaal zo.
Guitar Zero
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.