Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
100% pixelated!
Reg. datum: 22 februari 2001

Niemand weet nog wat die DLC zal zijn en het is vaak genoeg voorgekomen dat het woordje "exclusief" betekende dat "voor andere systemen/consoles/whatever een half jaar later" of iets dergelijks dus ik zou me niet vast pinnen op dat DLC.

Wie weet zijn het gewoon wat nieuwe skins of wat auto's of iets dergelijks :)
Als het nu een complete stad(-sdeel) zal zijn dat is wat anders maar nu niemand nog weet wat het is zou ik me daar niet al te veel mee bezighouden en gewoon het spel halen voor het systeem dat je hebt of voor het systeem dat je voorkeur heeft als je beide hebt :)

-= 1 Spark Short of Insanity =-

Passion for Christ

quote:
ScrooLoose schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:33:
Niemand weet nog wat die DLC zal zijn en het is vaak genoeg voorgekomen dat het woordje "exclusief" betekende dat "voor andere systemen/consoles/whatever een half jaar later" of iets dergelijks dus ik zou me niet vast pinnen op dat DLC.

Als het nu een complete stad(-sdeel) zal zijn dat is wat anders maar nu niemand nog weet wat het is zou ik me daar niet al te veel mee bezighouden en gewoon het spel halen voor het systeem dat je hebt of voor het systeem dat je voorkeur heeft als je beide hebt :)
MS betaalt geen 50 miljoen voor een paar skins, en ook niet 50 miljoen voor iets wat een half jaar later op de ps3 verschijnt. Ik vind het ook uiterst onverstandig dat ze er geen licht op laten schijnen, maar ik geloof zeker dat het uren aan niweue gameplay brengt. Deze GTA is voor het eerst een story driven GTA en daarom ben ik voor het eerst ook werkelijk geinteresseerd in deze game, andere GTA's waren leuk voor even, maar ik kon me er geen uren mee vermaken. DLC in de vorm van nieuwe missies is dus een stuk groter dan je normaal zou verwachten. Uitbreiding van een stadsdeel zou mij ook niet verbazen.
Reg. datum: 17 december 2007

Misschien dat alles nu wel anders gaat worden nu de x-doos versie al een week voor de release uitgelekt is... Dat heeft Rockstar meer dan $50 miljoen gekost...

Mooooooo
Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
Loerelau schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:38:
Misschien dat alles nu wel anders gaat worden nu de x-doos versie al een week voor de release uitgelekt is... Dat heeft Rockstar meer dan $50 miljoen gekost...
Hoezo heeft ze dat $50 miljoen gekost? Het heeft de hype alleen maar sterker gemaakt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
ScrooLoose schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:33:
Ik las ergens dat het voor 10 uur extra spelplezier of 10 uur extra missies zou zorgen, maar kan de bron niet meer vinden. Was wel een respectabele, dacht ik. (alhoewel 10 uur wel overdreven zal zijn)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
Joss schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:40:
[...]

Ik las ergens dat het voor 10 uur extra spelplezier of 10 uur extra missies zou zorgen, maar kan de bron niet meer vinden. Was wel een respectabele, dacht ik. (alhoewel 10 uur wel overdreven zal zijn)
Microsoft heeft voor die DLC alleen al $50 miljoen betaald. Als zelfs maar de helft daarvan in de ontwikkeling van de episodes wordt gestopt, dan moet 10 uur gameplay per episode makkelijk lukken, Gears of War had bijvoorbeeld maar een budget van $7 miljoen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Reg. datum: 13 augustus 2004

In een interview met Edge (april 2008) zegt Sam Houser over de DLC voor de 360:

"In the game, you might be walking around and then someone will come up to you and say something like, 'Hey, I need your help', and then you'll be like 'What?' This isn't a story mission', and he'll be like, 'You see that room up there? That's my wife and she's fucking some bloke, and I need you to go and do...' and this little story will unfold from there just randomly."

Verderop zegt ie:

"Really, though, for the downloadable content in general, it's about seeing how people get turned on by the game and then we will tailor the production. We are very tuned into the reactions of the audience and we will go a certain way or another."

En even later:

"I think the mission packs with the episodes are going to be pretty deep, offering another full-on adventure in this world."

Nog even verderop noemt hij de mogelijkheid om episodes uit te brengen en die dan op een bepaalde manier te marketen, meer zoals dat met tv series gebeurt. Dus 'volgende week vrijdag een nieuwe aflevering van...' En dat dan i'marketed aggressively', wat hij daar dan ook precies mee bedoelt.

Dus kleine sidemissies, grote mission packs, episodes en dat allemaal toegespitst op hoe de game ontvangen en gespeeld wordt? Ik ben voor!

100% pixelated!
Reg. datum: 22 februari 2001

quote:
Joss schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:40:
[...]

Ligt er maar net aan hoelang het origineel iemand kan boeien natuurlijk en aan de prijs.
Als je het spel zonder DLC 200 uur hebt gespeeld en de DLC ¤10 kost en maar 10 uur toevoegd is het niet echt de moeite waard imo :)

-= 1 Spark Short of Insanity =-

Reg. datum: 06 mei 2005

Yummie http://vimeo.com/941075 _/-\o_

Zou er een goede kans zijn dat de game vandaag verkocht wordt?
Ik ga wel ff winkels af vanmiddag, kan niet wachten :)

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
mr. TCB schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:41:
Ik haal 'm ook voor de 360:

geen installatie
Dat snap ik dus niet. Door de installatie loopt de ps3 versie iets beter. Hoe kan het dan een voordeel zijn voor de 360.
In reactie op anderen: installaties zijn er op de ps3 al vanaf het begin, maar is de laatste tijd een hot topic. Verder vind ik het raar dat je bij een spel met een geniale soundtrack andere muziek op zou willen zetten.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Fear Me
Reg. datum: 25 mei 2005

Die pop-up is niet dat een gebouw ineens tevoorschijn komt, maar dat je soms ziet dat de details ineens 'beter' worden.
Verder die framerate is wel bagger, het is niet extreem maar ik vindt het wel jammer, dit is vooral in de nacht als er allemaal licht effecten zijn.
Gameplay is wel vooruit gegaan.
Het is geen perfecte game, maar wel een leuke game.

Xbox live: Frits Blits

House M.D
Reg. datum: 06 mei 2007

perfect is geen enkele game, die plotseling beter wordende texures , dat had gta 3, vice city en san andreas ook al, schijnbaar kunnen anders de consoles het niet aan ,

raar dat bij gta san andreas op de pc precies hetzelfde gebeurt

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Alsof het niets kost!
Reg. datum: 15 februari 2003

quote:
DarkShadow schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:25:
Ik heb overigens in geen enkel filmpje nog pop in kunnen ontdekken, ook niet in de review, ik vraag me af op welke versie de ign video review was, het werd wel gedaan door de xbox360 man, dus het zal wel xbox360 zijn geweest. In dat geval zou ik me geen zorgen maken.
Ik heb nu anderhalve dag gespeeld, en maar een keer heb ik popup gezien. Dat was toen ik een pittige sportauto heb laten gaan op een lang recht stuk (een brug). Tegen het eind van deze rit, duurde het ongeveer een kwart seconde voordat de textures van de weg goed verschenen. Ik heb al vaker op die snelheid gereden, maar misschien was het het feit dat ik nogal lang op dat tempo doorging (wonderbaarlijk genoeg, trouwens, want onderweg heb ik een stuk of drie ongelukken veroorzaakt) de beslissende factor.

Er is dus wel degelijk sprake van popup, hoewel ik het slechts een maal gezien heb- en onder ietwat speciale omstandigheden bovendien. De popup was ook niet ernstig, slechts een fractie van een seconde. Het zou ook kunnen dat de geperste dvd betere performance heeft, zodat jullie van popup helemaal geen last zullen hebben.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Reg. datum: 08 juli 2003

Zoals ook in de review van IGN stond zijn het minimale verschillen. Waar je de game voor koopt hangt voornamelijk af of je online gaat spelen en je de DLC wilt hebben.

Ik heb misschien mijn GTA4 maandag avond al :p kan alleen niet zeggen in welke MM het is..

PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !

Reg. datum: 19 september 2006

wel jammer dat er een achivement is dat je de story binnen 30 uur moet uitspelen :(

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Reg. datum: 23 september 2003

quote:
Phusebox schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:47:
ja online blijft de xbox360 gewoon beter werken... maar ja je betaald er ook voor.
Gisteren namelijk de MGS4 Online beta gespeeld en dat viel me echt vies tegen zeg. Omslachtig gedoe allemaal.
Dit kun je Sony niet echt aanrekenen maar is het slechte werk van Konami die niet voorbereid waren op de grote respons en zo nodig hun eigen registratie rommel er doorheen moeten duwen.

Tevens ben ik er zeker van dat beide consoles hun DLC gaan krijgen.
Bedrijven zoals Sony en MS melken graag koeien en GTA4 is een van de dikste koeien sinds een tijdje.
MS heeft hun DLC al aangekondigt en er zijn ook berichten over DLC voor de PS3 en ik denk dat daarna ook beiden nog DLC gaan kopen bij R* gewoon omdat het easy money is.

Ik vraag me alleena f wat voor bedragen ze gaan vragen voor hun DLC of het absurde bedragen zijn ofzo.
Tevens word vaak 10 uur geneoemd per episode voor de 2 episodes die de Xbox krijgt.
Bij zulke dingen ben ik vaak een beetje huiverig omdat men bij half Life 2 Epi 1 ook zulke dingen zei en ik uiteindelijk slechts 1/3 nodig had van hun genoemde playtime.

Dus ik weet niet mischien word de DLC super en houd het je een paar dagen leuk bezig of misschien word het overbetaalde zooi op beide consoles.
De enige reden dat ik denkd at het wel wat leuks word is omdat R* niet vlug teleursteld maar eens moet de eerste keer zijn.

-Wat wil je weten?-
Reg. datum: 02 november 1999

quote:
DarkShadow schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:25:
Ik heb overigens in geen enkel filmpje nog pop in kunnen ontdekken, ook niet in de review, ik vraag me af op welke versie de ign video review was, het werd wel gedaan door de xbox360 man, dus het zal wel xbox360 zijn geweest. In dat geval zou ik me geen zorgen maken.
Er was wel pop-up in te zien als je goed keek. Ergens op drie-vierde van de review volgt de camera de auto van achteren (op redelijk hoge snelheid), terwijl die langs een brug gaat. Als je blijft letten op de bosjes links van de weg (voorbij een kruispunt) dan zie je daar meer detaillering ontstaan, wanneer de camera dichterbij komt. Het is dus niet dat objecten ineens verschijnen, het is wel zo dat er dus meer detail toegevoegd wordt.
Wat mij betreft een goed pleidooi voor een optionele install. Het is niet heel hinderlijk dat dit zo gebeurd (en als het in deze mate is, dan is dat absoluut acceptabel en zullen alleen mierenneukers er over vallen (of fanboys, een speciale subcategorie :) ), maar het zou leuk zijn als dit helemaal weggehaald zou kunnen worden door wat HDD-ruimte op te offeren.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax

quote:
Deadsy schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:30:
[...]

Dit kun je Sony niet echt aanrekenen maar is het slechte werk van Konami die niet voorbereid waren op de grote respons en zo nodig hun eigen registratie rommel er doorheen moeten duwen.

Bedrijven zoals Sony en MS melken graag koeien en GTA4 is een van de dikste koeien sinds een tijdje.
MS heeft hun DLC al aangekondigt en er zijn ook berichten over DLC voor de PS3 en ik denk dat daarna ook beiden nog DLC gaan kopen bij R* gewoon omdat het easy money is.

Ik vraag me alleena f wat voor bedragen ze gaan vragen voor hun DLC of het absurde bedragen zijn ofzo.
Tevens word vaak 10 uur geneoemd per episode voor de 2 episodes die de Xbox krijgt.
Bij zulke dingen ben ik vaak een beetje huiverig omdat men bij half Life 2 Epi 1 ook zulke dingen zei en ik uiteindelijk slechts 1/3 nodig had van hun genoemde playtime.

Dus ik weet niet mischien word de DLC super en houd het je een paar dagen leuk bezig of misschien word het overbetaalde zooi op beide consoles.
De enige reden dat ik denkd at het wel wat leuks word is omdat R* niet vlug teleursteld maar eens moet de eerste keer zijn.
las ergens dat content een hele stad als vice city zou worden, dan betaal ik wel 30 euro hoor

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

-Wat wil je weten?-
Reg. datum: 02 november 1999

quote:
Deadsy schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:30:
[...]

Onzin natuurlijk, die DLC levert niet genoeg op om slechts een timed exclusive te zijn, voor 50 miljoen. Gewoon boerenverstand gebruiken.
En als je even goed nadenkt, dan kan je ook begrijpen dat Sony niet dezelfde DLC zal hebben, omdat ze daar allang reclame mee gemaakt zouden hebben. Wat heeft Sony er mee te winnen om dat ook aan te bieden maar het niemand te vertellen? Het is juist een selling point voor de 360 versie.
Het is natuurlijk makkelijk om af te geven op de DLC, of het is niet belangrijk, of het komt ook voor andere systemen, bla bla. Feit is dat Houser zelf aangegeven heeft dat de DLC 'substantieel' zal zijn en dat ze DLC tot nu toe een rip-off van de klanten vonden. 'nough said.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax

Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
Shiver23 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:56:
[...]

Dat snap ik dus niet. Door de installatie loopt de ps3 versie iets beter. Hoe kan het dan een voordeel zijn voor de 360.
In reactie op anderen: installaties zijn er op de ps3 al vanaf het begin, maar is de laatste tijd een hot topic. Verder vind ik het raar dat je bij een spel met een geniale soundtrack andere muziek op zou willen zetten.
misschien dat de mensen geen installatie op hun harde schijf willen? Ik vind het persoonlijk geen nadeel, juist een voordeel. Maar aangezien de 360 een DLC krijgt, is het logisch hem voor de 360 te halen. Sommige willen nou eenmaal graag hun eigen muziek spelen :>
Angelina Jolie Addict

quote:
Davez0r schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:53:
[...]

http://cid-63f4d637fa01ed...rowse.aspx/GTA4%20screens

Dit is mijn bewijs, ik mag helaas niet vertellen waar. Er waren maar een beperkt aantal exemplaren.
:( :( :(

Nederlandse manual :(

Pokkezooi, had ik mijn CE nou maar wel bij Play.com besteld.. Achterlijke nederlandse gedoe :(

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

zeg gewoon waar man

quote:
Phusebox schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:54:
[...]

wel welke keten? en screenshots bewijzen niks, kan ook geripte versie zijn.
hoesje met handleiding;)

\m/
Reg. datum: 14 februari 2001

quote:
Davez0r schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:53:
[...]

http://cid-63f4d637fa01ed...rowse.aspx/GTA4%20screens

Dit is mijn bewijs, ik mag helaas niet vertellen waar. Er waren maar een beperkt aantal exemplaren.
Begint met een... en eindigt op....???
We kunnen wel wat hints gebruiken. ;)

Metal up your ass

Reg. datum: 31 mei 2001

Nederlandse handleiding :X

Maar wat was is de toegevoegde waarde om het hier te posten dat je het spel al hebt maar niet wilt vertellen waar je het gekocht hebt?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: