Reg. datum: 29 januari 2007
Beetje offtopic, maar het gaat tijd worden voor trusted computing. Geen gezeur met illegale versies danquote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Beetje offtopic, maar het gaat tijd worden voor trusted computing. Geen gezeur met illegale versies danquote:Duuvel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:54:
[...]
Ja want de Playstation 3 wordt niet gehackt in de toekomst!
Geloof me, alle sony consoles zijn gehackt (psx, ps2 en psp) en de ps3 zal er ook vroeg of laat aan moeten geloven

Er zijn genoeg Xbox360 bezitters die de game netjes gepre-ordered hadden.quote:Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:45:
Wat dat betreft kan Rockstar beter Ps3 exclusief worden ivm met de copy protection.
Wat heeft een bug met een review te maken?quote:Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:17:
Omdat zo'n beetje alle gamesites het speel een 10 geven dus totale perfectie, na 10 minuten had ik de eerste bug al gevonden.
:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::
Het totaal beeld is dus perfectie, als ik hem vergelijk met de oudere GTA's is hij zeker niet beter dan vice city (voor zover ik kan oordelen na 45 minuten gespeeld te hebben). En de controls en graphics zijn gewoon niet perfect, prima dan kan het nog een zeer goede game zijn maar toch geen 10.quote:SH4D3H schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:01:
[...]
Er zijn genoeg Xbox360 bezitters die de game netjes gepre-ordered hadden.
De verwachting is dat GTA4 dè kraker van 2008 wordt en daar zal de PS3 in z'n eentje heus niet voor kunnen zorgen
[...]
Wat heeft een bug met een review te maken?
Een reviewcijfer is het totaalplaatje, niet hoeveel bugs erin zitten.
In alle spellen zitten bugs, dan zou er nooit een 10 gegeven kunnen worden.
En wie weet is de legale versie wel net een andere build dan deze.
Ik zeg alleen dat het verdomd veel lijkt op wat er in het Halo 3 topic gebeurde.quote:
FeaR1986 wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:06 (14%)
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
omg lees het topic door en gij zult vinden ! blijf ff ontoppic aub.quote:SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:05:
Ik heb nog helemaal geen gameplayfilmpjes oid gezien dus ik twijfel een beetje over die "gehackte versie" van GTA..
hehe gek onnie
Best grappig altijd wat ze weer proberen, ze schaden alleen de eerlijke koper met zulk soort beveiligingen. Ze kunnen het geld net zo goed investeren in fysieke extra's zoals verzamel objecten. Zo haal je meer mensen over de streep om het echte product te kopen. Maarja, zij geloven nou eenmaal in sprookjes.quote:NeoMe schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:58:
Geloof in copy protection, en je gelooft in sprookjes
.
SniperFox wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:15 (14%)
De DS heeft ook cartridges en dat gaat anders ook prima met <insert één van de vele backupcards>.quote:Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:01:
Tuurlijk is het mogelijk, gewoon weer terug gaan naar cartridges zoals N64, SNES en NES. het is dan nog steeds wel mogelijk om via copyboxes en alles om te bouwen maar het aantal zal niet in verhouding staan tot hoeveel er nu wordt gekopieerd en alles.
Das ook een goede.quote:SniperFox schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:14:
[...]
Best grappig altijd wat ze weer proberen, ze schaden alleen de eerlijke koper met zulk soort beveiligingen. Ze kunnen het geld net zo goed investeren in fysieke extra's zoals verzamel objecten. Zo haal je meer mensen over de streep om het echte product te kopen. Maarja, zij geloven nou eenmaal in sprookjes.
SH4D3H wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:16 (41%)
:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::
PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3
Copy protections stellen toch echt wel de grootste barricade voor de 'thuisgebruiker' die 'even' voor de buurman een kopietje wil draaien hoorquote:SniperFox schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:14:
[...]
Best grappig altijd wat ze weer proberen, ze schaden alleen de eerlijke koper met zulk soort beveiligingen. Ze kunnen het geld net zo goed investeren in fysieke extra's zoals verzamel objecten. Zo haal je meer mensen over de streep om het echte product te kopen. Maarja, zij geloven nou eenmaal in sprookjes.
qed
NeoMe wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:30 (5%)
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Jammer genoeg geen geluidquote:Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:44:
Hier een livefeed van iemand die hem speelt op dit moment speelt link
GoT met nieuwe layout is niet lief :-( (Nee, niet de FP. Ik heb het over GoT Paars) | Last.fm
Oh mijn god, een livefeed van hoe iemand speelt. Het is eigenlijk absurd.quote:Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:44:
Die reviews die een 10 geven hebben juist torenhoge verwachtingen in het leven geroepen. Ik ga dus spelen en kijk wat ik van die 10 waard vind. Op basis van de graphics die ik een beetje blurry vind en de controls die wat stroever zijn dan vorige GTA games vind ik het al geen 10 waard. Dat betekend niet dat ik de game slecht vind.quote:SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:42:
Excuses voor mijn achterlijke reactie eerder, op mijn werk laat tweakers zich zien met fouten op de pagina en is de hele layout praktisch onleesbaar.
Na wat reacties gelezen te hebben zie ik al redelijk wat negatieve reacties verschijnen van mensen die hem al gespeeld hebben. Niet heel raar gezien wanneer je spellen download praktisch geen waarde hecht aan het hele spel.
Ik heb al meerrdere reviews gelezen met allen een 10 op het eind en heb gelukkig meer vertrouwen op de mening van kritische game recessenten.
Al die mensen moet je inderdaad gewoon negeren. Pak het Halo 3 topic er maar is bij, daar had je een week voor de release al mensen die het speelde. En maar afzeiken, Halo 3 was kut en weet ik het, vooral niet kopen, uiteindelijk toen de 'echte gamers' het spel hadden was het topic opeens veel positiever gestemd.quote:SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:42:
Excuses voor mijn achterlijke reactie eerder, op mijn werk laat tweakers zich zien met fouten op de pagina en is de hele layout praktisch onleesbaar.
Ik heb al meerrdere reviews gelezen met allen een 10 op het eind en heb gelukkig meer vertrouwen op de mening van kritische game recessenten.
Dus jij vond San Andreas goed?quote:Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:50:
[...]
Al die mensen moet je inderdaad gewoon negeren. Pak het Halo 3 topic er maar is bij, daar had je een week voor de release al mensen die het speelde. En maar afzeiken, Halo 3 was kut en weet ik het, vooral niet kopen, uiteindelijk toen de 'echte gamers' het spel hadden was het topic opeens veel positiever gestemd.
En die livefeed lol, wat overdreven allemaalIk vertrouw Rockstar wel, die zetten echt wel een goed spel neer
Is ook de (gelekte) XBox 360 versie...quote:Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:44:
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Hier wel gewoon geluid.quote:
I intend to live forever. So far, so good.
Misschien krijgen we ook live een RROD te zienquote:BioHazard schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:48:
[...]
Oh mijn god, een livefeed van hoe iemand speelt. Het is eigenlijk absurd.![]()
JAFQZSEK
Welke reviews? Er zijn er 2 officieel, die van het Official Playstation Magazine, en die van het Official Xbox magazine. Ik had je van te voren wel kunnen vertellen dat die allebei een 10 zouden geven.quote:Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:48:
[...]
Die reviews die een 10 geven hebben juist torenhoge verwachtingen in het leven geroepen. Ik ga dus spelen en kijk wat ik van die 10 waard vind. Op basis van de graphics die ik een beetje blurry vind en de controls die wat stroever zijn dan vorige GTA games vind ik het al geen 10 waard. Dat betekend niet dat ik de game slecht vind.
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona