Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Duuvel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:54:
[...]

Ja want de Playstation 3 wordt niet gehackt in de toekomst!

Geloof me, alle sony consoles zijn gehackt (psx, ps2 en psp) en de ps3 zal er ook vroeg of laat aan moeten geloven >:)
Beetje offtopic, maar het gaat tijd worden voor trusted computing. Geen gezeur met illegale versies dan :)

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

Toch hoop ik dat ze met de volgende xbox piracy beter onder controle krijgen. Want het is dus wel degelijk mogelijk.

on topic:
http://www.gta-series.com/it/newssite/data/upimages/gta4_billboard_la.jpg
Whoa cant wait _/-\o_ _/-\o_

Extremistisch Tweakertje

quote:
Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:45:
Wat dat betreft kan Rockstar beter Ps3 exclusief worden ivm met de copy protection.
Er zijn genoeg Xbox360 bezitters die de game netjes gepre-ordered hadden.
De verwachting is dat GTA4 dè kraker van 2008 wordt en daar zal de PS3 in z'n eentje heus niet voor kunnen zorgen ;)
quote:
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:17:
Omdat zo'n beetje alle gamesites het speel een 10 geven dus totale perfectie, na 10 minuten had ik de eerste bug al gevonden.
Wat heeft een bug met een review te maken?
Een reviewcijfer is het totaalplaatje, niet hoeveel bugs erin zitten.
In alle spellen zitten bugs, dan zou er nooit een 10 gegeven kunnen worden.

En wie weet is de legale versie wel net een andere build dan deze.

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Tuurlijk is het mogelijk, gewoon weer terug gaan naar cartridges zoals N64, SNES en NES. het is dan nog steeds wel mogelijk om via copyboxes en alles om te bouwen maar het aantal zal niet in verhouding staan tot hoeveel er nu wordt gekopieerd en alles. Ik speel hem nu ook al maar kan er amper van profiteren, sowieso heb ik hem al besteld en haal ik maandag ook het origineel.

quote:
SH4D3H schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:01:
[...]

Er zijn genoeg Xbox360 bezitters die de game netjes gepre-ordered hadden.
De verwachting is dat GTA4 dè kraker van 2008 wordt en daar zal de PS3 in z'n eentje heus niet voor kunnen zorgen ;)

[...]

Wat heeft een bug met een review te maken?
Een reviewcijfer is het totaalplaatje, niet hoeveel bugs erin zitten.
In alle spellen zitten bugs, dan zou er nooit een 10 gegeven kunnen worden.

En wie weet is de legale versie wel net een andere build dan deze.
Het totaal beeld is dus perfectie, als ik hem vergelijk met de oudere GTA's is hij zeker niet beter dan vice city (voor zover ik kan oordelen na 45 minuten gespeeld te hebben). En de controls en graphics zijn gewoon niet perfect, prima dan kan het nog een zeer goede game zijn maar toch geen 10.
Want 10 is totale perfectie.

Koning der goede argumentatie

quote:
Ik zeg alleen dat het verdomd veel lijkt op wat er in het Halo 3 topic gebeurde.
En dat jij vind dat de graphics tegen vallen is gewoon jammer ansich, daar reken ik jou niet op af. Want een resolutie van 720p of 1080p en 30 fps moet gewoon smooth lopen. Dus kan alleen hopen dat jij niet de officiele versie hebt :P

Jij weet dondersgoed dat je zulke reacties los maakt als je een week van te voren zulke dingen gaat roepen in dit soort topics. Dus denk dat mijn reactie meer te verwachten valt dan de jouwe

Maar het blijft dat ik downloaden van games triest vind :)
Dus ik ben niet jaloers dat jij die game al hebt....
Ik wacht nog wel 5 dagen en vermaak me tot die tijd wel met Crysis en The Orange Box, want Portal blijft toch wel verslavend :)

En wat ik in dit topic doe... nieuwe screenshots, filmpjes en OFFICIELE reviews checken.

Maar laten we de discussie maar verder niet voeren, want daar komen we toch niet uit.

Kan alleen hopen dat jij je nog vermaakt met je versie en niet al te veel spoiled ;)
En aan de andere kant dat de graphics niet zo slecht zijn als jij zegt, want dat zou ronduit jammer zijn. Want GTA SA op de PS2 zag er al niet lekker uit en dat is het laatste wat ik wil als ik GTA 4 in de console stop....

FeaR1986 wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:06 (14%)

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Reg. datum: 07 augustus 2002

Ik heb nog helemaal geen gameplayfilmpjes oid gezien dus ik twijfel een beetje over die "gehackte versie" van GTA..

quote:
SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:05:
Ik heb nog helemaal geen gameplayfilmpjes oid gezien dus ik twijfel een beetje over die "gehackte versie" van GTA..
omg lees het topic door en gij zult vinden ! blijf ff ontoppic aub.

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op woensdag 23 april 2008 17:43
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------
Door: NTAuthority
Eigen mirror van een aantal video's van YouTube: http://dotbas.net/gta-iv-gameplay/

hehe gek onnie

quote:
NeoMe schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:58:
Geloof in copy protection 8)7 , en je gelooft in sprookjes O-) .
Best grappig altijd wat ze weer proberen, ze schaden alleen de eerlijke koper met zulk soort beveiligingen. Ze kunnen het geld net zo goed investeren in fysieke extra's zoals verzamel objecten. Zo haal je meer mensen over de streep om het echte product te kopen. Maarja, zij geloven nou eenmaal in sprookjes. 8)7

Maarja, ik wacht lekker tot GTA IV op de pc uit komt, als deze erop komt. Orginele op de dag van de release in huis halen, spellen als GTA downloaden is een schande.

SniperFox wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:15 (14%)

Extremistisch Tweakertje

quote:
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:01:
Tuurlijk is het mogelijk, gewoon weer terug gaan naar cartridges zoals N64, SNES en NES. het is dan nog steeds wel mogelijk om via copyboxes en alles om te bouwen maar het aantal zal niet in verhouding staan tot hoeveel er nu wordt gekopieerd en alles.
De DS heeft ook cartridges en dat gaat anders ook prima met <insert één van de vele backupcards>.
quote:
SniperFox schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:14:
[...]
Best grappig altijd wat ze weer proberen, ze schaden alleen de eerlijke koper met zulk soort beveiligingen. Ze kunnen het geld net zo goed investeren in fysieke extra's zoals verzamel objecten. Zo haal je meer mensen over de streep om het echte product te kopen. Maarja, zij geloven nou eenmaal in sprookjes. 8)7
Das ook een goede.
Aangezien je voor de 360 geen CD-key hebt en online play eigenlijk ook geen reden is om het origineel te halen.

* SH4D3H hoopt dat de douane iig van zijn zending afblijft, hij moet al lang genoeg wachten :+

SH4D3H wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:16 (41%)

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Iemand al kwalitatieve reviews gevonden van een respectabele site?

GoT met nieuwe layout is niet lief :-( (Nee, niet de FP. Ik heb het over GoT Paars) | Last.fm

Ik hoop echt dat ik hem zaterdag in Haarlem omgeving kan vinden. Heb ma/dins vrij :)

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

10100111001

quote:
SniperFox schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:14:
[...]

Copy protections stellen toch echt wel de grootste barricade voor de 'thuisgebruiker' die 'even' voor de buurman een kopietje wil draaien hoor ;) Ook zorgt het ervoor dat de illegale versie toch weer een uurtje of twee later te downloaden is, en iedereen die zoiets wil spelen een omgebouwde console nodig heeft. Misschien scheelt het zelfs wel een week of twee, omdat de grens om het spel even van zijn werk mee te jatten voor John Doe toch wel HEEL laag is als een gedraaide ISO van een gewone DVD meteen in elke console zou werken ;)

Bij de PS3 is ook duidelijk dat copy protections wél kunnen werken, en de enige plek waar ik weet dat het soms heel erg hinderlijk kan zijn is op de PC...

Maar dit is eigenlijk een klein beetje offtopic.

qed

Je kunt verschil maken in twee hoofdfactoren lijkt mij;
- Tijd
- Geld

Als iemand genoeg geld heeft, waarom zou hij dan tijd besteden aan het goedkoper verkrijgen van zijn games. Zoiemand neemt de moeite niet eens om al zijn tijd in het hacken, downloaden, rarren uitpluizen, branden, omslachtige methode's etc etc. Bovendien is je garantie soms weg.

Als iemand weinig geld heeft, en toch een leuke gamecollectie wil dan zal deze sneller geneigd zijn om voor het illegale circuit te kiezen en dus eenmalige hackkosten te willen betalen en daarna alles downloaden en toch kunnen spelen.

Het beveiligen van console's is nuttig tot op zekere hoogte, je zorgt ervoor dat het hacken niet mainstream wordt, en dat er dus een klein groepje overblijft die het wel doet. Kijk maar naar de verkoopcijfers, die zijn nog altijd gigantisch, ze kunnen uiteraard hoger als het niet te hacken is maar ik vraag me af of de groep met weinig geld dan wel een console koopt, laat staan een hoop games.

Afgezien van het feit dat je de gameindustrie er niet mee helpt als je de boel gaat downloaden/ombouwen.

NeoMe wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:30 (5%)

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Reg. datum: 07 augustus 2002

Excuses voor mijn achterlijke reactie eerder, op mijn werk laat tweakers zich zien met fouten op de pagina en is de hele layout praktisch onleesbaar.

Na wat reacties gelezen te hebben zie ik al redelijk wat negatieve reacties verschijnen van mensen die hem al gespeeld hebben. Niet heel raar gezien wanneer je spellen download praktisch geen waarde hecht aan het hele spel.

Ik heb al meerrdere reviews gelezen met allen een 10 op het eind en heb gelukkig meer vertrouwen op de mening van kritische game recessenten.

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

Hier een livefeed van iemand die hem speelt op dit moment speelt link

quote:
Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:44:
Jammer genoeg geen geluid :(.

GoT met nieuwe layout is niet lief :-( (Nee, niet de FP. Ik heb het over GoT Paars) | Last.fm

quote:
Oh mijn god, een livefeed van hoe iemand speelt. Het is eigenlijk absurd. :+ :D
quote:
SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:42:
Excuses voor mijn achterlijke reactie eerder, op mijn werk laat tweakers zich zien met fouten op de pagina en is de hele layout praktisch onleesbaar.

Na wat reacties gelezen te hebben zie ik al redelijk wat negatieve reacties verschijnen van mensen die hem al gespeeld hebben. Niet heel raar gezien wanneer je spellen download praktisch geen waarde hecht aan het hele spel.

Ik heb al meerrdere reviews gelezen met allen een 10 op het eind en heb gelukkig meer vertrouwen op de mening van kritische game recessenten.
Die reviews die een 10 geven hebben juist torenhoge verwachtingen in het leven geroepen. Ik ga dus spelen en kijk wat ik van die 10 waard vind. Op basis van de graphics die ik een beetje blurry vind en de controls die wat stroever zijn dan vorige GTA games vind ik het al geen 10 waard. Dat betekend niet dat ik de game slecht vind.

En over geen waarde hechten aan een game is onzin, ik heb hem sinds vandaag gedownload en zal hem maandag ook gewoon kopen als een van de weinige games. Want over het algemeen vind ik spellen gewoon veelste duur. Maar voor games als GTA maak ik een uitzondering.

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:42:

Al die mensen moet je inderdaad gewoon negeren. Pak het Halo 3 topic er maar is bij, daar had je een week voor de release al mensen die het speelde. En maar afzeiken, Halo 3 was kut en weet ik het, vooral niet kopen, uiteindelijk toen de 'echte gamers' het spel hadden was het topic opeens veel positiever gestemd.

En die livefeed lol, wat overdreven allemaal :P Ik vertrouw Rockstar wel, die zetten echt wel een goed spel neer :)

quote:
Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:50:
[...]

Al die mensen moet je inderdaad gewoon negeren. Pak het Halo 3 topic er maar is bij, daar had je een week voor de release al mensen die het speelde. En maar afzeiken, Halo 3 was kut en weet ik het, vooral niet kopen, uiteindelijk toen de 'echte gamers' het spel hadden was het topic opeens veel positiever gestemd.

En die livefeed lol, wat overdreven allemaal :P Ik vertrouw Rockstar wel, die zetten echt wel een goed spel neer :)
Dus jij vond San Andreas goed?

Koning der goede argumentatie

quote:
Is ook de (gelekte) XBox 360 versie...

Telkens als de speler op de map kijkt zie je dat er keuze is tussen de A (confirm) en de B (back/cancel) knop.

Maar verder ziet het er wel mooi uit qua graphics.
Mooie glimmende auto's en straatbeeld is ook niet verkeerd.

Beeld hapert wel vaak, maar hoop dat het meer aan de webcam ligt dan aan de game zelf.

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Het is mij!

quote:
Brons schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:46:
[...]

Jammer genoeg geen geluid :(.
Hier wel gewoon geluid.

I intend to live forever. So far, so good.

Reg. datum: 06 december 2005

quote:
BioHazard schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:48:
[...]

Oh mijn god, een livefeed van hoe iemand speelt. Het is eigenlijk absurd. :+ :D
Misschien krijgen we ook live een RROD te zien :+

Ik vind het jammer dat zoiets kan gebeuren, maar het is niet tegen te houden. Helaas nog een paar dagen wachten.

JAFQZSEK

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:48:
[...]

Die reviews die een 10 geven hebben juist torenhoge verwachtingen in het leven geroepen. Ik ga dus spelen en kijk wat ik van die 10 waard vind. Op basis van de graphics die ik een beetje blurry vind en de controls die wat stroever zijn dan vorige GTA games vind ik het al geen 10 waard. Dat betekend niet dat ik de game slecht vind.
Welke reviews? Er zijn er 2 officieel, die van het Official Playstation Magazine, en die van het Official Xbox magazine. Ik had je van te voren wel kunnen vertellen dat die allebei een 10 zouden geven.

Voor de rest is het nog wachten. Een gelukkig is een 10 geen perfectie, dan zou nooit een 10 kunnen worden uitgedeeld, en had een 9.9 die lading gekregen, waarna dezelfde dicussie ontstond.

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws