Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 23 september 2003

mensen verwachten gewoon idioot veel.
Je kunt geen Crysis achtige grafix verwachten in een game welke afspeelt in een giga stad zonder laad tijden daar zal een PC versie niets aan veranderen.

En zoals gezegd GTA spellen draaien om alles behalve de grafix.

Zoals de auto in dit laatste clipje reageerde vond ik normaal.
SUVs reageren altijd zo in GTA games, nogal lompe vering waardoor bij sturen en jumps de auto wat heen en weer gaat.
Verder was de gene die speelde gewoon met de camera aan het spelen.

Reg. datum: 14 november 2006

quote:
Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:28:
[...]

Daar ga ik niet op in.

Ik ga de game nu spelen en kijk of ik me over de mindere grafics heen kan zetten.

Zo niet dan gaat het GTA IV dvd'tje de kast in en wacht ik op de pc versie.
zo'n reactie zegt meer over jou, dan over de game. Graphics zijn voor zover ik zie behoorlijk goed, voor een free-roaming game. Maar graphics zijn an sich niet zo belangrijk, veel belangrijker is hoe het spel speelt

Dit is overigens 1 van de redenen waarom ik overweeg om een Xbox 360 te kopen (de andere is mass effect ;))

Extremistisch Tweakertje

Bah, dit zuigt.

Toch zie je maar dat die lui die logistieke kant van de games regelen gigantische sukkels zijn.
Je kunt in deze digitale tijd er toch niet op vertrouwen dat van de miljoenen exemplaren die je een week of wat van te voren bij de retailers levert er niet één (dat is alles dat nodig is!) uitlekt/'zoekraakt'.
De enige oplossing is gewoon: palet binnen? Hop de winkel in en verkopen die zooi :)

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Eigen mirror van een aantal video's van YouTube: http://dotbas.net/gta-iv-gameplay/

Reg. datum: 09 november 2001

Misschien komt het omdat ik de game op een dell 24" speel en er minder dan 1 meter van zit.

Het zou kunnen dat als je de game op een hd tv speelt en er meer als 2 meter vandaan zit, hij een stuk mooier is.

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

quote:
Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:50:
Misschien komt het omdat ik de game op een dell 24" speel en er minder dan 1 meter van zit.

Het zou kunnen dat als je de game op een hd tv speelt en er meer als 2 meter vandaan zit, hij een stuk mooier is.
Zeg dit dan eerder, je liet ons schrikken om niets :'(

Reg. datum: 14 november 2006

quote:
ik hoop voor je dat je genoeg bandbreedte hebt. Je site is nu al traag, en dan moeten de meeste nog komen ;)

quote:
Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:21:
Zal ik de 1e zijn die negatief is over de game.

Ik heb nog geen week een xbox 360 en heb vooral PGR4 gespeeld, mooie en gave game.

Ik heb net GTA 4 opgestart en mijn 1e en 2e maar ook 3e gedachte is : Het lijkt wel een pc game die je op 640x480 speelt.

Misschien deelt niet iedereen die mening, maar grafisch vindt ik de game tegenvallen.
Ik ben het er helemaal mee eens, ook vind ik de framerate erg laag liggen als ik het vergelijk met call of duty4. Maar dit spel is gewoon voor gameplay gemaakt daarom vind ik het ook jammer dat de controls zo stroef aanvoelen. In mijn ogen is het spel gewoon te realistisch gemaakt en heeft het niet meer de onderdelen waardoor GTA zo goed is geworden, namelijk complete chaos en snelle actie. Je bent nu al gewoon dik 5 seconden bezig om een auto over te nemen en dat vind ik jammer. Hopelijk is het een kwestie van wennen want ik heb ook niet langer dan 45 minuten gespeeld. Maar zoals bijna alle gamesites een 10 geven hiervoor snap ik echt niet. Dan zou GTA1 en vice city een 11 moeten hebben gehad.

quote:
Bensel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:54:
[...]

ik hoop voor je dat je genoeg bandbreedte hebt. Je site is nu al traag, en dan moeten de meeste nog komen ;)
Thuislijntje met 512 kbit up, moet er toch een cap opzetten als het uit de hand loopt :) Verder zal @Home dit niet fijn vinden :P

Koning der goede argumentatie

quote:
Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:21:
Zal ik de 1e zijn die negatief is over de game.

Ik heb nog geen week een xbox 360 en heb vooral PGR4 gespeeld, mooie en gave game.

Ik heb net GTA 4 opgestart en mijn 1e en 2e maar ook 3e gedachte is : Het lijkt wel een pc game die je op 640x480 speelt.

Misschien deelt niet iedereen die mening, maar grafisch vindt ik de game tegenvallen.
Waarom doet me dit denken aan het Halo 3 topic een week voordat die game officieel uit was.
Allemaal van die zielige mensen (dat vind ik als je games download ja) die stoer lopen te doen omdat ze de game al hebben. En dan ook maar meteen gaan klagen over dat de graphics bout zijn en de gameplay kut en weet ik wat al niet meer...

Maar Halo 3 bleek toch ook een goede game te zijn (ik heb me er mee vermaakt in ieder geval) en ik ga er voor de volle 100% van uit dat hetzelfde geldt voor GTA 4.

Ik kom net van de Music Store, want wilde wel eens weten wanneer er geleverd zou worden.
Hoopte op maandag ofzo, want dan kon ik dinsdag meteen om 9:00 GTA 4 halen.
Maar er wordt helaas pas vanaf 13:00 geleverd....
En ik moet helaas van 13:00 tot 21:00 werken... dus wordt een nachtje doorhalen, maar dat zal niet snel vervelen met GTA 4 8)

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Gedraag je eens niet zo kinderachtig zeg. Als een ander ervoor kiest het illegale pad op te gaan en jij dat niet doet wil dat niet meteen zeggen dat de ander niet over het spel mag praten...

TheZeroorez wijzigde dit bericht 23-04-2008 18:17 (71%)

Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus

Omdat zo'n beetje alle gamesites het speel een 10 geven dus totale perfectie, na 10 minuten had ik de eerste bug al gevonden. Ik heb alle GTA games gespeeld en vond tot nu toe GTA 1 en vice city de beste. Mensen kunnen hun eerste indruk toch wel geven van een game die ze al jaren volgen.

10100111001

Wat bugs/graphics betreft denk ik dat met een oordeel vellen beter even gewacht kan worden tot je een origineel gespeeld hebt.

qed

Conscript reporting.

quote:
NTAuthority schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:01:
[...]

Thuislijntje met 512 kbit up, moet er toch een cap opzetten als het uit de hand loopt :) Verder zal @Home dit niet fijn vinden :P

Denk je nou echt dat ze die ~450kbit/s zullen opmerken bij @home en als overlast zullen beschouwen? :')

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

Reg. datum: 13 augustus 2004

Anders lees je even wel de topicwarning voordat je een kansloze en nutteloze post maakt :Z

TheZeroorez wijzigde dit bericht 23-04-2008 18:35 (85%)

Reg. datum: 23 september 2003

vind het eerlijk gezegd wel een beetje een dubbele moraal.
Hier mag niet gesproken worden over warez etc (wat ik begrijp) maar het is wel ok om op de FP een artikel te zetten over de warez versie van GTA4 met heel groot een foto erbij waardoor iedereen direct ziet op welke torrent site ze moeten zijn.

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

10100111001

Tja, dat moet de FP crew weten. Ik zie de nieuwswaarde van het artikel niet zo (het is echt niet het enige hoor, dat lekt.. ;) ), maar Spielerij zou echt een Warez-palijs worden als we het toe zouden staan.

Verdere discussie kun je in Lieve Adjes oid voeren mocht je daar behoefte aan hebben ;)

qed

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

Wat dat betreft kan Rockstar beter Ps3 exclusief worden ivm met de copy protection.

Jammer dat het downloaden beloont word doordat die mensen het 1 week eerder kunnen spelen |:(

Kimo wijzigde dit bericht 23-04-2008 18:45 (3%)

quote:
Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:45:
Wat dat betreft kan Rockstar beter Ps3 exclusief worden ivm met de copy protection.

Jammer dat het downloaden beloont word doordat die mensen het 1 week eerder kunnen spelen |:(
Haha, ga nou geen loze discussie starten ;).
Moet je kijken, dan lopen ze zo'n groot deel van de winst mis! (Als je ziet hoeveel Xbox gebruikers er zijn).
Deze game word toch wel gekocht, gelekt of niet.

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

Koning der goede argumentatie

quote:
_VooDooMen_ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:21:
[...]Als deze info klopt en ze de game zaterdag al gaan verkopen dan zullen meer winkels volgen lijkt me. _/-\o_
Net als met Assassin's Creed toen.
Die game mocht ook opeens maandag de 15e verkocht worden in plaats van op dinsdag de 16e :)

Maar volgens mij is Ubisoft nooit echt moeilijk geweest met het eerder verkopen van een game en al helemaal niet als het maar één dagje is. Rockstar doet daar toch wel eens wat moeilijker over... dus GTA 4 gaan vergelijken met Assassin's Creed is niet echt op zijn plaats (helaas).

Maar we zullen wel zien aanstaande dinsdag.
Helaas leef ik hier in een gat waar de winkels echt niet eerder open zullen gaan.

Music Store hier had 21 pre-orders voor GTA 4 (XBox 360 en PS3 samen) en de Intertoys zat op de 75... Ter vergelijking: de pre-order van GTA SA stond bij de Intertoys toen op 106 en dat was alleen voor de PS2.

En van al die 106 geleverde discs had ik er eentje waar een fout op stond |:(
quote:
TheZeroorez schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:36:
het is echt niet het enige hoor, dat lekt.. ;)
Nee inderdaad... het was hier ook lekker zonnig en 20 graden, maar nu regent het hier opeens -O-

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

quote:

Of ze maken hem niet, zo kan hij ook niet gestolen worden. ;)

Piracy zal er altijd zijn, dat sommige mensen daarvoor kiezen moet men maar leven. En die ontwikkelaars die zeuren dat ze failliet gaan door piracy, dat is gedeeltelijk onzin. Een groot gedeelte van de mensen die zo'n game downloaden had vantevoren waarschijnlijk nog geen eens de plannen om het te kopen. Ach, en wat is één week nou.

Gamertag: ijskonijn81

quote:
Ja want de Playstation 3 wordt niet gehackt in de toekomst!

Geloof me, alle sony consoles zijn gehackt (psx, ps2 en psp) en de ps3 zal er ook vroeg of laat aan moeten geloven >:)

ijskonijn wijzigde dit bericht 23-04-2008 18:57 (16%)

Reg. datum: 09 november 2001

Wees niet zo kansloos...

TheZeroorez wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:03 (100%)

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

Geloof in copy protection 8)7 , en je gelooft in sprookjes O-) .

NeoMe wijzigde dit bericht 23-04-2008 18:59 (10%)
Reden: Smiley

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws