[Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw Topic52 seconden oid. Ik snap nog niet helemaal hoe je daar nog 8 seconden af kan krijgen (het wereldrecord)quote:t.coenraad schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:40:
Nieuwe competitie in het Channel: In Twilight Princess, 5 rondjes rijden in VS mode. Wat is jullie record?
1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.
50cc is inderdaad makkelijk, maar dat is ook de bedoeling.quote:-ET- schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:11:
Gisteren ook eindelijk Mario Kart. Ze hadden bij ons bij de Intertoys mazzel gehad met de levering. Dus nu heb ik een vervroegd verjaardags kado. Eerste indruk. Rijd goed. Werking van het stuurtje is best goed uitgewerkt. Gisteren avond even gespeelt. en de eerste 2 goude medailles op 50cc binnen. Was ook niet al te moeilijk. Vanavond ook maar eens kijken online.
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Tja, maar als je kijkt naar hoe strak de time trials worden gereden... Daar kom ik toch niet aan. Zo zal het hierbij ook wel zijn, denk ik. Toch is het natuurlijk veel moeilijker en moet je ook wel geluk hebben, zo met die tegenstanders die voortdurend voorbijsterren.quote:Rudedadude schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:50:
[...]
52 seconden oid. Ik snap nog niet helemaal hoe je daar nog 8 seconden af kan krijgen (het wereldrecord)
Weet eigenlijk iemand hoe je de start boost kan doseren? Ik merk dat de time trial kampioenen veel sneller starten dan ik. Ik start natuurlijk ook wel met een boost, maar die van hun duurt langer en is sneller. Zelfde voertuig en bestuurder.
Het gaat om je timing.quote:remmelt schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:05:
[...]
Tja, maar als je kijkt naar hoe strak de time trials worden gereden... Daar kom ik toch niet aan. Zo zal het hierbij ook wel zijn, denk ik. Toch is het natuurlijk veel moeilijker en moet je ook wel geluk hebben, zo met die tegenstanders die voortdurend voorbijsterren.
Weet eigenlijk iemand hoe je de start boost kan doseren? Ik merk dat de time trial kampioenen veel sneller starten dan ik. Ik start natuurlijk ook wel met een boost, maar die van hun duurt langer en is sneller. Zelfde voertuig en bestuurder.
Bron: IGNquote:Rocket Start
To kick off a race in style, hold accelerate right after the '2' finishes animating on-screen during the pre-race countdown, giving you an instant speed boost right off the grid. The better your timing, the greater the boost. However, failing to nail the timing perfectly will cause a stall, so be careful.
I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247
Reg. datum: 15 november 2001
hmm dan doe ik echt wat fout.. waar rijden jullie de challange mee? bikes of kart?quote:Rudedadude schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:50:
[...]
52 seconden oid. Ik snap nog niet helemaal hoe je daar nog 8 seconden af kan krijgen (het wereldrecord)
Ik moet nog maar even oefenen..
Met bike kan je dus nog sneller starten door direkt na de start al verder te gaan met een wheelie.quote:
Ik boost eigenlijk vanuit de helft van de 2 countdown.
Mijn vrouw vond het spel ook fantastisch en bleef iedere keer maar zeggen dat ze nog een potje wilde online. Dus dat zit wel goed. We hebben erg gelachen.
Ik heb een paar keer met het stuur gespeeld, maar mijn voorkeur is nog steeds de Wavebird.
Het is me overigens nog niet gelukt om die voor online te selecteren als je in je eentje speelt.
Ik ga mezelf en mijn vrouw zometeen even aan de lijst met friendcodes toevoegen en thuis anderen toevoegen.
Ik ben in iedergeval heel erg blij dat ik het spel gekocht heb.
Ik spel zelf nooit online met wii wheel, nunchuck of classic controller
sanderev66 wijzigde dit bericht 18-07-2008 09:05 (14%)
Ga dat vanmiddag meteen uit proberen.
Zie net dat ik om te registreren bij die database mijn Wii code nodig heb. Nahja, dan komt het vanavond wel.
Tussen Wii mote en gamecube controller switchen kan ook door de NGC controller er uit te halen en op de Wii mote op A te druken, andersom door de batterijen er uit te halen en op de NGC controller op a te drukken
sanderev66 wijzigde dit bericht 18-07-2008 09:23 (35%)
Van Wavebird naar Wii-mote is niet zo moeilijk, maar andersom moet ik eerst dat condoom eraf halen (of uit het stuur wippen).
Thanks voor de info!
Tis echt lachen en met name natuurlijk tegen melkaar! Mn friendscode staat er binnenkort ook bij :D:D:D
Super!!!!
If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...
Ik heb inmiddels 51 seconden nogwat gereden met funky kong op de Bowser bike. Ik heb alleen een hekel aan rijden met de wii-wheel, dat doe ik dus nooit. Ik speel altijd met de Nunchuck voor de beste besturing bij het driften. Dat leidt ertoe dat ik online ergens rond de 8000 punten hang (en blijf hangenquote:Tito129 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:11:
[...]
hmm dan doe ik echt wat fout.. waar rijden jullie de challange mee? bikes of kart?
Ik moet nog maar even oefenen..
1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.
Reg. datum: 20 juli 2008
Sinds vandaag heb ik eindelijk ook Mario Kart.
Helaas heb ik er nog niet mee kunnen spelen omdat ik nadat ik het verzoek kreeg om in het hoofdmenu de beeldinstellingen te veranderen naar 60 ipv 50 enkel nog een grijs scherm heb.
Het geluid doet het nog dus er is niets stuk.
Weet iemand wellicht hoe ik de instellingen weer terug kan zetten op 50 (aangezien ik dus geen beeld heb weet ik niet waar ik het moet zoeken???)
Alvast ontzettend bedankt en hopelijk kan ik binnenkort laten weten hoe Mario Kart ons hier thuis bevalt.
Groet,
Ron
quote: handleidingAls je op omlaag op de richtingsknop ingedrukt houdt en op de RESET-knop drukt op het Wii-systeem, start het systeem opnieuw op in de 50hz stand
sanderev66 wijzigde dit bericht 20-07-2008 00:25 (62%)
Reg. datum: 20 juli 2008
Hoi,quote:sanderev66 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:16:
Lees de handleiding van je Wii daar staat het in.
[...]
Ik ben weer helemaal blij
Tsja....Ik had wel de handleiding van het spel erbij gepakt maar niet die van de speler.
Voor vanmiddag weet ik in ieder geval wat ik ga doen..... Karten!!!!
Bedankt,
Ron
Waar vandaan als ik vragen mag? Kan hem nog steeds niet vinden in de winkels..quote:Ron15tn schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:13:
Help!!!
Sinds vandaag heb ik eindelijk ook Mario Kart.
Zo, nu eerst even wat anders.
Ik meen te herinneren dat ik bij de Mediamarkt (breda) de hele bovenste plank van de Wii-spellenmuur vol met Mario Kart heb zien staan.quote:Bosmonster schreef op zondag 20 juli 2008 @ 23:17:
[...]
Waar vandaan als ik vragen mag? Kan hem nog steeds niet vinden in de winkels..
Ik denk dat het zoekwerk naar een Mario Kart exemplaar dan ook zeer afwisselend is per regio.
Dat is dan snel gegaan. Ik was bij de MM in Breda op maandag en toen hadden ze hem nog wel.quote:TAA schreef op maandag 21 juli 2008 @ 07:22:
Zaterdag bij de MM in Breda: geen kart, paper mario, pokemon etc. Aanvoer is gewoon slecht op dit moment.
Als een CC geen probleem is; gewoon bestellen bij amazon.de; vandaag besteld 2 dagen later in huis...
Rakkerzero wijzigde dit bericht 21-07-2008 15:39 (32%)
Als een CC geen probleem is; gewoon bestellen bij amazon.de; vandaag besteld 2 dagen later in huis...
Er is echt ontzettend slecht aan te komen. Denk dat het geluk is.
Ik ga hopelijk vanmiddag eens mensen toevoegen uit de grote lijst. Ikzelf sta er nu ook in. Ik laat de personen er een maand in staan, en dan gooi ik de niet geactiveerden er weer uit.
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last