Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Mario Kart: Wii Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juni 2001

wat ik deed om mijn tijd rond de 2 min te krijgen:
- de linker paddestoel route.
- weer de linker route over de paddestoelen.
- op de houten brug de boost gebruiken om zo net langs het hekje te schieten en op die paddestoel terecht te komen, zodat je de laatste bocht af kan snijden. (heeft mij de eerste keer even wat pogingen gekost om het hekje niet te raken.)

Dit zou je al dichter bij de 2 minuten grens moeten helpen, maar om daaronder te komen moet er haast nog een andere shortcut zijn.
Eigenlijk is het jammer dat je (zover ik weet ) niet door middel van een ghost ofzo kan zien hoe de world champion zijn tijd behaald heeft.(wel nadat de competitie afgelopen is natuurlijk)

Reg. datum: 23 september 2003

De afgelopen contest was niet helemaal mijn cup of tea, ik ben, ondanks bovenstaande tips, niet echt dichtbij de 2:00 gekomen, terwijl de winnaar uiteindelijk ergens in de 1:51 reed.

Maar goed, mijn wii knipperde weer blauw: nieuwe contest nieuwe kansen! Het kan allemaal ws. nog een stuk scherper, maar inmiddels zit ik op 0:45 bij het verzamelen van de muntjes in de mall :)

1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.

schit-te-rend!
Reg. datum: 23 november 2001

is ergens te vinden wat de beste combi's zijn (dus rijder+voertuig) qua snelheid, handelbaarheid etc. Want het maakt natuurlijk veel verschil of je donkey kong op de bowser bike hebt, of baby peach op de mach..

Ik zoek het vooral omdat ik benieuwd ben op welke baan je de beste combi kan nemen..

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

I`m a Wii-liever

*zucht* Ik heb tot nu toe alleen maar een enkele keer Mario Kart gespeeld toen wat kennissen het spel meenamen.

Ik heb het in een aanbieding van de Wehkamp besteld op 13 april - met een levertijd van 4 weken. Inmiddels heb ik de status zien teruglopen van 4 weken naar 2 weken naar "binnenkort" en nu weer 2 weken - ik verdenk ze ervan nieuwe (duurdere) orders voorrang te geven... Heeft iemand toevallig na 13 april Mario Kart besteld bij de Wehkamp en het spel inmiddels wel al ontvangen??

Ik wil ook aan de slag! Vrouwlief valt me er ook zo mee lastig ;)

Ruimte voor 9 nieuwe collega's, projectleiders & developers!
www.askzoektdevelopers.info - kun jij de puzzel oplossen?

quote:
greatgonzo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:17:
is ergens te vinden wat de beste combi's zijn (dus rijder+voertuig) qua snelheid, handelbaarheid etc. Want het maakt natuurlijk veel verschil of je donkey kong op de bowser bike hebt, of baby peach op de mach..

Ik zoek het vooral omdat ik benieuwd ben op welke baan je de beste combi kan nemen..
Afgezien van shy guy beach, waar je het snelste rijd door permanent in het water te rijden en dus een voertuig dat dat goed kan wel handig is, is meestal funky kong met de bowser bike de snelste combo. Met die bike kom je gewoon erg scherp door de bochten en de topsnelheid is erg goed. Maar goed, dat is alleen het time-trial verhaal. Met tegenstanders hangt het er toch echt vanaf hoe vaak je bijvoorbeeld stil komt te staan, want dan wordt acceleratie opeens een belangrijk aandachtspunt.

CiPHER

@Twee Dee
Annuleren en bestellen op amazon.de
Collega had hem na 2 werkdagen binnen.
The source of all power
Reg. datum: 26 augustus 2001

Zit er eigenlijk ook verschil tussen de characters binnen een bepaalde gewichtsklasse? Ik ging er altijd maar vanuit dat Mario, Yoshi en bijv. Peach het zelfde waren....

..:: Chosen-one.nl ::..

Leef om te leven

Binnen 1 gewichtsklasse zijn de chars idd hetzelfde ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Ik heb inmiddels dus begrepen dat dit niet zo is en dat er verschillen in snelheid en wendbaarheid zijn. Zeker die snelheid valt te testen door met een ghost te vergelijken, maar die moeite heb ik nog niet genomen...

Chelsea
Reg. datum: 05 februari 2004

Dat is inderdaad niet zo. Er zitten minieme verschillen tussen de personages uit dezelfde klasse, al zal je hier normaal gesproken niet veel van merken, maar er is wel degelijk een verschil. Zo merk ik wel het verschil tussen Donkey Kong en Funkey Kong, omdat ik alleen maar met Funky Kong rijd.
Reg. datum: 17 augustus 2003

In Breda en omstreken was de game ook nergens te krijgen, en via Nederlandse webshops was het natuurlijk ook kansloos.
Zondagavond besteld bij amazon.de, en vanochtend binnen gekregen. 54 euro inclusief verzenden. Enige nadeel is dat er dan een duitse handleiding bijzit, maar de Engelstalige is gelukkig bij Nintendo te downloaden :).

De game bevalt erg goed, en het stuurtje is leuke toevoeging. Wel even wennen, zeker het door de bochten slippen.
De retro banen zien er, op bowsers castle na goed uit. Maar goed, het gaat mij bij Mario Kart vooral om de gameplay, en niet zozeer om de graphics.

Een goede verandering (ten opzichte van de N64 versie, laatste die ik gespeeld heb) vind ik dat je niet perse een race opnieuw moet doen als je niet bij de eerste zoveel eindigt. Dat maakt het een stukje moeilijker om de verschillende cups te winnen.
Minpuntje is dat, op het moment dat je voorligt, er soms wel erg veel voorwerpen op je af komen.

Reg. datum: 13 november 2007

Hmm, zo te lezen ga ik ook maar eens bestellen bij amazon.de. Half Rotterdam afgelopen (zover mn vriendin toeliet) maar niemand heeft m. En op verschillende webshops gekeken en daar staat dat ze vanaf 30.08 weer leverbaar zijn. Ja, dag :z

CiPHER

@Niox
Toys 'r us op de Lunet lijkt er elke vrijdag een paar binnen te krijgen. 's Ochtends even bellen en apart laten leggen. Is bij mij ook gelukt :) Maar via amazon.de lijkt je hem inderdaad gegarandeerd binnen een paar dagen te hebben.
Reg. datum: 15 december 2006

Gisteren de heel enschede doorgefiets op zoek naar mario kart wii, was nergens te krijgen :( iemand nog tips?

Online kopen is namelijk voor mij geen optie.

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

Gisteren ook maar besteld bij amazon.de; komt woensdag binnen...

Reg. datum: 20 maart 2001

maar is het niet te gek voor woorden dat deze spel nergens te krijgen zijn.
bv: bij bol.com avnaf 30.08.2008 (ze zijn gek geworden).
had laatste bij makro gekocht maar zat alleen een stuur in de doos maar geen spel. dus terug gebracht. :(

Reg. datum: 16 juli 2000

quote:
Roxsman schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:04:
Heb em nu sinds vorige week donderdag en moet zeggen dat ik er redelijk over te spreken ben maar wat ik gewoon niet kan begrijpen is dat het niet mogelijk is om gewoon met 1,2,3 of van mijn part 12 man tegen elkaar te battlen. Wat is dat met die teams?!?! Dat is echt te saai voor woorden.
Het blijft namelijk gewoon geweldig als je met een paar man thuis zit, via splitscreen 1 tegen 1 te battlen en dan zonder dat er 10 andere debielen rondscheuren.

Was al in de 7e hemel omdat Battle Course van de SNES erin zat (nostalgie ten top)..
Moeten ze toch Super Mario Kart uitbrengen op de Virtual Console :)

Team is leuk als optie, maar hou het wel als extra, en ga niet een succesformule eruit slopen.

FOEI NINTENDO!! :)
Het kan gelukkig wel!
Je kunt gewoon je 1 tegen 1 als je bij Rules de CPU op off zet. Kan zowel bij Battle als bij Race in 2 of meer player mode.

Reg. datum: 22 mei 2000

Vraagje: hoe zie je bij welk circuit je een star rank hebt?

Leef om te leven

quote:
Dijkhuis schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:25:
Vraagje: hoe zie je bij welk circuit je een star rank hebt?
Star rank krijg je alleen per cup, je ziet ze als je een cup selecteerd.

Reg. datum: 22 mei 2000

quote:
sanderev66 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:57:
[...]

Star rank krijg je alleen per cup, je ziet ze als je een cup selecteerd.
Thanks! Ik dacht dat ze op het overzicht van je driver license moest komen, maar daar staan dus alleen je medals. Ik kon al niet geloven dat je het zelf bij zou moeten houden...

Reg. datum: 15 november 2001

Heb hem gister als kadootje van me vriendin gekregen! bij de intertoys in Assen was hij weer.
Heb eigenlijk gister avond alleen ff 50cc gespeeld. Dat was redelijk easy!
Maar hij is gewoon grappig

Leef om te leven

quote:
Dijkhuis schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Thanks! Ik dacht dat ze op het overzicht van je driver license moest komen, maar daar staan dus alleen je medals. Ik kon al niet geloven dat je het zelf bij zou moeten houden...
Mn license is al een tijdje helemaal goudkleurig :p

The source of all power
Reg. datum: 26 augustus 2001

Ik speel nu een tijdje met de Classic Controller en moet zeggen dat ik dit veel beter vind werken als de Wiimote+Nunchuck. Met de combo heb ik regelmatig dat ik de nunchuck een beetje scheef houd en ik het pookje schuin naar onder/boven beweeg ipv links/rechts. Dit komt het sturen bij Mario Kart niet ten goede.

..:: Chosen-one.nl ::..

Reg. datum: 15 december 2006

Hebben jullie dat ook, dat de cursor in menu's als je heb bijvoorbeeld op de tafel legt dat hij nog steeds verspringt(iets van 5cm heen en weer op het scherm)?
Zo nee hoe kan je hier iets aan doen?

Edit: was bedoeld voor nintendo wii ervaring topic :$

rickhave0 wijzigde dit bericht 11-07-2008 20:05 (12%)

Wii & Mario Kart!

Nieuwe competitie in het Channel: In Twilight Princess, 5 rondjes rijden in VS mode. Wat is jullie record?

I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: