..:: Chosen-one.nl ::..
[Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw TopicBij het spel heb ik ook een los stuurtje, de Wii Drive gekocht. Wie hebben nog meer dit stuurtje, die afwijkt van het orgineel, en hoe bevalt hij?
De Wii Drive heeft, in tegenstelling tot de meegeleverde Wii Wheel, geen trigger op de achterkant. Ik ben daarom bang dat het indrukken van de B-toets op een wat onnatuurlijke manier zal moeten.
Klopt dat, of maak ik me druk om niets? Ik kan het pas vanavond uitproberen als ik thuis ben.
frickY wijzigde dit bericht 23-05-2008 11:11 (10%)
Je kan met de classic controller hetzelfde als wat je met alle andere controllers kan. Alleen heeft die het nadeel dat de analoge stick een beetje op een vreemde plek zit. Ik blijf zeggen dat de Cube controller het beste is voor Mariokart en (op SNES VC spellen na) alle Wii spellen die daarmee bestuurbaar zijn.quote:BlackMage schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:47:
[...]
Wat werkt er precies niet goed aan de Classic? Kan je niet met voldoende precisie rijden? Knoppen niet op een goed bereikbare plaats? Mis je de motion sensor van de Wiimote (POW)?
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Vanavond ook maar weer eens langs de MM dan... lukt me ook niet om deze game te pakken te krijgen momenteel...quote:frickY schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:09:
Eindelijk mijn handen kunnen leggen op dit spel. Ik woon vlakbij een Toys 'r Us en een Mediamarkt, maar beiden leken dit spel nooit te kunnen leveren. Maar nu dan toch eindelijk.
Zo, nu eerst even wat anders.
B.t.w. classic lijkt voor geen meter op de GC controller.quote:ChiMan schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:25:
Heb de classic controller maar vind het niet echt prettig met MK.
Reg. datum: 04 december 2005
Spel is in de winkels proberen te krijgen is echt hopeloos. Heb hem vorige week besteld via www.amazon.de , en binnen 3 dagen werd die geleverd. Als je echt niet kan wachten is dat misschien een goeie optiequote:Bosmonster schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:11:
[...]
Vanavond ook maar weer eens langs de MM dan... lukt me ook niet om deze game te pakken te krijgen momenteel...
Slechts de knopjes staan een beetje anders en de analoge stick en d-pad zijn gewisseldquote:DukeBox schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:12:
[...]
B.t.w. classic lijkt voor geen meter op de GC controller.
Yep, dat is ook mijn bevinding van de classic controller. Analoge stick op een vreemde plek.quote:sanderev66 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:56:
[...]
Je kan met de classic controller hetzelfde als wat je met alle andere controllers kan. Alleen heeft die het nadeel dat de analoge stick een beetje op een vreemde plek zit. Ik blijf zeggen dat de Cube controller het beste is voor Mariokart en (op SNES VC spellen na) alle Wii spellen die daarmee bestuurbaar zijn.
Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite
Daar werd ie met verzending bijna 56 euro.. Heb hem maar bij Dynabyte besteld. Daar kan ik hem ophalen in het filiaal om de hoek en krijg ik ook nog 10% korting met klantenkaart. Kwam die op 43 euro ofzo, aardig verschil. Ze krijgen als het goed is maandag weer binnen...quote:Superbol schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:44:
[...]
Spel is in de winkels proberen te krijgen is echt hopeloos. Heb hem vorige week besteld via www.amazon.de , en binnen 3 dagen werd die geleverd. Als je echt niet kan wachten is dat misschien een goeie optie
En gelukkig voldeed ik ook aan de eisen voor de bestelling

Bosmonster wijzigde dit bericht 24-05-2008 15:00 (3%)
Zo, nu eerst even wat anders.
Het online spelen blijft toch wel erg leuk, maar korte banen blijven wel een roulette...
1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.
Reg. datum: 22 januari 2004
Gelukkig gebruiken ze geen ‘Everyone’-codering zoals in de VSquote:Bosmonster schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:58:
[...]
En gelukkig voldeed ik ook aan de eisen voor de bestelling
[afbeelding]
Het nieuwe toernooi zou nu on-line moeten zijn. Iemand al gespeeld?
Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth
1e poging 4 minuten
na een aantal pogingen, 17.436 seconde
helaas kun je morgen pas de tijden van anderen zien.
Slamdance wijzigde dit bericht 01-06-2008 18:27 (12%)
1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.
Reg. datum: 01 december 2003
Vandaag begonnen om bij alle cups op alle klasse sterren status te halen.quote:Rudedadude schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:35:
Twee sterren zullen er niet gaan komen, dat gaat me teveel frustratie opleveren
Zag vandaag bij een 100cc cup voor het eerst een 3 sterren rank
www.borduurstudio-zigzag.nl
Reg. datum: 13 september 2007
Waar is je rank allemaal op gebaseerd? Alleen op totale rondetijden?
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Reg. datum: 01 december 2003
Ik vind de Quacker echt de meest ideale bike om GP's en online mee te rijden.
Merk wel dat je daarmee wat snelheid mist , en je bent ook superlicht zodat andere je makkelijk van de baan beuken.
Ik ben wel benieuwd wat jullie het fijnst vinden rijden.
www.borduurstudio-zigzag.nl
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat is één van de snellere bikes. Als je tijdens de start een mini-turbo pakt en vervolgens slip-streamed achter Mario/Yoshi/Princess (die meestal als eerste weg zijn) rijdt je zo op kop en zie je ze de rest van de race niet meer terug.
In GP that is.. online gaat dat helaas niet op
Nog een vraagje. Online staat er een stuurtje achter je naam, om aan te geven dat je met de wheel speelt. Laatst was deze bij mij opeens goudkleurig. Wat houdt dat in? Ik zie ook andere spelers mert een gouden stuur.
Uit de posts hier boven lijdt ik af dat een ster bij je naam betekend dat je alle cups hebt uitgereden?
Ah, dank je welquote:ChrisM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Wit stuurtje = Rijdt met Wii Wheel
Goud stuurtje = Heeft groot aantal keer (450?) gewonnen met stuurtje van anderen
Sterretje = Heeft op alle cups in de 150cc klasse een ster als ranking behaald (of is het bij alle cups? Ik dacht gelezen te hebben alleen bij 150cc). 2 sterren of 3 sterren = 2 of 3 sterren op alle cups (in single player modus dus).
frickY wijzigde dit bericht 02-06-2008 10:30 (36%)
Verder vind ik overigens ook de Bowserbike het beste in Time Trial mode. Online rij ik met de Bullet Bike vanwege de wendbaarheid en de acceleratie.
Ten slotte nog even de toevoeging dat ik bij de nieuwe competition 19,2 sec heb behaald. Ik dacht snel te zijn maar zie alleen al hierboven dat iemand 17sec heeft behaald. Dat wordt nog ff oefenen dus! (Ik lees net dat het WR rond de 14sec zit,...)
Ps. Gisteravond Wii Fit gekocht en mijn eerste indruk is zeer positief. Mochten mensen het spel nog zoeken, op schiphol is een electronica zaakje (rechts van de grote hal, bij arrivals 1&2) waar ze nog een aantal exemplaren hebben van Wii Fit!
-MM- wijzigde dit bericht 02-06-2008 13:16 (16%)
What's the point of living if you can't feel alive?
Dit werkte inderdaad zo bij Mariokart DS. Maar ik heb in mirrormode bij enkele GP's een lagere ranking staan dan A (terwijl dit dus wel mijn online ranking is), vandaar mijn conclusie.quote:Tarin schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:10:
Die sterren gaan niet over het gemiddelde, maar wat je minimaal voor alle cups hebt gehaald. Dus haal je overal 2 of 3 sterren, maar voor -bijvoorbeeld- de laatste mirror-cup slechts 1 ster, krijg je online 1 ster.
What's the point of living if you can't feel alive?
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last