Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php
Nah, je hebt ook wel gelijk hoor.. ik pak er ook wel vaak een naslag bij (christal chronicles, zelda's)maar ik zou dat niet snel bij mario kart o.i.d. doen.
Ikzelf zou het niet bij een spel als Mario Kart gebruiken.
Alles staat ook op internet. Het is of even naar de PC toelopen en het opzoeken, of gewoon blijven wiien met een boek naast je
Alles staat ook op internet. Het is of even naar de PC toelopen en het opzoeken, of gewoon blijven wiien met een boek naast je
misschien een gekke vraag, maar ben op zoek naar het mario kart logo als EPS file om tshirts te laten drukken
| Antec Performance 1040B case window mod en sharkoon fan's | Core2Duo E6750@2.66GHz | Gigabyte GA-P35-S3 | Gigabyte GF8600GT 256MB | 4x 1GB PC5300 | Seagate 160GB & 320GB 7200rpm 8MB SATA| NEC 3550A DVD+/-RW |
Maak zelf een scan van het boekje/doosje etc in PS en je hebt je Highres EPS image...quote:GeBas schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:24:
misschien een gekke vraag, maar ben op zoek naar het mario kart logo als EPS file om tshirts te laten drukken
Let er alleen wel even op dat je wel in problemen kan komen door het gebruik van images, want die beschermd Nintendo erg goed
Valt wel mee hoor, je hebt natuurlijk gewoon het recht om een eigen t-shirtje te maken met een opdruk naar wens. Zolang je de boel niet verkoopt of het anderszins de spuigaten uitloopt, valt dat onder fair use.
Na ff zoeken: 

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Dat zal denk ik goed op een t-shirt passen 
Het is ook nice om een char achterop te zetten, bij die voorkant
Het is ook nice om een char achterop te zetten, bij die voorkant
Reg. datum: 29 juni 2004
Maar mag dat zomaar? Ik heb ook wel eens een shirt of trui voor mezelf willen laten drukken met een logo of karakters uit een spel of iets dergelijks. Voor eigen gebruik is dat dus geen probleem?
Van de website. Ik denk dus dat het niet erg is.. Maar als je het echt wilt weten kan je altijd contact met de helpdesk opnemen.quote:Niets van de inhoud van deze website, inclusief artikelen, beeldmateriaal, schermafbeeldingen, graphics, logo's, downloads en andere bestanden, mag gebruikt worden voor een andere website, publicatie, openbaarmaking of in verband met welk product of welke service dan ook, anders dan die van Nintendo, op een manier die de klant zou kunnen verwarren, Nintendo in diskrediet zou kunnen brengen, met commercieel exploiterend doel of welk ander commercieel doel dan ook, of op een manier die op welke andere wijze dan ook inbreuk maakt op de intellectuele eigendomsrechten van Nintendo.
Denk dat je wel zeker inbreuk maakt op de intellectuele eigendomsrechten hoor
Maar denk echt niet dat je rond loopt een ze zien het dat je een rechtzaak op je dak krijgt 
Echt, waarom willen zoveel mensen toch Rainbow Road rijden? Dr zou een optie moeten zijn om een baan uit te sluiten, in plaats van er op te stemmen.... *sigh*
Omdat je dan meer beoordeeld wordt op je rijvaardigheid! Luigi Circuit is een roulette! Een blauw schild voor het einde en je bent laatste etc.quote:DizzyWeb schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:59:
Echt, waarom willen zoveel mensen toch Rainbow Road rijden? Dr zou een optie moeten zijn om een baan uit te sluiten, in plaats van er op te stemmen.... *sigh*
Als we zo gaan beginnnen: dan wil ik een optie om luigi circuit, moo moo meadows, mushroom gorge, shy guy beach en alle andere kleine levels te disablen.quote:DizzyWeb schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:59:
Harder, Better, Faster, Stronger
Zo'n soort optie zal er helaas denk ik nooit komen..
Ieder z'n eigen banen die hij leuk vindt
Ieder z'n eigen banen die hij leuk vindt
Nou alleen SNES Ghost valley 2 en GBA Bowser's Castle.quote:ye-roon schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 07:36:
[...]
Als we zo gaan beginnnen: dan wil ik een optie om luigi circuit, moo moo meadows, mushroom gorge, shy guy beach en alle andere kleine levels te disablen.
Ik dacht ook dat het niet zou lukken maar het is, per toeval, gelukt!!quote:dopje1982 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:07:
[...]
oke heb ik al een aantal keren geprobeert en er staan ook filmpjes op youtube dat het mogelijk is maar dat waren filmpjes van voorgaande MK versies voor de n64 en zo.
aan de explosie van een blauw schild val voor zo ver ik het weet niet te ontsnappen.
het is al bijna onmogelijk door als je eerste ligt een padestoel op te pakken dus ik sluit het gewoon uit dat je blauwe schildjes kan ontwijken
Ik was aan het racen en kreeg een blauw-schild waarschuwing. Voor me op de baan lag een paddestoel die iemand anders was verloren en ik reed over die paddestoel met het idee dat ik in ieder geval een stukje verder op de baan werd afgeknald door die blauwe.
Ik schoot vooruit door de paddestoel en ontweek zo het blauwe schild. Vraag me niet om het nog een keer te doen want het was puur toevallig. Maar het kan dus wel!
Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen
Omdat dit de enige baan is, waarbij je puur op je stuurkunsten wordt beoordeeld. Luigi Circuit is geen lol aan, want zelfs met 1 rood schild is je complete voorsprong al weer wegquote:DizzyWeb schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:59:
gba bowsers castle 3 RULED! 1 van beste levels, en makkelijkst om rode schilden te ontwijken door je motor om de bochten te vouwenquote:sanderev66 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:20:
[...]
Nou alleen SNES Ghost valley 2 en GBA Bowser's Castle.Of eigenlijk alle behalve Rainbow Road
Harder, Better, Faster, Stronger
Reg. datum: 03 februari 2004
Reg. datum: 03 februari 2004
Is er een manier om te zien hoeveelste je bent geworden in de competitie.
Ik kan nu alleen maar de top 10 zien. (deze is niet te downloaden om te zien hoe ze gereden hebben)
Ik zie mijn eigen poppetje wel staan met achter mij een heleboel andere poppetjes, maar dat zegt me helemaal niets of ik dit wel of niet goed gedaan heb. Ik heb 1.39.458 gereden.
Ik kan nu alleen maar de top 10 zien. (deze is niet te downloaden om te zien hoe ze gereden hebben)
Ik zie mijn eigen poppetje wel staan met achter mij een heleboel andere poppetjes, maar dat zegt me helemaal niets of ik dit wel of niet goed gedaan heb. Ik heb 1.39.458 gereden.
Ik zou het ook graag willen weten. Is er geen site ofzo waar iedereen bijstaat?
Reg. datum: 26 november 2005
Reg. datum: 26 november 2005
Iemand enig idee waar ik op dit moment mario kart nog kan kopen? Alles is overal zo goed als uitverkocht..
Duitsland..
En zoek bij de kleine winkels in Nederland, niet de grote ketens.. daar gaat de massa heen.
En zoek bij de kleine winkels in Nederland, niet de grote ketens.. daar gaat de massa heen.
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Check even http://www.brandsoftheworld.comquote:GeBas schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:24:
Staat vol met eps files van Nintendo
AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3
Mario Kart Wii logo staat daar niet bijquote:Leviathan_nl schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:23:
[...]
Check even http://www.brandsoftheworld.com
Staat vol met eps files van Nintendo
Reg. datum: 22 oktober 2007
Reg. datum: 22 oktober 2007
Uit het Nintendo Wii en Gamecube ervaringen topic deel 99:quote:leslinho schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:36:
Iemand enig idee waar ik op dit moment mario kart nog kan kopen? Alles is overal zo goed als uitverkocht..
Voor de duidelijkheid: dit is alleen bij de nieuwe Saturn in Groningen.quote:rscheper schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:54:
Ben benieuwd hoe groot de voorraad bij Saturn is, en hoeveel je er voor moet neerleggen..
Edit
Actie bij Saturn: 15 - 18 mei, Mario Kart Wii met stuur voor 29euro, Wii Play ook voor 29euro.
Lijkt me niet verkeerd.
kl0mpie wijzigde dit bericht 14-05-2008 14:43 (5%)