Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 17 augustus 2001

Tja, ik denk dat het erg afhangt van hoe stabiel je met je handen bent. Als ik soms wel eens mensen op bezoek heb en ze bepaalde spelletjes uit Wii-Play laat spelen dan verbaas ik me er over hoe moeilijk mensen het blijkbaar vinden om een Wii-mote stabiel (zonder trillen, overmatig bewegen) te houden! Blijkbaar heb ik betere controle over m'n handen, houd ik ze stabieler, kan ik beheerster kleine subtiele bewegingen maken. Hierdoor speelt het voor mij prima met het stuurtje. Maar ik kan me voorstellen dat mensen die minder stabiele handen hebben kiezen voor een besturing die niet bewegingsgevoelig is maar door de vingers bediend wordt. Gelukkig heeft Nintendo hier rekening mee gehouden en begrepen dat verschillende mensen verschillende manieren van bedienen het prettigst vinden! :)
Le Mans LMP2 winner 2008

Ik vind het stuurtje ook niks. Heb het wel geprobeerd, maar toen ik de classic controller aansloot ging het direct een stuk beter. Ik kan niet omgaan met het stuurtje, maar als ik soms weleens mensen zie rijden op internet met stuurtje, zou het gewoon moeten kunnen. Maar iedereen heeft z'n eigen techniek. Super van Nintendo dat je kunt kiezen hoe je wilt rijden!
Net weer even wat online geracet :)

Wat bij mij soms gebeurt, is dat ik tijdens een race opeens word gedisconnect. Hierbij verlies ik vaak 100-300 rating per disconnect. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Toch heb ik de 8000 rating weten te bereiken vandaag. :D Eerst dacht ik dat ik gewoon veel geluk had met racen. Maar bij bijna elke baan zit ik wel eerste met een fikse voorsprong, of net eerste/tweede tegene een hogere gast.
Op naar de 9000 :)

Ik ben veen te driftig.. als het niet goed gaad krijg ik nijgingen om dat ding weg te gooien.. (de GC controller probeer ik altijd dubbel te vouwen maar dat ding is echt oersterk)..
B.t.w. heb eindelijk 6 experts vrijgespeeld (eerste 1,5 cup).. ik had best wel moeite met moo moo maddows.. nu de rest nog. Vind het steeds leuker worden :)
Je leert er best veel van door achter/met een ghost te rijden.

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

Reg. datum: 12 februari 2004

Gisteravond lag ik vooraan tijdens een on-line-race, word ik vol getroffen door het welbekende blauwe schild. Uiteraard vloog ik met kart en al de lucht in om terug te keren op een baan die ineens in spiegelbeeld werd vertoond (mapple tree oid). Bochten die je normaal naar rechts neemt, moesten nu ineens naar links etc.
Ik had dit nog niet eerder gezien........

Het zou mooi zijn als je dit zélf zou kunnen instellen: da's mooi een verdubbelding van je aantal banen.

Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
remmh01 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:11:
Het zou mooi zijn als je dit zélf zou kunnen instellen: da's mooi een verdubbelding van je aantal banen.
spoiler:
Mirrormode kun je vrij spelen ;)

Ik heb nog 3 originele GameCube controllers, 1 wavebird en 1 third party. Die vind ik het beste, bij de Wii Classic controller is het lastig dat het analoge stickje en het DPad omgewisseld zijn. Het stuurtje is ook leuk, maar is net iets te precies. WiiMote + nunchuck vind ik echt niks.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

quote:
sanderev66 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:22:
Ik heb nog 3 originele GameCube controllers, 1 wavebird en 1 third party. Die vind ik het beste..
Welke vind je nu het beste van de 5 :?

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

Waarschijnlijk bedoelt hij Third Party :)

Is het mogelijk om multiplayer te spelen in 50 CC, aangezien je steeds in 100cc speelt. 50cc is beter voor de mensen die het voor het eerst spelen. Vind ik.

Snoepkont - Bishop - Level 12x

Hoe bedoel je multiplayer?
Online of Offline?
Volgens mij rijd je constant andere klasse online, dan 50cc, dan 100cc en dan weer eens 150cc.
Of heb ik dat verkeerd?

En multiplayer maakt eigenlijk niks uit welke klasse je rjidt, je rijdt toch niet tegen CPU maar andere spelers.
En die andere spelers worden weer uitgezocht aan de hand van je punten totaal....
But correct me if im wrong

www.borduurstudio-zigzag.nl

!Dolf is rechtvaardig!

Online is altijd 100CC dacht ik :).

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

quote:
MrVegeta schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:17:
Online is altijd 100CC dacht ik :).
Niet altijd hoor. Soms is het 150cc , en ik ben ook al eens mirrortracks tegengekomen.
Of er ook 50cc races online gedaan worden weet ik niet, maar ik denk van niet.

Wiiiiiiii

Online zijn er geen 50cc klasses, alleen 100 en 150cc en mirror. Het maakt online wel een beetje uit hoeveel cc, want de 150cc karts gaan harder dan de 50cc karts, dus je moet iets beter sturen (je hebt minder tijd om te corrigeren, omdat je harder gaat)... dus voor beginners is het weldegelijk moeilijker.

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Wat staat er trouwens een waardeloze review op de frontpage van Mario Kart.... Echt de review had zoveel beter kunnen zijn. Nu is het slechts een mening met feitjes toegelicht. :O
wat bizar, zat ik denet online te spelen, was het level Coconut Mall in spiegelbeeld?? waarvoor is dat dan? ook maar 1 x gehad

ZXKXJED

Net nog even langs capi gelopen op schiphol, mario kart (en wii fit) in voorraad daar.

quote:
SOCO_cola schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:03:
wat bizar, zat ik denet online te spelen, was het level Coconut Mall in spiegelbeeld?? waarvoor is dat dan? ook maar 1 x gehad
Er zijn dus verschillende classes qua races, 50cc, 100cc, 150cc en een mirrorclass.
Oftewel, de circuits in spiegelbeeld, en helaas is het dus zo dat als je online speelt, je alles voor je kiezen kan krijgen.
En da's best logisch, aangezien nintendo niet zal kijken wat je hebt geunlocked om te kunnen gebruiken, dus alles wat jezelf hebt geunlocked qua chars, karts en bikes kan je zelf kiezen, maar als iemand die dus in je race zit alles heeft geunlocked, kan hij het dus gebeuren dat je online mirror class speelt.

[DPC]Team Grazzie

Heb een strategieguide gekocht voor MK Wii. En als je daar in kijkt zie je hoe je je voor bijvoorbeeld het Luigi circuit niet de versnellingspijlen moet gebruiken, maar net langs de rand van de boarding moet gaan met een paddestoel.

Scheelt je zo per ronde 2 seconden!!! Maandag maar even de andere circuittips proberen :P

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

quote:
Black Piet schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:24:
Heb een strategieguide gekocht voor MK Wii. En als je daar in kijkt zie je hoe je je voor bijvoorbeeld het Luigi circuit niet de versnellingspijlen moet gebruiken, maar net langs de rand van de boarding moet gaan met een paddestoel.

Scheelt je zo per ronde 2 seconden!!! Maandag maar even de andere circuittips proberen :P
Je kan ook gewoon de sneltse rondes van de wereld van elk circuit downloaden via het mario kart kanaal. als je dan naar de herhaling van hun time trail kijkt zie je ook waar alle afsnij route's liggen.

oja en dan nog even proberen na te doen :P

Nes Snes N64 Gamecube Wii Gameboy (advanced) SP DS DS-Lite

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
Black Piet schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:24:

Dat is toch niet zo lastig om zelf te verzinnen? Als je een paddestoel hebt ga je toch altijd proberen ergens door het gras/modder/zand etc heen te rijden? :)

Kijk gewoon bij alle Europese records/Wereldrecords, en je ziet ook alle shortcuts :)

[DPC]Team Grazzie

Echter kan ik nu in 1 opslag lezen wat de kortere routes zijn zonder eerst alle circuit te gaan bekijken

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

quote:
Black Piet schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:28:
Echter kan ik nu in 1 opslag lezen wat de kortere routes zijn zonder eerst alle circuit te gaan bekijken
Dan ga jij toch lekker lezen in je gekochte boek ? Wij spelen wel lekker het echte spel met de gratis ghots's.

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

Ieder zijn voorkeur :) Bij sommige spellen vind ik idd een boek er makkelijker bij als bv pdfjes op een laptop :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws