Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
-Sander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:27:
Ik heb zojuist mijn nieuwe witte Gamecube controller ontvangen van Play-Asia.

Echt een aanrader voor iedereen die nog een cube controller zoekt, is geweldig om weer op een splinternieuwe controller te kunnen spelen. Ook het langere snoer is een groot pluspunt voor mij. :)
Ik zie bij Play-asia bij alle controllers expliciet "Japan" staan... er zit toch geen verschil tussen de controllers? Of wel?
Back in NL. T_T

Nee, controllers zijn op consoles uit alle regio's te gebruiken.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Wanna see my batteries?

Is het mogelijk om alles te unlocken door een savegame van een ander te gebruiken?
Dus die save/licence naar mijn Wii kopieren, alles unlocken, en vervolgens die licence te deleten?

Ik weet dat Nintendo de Mario Kart saves heeft gelocked tegen kopieren, maar daar zijn werkende workarounds voor.

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Dan moet je een nieuwe license maken en die license heeft dan niks unlocked ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Wiiiiiiii

De unlocks zijn gekoppeld aan je license, dus ik denk het niet. (Als ik met mijn eigen license karts unlock, kan ik daar nog niet mee spelen op de license van m'n broertje.)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Wanna see my batteries?

Unlocks gekoppeld aan een licence? Hmm, dat zuigt eigenlijk best wel.

Dus eigenlijk wil ik dan een licence hebben die alles heeft unlocked, maar nog niet online is gegaan...

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
QuarK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:44:
Unlocks gekoppeld aan een licence? Hmm, dat zuigt eigenlijk best wel.

Dus eigenlijk wil ik dan een licence hebben die alles heeft unlocked, maar nog niet online is gegaan...
Je kan zelf alles toch wel unlocken? Vind de dingend die je moet doen nou niet echt spectaculair :)

Wanna see my batteries?

quote:
SaURoN schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Je kan zelf alles toch wel unlocken? Vind de dingend die je moet doen nou niet echt spectaculair :)
Nou, ik ben geen geweldige racer... Uiteindelijk zal het wel lukken, maar voorlopig even niet. Voornamelijk door tijdgebrek.

En juist even af en toe een multiplayer race is wel zo leuk als je vrije keuze uit alles chars + bikes hebt.

Wiiiiiiii

Ja... unlock gewoon alles zelf man, dat is toch veel leuker! Ook krijg je online sterren achter je naam als je op alle cups 1, 2 of 3 sterren hebt gehaald, terwijl je dat helemaal niet zelf hebt gehaald. Leuk hoor. EN..! Ik denk dat je niet eens een license kan kopieren, omdat hij gekoppeld is aan een Mii. Dus dan moet je ook de Mii kopieren van die persoon. En is het dus niet aan je eigen Mii gekoppeld... nee, dat lijkt me niks!

edit:
En je kan met de standaard bikes/karts en figuurtjes ook genoeg spelen, zodat het nog steeds leuk is. Zoveel scheelt het ook weer niet, als je per se met Dry Bowser kan rijden op die ene bike. Online wordt er sowieso ook flink gebeukt (als je met een bike naast mijn Large Kart rijdt, dan lig je so-wie-so naast de baan :P), dus het verschil is daar veel kleiner.

ChrisM wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:50 (30%)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Wanna see my batteries?

Kijk, ik wil zowieso mijn licence houden, voor mijn eigen prestaties en unlocks e.d.
Maar juist een extra licence voor multiplayer races met gasten is natuurlijk veel gaver als je uit meer opties kan kiezen.

Naja, als het dus niet mogelijk is (of niet makkelijk) dan wordt het dus gewoon wat vaker racen. Laatste keer singleplayer was 2 weken geleden :/

Oh, en je kunt toch gewoon kiezen aan welke Mii hij gekoppeld is? Optie rechts-bovenin ergens.

QuarK wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:54 (12%)

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
QuarK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:53:
Kijk, ik wil zowieso mijn licence houden, voor mijn eigen prestaties en unlocks e.d.
Maar juist een extra licence voor multiplayer races met gasten is natuurlijk veel gaver als je uit meer opties kan kiezen.

Naja, als het dus niet mogelijk is (of niet makkelijk) dan wordt het dus gewoon wat vaker racen. Laatste keer singleplayer was 2 weken geleden :/

Oh, en je kunt toch gewoon kiezen aan welke Mii hij gekoppeld is? Optie rechts-bovenin ergens.
Nouja ik zou zeggen probeer het gewoon eens dan ;) Backup je eigen save, en probeer er 1 van wiisave.com :)

Wiiiiiiii

Oh ja, klopt, je kan dat nog weer wijzigen... En ach, als je met gasten gaat racen, dan maakt het echt niet uit hoeveel opties er zijn. Er zijn aan het begin echt wel genoeg opties en als je het spel bij iemand anders speelt, dan maakt het echt niet uit dat je niet met dat ene karakter kan spelen op die ene kart (omdat je dat toch niet weet).

Voor diegene die nog zoekende is... Ik zal op consoleshop.nl weer de status op voorraad, heb mijne meteen maar besteld... Kan ik morgen ook meepraten :)

Nikon D70 | Nikon D80 | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | AF-S DX Nikkor 18-70 mm f/3.5-4.5 | Nikon AF-S VR 18-200mm f/3.5-5.6 | Sigma 70-200mm f/2.8 EX IF | Sigma 70-300mm f/4-5,6 APO DG MACRO | Nikon SB-800 Speedlight

wii for mii

even een tip ivm gc controllers bij intertoys kosten ze 12 euro
misschien een simpel merk maar ze doen het goed :P

dopje1982 wijzigde dit bericht 06-05-2008 21:43 (29%)

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

quote:
-Sander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:27:
Ik heb zojuist mijn nieuwe witte Gamecube controller ontvangen van Play-Asia.

Echt een aanrader voor iedereen die nog een cube controller zoekt, is geweldig om weer op een splinternieuwe controller te kunnen spelen. Ook het langere snoer is een groot pluspunt voor mij. :)
Ik heb ze ook binnen.. en idd, erg fijn, exact dezelfde kwaliteit als de oude GC controllers, ook voelen ze hetzelfde aan (helemaal top !) en is de kleur perfekt bij de Wii.
De 3 meter is meestal ook voldoende maar ik heb er toch 2 extra verloopsnoertjes van 2,5 meter tussen zitten.
quote:
dopje1982 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:38:
even een tip ivm gc controllers bij intertoys kosten ze 12 euro
misschien een simpel merk maar ze doen het goed :P
Ik zou toch voor de originele gaan, heb zelf slechte ervaringen en lees op internet ook veel slechte ervaringen. Daarnaast kosten de originele maar 16¤.
wii for mii

quote:
DukeBox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:01:
[...]

Ik zou toch voor de originele gaan, heb zelf slechte ervaringen en lees op internet ook veel slechte ervaringen. Daarnaast kosten de originele maar 16¤.
heb er 2 een orginele en een van de intertoys de orginele is kaduk.
ik vind ze allebij net zo degelijk en heb er voor de rest geen problemen mee. :P

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

Reg. datum: 22 augustus 2001

Gisteren time trial gedaan en de tijd verbeterd van de ghost (die standaard in de game staat).

Maar er stond na mij race dat mijn ghost niet kon worden :(

Iemand hetzelfde probleem gehad?

Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite

Pray Hard

Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?

Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest

Reg. datum: 22 augustus 2001

quote:
MantaMania schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Stuurtje speelt erg prettig.
Heb ook met de nunchuck en classic controller gespeeld maar blijf voorlopig aan het stuurtje :D

Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite

Smaken verschillen , ik blijf echter bij het stuurtje.
Heb andere methode ook nog niet eens geprobeerd , dus kan daar niet over oordelen , maar voor mij speelt het stuurtje zo prettig dat ik geen behoefte aan andere controllers heb.

www.borduurstudio-zigzag.nl

Back in NL. T_T

Tja, smaken verschillen inderdaad. Ik heb het gevoel weinig controle te hebben met dat stuurtje, dus speel met Wiimote + nunchuck. Het stuurtje zit er gratis bij, en die Wiimote en 'chuck heb je al, dus je kunt ze makkelijk beiden uitproberen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 03 december 2007

Ik heb het stuurtje niet eens aangeraakt, Wiimote + Nunchuck leek me veel preciezer. Om eerlijk te zijn kan ik nog niet eens fatsoenlijk met een stuur rijden. O-)

technisch geneeskunde

Dat vind ik wel jammer aan de verscheidenheid aan control mogelijkheden bij MKWii.
Met het stuurtje vind ik velen malen leuker om te spelen maar hoe goed ik er ook mee rijd met wiimote + nunchuk kan ik nog veel nauwkeuriger rijden. Dit vind ik erg jammer want voor timetrials moet ik bijna wel naar de nunchuk en wiimote grijpen want preciezer rijden met stuurtje kan ik bijna niet...

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

quote:
MantaMania schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje...
Stuurtje gaat best wel goed hoor.. maar het is wel wat gevoeliger voor de mensen die nogal driftig heen en weer schudden ;)
quote:
...en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Ze zijn exact gelijk op de lengte van het snoer na (en de kleur natuurlijk :P).
Ik denk dat het stuurtje best leuk is om mee te rijden, maar het is heel gevoelig, je moet er echt heel erg aan wennen.

Ook als je voor snelle tijden etc. gaat, kun je beter een gc controller of een mote+nunchuk gebruike

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws