Ik zie bij Play-asia bij alle controllers expliciet "Japan" staan... er zit toch geen verschil tussen de controllers? Of wel?quote:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dus die save/licence naar mijn Wii kopieren, alles unlocken, en vervolgens die licence te deleten?
Ik weet dat Nintendo de Mario Kart saves heeft gelocked tegen kopieren, maar daar zijn werkende workarounds voor.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Dus eigenlijk wil ik dan een licence hebben die alles heeft unlocked, maar nog niet online is gegaan...
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Je kan zelf alles toch wel unlocken? Vind de dingend die je moet doen nou niet echt spectaculairquote:QuarK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:44:
Unlocks gekoppeld aan een licence? Hmm, dat zuigt eigenlijk best wel.
Dus eigenlijk wil ik dan een licence hebben die alles heeft unlocked, maar nog niet online is gegaan...
Nou, ik ben geen geweldige racer... Uiteindelijk zal het wel lukken, maar voorlopig even niet. Voornamelijk door tijdgebrek.quote:SaURoN schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:45:
[...]
Je kan zelf alles toch wel unlocken? Vind de dingend die je moet doen nou niet echt spectaculair
En juist even af en toe een multiplayer race is wel zo leuk als je vrije keuze uit alles chars + bikes hebt.
En je kan met de standaard bikes/karts en figuurtjes ook genoeg spelen, zodat het nog steeds leuk is. Zoveel scheelt het ook weer niet, als je per se met Dry Bowser kan rijden op die ene bike. Online wordt er sowieso ook flink gebeukt (als je met een bike naast mijn Large Kart rijdt, dan lig je so-wie-so naast de baan
ChrisM wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:50 (30%)
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Maar juist een extra licence voor multiplayer races met gasten is natuurlijk veel gaver als je uit meer opties kan kiezen.
Naja, als het dus niet mogelijk is (of niet makkelijk) dan wordt het dus gewoon wat vaker racen. Laatste keer singleplayer was 2 weken geleden
Oh, en je kunt toch gewoon kiezen aan welke Mii hij gekoppeld is? Optie rechts-bovenin ergens.
QuarK wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:54 (12%)
Nouja ik zou zeggen probeer het gewoon eens danquote:QuarK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:53:
Kijk, ik wil zowieso mijn licence houden, voor mijn eigen prestaties en unlocks e.d.
Maar juist een extra licence voor multiplayer races met gasten is natuurlijk veel gaver als je uit meer opties kan kiezen.
Naja, als het dus niet mogelijk is (of niet makkelijk) dan wordt het dus gewoon wat vaker racen. Laatste keer singleplayer was 2 weken geleden
Oh, en je kunt toch gewoon kiezen aan welke Mii hij gekoppeld is? Optie rechts-bovenin ergens.
Reg. datum: 20 september 2002
Nikon D70 | Nikon D80 | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | AF-S DX Nikkor 18-70 mm f/3.5-4.5 | Nikon AF-S VR 18-200mm f/3.5-5.6 | Sigma 70-200mm f/2.8 EX IF | Sigma 70-300mm f/4-5,6 APO DG MACRO | Nikon SB-800 Speedlight
Ik heb ze ook binnen.. en idd, erg fijn, exact dezelfde kwaliteit als de oude GC controllers, ook voelen ze hetzelfde aan (helemaal top !) en is de kleur perfekt bij de Wii.quote:-Sander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:27:
Ik heb zojuist mijn nieuwe witte Gamecube controller ontvangen van Play-Asia.
Echt een aanrader voor iedereen die nog een cube controller zoekt, is geweldig om weer op een splinternieuwe controller te kunnen spelen. Ook het langere snoer is een groot pluspunt voor mij.
De 3 meter is meestal ook voldoende maar ik heb er toch 2 extra verloopsnoertjes van 2,5 meter tussen zitten.
Ik zou toch voor de originele gaan, heb zelf slechte ervaringen en lees op internet ook veel slechte ervaringen. Daarnaast kosten de originele maar 16¤.quote:dopje1982 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:38:
even een tip ivm gc controllers bij intertoys kosten ze 12 euro
misschien een simpel merk maar ze doen het goed
heb er 2 een orginele en een van de intertoys de orginele is kaduk.quote:DukeBox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:01:
[...]
Ik zou toch voor de originele gaan, heb zelf slechte ervaringen en lees op internet ook veel slechte ervaringen. Daarnaast kosten de originele maar 16¤.
ik vind ze allebij net zo degelijk en heb er voor de rest geen problemen mee.
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
Maar er stond na mij race dat mijn ghost niet kon worden
Iemand hetzelfde probleem gehad?
Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite
Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest
Stuurtje speelt erg prettig.quote:MantaMania schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Heb ook met de nunchuck en classic controller gespeeld maar blijf voorlopig aan het stuurtje
Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite
Reg. datum: 01 december 2003
Heb andere methode ook nog niet eens geprobeerd , dus kan daar niet over oordelen , maar voor mij speelt het stuurtje zo prettig dat ik geen behoefte aan andere controllers heb.
www.borduurstudio-zigzag.nl
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Reg. datum: 03 december 2007
Met het stuurtje vind ik velen malen leuker om te spelen maar hoe goed ik er ook mee rijd met wiimote + nunchuk kan ik nog veel nauwkeuriger rijden. Dit vind ik erg jammer want voor timetrials moet ik bijna wel naar de nunchuk en wiimote grijpen want preciezer rijden met stuurtje kan ik bijna niet...
Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70
Stuurtje gaat best wel goed hoor.. maar het is wel wat gevoeliger voor de mensen die nogal driftig heen en weer schuddenquote:MantaMania schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje...
Ze zijn exact gelijk op de lengte van het snoer na (en de kleur natuurlijkquote:...en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Ook als je voor snelle tijden etc. gaat, kun je beter een gc controller of een mote+nunchuk gebruike