Gathering of Tweakers

Quicksearch
Iemand vindt een betere shortcut -> nieuw WR.
Iemand rijdt beter dan diegene door beter te driften/wheelies doen -> nieuw WR.
etc etc..

wii for mii

quote:
Killerbees schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:45:
Iemand rijdt beter dan diegene door beter te driften/wheelies doen -> nieuw WR.
etc etc..
ik blij had op een baan vet record gezet zou in top 10 continent staan.
druk op de top 10 wordt lijst vernieuwd en toen lag ik weer 5 sec achter :'(

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

Back in NL. T_T

Vijf hele seconden achter? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

wii for mii

quote:
ja hoezo???
is toch niet zo slecht dacht ik zo :P
was track ... factory ben ff de hele naam kwijt...

ik oefen altijd door proberen mee te rijden met de ghost van de wereld kampioen :9

Back in NL. T_T

Nou, het lijkt me sterk dat die wereldrecords top 10 even met vijf seconden verbeterd zijn, tenzij de laatste keer dat je keek op de release dag was of zo. :P Bedoel je niet vijf duizendste van een seconde? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

wii for mii

quote:
Captain N schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:23:
Nou, het lijkt me sterk dat die wereldrecords top 10 even met vijf seconden verbeterd zijn, tenzij de laatste keer dat je keek op de release dag was of zo. :P Bedoel je niet vijf duizendste van een seconde? :P
nee ik heb later even gekeken en blijkbaar had de nieuwe wk houder een leuke shortcut gevonden.
en de lijst was al weer 2 weken oud.. ;)
en ik sta 5 sec achter op de top 10 continent niet op de wk houder O-)

het zit vaak zo een verzint weer een nieuwe shortcut en de rest volgt vanzelf }:|

dopje1982 wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:49 (14%)

Faaack gisteravond anderhalf uur bezig geweest op desert hills om die nintendo ghost te verslaan, en het wilde maar niet lukken.. bleek dat ik 'm al had vrijgespeeld :+

Toch wel lastig dat dat niet makkelijker te checken is op de een of andere manier in het spel zelf :(

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Hahaha! Kut is dat. Desert Hills vond ik geloof ik een van de makkelijkste ghosts om te verslaan, daar reed ik gewoon en zonder de baan echt te kennen, zo een berg seconden eraf. Ik heb nu m'n laptop ernaast met alle expert tijden en loop zo alle banen af... Enige manier.

Ik heb de expert tijden op een papiertje uitgeprint, dat kan ook ;)
Alleen die van SNES Ghost Valley (yak wat een irri baan) lukt met niet.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

ghost valley is een bitch idd, het helpt als je die shortcut neemt na de 2e bocht :) en verder een hoop driften boosten en haakse bochten maken :)

tot nu toe vond ik dat ook de lastigste timetrial baan. Yoshi falls was aanvankelijk ook problematisch :x

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Back in NL. T_T

Ik heb nu 0:57:538 op Ghost Valley 2. Ik rijd in principe hetzelfde als die wereldrecordhouder, alleen dan alle bochten een stuk minder scherp kennelijk. :P

edit: 0:57:274 :)
edit 2: 0:56:776 :) Nu is het wel weer even welletjes geweest. :P

Captain N wijzigde dit bericht 05-05-2008 16:11 (23%)

Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 15 september 2007

De enige track waarmee ik moeite heb is Rainbow road. Ik presteer het altijd daar 3x achter elkaar naar beneden te donderen, terwijl ik bijna altijd eerste wordt op andere tracks :P.

Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,60GHz, MSI P35 Neo-F, 2Gb Kingston DDR800, MSI GeForce NX8800GTS T2D512E-OC - 15359 3dmarks!

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
remmelt schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:22:
Hahaha! Kut is dat. Desert Hills vond ik geloof ik een van de makkelijkste ghosts om te verslaan, daar reed ik gewoon en zonder de baan echt te kennen, zo een berg seconden eraf. Ik heb nu m'n laptop ernaast met alle expert tijden en loop zo alle banen af... Enige manier.
Heb je misschien een lijstje van de tijden? Miss wel makelijk in topic start dan :)

quote:
SaURoN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Heb je misschien een lijstje van de tijden? Miss wel makelijk in topic start dan :)
http://board.gscentral.org/showthread.php?t=25362

Het is een hele lijst :)
Met het stuurtje racen is wel leuk en voelt goed aan, alleen zit die polsband continue in de weg. :?
Tijdens het naar rechts sturen komt de polsband te strak te zitten. Los laten hangen werkt ook niet,
want bij elke stunt vliegt dat ding dan weer omhoog.

Hoe is jullie ervaring daarmee? Op welke manier doen jullie die polsband om zodat ie niet in de weg zit met het sturen?

Genius Or Madman?.. You Decide

quote:
Gotharan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:18:
Tijdens het naar rechts sturen komt de polsband te strak te zitten.
Als jij stuurt, hoe krijg jij het dan in hemels naam voor elkaar om het bandje te strak te laten zitten? :? :?
Als je stuurt blijven je handen op dezelfde plek op het suur, en draaien zowel je handen als het stuur om de 'as' van het stuur... of rol jij het stuur op de een of andere manier om je hand heen ofzo?

* Spike_wolf speelt eigenlijk alleen maar met wireless cube controller, speelt echt 20 keer beter dan met de wiimote/stuur :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Roelveldhuyzen.nl - deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)

technisch geneeskunde

quote:
Gotharan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:18:
Met het stuurtje racen is wel leuk en voelt goed aan, alleen zit die polsband continue in de weg. :?
Tijdens het naar rechts sturen komt de polsband te strak te zitten. Los laten hangen werkt ook niet,
want bij elke stunt vliegt dat ding dan weer omhoog.

Hoe is jullie ervaring daarmee? Op welke manier doen jullie die polsband om zodat ie niet in de weg zit met het sturen?
Ja dat vond ik ook dus eerste wat ik deed was dat touwtje zo opbergen dat je er geen last meer van had. Mijn manier, doe het touwtje om de bovenkant van het stuurtje door de wiimote er doorheen te steken en daarna de wiimote gewoon in het stuurtje doen. Geen last meer van een polsbandje dat in de weg zit :).

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

quote:
Spike_wolf schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:22:

Als jij stuurt, hoe krijg jij het dan in hemels naam voor elkaar om het bandje te strak te laten zitten? :? :?
Als je stuurt blijven je handen op dezelfde plek op het suur, en draaien zowel je handen als het stuur om de 'as' van het stuur... of rol jij het stuur op de een of andere manier om je hand heen ofzo?
:) Nee ik haal geen gekke dingen uit, maar wil het stuur losjes in de handen houden. Maar omdat het bandje eigenlijk te kort is komt dat eerste stuk plastic en het gedeelte tussen de vergrendelclip tegen de pink en ringvinger aan.
quote:
psychoclown schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:23:

Ja dat vond ik ook dus eerste wat ik deed was dat touwtje zo opbergen dat je er geen last meer van had. Mijn manier, doe het touwtje om de bovenkant van het stuurtje door de wiimote er doorheen te steken en daarna de wiimote gewoon in het stuurtje doen. Geen last meer van een polsbandje dat in de weg zit :).
Oké, dus als ik het goed begrijp haal je het bandje niet door die ring van het stuur, maar laat je die er aan de bovenkant gewoon uitsteken. Nog steeds redelijk veilig, want dan kan de Wiimote in ieder geval nooit weg. Zal ik eens gaan proberen. Bedankt voor de tip!

Ik haal het bandje er gewoon af als ie in het stuur gaat :P
Ben je ook gelijk van de hele ge-etter met dat bandje af.
quote:
Chiron schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:54:
ghost valley is een bitch idd, het helpt als je die shortcut neemt na de 2e bocht :) en verder een hoop driften boosten en haakse bochten maken :)

tot nu toe vond ik dat ook de lastigste timetrial baan. Yoshi falls was aanvankelijk ook problematisch :x
Ik gebruikte die shortcut al. Ik ben al wel sneller dan de gewone tijd maar net 2 seconden ofzo. Dus nu race ik steeds tegen mijn eigen tijd.

Yoshi falls DS heb ik al unlocked.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Ghost Valley is inderdaad een lastige. Let erop dat je zoveel mogelijk wheelies doet op de rechte stukken, en goed drift. Echt scherp. Let er ook op dat je niet gaat sturen tijdens een wheelie, dit remt je erg af, hoewel dit niet echt zo lijkt :)

quote:
een goede lijst . ik heb hem er net ook even bij gehouden. en er 4 expert ghost staff's mee unlocked.
op een track was ik een paar honderdste langzamer als de unlock tijd maar ik unlockte toch de expert staff.

ik mag nu met die funky kong rijden..

die youtube filmpjes op de laptop naast me op de bank en zo proberen na te rijden..

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
Killerbees schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:47:
Ghost Valley is inderdaad een lastige. Let erop dat je zoveel mogelijk wheelies doet op de rechte stukken, en goed drift. Echt scherp. Let er ook op dat je niet gaat sturen tijdens een wheelie, dit remt je erg af, hoewel dit niet echt zo lijkt :)
Ghost Valley is 1 van de weinige banen die je beter met een kart kan rijden :)

Oh? Heb gisteren de expert unlocked met Funky Kong en de Bowser bike, inclusief shortcut. Is wel te doen dus, maar kostte me wel wat tijd.

Welke kart gebruik je dan?

Back in NL. T_T

Ik vind de Bowser Bike daar ook prima werken, omdat 'ie en snel is en scherpe bochten kan nemen. Heb daarmee nu een tijd van 0:56:776 gereden met Funky Kong. Met beter bochtenwerk heeft de wereldrecordhouder daar een kleine 55 seconden van weten te maken met dezelfde combi.

Mijn foto's op Flickr.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws