Iemand rijdt beter dan diegene door beter te driften/wheelies doen -> nieuw WR.
Iemand vindt een betere shortcut -> nieuw WR.
etc etc..
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]ik blij had op een baan vet record gezet zou in top 10 continent staan.quote:Killerbees schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:45:
Iemand rijdt beter dan diegene door beter te driften/wheelies doen -> nieuw WR.
etc etc..
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ja hoezo???quote:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
nee ik heb later even gekeken en blijkbaar had de nieuwe wk houder een leuke shortcut gevonden.quote:Captain N schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:23:
Nou, het lijkt me sterk dat die wereldrecords top 10 even met vijf seconden verbeterd zijn, tenzij de laatste keer dat je keek op de release dag was of zo.Bedoel je niet vijf duizendste van een seconde?
dopje1982 wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:49 (14%)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Captain N wijzigde dit bericht 05-05-2008 16:11 (23%)
Mijn foto's op Flickr.
Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,60GHz, MSI P35 Neo-F, 2Gb Kingston DDR800, MSI GeForce NX8800GTS T2D512E-OC - 15359 3dmarks!
Heb je misschien een lijstje van de tijden? Miss wel makelijk in topic start danquote:remmelt schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:22:
Hahaha! Kut is dat. Desert Hills vond ik geloof ik een van de makkelijkste ghosts om te verslaan, daar reed ik gewoon en zonder de baan echt te kennen, zo een berg seconden eraf. Ik heb nu m'n laptop ernaast met alle expert tijden en loop zo alle banen af... Enige manier.
http://board.gscentral.org/showthread.php?t=25362quote:SaURoN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:43:
[...]
Heb je misschien een lijstje van de tijden? Miss wel makelijk in topic start dan
Als jij stuurt, hoe krijg jij het dan in hemels naam voor elkaar om het bandje te strak te laten zitten?quote:Gotharan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:18:
Tijdens het naar rechts sturen komt de polsband te strak te zitten.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Roelveldhuyzen.nl - deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
Ja dat vond ik ook dus eerste wat ik deed was dat touwtje zo opbergen dat je er geen last meer van had. Mijn manier, doe het touwtje om de bovenkant van het stuurtje door de wiimote er doorheen te steken en daarna de wiimote gewoon in het stuurtje doen. Geen last meer van een polsbandje dat in de weg zitquote:Gotharan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:18:
Met het stuurtje racen is wel leuk en voelt goed aan, alleen zit die polsband continue in de weg.![]()
Tijdens het naar rechts sturen komt de polsband te strak te zitten. Los laten hangen werkt ook niet,
want bij elke stunt vliegt dat ding dan weer omhoog.
Hoe is jullie ervaring daarmee? Op welke manier doen jullie die polsband om zodat ie niet in de weg zit met het sturen?
Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70
quote:Spike_wolf schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:22:
Als jij stuurt, hoe krijg jij het dan in hemels naam voor elkaar om het bandje te strak te laten zitten?![]()
Als je stuurt blijven je handen op dezelfde plek op het suur, en draaien zowel je handen als het stuur om de 'as' van het stuur... of rol jij het stuur op de een of andere manier om je hand heen ofzo?
Oké, dus als ik het goed begrijp haal je het bandje niet door die ring van het stuur, maar laat je die er aan de bovenkant gewoon uitsteken. Nog steeds redelijk veilig, want dan kan de Wiimote in ieder geval nooit weg. Zal ik eens gaan proberen. Bedankt voor de tip!quote:psychoclown schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:23:
Ja dat vond ik ook dus eerste wat ik deed was dat touwtje zo opbergen dat je er geen last meer van had. Mijn manier, doe het touwtje om de bovenkant van het stuurtje door de wiimote er doorheen te steken en daarna de wiimote gewoon in het stuurtje doen. Geen last meer van een polsbandje dat in de weg zit.
Ik gebruikte die shortcut al. Ik ben al wel sneller dan de gewone tijd maar net 2 seconden ofzo. Dus nu race ik steeds tegen mijn eigen tijd.quote:Chiron schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:54:
ghost valley is een bitch idd, het helpt als je die shortcut neemt na de 2e bochten verder een hoop driften boosten en haakse bochten maken
tot nu toe vond ik dat ook de lastigste timetrial baan. Yoshi falls was aanvankelijk ook problematisch :x
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
een goede lijst . ik heb hem er net ook even bij gehouden. en er 4 expert ghost staff's mee unlocked.quote:eborn schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:17:
[...]
http://board.gscentral.org/showthread.php?t=25362
Het is een hele lijst
Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii
Ghost Valley is 1 van de weinige banen die je beter met een kart kan rijdenquote:Killerbees schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:47:
Ghost Valley is inderdaad een lastige. Let erop dat je zoveel mogelijk wheelies doet op de rechte stukken, en goed drift. Echt scherp. Let er ook op dat je niet gaat sturen tijdens een wheelie, dit remt je erg af, hoewel dit niet echt zo lijkt
Mijn foto's op Flickr.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos