Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Mario Kart: Wii Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 34 35 36 37 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 mei 2005

Ik weet niet voor hoever ik kan helpen maar het ligt aan de versie van je WII en de Chip.
Overigens kan ik hier zowel mijn orgineel en mijn backup zonder enkel probleem spelen.
Om het uit te proberen heb ik eerst de backup gespeeld zonder de orginele te spelen
en die deed het prima. Succes.
quote:
the mod man schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:01:
[...]

Het kan dus niet.. heb Mario kart wii van een vriend even geprobeerd en de wii geeft: foutcode 001 ongeoorloofd onderdeel gevonden.

weet iemand hoe je een modchip were uit de wii haalt?
is 1 draadje los genoeg of moet de hele chip eruit?

(nogmaals als dit hier niet mag excuses)

!Dolf is rechtvaardig!

Online racen is gaaf :D.

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

mas bac
Reg. datum: 05 april 2003

waarom kan ik niet met alle voertuigen die ik unlock online? Ik zie andere mensen ermee rijde maar zelf lukt het niet, kan enkel de standards, nostaligic en bowser bike nemen..

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
murky123 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 03:31:
waar word ergen bijgehouden welke expert ghoststaff's je hebt unlockt? of waar kan je dat aan zien.
Iemand hier al een idee over? Of is het gewoon gokken? :P

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
SaURoN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:02:
[...]

Iemand hier al een idee over? Of is het gewoon gokken? :P
Dat kan je toch makkelijk zien aan de tijd van die ghost? Die standaard ghost rij je er al uit met 2 ogen dicht en als je stuurt met je voeten. Die expert ghost die rijdt tenminste een beetje door :)

Reg. datum: 27 maart 2006

Had nog een vraagje die ik nog niet heb terug gevonden,
Het is mogelijk de mirrorcup te unlocken en dan de banen in een GP tegengesteld te rijden.
Vroeg me af of iemand weet of het, bv. nadat je de mirrorcup hebt voltooid, mogelijk is om zelf bv. timetrials te doen op banen in de rijrichting die je zelf wilt?

Ik doel hiermee op de Ghostvalley.
Op de vorige console hebben we ons helemaal suf gereden op dat circuit in de timetrials.
Nu zit diezelfde baan hier ok weer in maar dan tegengesteld, die zou ik dus graag andersom willen rijden (en dan wel netjes een tijd rijden, tegengesteld rijden kan altijd (voor de wijsneuzen onder ons ;) ))

Methos

quote:
Mimango schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:25:
[...]

Dat kan je toch makkelijk zien aan de tijd van die ghost? Die standaard ghost rij je er al uit met 2 ogen dicht en als je stuurt met je voeten. Die expert ghost die rijdt tenminste een beetje door :)
neem aan dat het dus niet mogelijk is? Want ik heb geen zin alles 1voor 1 door te bladeren om te zien welke ik nou mis :S

Huub Huub, Barbatruc!
Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
dafz0r schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:54:
waarom kan ik niet met alle voertuigen die ik unlock online? Ik zie andere mensen ermee rijde maar zelf lukt het niet, kan enkel de standards, nostaligic en bowser bike nemen..
pak je wel de goede gewichtsklasse dan?

"Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

quote:
SaURoN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:27:
[...]

neem aan dat het dus niet mogelijk is? Want ik heb geen zin alles 1voor 1 door te bladeren om te zien welke ik nou mis :S
ik ga er ook maar vannuit dat je de expert ghost die je unlocked heb . dat dat niet bijgehouden word.
je kan het nergens terug zien welke je al hebt en welke niet.

mensen die zeggen dat je alles zo unlocked hebt , dat je de ghost eruit rijd met 2 ogen dicht en als je stuurt met je voeten, dat klopt ook niet helemaal.
ik heb al vele ghost's verslagen en maar 1 expert staff unlocked.
alle grandprix cups heb ik op goud gehaald, ik kan wel aardig rijden.

dus de criteria voor het unlocken van een expert ghost staff is dus ghost verslaan?? en met hoeveel seconden??

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Met een seconde of zes. Ik vind het best meevallen om die expert ghosts vrij te spelen; uiteraard zitten er enkele moeilijke tussen, maar het is niet zo dat je weken bezig bent om er eentje te unlocken.
Methos

Ik vind die GBA Shy guy beach behoorlijk irri, kan geen snelheid krijgen met al dat water :)

(ja ik rij op automatisch) anders kan je er zo overheen jumpen :P

toadette met magicruzer wil ook wel helpen :P

SaURoN wijzigde dit bericht 03-05-2008 19:30 (13%)

quote:
murky123 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:45:
[...]

mensen die zeggen dat je alles zo unlocked hebt , dat je de ghost eruit rijd met 2 ogen dicht en als je stuurt met je voeten, dat klopt ook niet helemaal.
ik heb al vele ghost's verslagen en maar 1 expert staff unlocked.
alle grandprix cups heb ik op goud gehaald, ik kan wel aardig rijden.
Kijk, goud halen en goed kunnen rijden is ook niet echt een logisch verband. Je kan een '3 sterren status' halen op elke cup, dat is dan weer lastiger en is tijd gebonden.

Ik heb elke expert ghost op elke baan in 1 poging ge-unlocked. Wil niet zeggen dat ik zo goed ben maar het was gewoon te makkelijk. Als ik een baan nog nooit gereden heb en gelijk de expert ghost unlock vind ik belachelijk. Ook vind ik het jammer dat als je alle expert ghosts verslagen hebt dat je niks krijgt.

De marges tussen verslaan en unlocken is baanafhankelijk.

quote:
SaURoN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:08:
Ik vind die GBA Shy guy beach behoorlijk irri, kan geen snelheid krijgen met al dat water :)

(ja ik rij op automatisch) anders kan je er zo overheen jumpen :P

toadette met magicruzer wil ook wel helpen :P
Inderdaad gewoon Magicruiser en constant in het water blijven rijden en wheelie's maken + je paddo's gebruiken om door dat gras te gaan na de 1ste bocht.

Is er ergens al bewezen of anderszins aangetoond of het in snelheid uitmaakt met welke coureur je speelt? Er werd eerder in deze thread beweerd dat dat zo was, maar verder is daar niet zo heel erg op ingegaan. Wereldkampioen ghosts zie ik vaak met Funky Kong en de Torpedo Bike, die bike kan ik me voorstellen natuurlijk, maar verder denk ik dat de berijder niet zo uitmaakt? FK is de laatste zware die je kan unlocken, kan het zijn dat die lui daarom met hem rijden?

quote:
remmelt schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:56:
Is er ergens al bewezen of anderszins aangetoond of het in snelheid uitmaakt met welke coureur je speelt? Er werd eerder in deze thread beweerd dat dat zo was, maar verder is daar niet zo heel erg op ingegaan. Wereldkampioen ghosts zie ik vaak met Funky Kong en de Torpedo Bike, die bike kan ik me voorstellen natuurlijk, maar verder denk ik dat de berijder niet zo uitmaakt? FK is de laatste zware die je kan unlocken, kan het zijn dat die lui daarom met hem rijden?
Je kan het zelf toch ook uitproberen. Rij een goede tijd met TimeTrial op een map met een lang recht stuk erin, Peach Beach bijvoorbeeld. Neem de eerste keer Funky Kong en de 2e keer een andere coureur maar zelfde bike en kijk of je inloopt of niet op dat rechte stuk. :)

schit-te-rend!
Reg. datum: 23 november 2001

of ik ben achterlijk, of ik zie de optie nergens staan, hoe kan ik alleen met een GC controller besturen? Ik kan nergens kiezen?

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

IP in your face !

GCC aansluiten, en op A drukken op het titelscherm. Achteraf kan het ook, kies voor change controller en druk dan ook op A van de remote die je als eerste wilt.
Reg. datum: 23 november 2000

kan je met de gamecube controller ook die turbo activeren in de lucht?

quote:
RedruM schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:18:
kan je met de gamecube controller ook die turbo activeren in de lucht?
Vierpuntdruktoets omhoog, zelfde als een wheelie maken!

IP in your face !

Ik speel eigenlijk alleen maar met de GC controller.. met nunchuck nog niet eens geprobeerd.
Pak wel af en toe het stuurtje als ik tegen anderen thuis speel (ook allen met stuurtje), daar speel ik toch net ff minder mee.
Reg. datum: 14 maart 2004

quote:
Mimango schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:37:
[...]

Ik heb elke expert ghost op elke baan in 1 poging ge-unlocked. Wil niet zeggen dat ik zo goed ben maar het was gewoon te makkelijk. Als ik een baan nog nooit gereden heb en gelijk de expert ghost unlock vind ik belachelijk. Ook vind ik het jammer dat als je alle expert ghosts verslagen hebt dat je niks krijgt.

De marges tussen verslaan en unlocken is baanafhankelijk.
Ik denk dat jij een uitzonderlijk geval bent. Uitzonderlijk, gezien vanuit het perspectief van de doelgroep van Nintendo ('casual' gamer). De meeste mensen kunnen die claim niet maken: zij hebben de nodige moeite om drifting te beheersen, laat staan dit consistent toe te passen op de verschillende courses.

Jij bent waarschijnlijk een ervaren gamer, en dit zal waarschijnlijk ook niet je eerste Mario Kart zijn. Dat maakt ontzettend veel uit.

En aangezien jij al een aantal keren hebt gepost dat je alle ghosts heb verslagen en lage tijden hebt op Ghost Valley 2, zul jij stiekem toch op zijn minst wel een beetje goed zijn ;)

Re: Ghost Valley 2, heb ik mijn tijd iets aangescherpt tot 0'59'047. 058'hoog moet zeker kunnen, maar ik heb een beetje moeite om in de op één-na-laatste bocht, voor de pijl-booster, met mijn kart een lange drift-boost te krijgen en dan goed uit te komen voor de pijl-booster. Nog tips (als je met een kart rijdt?).
quote:
remmelt schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:56:
Voor zo ver ik zie, heb je binnen de klassen (lightweight, midweight en heavyweight) weer subtiele verschillen. Vergelijk Rosalina met Funky bijvoorbeeld. Beide heavyweights (wel opmerkelijk in het geval van Rosalina), maar Funky rijdt iets harder, maar Rosalina stuurt iets beter. De verschillen zijn kleiner dan de verschillen tussen klassen, maar voldoende merkbaar.
zijn er eigenlijk mensen die ook met die mei 2008 competitie bezig zijn. volgens mij ist de eerste europese competitie online.
wel leuk om te doen, je mag zo vaak mogelijk tot 10 mei om een zo goed mogelijke tijd neer te zetten.

ik haal nu 1.55 rond met een bike.

vind het allemaal wel leuker worden nu want ik win ook vaker. was eerst gezakt naar de 4000 maar zit alweer op de 5300 punten. meestal haal ik wel de top 3 a 4 ..
dit is mijn eerste kart spelletje. mijn eerste nintendo

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

Reg. datum: 23 april 2008

Ik ben nog niet echt met die competitie bezig geweest.

Ik zit volgens mij rond de 1.47.xxx-1.45.xxx

Wat is eigenlijk de beste bike/kart voor die competitie?

Hmm zojuist weer iets vaags online meegemaakt.
Ik was aan het racen , en lag 4e tijdens de race.
Opeens kreeg ik in de 2e ronde het resultaten scherm te zien ("Results are determined")
En stond ik 1e(terwijl ik toch echt 4e lag op dat moment) toch mooi 150 punten mee gescoord :P
MAar daarna weer wel disconnected from other players....

Beetje brakke server denk.

www.borduurstudio-zigzag.nl

Reg. datum: 28 januari 2004

quote:
degroot schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:10:
Hmm zojuist weer iets vaags online meegemaakt.
Ik was aan het racen , en lag 4e tijdens de race.
Opeens kreeg ik in de 2e ronde het resultaten scherm te zien ("Results are determined")
En stond ik 1e(terwijl ik toch echt 4e lag op dat moment) toch mooi 150 punten mee gescoord :P
MAar daarna weer wel disconnected from other players....

Beetje brakke server denk.
Denk eerder dat er weer iemand was die een bug heeft gewonnen waarmee die vroegtijdig het spel kan afronden.

If you do something, do it good.

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 34 35 36 37 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: