Gathering of Tweakers

Quicksearch
Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
Dat geldt dan ook voor de classic controller neem ik aan?

Ik heb dat witte ding ooit eens een keer aangeschaft, maar sinds ik Mario Kart heb gekocht ook daadwerkelijk pas in gebruik. Ook aansluiten op de Wii-mote, dus semi-draadloos :P. Maar omhoog drukken en die POW wordt ermee gestopt ?
Die kende ik nog niet, dat gaat me vast helpen tijdens de mirror cups :D

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

quote:
Killerbees schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:54:
Dat heb ik soms ook, dat ik soms niet de bocht om kan sturen.

En met de rating: Soms heb je geluk, en soms heb je pech. Je kunt zomaar in een stomme group komen met mensen met lage rating die toch goed zijn. Je kunt ook pech met items hebben natuurlijk.
heb je dat ook met de wheel ? of alleen nunchuck+mote

murky123 wijzigde dit bericht 25-04-2008 08:06 (7%)

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

quote:
murky123 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:06:
[...]

heb je dat ook met de wheel ? of alleen nunchuck+mote
Ikzelf heb het alleen meegemaakt met de GC-controller, omdat ik die alleen gebruik.
Murky had het met de mote+chuck. Ik weet nie tof dit probleem er ook met het wheel is

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
murky123 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:50:
ik snap die punten telling / ranking ook niet helemaal. je wacht in een pool tot er 12 spelers zijn en die varieren dan allemaal tussen de 4000 en 8000 punten, lijkt me dat het toch dichter bij elkaar hoort te liggen.
ik ging met 5100 punten online en ben maar gestopt toen ook nog net iets meer had dan 4000.
gewoon 1000 punten in 2,5 uur online omlaag

in SP heb ik de 50cc en 100cc alle cups op gold. ik dacht wel aardig mee te kunnen komen online, helaas bleek het anders.

soms heb ik ook dat de kart totaal de bocht niet om wil. lijkt wel of je dan te veel snelheid hebt en er een soort block op je stuur hebt. ik speel dan met mote+chuck,
wel jammer want het vertrouwen in je besturing daalt dan wel. ik ga toch maar weer eens het stuurtje proberen om te kijken of het niet aan de nunchuck ligt.
Heb ik ook wel eens, waarschijnlijk komt dat omdat je op manual draait en niet automatic. Want dan drift hij niet.

Tenminste ik had er pas last van nadat ik manual ging draaien :)

www.giepgoi.net

Ik heb hem nu ook sinds een weekje, maar heb nog niet zo heel veel gespeeld. Wat ik me wel afvraag is of je een aanval ook kunt ontwijken of kunt verdedigen oid. Je hoort vaak zo'n alarmbelletje als er een groen of rood schildje aankomt. Het is me echter nooit gelukt om 'm te ontwijken..., terwijl je wel precies kunt zien waar ie vandaan komt, maar hoe ik ook stuur, hij komt toch tegen me aan :(

Verder een heerlijk spel trouwens :)

RGN wijzigde dit bericht 25-04-2008 09:23 (4%)

Mooi oranje is niet lelijk!

Reg. datum: 29 september 2000

Staat ook in het topic vermeld. Je kunt tegen rode en groene schildjes een ander schildje of banaan achter je draggen. Blauw schild doe je niks tegen.

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

Ik meen eerder te hebben gelezen dat je hem kunt 'ontwijken' door iets achter je te houden, zoals bananen.
* frickY spuit11

frickY wijzigde dit bericht 25-04-2008 09:27 (5%)

IK wist ook niet dat de characters verschil uitmaakte. Kun je in de game ook zien wat de verschillen zijn?

Ik rij verder altijd met het Wii Wheel. Geeft mij meer controle en geeft met een beter gevoel van beleving.

Ook vind ik de online opties van Mario Kart vrij degelijk! Het kunnen uitnodigen via de message board vind ik ook top. Ook lijken mij die competitions erg interessant. Ik denk wel de beste implementatie tot nu toe.

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
RGN schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:23:
Ik heb hem nu ook sinds een weekje, maar heb nog niet zo heel veel gespeeld. Wat ik me wel afvraag is of je een aanval ook kunt ontwijken of kunt verdedigen oid. Je hoort vaak zo'n alarmbelletje als er een groen of rood schildje aankomt. Het is me echter nooit gelukt om 'm te ontwijken..., terwijl je wel precies kunt zien waar ie vandaan komt, maar hoe ik ook stuur, hij komt toch tegen me aan :(

Verder een heerlijk spel trouwens :)
Wat je kan doen als je geen groen/rood schild of banaantje hebt, vlak langs een wand af gaan rijden of een extreem scherpe bocht maken, het rode schild achter je probeer zeg maar de bocht iets af te snijden en gaat dan vaak kapot of valt in een ravijn.

Dit heeft mij al heel veel punten opgeleverd online, zeker in Wario's Goldmine. Aan het eind van de race 3 rode schilden achter je aan krijgen maar allemaal onschadelijk gemaakt :P

Hmm, dat is een goede tip, dat ga ik ook proberen.

Als je de bocht niet om komt, moet je slippen. Slippen werkt altijd. Moet je wel op manual spelen, natuurlijk... Maar dat doen we toch allemaal? Miniboost voor de win?

3 fristie

quote:
Mimango schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:12:
[...]

Wat je kan doen als je geen groen/rood schild of banaantje hebt, vlak langs een wand af gaan rijden of een extreem scherpe bocht maken, het rode schild achter je probeer zeg maar de bocht iets af te snijden en gaat dan vaak kapot of valt in een ravijn.
Jep, en ook in bochtige circuits met veel wanden, ghost valley(?), bowser's castle etc. lopen die schildjes al vaak stuk voordat ze je kunnen raken :)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

Heeft iemand nog tips voor rainbow road?Ik vlieg er altijd van de baan af :$ :P

Just plain weird.

Oefenen, en op het goeie moment de drift inzetten (ruim voor de bocht, tenzij je zo'n motor hebt waarmee je de banen zonder driften doorkomt).

Probeer hem een paar keer in de time trials, dat scheelt een hoop qua schilden en bananen.
En kies geen heel licht ventje als je hem in de GP doet, want dan word je er gegarandeerd af gebeukt op de eerste schans.

Tarin wijzigde dit bericht 25-04-2008 11:15 (68%)

Ik loop op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
SaURoN schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:09:
remmen, het is de enige baan waar je je rem moet gebruiken. :P

wii for mii

quote:
SaURoN schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:09:
vaak is gas los al genoeg :)

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

Reg. datum: 28 februari 2007

Ik heb een kleine vraag ivm de friend list. Klopt dit dat het aantal vrienden momenteel beperkt is tot 30? En komt hier in de toekomst verandering in? Met al die Gotters hier is dat best wel weinig.

quote:
Killerbees schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:18:
[...]

Ikzelf heb het alleen meegemaakt met de GC-controller, omdat ik die alleen gebruik.
Murky had het met de mote+chuck. Ik weet nie tof dit probleem er ook met het wheel is
ik kan dus wel aannemen dat dit probleem met diverse soorten besturing is en dus niet aan mijn pookje ligt. of jou controller

kart hadden dus wel iets scherper mogen sturen

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

Back in NL. T_T

Daar heb je dus het driften voor. ;) En sommige karts/motoren kunnen scherpere bochten maken dan anderen, kun je ook eens wat mee variëren. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 19 augustus 2001

quote:
Captain N schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:56:
Daar heb je dus het driften voor. ;) En sommige karts/motoren kunnen scherpere bochten maken dan anderen, kun je ook eens wat mee variëren. :)
Ja, volgens mij is de 'handeling' stat direct te koppelen aan hoe sterk je kunt sturen.

50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)

Over dat "exposed-host" had ik een vraagje :) Is dat net zoiets als DMZ? Mijn router heeft namelijk niet zo'n functie (althans die term wordt niet gebruikt) dus mss weet iemand wat ik dan wel precies moet/kan doen? Poorten openzetten? :)

quote:
BONG4002 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:24:
Over dat "exposed-host" had ik een vraagje :) Is dat net zoiets als DMZ? Mijn router heeft namelijk niet zo'n functie (althans die term wordt niet gebruikt) dus mss weet iemand wat ik dan wel precies moet/kan doen? Poorten openzetten? :)
Ik heb een sitecom router en het heet hier inderdaad DMZ. Ik moet mijn router in in DMZ zetten en dan het ip adres van de Wii instellen. Als ik de router niet in DMZ gooi kan ik wel verbinding maken met de Wii maar heb ik tijdens het spelen af en toe last van dat ik van WFC wordt gesmeten etc. Met DMZ aan is er niets aan de hand ;)

Reg. datum: 17 augustus 2001

Hoera! Gisteren voor het eerst een Expert Ghost bij de Time Trial geunlocked! 8) Wel op de meest simpele baan volgens mij (de eerste baan van de eerste cup, ben ff de naam vergeten), maar dat zal de pret niet drukken! :D Daarna die Expert Ghost ff bekeken. Doet in principe hetzelfde op een bike als wat ik in een kart doe, maar dan allemaal soepeler, efficienter. Dat ga ik met een kart niet verbeteren vrees ik!

Speel overigens gewoon lekker met stuurtje wat ik het meest relaxed vind. Gaat prima wanneer je met karts rijdt, maar iets minder lekker met bikes, is mijn persoonlijke ervaring. Bikes doe ik dan wel automatic, want manual voor bikes met stuurtje gaat te vaak fout in bochten! :P Respect voor mensen die met het stuurtje op manual goed met de bikes overweg kunnen! Voor de 100 cc cup zal ik al blij zijn wanneer ik alles op goud kan krijgen. Maar goed, zoals al eerder gezegd: oefenen, oefenen, en nog eens oefenen .... :)
quote:
LeHeraut schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:29:
[...]

Ik heb een sitecom router en het heet hier inderdaad DMZ. Ik moet mijn router in in DMZ zetten en dan het ip adres van de Wii instellen. Als ik de router niet in DMZ gooi kan ik wel verbinding maken met de Wii maar heb ik tijdens het spelen af en toe last van dat ik van WFC wordt gesmeten etc. Met DMZ aan is er niets aan de hand ;)
Okej thnx :) Toch raar dat de Wii voor MK dus in de DMZ moet, op de PC heb ik bijv. nooit last van een onderbreking als ik bijv. aan het downloaden ben of live streams volg, zal wel een ander systeem zijn kennelijk? :)

(Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat MK:Wii mijn allereerste online game ervaring is) :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws