Reg. datum: 01 december 2003
Daar ben ik inderdaad ook erg benieuwd na , evenals hoe de punten op het eind van de race nu eigenlijk verdeelt worden.quote:
www.borduurstudio-zigzag.nl
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Daar ben ik inderdaad ook erg benieuwd na , evenals hoe de punten op het eind van de race nu eigenlijk verdeelt worden.quote:Captain N schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:13:
Wat betekenen overigens in MP een stuurtje (goud of wit) en sterretje bij de naam. Dat iemand alles unlocked / overal goud / overal 1 ster rating heeft oid?
www.borduurstudio-zigzag.nl
Ooh Captain_N! Dat ik jou nou moet betrappen op het slecht lezen van een Nintendo topic!!!quote:Captain N schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:13:
Wat betekenen overigens in MP een stuurtje (goud of wit) en sterretje bij de naam. Dat iemand alles unlocked / overal goud / overal 1 ster rating heeft oid?
ChrisM wijzigde dit bericht 24-04-2008 15:27 (20%)
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Dit was de enige post die ik erover tegenkwam in dit topic, maar die werd niet beantwoord. Of ik moet erover heen gelezen hebben natuurlijk. Maar dank voor het antwoord!quote:ChrisM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
[...]
Ooh Captain_N! Dat ik jou nou moet betrappen op het slecht lezen van een Nintendo topic!!!
Captain N wijzigde dit bericht 24-04-2008 15:30 (30%)
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik vind zelf met wii-mote + nunchuck gemakkelijker, maar ik verlies regelmatig van gasten die alleen maar met Wii Wheel spelen. Ik denk dat het komt omdat de wii-mote combo een logischere besturing is voor mij, dat ben ik gewend... maar dat als je echt goed aan de gang gaat met het Wii Wheel, je daar ook echt wel supertijden mee kan rijden. Maar het kost iets meer moeite voordat je het doorhebt, denk ik.quote:posttoast schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:25:
Als ik het zo lees is het makkelijker om met je wii-mote te spelen dan met een stuurtje. Ik speel nu nog met stuurtje, maar ben ook geneigd om het met de wii-mote te gaan proberen. Ik ben alleen bang dat dit een deel van de fun weghaald. Wat zijn de voors en tegens?
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
En met stuurwiel? Ook snel op een neer bewegen?quote:Captain N schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:13:
Die POW kun je tenietdoen door met je Wiimote te schudden als zodra 'ie boven je hoofd verschijnt.
Xencupio wijzigde dit bericht 24-04-2008 15:35 (6%)
Nee, dat is niet mogelijk.quote:Xencupio schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:34:
[...]
Is er trouwens een manier om de battle FFA te maken? Of Last man (ballon) standing. Kan nou niet zeggen dat ik zo dol ben op teamgames met computer gestuurde personages in m'n team.
Daarbij is het meer kwestie van luck dan skill.. wie krijgt de meeste rode schilden?
Daar loop ik ook tegenaan inderdaad.quote:Xencupio schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:34:
[...]
En met stuurwiel? Ook snel op een neer bewegen?
Beetje lastig als je midden in een bocht zit
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Misschien een domme vraag die er niet toe doet, maar het spel kan toch niet zien of je je Wiimote horizontaal houdt, of in een plastic stuurtje hebt gestopt? Er zit geen connector in het stuurtje o.i.d. zodat de Wiimote kan zien dat het in een stuurtje zit?quote:ChrisM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Ooh Captain_N! Dat ik jou nou moet betrappen op het slecht lezen van een Nintendo topic!!!![]()
Wit stuurtje = Rijdt met Wii Wheel
Goud stuurtje = Heeft groot aantal keer (450?) gewonnen met stuurtje van anderen
Xbox Live Gamertag: RefriedNoodleXL -- PlayStation Network: RefriedNoodle
Mijn foto's op Flickr.
Als je geen chuck hebt aangesloten dan ziet ie het gewoon als een stuurtjequote:RefriedNoodle schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:07:
[...]
Misschien een domme vraag die er niet toe doet, maar het spel kan toch niet zien of je je Wiimote horizontaal houdt, of in een plastic stuurtje hebt gestopt? Er zit geen connector in het stuurtje o.i.d. zodat de Wiimote kan zien dat het in een stuurtje zit?
Ah ok, zoiets dacht ik al... Thanksquote:LeHeraut schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:10:
Als je geen chuck hebt aangesloten dan ziet ie het gewoon als een stuurtje
Xbox Live Gamertag: RefriedNoodleXL -- PlayStation Network: RefriedNoodle
Gewoon een klein tikje (kleine haal) omhoog is al voldoende bij een POW attack, je moet dat idd wel op het goede moment doen, net als bij een schans/jump.quote:Xencupio schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:34:
[...]
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Dat is mij ook wel eens overkomen. Dat je een paar posities lager eindigt dan dat er op je eigen scherm stond. Zal wel lag zijn denk ik.quote:Floppie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:35:
Ik zat net lekker online te spelen. Lekker aan het racen, lig aan kop en ga ook als eerste over de finish. Komen de scores in beeld, ben ik ineens tweede.
Volgende race, ga ik als 2e over de finish, geen twijfel mogelijk, ben ik ineens 4e (vd 6). Kost een hoop punten. Is dit nou gewoon stom toeval of of bugje ofzo. Behoorlijk frustrerend zeker als het je punten kost
Klopt, ik die ook regelmatig tijdens races duidelijk iemand het ravijn in rijden voor me en een tel later rijdt hij weer vrolijk voor mij.quote:LeHeraut schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:13:
[...]
Dat is mij ook wel eens overkomen. Dat je een paar posities lager eindigt dan dat er op je eigen scherm stond. Zal wel lag zijn denk ik.
Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii
En op de gamecube controller?quote:Xencupio schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:34:
[...]
Zo zie je maar dat Mario Kart echt wel meer bij komt kijken dan alleen even wat racen. De gemiddelde gamers zullen redelijk bij elkaar blijven met punten dus zo rond de 5000, echter de betere rijders onder ons komen dus wel omhoog met de punten, ondanks de blauwe schilden enz. Er komen dus ook wel wat skills om de hoek kijken. Oa een kwestie van wanneer gebruik je je voorwerpen, gebruik je het meteen, wacht je er mee, hoe ver rij je vooraan. Rij je ver vooraan dan kan je wel een blauw schild hebben want dan word je toch niet meteen ingehaald, enz.quote:murky123 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:50:
ik snap die punten telling / ranking ook niet helemaal. je wacht in een pool tot er 12 spelers zijn en die varieren dan allemaal tussen de 4000 en 8000 punten, lijkt me dat het toch dichter bij elkaar hoort te liggen.
ik ging met 5100 punten online en ben maar gestopt toen ook nog net iets meer had dan 4000.
gewoon 1000 punten in 2,5 uur online omlaag
If you do something, do it good.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea