[Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw Topicvroeger was het inderdaad minder maar met de nieuwe MK kan je behoorlijk uitlopen als je eerste ligt.quote:SaURoN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:04:
Aan de ene kant vind ik het wel leuk aan de andere kant 6x een blauw schild dan nog dat minimaliseren. ik word er op een gegeven moment wel pissed van
Kan me niet herrineren dat het eerder ook zo erg was
gisteren bijvb had ik op de rainbow map zo'n 9 man van de 12 op een rondje gezet
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
De hoeveelheid items die je op je krijgt als je eerste bent is zeker verhoogd. Veel meer blauwe schilden, die het irritantst zijn.
Rode schilden kun je makkelijk tegenhouden door een rood/groen schild of een banaan achter je te houden. 3 bananen ftw
Pow block kun je zo'n beetje wel ontwijken.
Bliksem kun je niet ontwijken, maar wrs ook de 2e-5e plaats krijgt zeker bliksem, dus je bent niet de enige die getroffen is.
Ook kun je heel goed wegrijden van je tegenstanders als je goed blijft driften/wheelies blijft doen.
En als je eenmaal heel ver weg bent, ben je vaak niet meer in te halen
vertel hoe doe je dat.quote:
dat is me nog niet gelukt namelijk
Volgens mij heb ik daar toevallig wel een oplossing voor gevonden, alleen moet je daarvoor wel een paddestoel (de gouden mag ook, maar die krijg ik bijna nooit) hebben:quote:Nu alleen nog iets tegen dat irritante blauwe schild vinden
Op het moment dat de blauwe schild een rondje om je kart draait en naar beneden wilt komen, moet je de paddestoel gebruiken om weg te schieten. Doordat de blauwe schild dus naar beneden komt, zal hij niet meer achter je aan komen.
Jammer genoeg heb ik dit niet meer zelf kunnen herhalen, omdat ik alleen maar bananen en groene schilden krijg (heb je als je vaak voorop rijdt, krijg je lullige items
::: Onkruid bestaat niet, alleen planten die op de verkeerde plek groeien :::
oke heb ik al een aantal keren geprobeert en er staan ook filmpjes op youtube dat het mogelijk is maar dat waren filmpjes van voorgaande MK versies voor de n64 en zo.quote:xsess schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:58:
[...]
Volgens mij heb ik daar toevallig wel een oplossing voor gevonden, alleen moet je daarvoor wel een paddestoel (de gouden mag ook, maar die krijg ik bijna nooit) hebben:
Op het moment dat de blauwe schild een rondje om je kart draait en naar beneden wilt komen, moet je de paddestoel gebruiken om weg te schieten. Doordat de blauwe schild dus naar beneden komt, zal hij niet meer achter je aan komen.
aan de explosie van een blauw schild val voor zo ver ik het weet niet te ontsnappen.
het is al bijna onmogelijk door als je eerste ligt een padestoel op te pakken dus ik sluit het gewoon uit dat je blauwe schildjes kan ontwijken
Lees een aantal berichten terug en je hebt het antwoord.quote:dopje1982 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:36:
[...]
vertel hoe doe je dat.
If you do something, do it good.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Onder MK channel in MK zelf kan je ergens een optie vinden om een MK channel te maken. Deze komt dan gewoon in je hoofdmenu van je wiiquote:Captain N schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:37:
Net een potjes online gedaan, dat is dan wel erg vet. Hij vindt erg snel medespelers en zelfs een potje met 12 man ging totaal zonder lag.Inmiddels 5850 punten oid.
Wat ik me wel afvraag: ik kreeg een berichtje van Deddiekoel op m'n Wii dat ik hem via het Mario Kart Channel kan toevoegen als ik die geinstalleerd heb. Maar waar vind ik die? Ik heb al gekeken in het Wii Shopping Channel en onder "MK Channel" in MK zelf, maar ik kan het niet vinden.
Dat vind ik nou knap van alle banen vind ik dat gewoon de meeeeest irritante baan ooitquote:dopje1982 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:08:
[...]
vroeger was het inderdaad minder maar met de nieuwe MK kan je behoorlijk uitlopen als je eerste ligt.
gisteren bijvb had ik op de rainbow map zo'n 9 man van de 12 op een rondje gezet
Ja maar gaat me meer om het feit dat ik gewoon net lekker rij en dan weer stil sta als een paddestoel. Daar raak ik gefrustreerd van en dan is 1x nog niet zo erg maar als ik de finish zie en ze gaan me rapen zodat ik nog steeds stil sta als de laatste over de finish komt, dan is het huis te kleinquote:Killerbees schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:17:
Ja idd.
De hoeveelheid items die je op je krijgt als je eerste bent is zeker verhoogd. Veel meer blauwe schilden, die het irritantst zijn.
Rode schilden kun je makkelijk tegenhouden door een rood/groen schild of een banaan achter je te houden. 3 bananen ftw.
Pow block kun je zo'n beetje wel ontwijken.
Bliksem kun je niet ontwijken, maar wrs ook de 2e-5e plaats krijgt zeker bliksem, dus je bent niet de enige die getroffen is.
Ook kun je heel goed wegrijden van je tegenstanders als je goed blijft driften/wheelies blijft doen.
En als je eenmaal heel ver weg bent, ben je vaak niet meer in te halen
SaURoN wijzigde dit bericht 23-04-2008 21:56 (50%)
Er zijn twee manieren voor, een die je waarschijnlijk wel kent, en een die niet zoveel mensen kennen.quote:dopje1982 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:36:
[...]
vertel hoe doe je dat.
Je verliest sowieso je item bij een pow block.
Maar
- Als in de lucht bent, terwijl het pow block afgaat, word je helemaal niet geraakt. Zoek dus altijd snel een schans of een heuveltje en probeer in de lucht te blijven als hij afgaat.
- Als er geen schans in de buurt is, kun je proberen een wheelie te maken met een motor/de trucjes knop in te drukken bij een kart (volgens mij), op het moment dat het pow block afgaat.
Hierdoor zul je wel glijden, maar minder ver, en je zult niet al je snelheid verliezen. Normaal kom je helemaal stil te staan als je geraakt wordt, maar hiermee behoud je nog wat snelheid, waardoor je meestal je voorsprong wel behoudt, omdat bijna niemand anders dat weet, en ze dus allemaal helemaal stil komen te staan
Je krijgt 2 modderpoeltjes achter elkaar waar dus die vuurballen overheen vliegen. Aan de zijkant voor die modderpoelen zitten half-pipe schans boosters. Echter wat veel minder opvalt is dat er bij de tweede modderpoel een klein schansje voor de modderpoel ligt. Dus mocht je de tweede half-pipe schans niet halen dan kun je nog versnels over de modderpoel heen vliegen. En als het goed zou je onder de vuurbal door gaan, de baan loopt een klein beetje naar beneden namelijk.quote:lowrider76 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:43:
Waar ik helemaal GEK van word zijn die vuurballen in Bowser's castle! Gister tijdens time trial 4x geraakt: geraakt, niet snel weg kunnen rijden vanwege de modder--> hup weer geraakt--> etc.
Edit: oh en nog vergeten te vertellen.
1) Ik heb mn Lan adapter eindelijk binnen
2) Mirror class is inmiddels geunlocked
Rakkerzero wijzigde dit bericht 23-04-2008 23:42 (9%)
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Oh ja, prognose voor de race was 6 man, maar bij het uitkiezen van de race waren we nog maar met z'n 2-en! Ben jammer genoeg ook 2e geworden.
Ik snap overigens nog niet veel van de puntentelling. Het komt nog vaak voor dat mensen die hoger eindigen minpunten krijgen en mensen eronder pluspunten. Niet echt chronologisch dus.
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Panasonic TZ3=-
Ja idd. Het beste is, om of twee keer die half-pipe schans boosters te nemen, en te zorgen dat je goed op de weg terecht komt zodat je snel verder kunt gaan.quote:Rakkerzero schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:41:
Om hier nog even op terug te komen:
[...]
Je krijgt 2 modderpoeltjes achter elkaar waar dus die vuurballen overheen vliegen. Aan de zijkant voor die modderpoelen zitten half-pipe schans boosters. Echter wat veel minder opvalt is dat er bij de tweede modderpoel een klein schansje voor de modderpoel ligt. Dus mocht je de tweede half-pipe schans niet halen dan kun je nog versnels over de modderpoel heen vliegen. En als het goed zou je onder de vuurbal door gaan, de baan loopt een klein beetje naar beneden namelijk.
Of je kunt ook nog, zoals Rakkerzero al zei, de eerste keer de half-pipe booster nemen, en de tweede keer die schans voor de modder. Zo heb je, net als bij de half-pipe schans, een boost, alleen kun je beter sturen om jezelf in de volgende gang te krijgen
Reg. datum: 01 februari 2007
Die zweetdruppels en boost is niet enkel bij het starten.quote:KrL schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:36:
Speel het ook al een paar dagen, geweldig spel.. Heb tot nu toe alleen single player en multiplayer lokaal gespeeld, binnenkort maar eens online proberen.. Maar een vraagje: bij het starten heb je soms van die blauwe druppeltjes (zweetdruppels ?) en waar je een boost van krijgt.. Wat is dit en hoe krijg je die boost, is niet altijd namelijk ?
Als je slipstreamt (kort achter een andere kart blijven hangen) krijg je na een tijd een boost. Je kan er dan dus voorbij (je hoeft zelfs niet weg te sturen).
Hoe meer punten je hebt, hoe moeilijker het wordt om nog extra punten te verdienen. Je krijgt dus steeds minder pluspunten en meer minpunten.quote:Smarron schreef op donderdag 24 april 2008 @ 07:20:
Ik begin het online eindelijk een beetje door te krijgen. Het ligt ook wel aan de circuits waar je op rijdt. Met sommige ben ik minder bekend, waardoor je eigenlijk al in het nadeel bent. Ik heb nu 64xx punten, terwijl ik eergisteren nog op 49xx zat.
Oh ja, prognose voor de race was 6 man, maar bij het uitkiezen van de race waren we nog maar met z'n 2-en! Ben jammer genoeg ook 2e geworden.-12 punten en de tegenstander +12.
Ik snap overigens nog niet veel van de puntentelling. Het komt nog vaak voor dat mensen die hoger eindigen minpunten krijgen en mensen eronder pluspunten. Niet echt chronologisch dus.
Mijn foto's op Flickr.
Gisteravond ben ik bezig geweest met expert ghosts te unlocken, waaronder dus ook op dat level.quote:Killerbees schreef op donderdag 24 april 2008 @ 07:21:
[...]
Ja idd. Het beste is, om of twee keer die half-pipe schans boosters te nemen, en te zorgen dat je goed op de weg terecht komt zodat je snel verder kunt gaan.
Of je kunt ook nog, zoals Rakkerzero al zei, de eerste keer de half-pipe booster nemen, en de tweede keer die schans voor de modder. Zo heb je, net als bij de half-pipe schans, een boost, alleen kun je beter sturen om jezelf in de volgende gang te krijgen
Maar of je wel of niet over dei schans kan ligt aan de timing, het lukt namelijk alleen als er net een vuurbal overheen is gevlogen, anders krijg je er gewoon een tegen je aan en lig je in de lava.
Inmiddels op alle 16 nieuwe banen de expert ghost unlocked. Nu is het tijd om hetzelfde bij de retro tracks te doen. Zelf ga ik overigens van het expert ghost unlocken in de time trials duidelijk beter rijden, omdat je toch een bijna perfecte lijn moet rijden drie rondes achter elkaar
Wat me overigens opvalt aan de expert ghosts
Blijkbaar zijn die dus echt een stuk sneller.
Reg. datum: 29 juni 2004
Wat mij opvalt is dat ze verdomd hard rijden. Ik heb die van Luigi Circuit geprobeerd en na een half rondje is die ghost al uit het zicht!quote:Slamdance schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:26:
[...]
Wat me overigens opvalt aan de expert ghosts
probeer maar eens de ghost data van de werled kampioenen van elke track.quote:LeHeraut schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:36:
[...]
Wat mij opvalt is dat ze verdomd hard rijden. Ik heb die van Luigi Circuit geprobeerd en na een half rondje is die ghost al uit het zicht!
dan sta je zelf ook even te knipperen van ..... holy crap..
off-topicquote:dopje1982 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:55:
[...]
probeer maar eens de ghost data van de wereld kampioenen van elke track.
dan sta je zelf ook even te knipperen van ..... holy crap..
oeps ging ff wat mis
dopje1982 wijzigde dit bericht 24-04-2008 08:58 (8%)
De truc is dat alle kleine dingetjes helpen, bochtjes helemaal strak langs de rand nemen, precies op het juiste moment boosten etc.
Als je zo'n ding voor de eerste keer rijdt weet je uberhaupt niet waar de plekken zijn waar je kan driften en boosten
Waar ik echter niet bij kan is dat er gasten zijn die ook zo hard rijden, maar dan met stuurtje
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Dat had ik eerst ook met de Twinkle Star (large bike) , maar tegen expert ghosts moet je dus ook andere (snellere) motoren / karts gebruiken.quote:LeHeraut schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:36:
[...]
Wat mij opvalt is dat ze verdomd hard rijden. Ik heb die van Luigi Circuit geprobeerd en na een half rondje is die ghost al uit het zicht!
Mijn beste tijd op Luigi Circuit is nu ergens in de 1:16.* waarmee ik de expert ghsot van nintendo heb verslagen.
Maar dit was wel met de Torpedo (large bike) in plaats van de motor waar ik normaal mee rij.
De world champion is alleen nog eens een dikke 5 sec sneller.
De overige expert ghosts heb ik me iig nog niet aan gewaagd. wil ze eerst op alle 32 tracks unlocken.
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 34 35 36 37 last