Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
lowrider76 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:43:
Waar ik helemaal GEK van word zijn die vuurballen in Bowser's castle! Gister tijdens time trial 4x geraakt: geraakt, niet snel weg kunnen rijden vanwege de modder--> hup weer geraakt--> etc.

Ik weet niet of het al gemeld is, maar met het items naar achter gooien, kan je ook mooi een rood schild blokken met een nepblok, groen/rood schild of banaan (als je goed timed).
In dat level zitten boosten aan de randen van de halfpipe, hiermee kun je over de gaten springen die aan de zijkanten zitten en eventueel nog een boost pakken door een stunt te doen. Door deze weg te nemen ontwijk je ook de vuurballen en de modder.

quote:
Tarin schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:50:
[...]
...

Wat je overigens ook niet moet doen is de baan achteruit gaan rijden. M'n broertje dacht grappig te zijn en (als guest) een van de banen (Luigi Circuit) verkeerd om te gaan rijden, maar na anderhalf rondje werden we er uit gegooid.
Dat is het cheat systeem dus bedank je broertje maar dat hij het wilde uittesten.
Conclusie cheaters worden aangepakt.

quote:
lowrider76 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:43:
Waar ik helemaal GEK van word zijn die vuurballen in Bowser's castle! Gister tijdens time trial 4x geraakt: geraakt, niet snel weg kunnen rijden vanwege de modder--> hup weer geraakt--> etc.

Ik weet niet of het al gemeld is, maar met het items naar achter gooien, kan je ook mooi een rood schild blokken met een nepblok, groen/rood schild of banaan (als je goed timed).
Met een nepblok lukt het niet en ipv timen kan je natuurlijk ook gewoon het item achter je aan slepen ;)

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane

quote:
Targhor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:53:
[...]

In dat level zitten boosten aan de randen van de halfpipe, hiermee kun je over de gaten springen die aan de zijkanten zitten en eventueel nog een boost pakken door een stunt te doen. Door deze weg te nemen ontwijk je ook de vuurballen en de modder.
Thanks!! Vanavond maar eens proberen!! :*)
quote:
M1lamb3r schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:59:
[...]

Met een nepblok lukt het niet en ipv timen kan je natuurlijk ook gewoon het item achter je aan slepen ;)
Hoe doe je dat dan? Ik probeerde het door de vierpuntsdruktoets ingedrukt te houden, maar dat werktte volgens mij niet?

Wiiiiiiii

Ik keek toevallig vandaag even in m'n Mii kanaal op het plein en nu lopen daar maar liefst 126 Mii's rond! En allemaal gasten van wie ik geen idee heb wie ze zijn... ik heb ook nog maar 2 mensen in m'n adressenboekje staan (nieuwe Wii) en die hebben sowieso niet zoveel Mii's. Aangezien Mario Kart het enige spel is waarmee ik online ben gegaan, vraag ik me af of het hier door komt... hebben jullie ook dat jullie plein vol staat met onbekende Mii's? Ben benieuwd!

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

quote:
lowrider76 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:05:
[...]

Hoe doe je dat dan? Ik probeerde het door de vierpuntsdruktoets ingedrukt te houden, maar dat werktte volgens mij niet?
Door de schietknop (B op de wiimote, linker schouderknop op GCN controller) in te houden (en dus niet los te laten)

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane

quote:
ChrisM schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:09:
Ik keek toevallig vandaag even in m'n Mii kanaal op het plein en nu lopen daar maar liefst 126 Mii's rond! En allemaal gasten van wie ik geen idee heb wie ze zijn... ik heb ook nog maar 2 mensen in m'n adressenboekje staan (nieuwe Wii) en die hebben sowieso niet zoveel Mii's. Aangezien Mario Kart het enige spel is waarmee ik online ben gegaan, vraag ik me af of het hier door komt... hebben jullie ook dat jullie plein vol staat met onbekende Mii's? Ben benieuwd!
Ja dat heb ik ook, het lijkt erop dat iedereen waarmee je hebt ge-raced op je plein komt.

Nou, dan zal ik inmiddels op veel pleinen staan, ik race al een tijdje met mijn mii online. Het trucje van schudden bij een pow heb ik inmiddels ook onder de knie en ik ben gestegen naar de 7200 punten :P Ik heb, zoals hierboven genoemd, wel een hekel aan korte banen. Laatst een keer Luigi circuit gedaan, lag tot halverwege de laatste bocht eerste, kreeg een blauw schild en vervolgens werd ik 8ste. Bij langere banen heb je tenminste de mogelijkheid om wat voorsprong op te bouwen, waardoor een blauw schild minder uitmaakt.

Verder ben ik, als ik (bijna) voorop lig, altijd erg zuinig op mijn rode /groene schilden / bananen om ze met name verdedigend te gebruiken. Dat op een goede manier doen en strak de banen rijden zorgt meestal voor een heel aardige klassering...

1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.

Je hoeft niet met je Mii te racen om op een plein te komen. Dit gebeurd ook als je raced met een character.

Is dat ook af te zetten? Ik hoef namelijk niet allemaal onbekenden op mijn plein hè!

@ LeHeraut
Als het goed is is dat uit te zetten, voor meer info verwijs ik je door naar je manual.

Als je het uit zet, is het volgens mij niet meer mogelijk om met je eigen mii online te racen.

Ook kun je de mii's van anderen niet meer zien, maar worden de guest poppetjes gebruikt.

Voor de 74 bytes die een enkele mii in beslag neemt, ga ik zelf de optie iig niet uitzetten.

WEGWEZEN JIJ!

Nee idd.
Ik hou ook niet van vreemden op mijn plein.gewoon mn eigen soort mii's en verder niet
VOL=VOL :+

nee geintje.ik vind het wel mooi als ze daar bij komen.Aangezien ik echt zuig in het maken van die dingen

debart wijzigde dit bericht 23-04-2008 16:12 (33%)

Computergames veranderen geen kinderen.anders zouden wij na pacman wel rare pilletjes eten onder vage electronische muziek..

quote:
debart schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:57:
Nee idd.
Ik hou ook niet van vreemden op mijn plein.gewoon mn eigen soort mii's en verder niet
VOL=VOL :+
Ze komen toch niet op je plein(Mii-plaza)? Alleen op de Mii-parade toch?

Wiiiiiiii

@Targhor: dat is je plein. Jij hebt over je zaal. Daar komen ze inderdaad niet zomaar in... Op je plein staan alleen mensen met wie je verbonden bent (via adressenboek, dacht ik, maar nu dus ook via Mario Kart). Irritante daarvan is wel dat je echte vrienden er lastig tussenuit kan vissen. :)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Back in NL. T_T

Ik heb vandaag ook Mario Kart binnen gekregen en heb m'n friend code toegevoegd aan de database.

Net even de mushroom cup gedaan, maar ben tot heden helaas nog niet echt overtuigd. Hopelijk komt dat nog.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Als je nog het wii-wheel gebruikt: Een Gamecube controller (als je die hebt), is veel fijner voor het spel. Je hebt meer controle over je kart/bike, al helemaal met het sturen door de bochten/het driften.

Ik zou ze zeker een gc controller aanraden als je die toevallig thuis hebt liggen.

Weet iemand toevallig iets over die competities waar je online aan mee kunt doen?
Als ik via het mario kart channel klik op competitions, dan zegt ie dat je wiiconnect24 moet hebben, wat ik heb, en daarna sluit hij dat scherm af.

Nodigt Nintendo je soms uit voor die competities?

Just plain weird.

Zoo, 50cc op en sterrenrating, en nu ben ik halverwege 100cc (ik kreeg 3 sterren op de eerste retro-cup \o/).
quote:
Killerbees schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:23:
Als je nog het wii-wheel gebruikt: Een Gamecube controller (als je die hebt), is veel fijner voor het spel. Je hebt meer controle over je kart/bike, al helemaal met het sturen door de bochten/het driften.

Ik zou ze zeker een gc controller aanraden als je die toevallig thuis hebt liggen.
Ik vind het nog best prima werken eigenlijk met het Wii wheel. Maar als ik nog een paar Wavebirds zou vinden voor de Dixons-prijs van twee jaar geleden zou ik ze zo meenemen.

Tarin wijzigde dit bericht 23-04-2008 17:33 (8%)

Ik loop op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

wiimote + nunchuck blijf ik persoonlijk het fijnste vinden, ook voor het uitvoeren van trucs en ontwijken van aanvallen

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Back in NL. T_T

Ik was inderdaad snel overgestapt op Wiimote + nunchuck en dat werkt een stuk fijner. Wat ik wel erg jammer vind is die glans die overal overheen zit. Op een of andere manier neemt dat dat lekkere Mario Kart sfeertje wat weg op grafisch vlak. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

quote:
Killerbees schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:31:
Weet iemand toevallig iets over die competities waar je online aan mee kunt doen?
Als ik via het mario kart channel klik op competitions, dan zegt ie dat je wiiconnect24 moet hebben, wat ik heb, en daarna sluit hij dat scherm af.

Nodigt Nintendo je soms uit voor die competities?
Dat moet de bedoeling zijn. Ik verwacht dat je vanzelf een update op het MarioKart kanaal krijgt.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Ik heb hier de keuze uit Wii Wheel, Wii mote + chuck of de GC controller. Ik speel toch het liefste met de combo mote + chuck. Het voordeel van het wapperen tijdens een jump of een pow blok en toch gewoon sturen met een pookje!

wii for mii

quote:
sanderev66 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:05:
[...]

Dat moet de bedoeling zijn. Ik verwacht dat je vanzelf een update op het MarioKart kanaal krijgt.
ik vroeg me dat ook al af ik denk dat er nog niet iets van een competitie is maar dat die nog komen.
en misschien dat er uitgefilterd wordt ivm met je online punten ofzo.
en dat je dan een competietie krijgt ;)
dus dan zou je allemaal personen krijgen die bijvb op 6230 punten zitten of zo :+

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

3 fristie

quote:
Vex Vice schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:41:
@ LeHeraut
Als het goed is is dat uit te zetten, voor meer info verwijs ik je door naar je manual.
Ik heb 'migratie' standaard uitstaan en heb geen last van onbekende MII's in mn zaal of plein, plein is nog lekker leeg :P

Die tip voor die POW werkt trouwens verdomde goed :)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws