Zeg Leon, als ik deze schroef uit de lamp haal valt er bij de bovenburen dan iets om?
Idd, en die kosten lopen bij hun toch juist zo erg op als je veel produkten bij hun bestelt? Lijkt me dat men bij die zaak beter niks kan bestellen als men meer dan 1 produkt nodig heeft.quote:Welke ik op ciao ook grappig vind is de zogenaamde ministerie medewerker... 120 laserprinters? Klinkt mij alsof je dan een openbare aanbesteding moet doen?
Een slecht verzonnen review dat is het.
KneppaH wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:00 (6%)
fav games : GTAIV, Bioshock, Halo3, Orange Box, Burnout Revenge 360, Lost Planet, Gears of War, Prey, Kameo, Dead Rising, PGR3
quote:Hwg schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:34:
Welke ik op ciao ook grappig vind is de zogenaamde ministerie medewerker... 120 laserprinters? Klinkt mij alsof je dan een openbare aanbesteding moet doen?
quote:KneppaH schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:29:
[...]
Idd, en die kosten lopen bij hun toch juist zo erg op als je veel produkten bij hun bestelt? Lijkt me dat men bij die zaak beter niks kan bestellen als men meer dan 1 produkt nodig heeft.
Een slecht verzonnen review dat is het.
En dit heeft wat met het onderwerp te maken?
Kunnen we weer verder online gaan?
Floor-is: Zoals Daniel al zegt "Negatieve aandacht is ook aandacht."
Jimp: "Met die mentaliteit moet je kinderen opvoeden.
quote:Longbeard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:08:
En dit heeft wat met het onderwerp te maken?
Kunnen we weer verder online gaan?
We zijn al online. Het woord dat je zoekt is on-topic.
Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org
Tweak-City met ons mee!
Om daarmee de betrouwbaarheid aan te tonen, maar eerlijk toegegeven heb ik dat niet helemaal goed overgebracht. Daarvoor mij excuses...
Zeg Leon, als ik deze schroef uit de lamp haal valt er bij de bovenburen dan iets om?
kan er wel verteld worden WAT voor aanpassingen er komen? Enkel totaalprijs met alle bijkomende kosten, of de mogelijkheid om een winkel uberhaupt te weren van de zoekresultaten?quote:Longbeard schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:28:
We hebben intern het een en ander besproken. Er komen een aantal verbeteringen, echter kost dit devtijd. Helaas zijn de devvers vol bezet dus zal deze aanpassing op korte termijn niet realiseerdbaar zijn.
Voorlopig zijn we aan het uitzoeken hoe we de prijs en kosten het beste kunnen weergeven. Een filter op de zoekresultaten zullen we niet invoeren.quote:kmf schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:00:
[...]
kan er wel verteld worden WAT voor aanpassingen er komen? Enkel totaalprijs met alle bijkomende kosten, of de mogelijkheid om een winkel uberhaupt te weren van de zoekresultaten?
Floor-is: Zoals Daniel al zegt "Negatieve aandacht is ook aandacht."
Jimp: "Met die mentaliteit moet je kinderen opvoeden.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Waarom niet?quote:Longbeard schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:29:
[...]
Voorlopig zijn we aan het uitzoeken hoe we de prijs en kosten het beste kunnen weergeven. Een filter op de zoekresultaten zullen we niet invoeren.
Het lijkt er gewoon op dat 4allclients hun prijzen standaard met 10% omlaag zetten en halen dit weer terug via 'vage' extra kosten. Daarbij dus ook nog extra kosten _per_ product, de pricewatch moet dus rekening houden hoeveel producten er bij hun zou worden besteld. Zoveel aanpassingen voor 1 enkele shop? (minimum orderbedrag kan gewoon worden aangegeven, zijn er dacht ik maar 2-3 die dit hanteren).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Dat scheelt je in ieder geval doorklikken en wachten tot de vervolgpagina geladen is als je enkel niet de laagste prijs vertrouwd. Zo dus:

ACM wijzigde dit bericht 23-05-2008 20:18 (8%)
[13:34:02] <baa> maar fbsd schijnt nog steeds hopeloos schijnt
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Comp specs LinkedIn
Ironie kan hoger, direct link van die prijs:
Onze prijs:
¤ 31.74
(ja ik heb een prijswijziging zojuist al gedaan).
Dan natuurlijk nog even het mooiste voorbeeld:
Totale waarde: ¤ 26.67
Verzendkosten: ¤ 8.38
Transactie- en administratiekosten: ¤ 3.88 (<< daar issie weer!
Totaal exclusief BTW: ¤ 38.93
BTW: 19% ¤ 38.93 ¤ 7.40
Transportverzekering: 0.98% (Met een minimum van 1.67 EUR) ¤ 1.67 (oh, waarom?)
Totaalbedrag: ¤ 48.00
Hoppa, zelfs 5 euro duurder dan de vermelde prijs+kosten.
SinergyX wijzigde dit bericht 24-05-2008 00:33 (86%)
Tja -> PcDealer in "Misbruik Pricewatch"quote:SinergyX schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:27:
Is dat een verplichte keuze?
Ik heb PcDealer in "Misbruik Pricewatch" al vele malen gemeld, maar de link naar het verkeerde/demo product is er nog steeds.
PcDealer wijzigde dit bericht 24-05-2008 08:48 (26%)
Comp specs LinkedIn
Daar is die pop-up juist voor, om snel te kunnen bekijken of je bij de bovenste shops zou willen bestellen en of die prijs wel klopt. Veel meer dan dat kunnen we niet zomaar doen, hoewel we natuurlijk wel kijken of er nog meer mogelijk is, zonder een heel vreemde weergave van de prijslijsten te veroorzaken.quote:
Onze prijs+kosten is 31,74 + 13,85 = 45,59. Dus 2,41 verschil, ik begrijp niet hoe jij aan 5 euro komt?quote:Totale waarde: ¤ 26.67
Verzendkosten: ¤ 8.38
Transactie- en administratiekosten: ¤ 3.88 (<< daar issie weer!)
Totaal exclusief BTW: ¤ 38.93
BTW: 19% ¤ 38.93 ¤ 7.40
Totaalbedrag: ¤ 48.00
Hoppa, zelfs 5 euro duurder dan de vermelde prijs+kosten.
Is die transportverzekering over het totale orderbedrag, of over de totale waarde?
Onze rekenschema's kunnen niet overweg met een 'zoveel procent, maar dat minimaal'-regel. Dus dat veroorzaakt al 1,30 aan verschil en als het over de totale order zou zijn, dan is het verschil natuurlijk nog iets groter (bij bedragen die boven de 170 uitkomen dan). Die andere 1,11 zit blijkbaar in de vaste kosten, dus die regels moeten (weer) wat verhoogt worden blijkbaar.
[13:34:02] <baa> maar fbsd schijnt nog steeds hopeloos schijnt
quote:
Ook makkelijk om even snel de levertijd te checken
Overigens staan er in die mooie popup (plan: Snel prijzen previewen met prijspopups) alleen de vaste verzendkosten per pakket, niet de variabele kosten die er daarnaast per product bijkomen. Juist ook dáár zijn wij allen heel benieuwd naar.
SE W800i powered
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
In theorie als je na sluitingstijd een bestelling doet, krijg je de volgende ochtend pas een mailtje dat je het geld kan overmaken. Op je werk mag je niet internetten, dus 's avonds heb je de mogelijkheid om het geld pas over te maken. Gelukkig kan dit wel middels iDeal en verwerken ze die iDeal betaling vrijwel direct. Maar dit kost wederom extra tijd die niet is opgenomen bij die aangegeven levertijd. Na het ontvangen van de betaling doen ze pas de bestelling bij hun leverancier/groothandel als het product niet op voorraad is.
Voor mij inmiddels duidelijk dat ze een hoop doen om zo hoog mogelijk in de pricewatch te komen. De verdere afhandeling van de bestelling is over het algemeen wel prima. In ieder geval niet te vergelijken met de ervaringen die ik over all4clients.com gelezen heb.
SE W800i powered
Beetje late reactie, maargoed. Die prijs had ik al aangepast, de pricewatch prijs was lager dan die 31.74 (dacht 29,nogwat). Vandaar ik eronder zette dat ik dat reeds al had aangepast.quote:ACM schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 08:47:
Onze prijs+kosten is 31,74 + 13,85 = 45,59. Dus 2,41 verschil, ik begrijp niet hoe jij aan 5 euro komt?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
Dit topic is gesloten.