quote:
Longbeard schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:28:
We hebben intern het een en ander besproken. Er komen een aantal verbeteringen, echter kost dit devtijd. Helaas zijn de devvers vol bezet dus zal deze aanpassing op korte termijn niet realiseerdbaar zijn.
Ik ben erg benieuwd.
In de eenvoudige wereld heb je:
- de prijs voor een product
- eventuele verzendkosten
De wereld ziet er nu zo uit:
- prijs product
- handling kosten (vast/variabel)
- verzekeringskosten
- verzendkosten
- administratiekosten
- levertijd
Deze variabelen zou je natuurlijk in een heel mooi model kunnen gooien, maar dan blijft levertijd nog altijd een heikel punt. Wat een bedrijf altijd kan doen om toch goedkoopste op PW te zijn is een product zeer aantrekkelijk te prijzen om deze vervolgens na een paar dagen als out of stock te melden, 30 dagen bovenop de levertijd te zetten (backorder anyone?) en de marktwerking doet de rest!
over 4allclients:
Vergelijk even deze shop reviews:
http://www.bedrijfskwaliteit.nl/reacties.php?Bed_Id=288713
met deze:
http://www.ciao-shopping.nl/Reviews/4allclients_nl__544986
Wat mij meteen opvalt is dat bij ciao.nl in de positieve reviews de bedrijfsnaam minimaal 1 keer genoemd wordt, het product genoemd wordt en de service. Wanneer je wat verder graaft zie je dat alle positieve reviews geen enkele spellingsfout of grammaticale fout heeft. 4allclients is altijd heel netjes geschreven als 4
All
Clients, wat is de kans dat 50 reviewers de naam van het bedrijf altijd correct spellen??? Ik denk dat dit echt de moeite waard is om professioneel te laten analyseren.
In de negatieve reviews is er een veel minder coherent beeld waar te nemen, verschillende schrijfstijlen, opbouw, aandachtspunten en vooral oordeel.
Wat je ook ziet is dat de andere review site (bedrijfskwaliteit.nl) slechts 1 positieve review heeft, de rest alleen maar negatief (inclusief die van mij). Dit zou erop kunnen duiden dat deze site zich onder de radar van 4allclients begeeft en dus niet "gepositiviseerd" is

BeFresh wijzigde dit bericht 09-05-2008 21:00 (35%)