Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)
[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Nieuw TopicReg. datum: 19 juni 2001
Dit is het draadje dat specifiek over alle LE-A656 modellen gaat:
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=720970
Overigens heb ik mijn LCd nog niet binnen
X360 Live ID: Vivacio
Reg. datum: 16 februari 2001
quote:Jaguar645 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:43:
Dit is het draadje dat specifiek over alle LE-A656 modellen gaat:
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=720970
Reg. datum: 02 april 2006
Volgens de handleiding beschikt deze televisie over een CAM / CI slot en over een DVB-C tuner.
Op de vraag aan Casema of de Samsung LE52A656, eventueel middels Alphacrypt CAM / CI, compatible is met hun DVB-C signaal kon Casema mij geen antwoord geven. Ze begrijpen de vraag niet. De vraagstelling lijkt mij vrij duidelijk, maargoed
De vraag anders gesteld aan Casema: "Heeft u een lijst met CAM / CI PCMCIA kaarten die compatible is met uw DVB-C netwerk?" konden ze ook niet beantwoorden. Stelletje lutsers daarzo. Wel het netwerk aanbieden, maar niet weten wat het is.
Na lang speurwerk ben ik erover uit dat ik dus gewoon het toestel moet aanschaffen en daar een CAM / CI PCMCIA kaart in moet plaatsen. Een kaartje zoals deze: https://www.cardwriter.nl/nl/pd-1243593883.htm?categoryId=96
Is deze televisie in combinatie met deze CAM / CI kaart compatible met Casema DVB-C?
Klopt, ik heb de le32a456 besteld en heb vrijdag even moeten bellen wat de status precies was. Samsung zou idd begin deze week leveren.quote:Jaguar645 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:43:
Overigens heb ik mijn LCd nog niet binnenKomplett heeft ze van Samsung nog niet binnen gehad, maar ze worden begin van de week verwacht... we wachten weer af dus!
Wel erg slecht van komplett dat ze nog steeds de estimated delivery date nog niet aan hebben gepast (staat vooralsnog op 14-05-2008).
Boe.
Reg. datum: 19 juni 2001
Dat zei ik ook al tegen de beste man aan de telefoon. Ik zag estimated shipping van de 13e staan, maar aangezien ik thuis geen internet had door de KPN storing, wist ik dus ook niet of die binnen kwam. Gelukkig was ik wel vrij de hele week dus thuis gewoon gewacht. Moest er dus even bellen om dat te horen...quote:haze010 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:38:
[...]
Klopt, ik heb de le32a456 besteld en heb vrijdag even moeten bellen wat de status precies was. Samsung zou idd begin deze week leveren.
Wel erg slecht van komplett dat ze nog steeds de estimated delivery date nog niet aan hebben gepast (staat vooralsnog op 14-05-2008).
ik ga de website elke dag in de gaten houden met status.... want dan kan ik direct vrij vragen voor de dag erna... en dan wordt het wachten op een grote gele DHL truck
Aan de Pricwatch (http://tweakers.net/pricewatch/198101/samsung-le40a552.html) te zien haal je de LE40A552 voor al ¤990. Minus de cashbackactie van Samsung kost deze 40" Full HD nog maar ¤890. Ik Denk dat ik maar eens voor de 40"ga kijken bij de MM.
kRiZzZiZ wijzigde dit bericht 18-05-2008 16:03 (12%)
ehhhh..HOI
Alleen het is hier al meerdere malen genoemd: De cashback actie is niet geldig bij internetwinkels. De prijs van 990 is alleen bij webwinkels om de winkels te kunnen concurreren met de cashbackactie.quote:kRiZzZiZ schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:02:
Het lijkt wel of de nieuwe serie al snel goedkoper wordt!
Aan de Pricwatch (http://tweakers.net/pricewatch/198101/samsung-le40a552.html) te zien haal je de LE40A552 voor al ¤990. Minus de cashbackactie van Samsung kost deze 40" Full HD nog maar ¤890. Ik Denk dat ik maar eens voor de 40"ga kijken bij de MM.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Reg. datum: 28 maart 2002
Heb namelijk gister een samsung LCD (LE40A553) gekocht maar vergeten die informatie mee te nemen uit de winkel.
Helder, had de voorwaarden ff snel doorgelezen en had de zin "Internetaankopen zijn uitgesloten" over het hoofd gezien.quote:Dagi schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:12:
[...]
Alleen het is hier al meerdere malen genoemd: De cashback actie is niet geldig bij internetwinkels. De prijs van 990 is alleen bij webwinkels om de winkels te kunnen concurreren met de cashbackactie.
@ De post hier boven mij, voorwaarden zijn hier te vinden http://www.samsung.com/nl/experience/promotion/index.html
ehhhh..HOI
Ik heb gister bij de MM de Samsung Syncmaster 225 MW gekocht en in gebruik op de slaapkamer. Dit is opzich een leuk schermpje, nu is het echter dat ik er ongeveer z'n 2 tot 2.5m vandaan zit. Gister heb ik een aantal dvdtjes afgespeeld en het scherm een beetje ingesteld. Alles ziet er leuk en aardig uit het geluid is ook in orde maar ik heb het gevoel dat ik hem een beetje te klein vind voor deze afstand. Je ziet sneller de randen van het scherm, de film lijkt me wat kleiner dan normaal het kijkt niet zo heel fijn vind ik.
Nou is het prijs verschil met een 26 inch scherm de LE26R82B is ongeveer z'n 7 tientjes das is dus in wezen niet zo heel veel geld, maar mijn vraag is of er tussen deze maten ongeveer zo 5cm aan beide kanten nou daadwerkelijk een stuk prettiger zou kijken. Dit scherm krijgt op verschillende webpagina's goede reviews over het algemeen en scoort ook goed in de punten, zoals pc monitor of als je hem aansluit op je xbox 360 / ps3.
Maar zo is ook bijvoorbeeld de LE32S81 weer 1 euro duurder dan de LE26R82B en de LG 32LC41 weer 1 euro duurder dan de LE32S81 bij ons in het centrum.
Graag verneem ik ook of mensen die deze 26 of 22 inch heeft ook hun meningen over het scherm kwijt willen zodat ik als ik ga omruilen het wel een goede zet zal zijn 26inch of voor een 2 euro meer de 32 inch. Tevens ben ik ook opzoek naar een leuke dvd speler en 2 speakertjes, aangezien ik heb niet altijd aan mijn laptop wil hangen om een dvdtje te kijken
Salv wijzigde dit bericht 18-05-2008 17:37 (7%)
Hattrick: Tijdelijke stop
verder zit ik te denken aan de a45 serie (bv le37a450), ik wil deze gebruiken voor films en games (via xbox360 en gemodde xbox), ik kan echter geen goede reviews van deze serie vinden, enkel de a550 of a650. Wat zijn de ervaringen van deze tv's? Ik heb nu een le27s71, is er een groot verschil in beeldkwaliteit te zien?
DarkShadow wijzigde dit bericht 18-05-2008 20:03 (45%)
Voor zover ik weet zijn deze speciaal voor de Russische markt gemaakt..quote:DarkShadow schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:30:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom je zo ontzettend weinig het witte model van de A of R serie ziet. Het zijn prachtige tv's, maar je komt ze zelden tegen. Ze staan zo mooi bij een 360
Heb sinds gisteren trouwens m'n LE46A656, geweldige tv!! Het 'probleem' met paars zoals aangehaald is in dit topic heb ik helemaal geen last van, beeld is gewoon goed! Zwart ziet er perfect uit, ook als je er vanaf de zijkant naar kijkt. Een hele verbetering ten opzichte van m'n Philips 37PF9986..
Reg. datum: 19 juni 2001
quote ik je nog even een keerquote:haze010 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:38:
[...]
Klopt, ik heb de le32a456 besteld en heb vrijdag even moeten bellen wat de status precies was. Samsung zou idd begin deze week leveren.
Maar ik zie dat komplett mijn order veranderd heeft naar de 19e (morgen dus)... wie weet heb jij ook mazzel dan!
Van welke shop heb jij hem?quote:FOP schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:09:
[...]
Voor zover ik weet zijn deze speciaal voor de Russische markt gemaakt..
Heb sinds gisteren trouwens m'n LE46A656, geweldige tv!! Het 'probleem' met paars zoals aangehaald is in dit topic heb ik helemaal geen last van, beeld is gewoon goed! Zwart ziet er perfect uit, ook als je er vanaf de zijkant naar kijkt. Een hele verbetering ten opzichte van m'n Philips 37PF9986..
Q6600@3200Mhz, EVGA 780i, 2GB Crucial Ballistix@1100Mhz 5-5-5-15, , SLI 8800GTS g92 512MB@780/1900/2100, Terratec Aureon, 2*74GB AFHD RAPTOR, 2*Spinpoint 753 750GB, SG Barracuda 400GB, Syncmaster 203B, G15, MX1000, LE32R81, XBOX360, SANYO-Z5
Staat een paar posts terug...quote:
Bij de MM met cashback voor ¤1550,-
Reg. datum: 21 oktober 2000
Nu ben ik toevallig ook aan het kijken naar de Samsung 225MW, maar volgens mij heb je nogal veel betaald voor de 225MW als er maar 7 tientjes verschil in zit. De 225MW kost ¤320 euro, de LE26R82B kost ¤489. Ik zou dus sowieso je geld gaan terughalen !quote:Salv schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:21:
Heren,
Ik heb gister bij de MM de Samsung Syncmaster 225 MW gekocht en in gebruik op de slaapkamer. Dit is opzich een leuk schermpje, nu is het echter dat ik er ongeveer z'n 2 tot 2.5m vandaan zit.
[...]
Nou is het prijs verschil met een 26 inch scherm de LE26R82B is ongeveer z'n 7 tientjes das is dus in wezen niet zo heel veel geld, maar mijn vraag is of er tussen deze maten ongeveer zo 5cm aan beide kanten nou daadwerkelijk een stuk prettiger zou kijken.
Overigens heeft de 225MW een verhouding van 16:10 ipv 16:9. Dit maakt dus wel wat uit bij het kijken van een film.
Reg. datum: 02 augustus 2004
Kan nu lekker fims streamen van m'n pc! Heb hem aangesloten via een DVI-HDMI kabel. (op HDMI poort 2)
Enige nadeel van het scherm vind ik dat er bij de lichtere scenes verticale balken zijn te zien. Het lijkt wel alsof ze een beetje trillen/bewegen. Kan het niet goed uitleggen. Bij veel beweging en drukke scenes zie je het vrijwel niet. Maar vooral bij stilstaande lichte beelden valt het toch zeker op, zowel bij analoog (digitenne via scart) als digitaal (hdmi).
Heb al gekeken naar de instellingen, maar dit verandert niks. Iemand enig idee wat hier aan te doen is?
Misschien is het 't bekende banding probleem. Heb geen zin om hem terug te sturen en m'n nieuwe tv voor een x aantal weken kwijt te zijn.
Dj-sannieboy wijzigde dit bericht 19-05-2008 10:29 (8%)
Opteron 170 @ 2,9GHz/2GB Kingston HyperX @ 245MHz/DFI Lanparty NF4/ATi X1950PRO
Reg. datum: 11 oktober 2007
Als het toch echt opvalt, zou ik wel ten minste een monteur langs laten komen of een vervangend exemplaar aanvragen. Het is nu natuurlijk zo dat je je TV niet kwijt wilt, maar later zul je veel meer spijt krijgen als je het niet gedaan hebt. Wel vervelend ieg, is dit overigens een common-issue op de 4-serie of niet? Ben het niet echt op internet tegengekomen ieg, maar heb ook geen zin om hele forums te gaan doorspitten.quote:Misschien is het 't bekende banding probleem. Heb geen zin om hem terug te sturen en m'n nieuwe tv voor een x aantal weken kwijt te zijn.
Edit@hieronder: Whoops, typfoutje; ik twijfel namelijk nog tussen de 32a456 en 40a552, dus als die eerste last van banding heeft...
Ngamer wijzigde dit bericht 19-05-2008 17:46 (7%)
Het probleem doet zich voor bij sannieboy bij een 4 serie en niet bij een 5 serie.quote:Ngamer schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:38:
Als het toch echt opvalt, zou ik wel ten minste een monteur langs laten komen of een vervangend exemplaar aanvragen. Het is nu natuurlijk zo dat je je TV niet kwijt wilt, maar later zul je veel meer spijt krijgen als je het niet gedaan hebt. Wel vervelend ieg, is dit overigens een common-issue op de 5-serie of niet? Ben het niet echt op internet tegengekomen ieg, maar heb ook geen zin om hele forums te gaan doorspitten.
Reg. datum: 03 december 2006
Reg. datum: 06 september 2007
---------------------------------------------------------------------
Nieuwe Firmware beschikbaar voor alle 5 en 6 series-Samsung modellen!!:
Deze Firmware is bedoeld om het zogenaamde "out-of-focus" probleem, dat zich bij sommige toestellen blijkt voor te doen, te verhelpen.(4xa656 en 4x55x)
De download link als je stap 1 en 2 wilt volgen: Link
OF
Ik heb het jullie makkelijk gemaakt en de bin file al in de MT8266 map gezet, je hoeft als je het volgende downloadt dus alleen maar stap 2 te volgen(wel eerst even het bestand uitpakken): Link
Deze firmware is door een aantal mensen op avforums getest en het blijkt het probleem effectief te verhelpen.
Instructies:
Step 1
"The file you download is an Excel file. Open MS Excel and on the first page under s/w you will see an icon that looks like box with stuff coming out of it. Copy or drag this icon to your desktop which will produce a file called "T-PRLPEUMD-1007.2.bin" Then you make a new folder and call it "MT8266" and put the T-PRLPEUMD-1007.2.bin file in it.
Step 2
Use the hotplug method, with TV off put the USB stick (with FW file saved to folder named MT8226) then press the source button at bottom right side of the set, then at same time hold the power on button on the remote. Message should come on saying upgrading.
Make sure the *.bin file is in a folder called "MT8226" on the USB stick and remember all your settings are reset afterwards."
Geniet lekker van de nieuwe scherpte op je HDTV
ReinTheMan wijzigde dit bericht 23-05-2008 22:44 (53%)
Banding is in ieder geval opgelost. Echter zet de monteur op de bon "geen banding zichtbaar. Advies: koop betere scart kabels".
TV aan. DVD speler/ Digi ontvanger/Dreambox aan. Nergens geen banding meer te zien en dat met dezelfde kabels.
Het is jammer dat ik zelf niet thuis was en mijn vriendin de beste man heeft gesproken.
Deze heeft natuurlijk een janlul verhaal aan haar verteld, dus ik krijg nu gezeik dat ze voor niets is thuis gebleven
vr6-only wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:16 (21%)
Reg. datum: 06 september 2007
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.