Reg. datum: 29 januari 2007
[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Nieuw TopicReg. datum: 29 januari 2007
En wat vraag je voor die Le37m87 dan ?quote:Adlermann schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:20:
Hmm, met deze nieuwe cashback actie denk ik er over om mijn LE37M87 te verkopen en een 46" te kopen..37" is als je van crt naar lcd gaat best groot, maar na een maand eigenlijk best wel weer klein. O
Mail anders ff N_E_R_D_66@hotmail.com
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
Helemaal gelijk! Zal het ff aanpassen in de post. De 37m87b kost ¤754quote:-elw00d schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:59:
[...]
Dat de 37m87 duurder is dan de 40m86 klopt niet hoor.
Ik heb de 37m86 (is zelfde als m87 maar dan geheel zwart ipv zilvere randje) iets meer als een maand geleden gekocht voor iets meer als 800 euro incl verwijderingsbijdrage.
Zie: http://www.kieskeurig.nl/...;pcode=0&gq=le37m86bd
Andere vraag, zie net dat dat nieuwe model 24p ondersteund. Hoe belangrijk wordt dit gevonden bij het afspelen van HD materiaal? Ik lees net ergens een verhaal dat sommige scenes van HD-films toch nog "jidder" kan geven door het ontbreken van de 24p functie.
ehhhh..HOI
Reg. datum: 03 januari 2008
Waarom eigenlijk niet? Waarom wil tweakers dat niet? Staat dat ergens in de voorwaarden uitgelegd?quote:Dit topic niet bedoeld voor het organiseren van inkoopacties e.d. en ook niet voor vragen en discussies waar de TV het goedkoopst kan worden gekocht.
Reg. datum: 29 januari 2007
Bah ik heb er nog 1k voor betaald @ bccquote:kRiZzZiZ schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:43:
[...]
Helemaal gelijk! Zal het ff aanpassen in de post. De 37m87b kost ¤754
Andere vraag, zie net dat dat nieuwe model 24p ondersteund. Hoe belangrijk wordt dit gevonden bij het afspelen van HD materiaal? Ik lees net ergens een verhaal dat sommige scenes van HD-films toch nog "jidder" kan geven door het ontbreken van de 24p functie.
Reg. datum: 11 oktober 2007
Lijkt me een beetje bij voorbaat kansloos ^^quote:brambest schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:41:
[...]
Argh, waarom zetten ze dat er nou juist bij.. Ik ben geen (oud) TNT er, maar ga het wel gewoon proberen.. Merk het vanzelf wel of het gaat lukken ja of nee.. Desnoods zeg ik dat ik die regel niet had gezien.. Maar dan zal ik wel gewoon de verzendkosten moeten betalen...
Anyway, een bekende van mij werkt bij TNT en ik ga waarschijnlijk via haar een TV'tje bestellen, maar waar controleert TNT op? Enkel op naam en bankrekening bijvoorbeeld, of ook op adres? Ik twijfel namelijk of ik haar of mijn eigen adres in moet vullen... dat tweede scheelt natuurlijk wat gedoe
Reg. datum: 15 juli 2006
Ik vind dat ook zeker niet hinderlijk in dit topic. De meeste mensen zoek hier info en horen graag waar hij of zij de tv het beste kunnen halenquote:Domovoi schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:16:
Waarom eigenlijk niet? Waarom wil tweakers dat niet? Staat dat ergens in de voorwaarden uitgelegd?
Bel haar gewoon op paas haar het geld, bestel het samen laat het bij haar bezorgenquote:Ngamer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:45:
[...]
Lijkt me een beetje bij voorbaat kansloos ^^
Anyway, een bekende van mij werkt bij TNT en ik ga waarschijnlijk via haar een TV'tje bestellen, maar waar controleert TNT op? Enkel op naam en bankrekening bijvoorbeeld, of ook op adres? Ik twijfel namelijk of ik haar of mijn eigen adres in moet vullen... dat eerste scheelt natuurlijk wat gedoe
haal het bij haar op easy toch ?
"cough" kan ze der niet 2 bestellen 1 voor op der slaap kamer en 1 voor woonkamer
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
Om eerlijk te zijn denk ik dat wel...quote:Ngamer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:49:
Dat is natuurlijk het 'veiligste' plan, maar ze woont niet heel dichtbijDaarom vroeg ik me af of TNT ook op adres controleert.
Zie ook Einde aan de Inkoopacties.quote:Domovoi schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:16:
[...]
Waarom eigenlijk niet? Waarom wil tweakers dat niet? Staat dat ergens in de voorwaarden uitgelegd?
Overigens ben ik me nog steeds aan het oriënteren, de keuze was een paar maanden terug al gevallen op de le37m86 maar aangezien de nieuwe series er zijn wordt het tijd om dit eens flink te heroverwegen. Het is natuurlijk wel zo dat de prijzen van de oudere series gezakt zijn dus misschien is het interessant een 46inch van de oude serie te nemen, aangezien mijn slaapkamer (waar hij komt te hangen) 5 meter lang is.
Reg. datum: 03 december 2006
Hoezo lijkt je dat kansloos? Denk je dat dat echt niet gaat lukken.quote:Ngamer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:45:
[...]
Lijkt me een beetje bij voorbaat kansloos ^^
Anyway, een bekende van mij werkt bij TNT en ik ga waarschijnlijk via haar een TV'tje bestellen, maar waar controleert TNT op? Enkel op naam en bankrekening bijvoorbeeld, of ook op adres? Ik twijfel namelijk of ik haar of mijn eigen adres in moet vullen... dat tweede scheelt natuurlijk wat gedoe
Ik ken wel iemand die bij TNT werkt, hopelijk controleren ze dan alleen op naam en bankrekening, dan kan ik hem thuis laten bezorgen! Of juist andersom, alleen op adres, dat ik zelf kan betalen.. Kan iemand hier achterkomen voor mij?
Reg. datum: 03 januari 2008
Tja, ik zie het nog steeds niet. Dat bericht vereist blijkbaar enige voorkennis. Wat is het probleem voor Fok! als derden een enorme inkoopactie organiseren?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat TNT ook van ex-medewerkers het adres bij blijft houden eerlijkgezegd.quote:Mektheb schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:49:
Om eerlijk te zijn denk ik dat wel...
MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Sapphire HD4850, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Dell 2407 24" TFT
Full Specz
Mja je weet het nooit he voor zelfde geld hebben ze een systeem waar gewoon hun werknemers instaan en waar bv ook EX werknemers ins staan, dan kunnen ze het toch wel zien maar alsnog ik werk niet bij TNT dus ik heb ook geen ideequote:Cheetah schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:52:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat TNT ook van ex-medewerkers het adres bij blijft houden eerlijkgezegd.
Reg. datum: 15 mei 2008
Ik volg GoT al ongeveer een jaartje, maar dit is mijn eerste post.
Ik ben van plan om een 32" Full HD tv te kopen en ik heb 2 modellen van samsung op het oog, te weten de LE32A552 en de LE32A656. Nu is er tussen deze twee modellen een prijsverschil van 200euro. In de specificaties kan ik alleen ontdekken dat de 656 een HDMI port meer heeft, maar de drie poorten van de 552 zijn voor mij meer dan zat. Verder heeft de 656 dat rood-zwarte design, maar dat vind ik het prijsverschil niet waard. Mijn vraag is: zijn ze nou verder identiek, of zie ik iets over het hoofd? En welke zouden jullie kiezen? (PS: het eventueel aanwezig zijn van een dvb-tuner is voor mij niet van belang)
Tja, als ze er expliciet bij gezet hebben dat het alleen voor (ex)medewerkers is, dan weet je wel dat er eerder geprobeerd is misbruik van te maken en dat ze het heus wel controlerenquote:brambest schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:37:
[...]
Hoezo lijkt je dat kansloos? Denk je dat dat echt niet gaat lukken.
Ik ken wel iemand die bij TNT werkt, hopelijk controleren ze dan alleen op naam en bankrekening, dan kan ik hem thuis laten bezorgen! Of juist andersom, alleen op adres, dat ik zelf kan betalen.. Kan iemand hier achterkomen voor mij?
Om erachter te komen zou ik trouwens ook die TNT-hulplijn bij de actie kunnen bellen; even zeggen dat je gescheiden ouders hebt en je het graag bij je niet officiële adres wil laten bezorgen ofzo ^^
Ngamer wijzigde dit bericht 15-05-2008 18:18 (10%)
Ik ken ook een TNT medewerker maar heb wel op mijn naam besteld omdat er, toen ik bestelde, nog geen waarschuwing stond. Vraag me af hoe ze dit gaan afhandelen, ik hoop in ieder geval dat het snel gebeurt.quote:Ngamer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:17:
[...]
Tja, als ze er expliciet bij gezet hebben dat het alleen voor (ex)medewerkers is, dan weet je wel dat er eerder geprobeerd is misbruik van te maken en dat ze het heus wel controleren
Hey, is dat niet die ene van Dancing on the Stars?
Toen het beeld ging bewegen, ging het niet vloeiend en werd het beeld vaag. Dit is vast met een aantal instellingen weer deels op te lossen, maar het principe dat je hem moet finetunen stond mij niet aan, ik wil gewoon een tv die het standaard goed doet.
Naast deze Samsung stond de Panasonic TH-46PZ85, Plasma, +- 100 euro duurder en een hoger stroomverbruik, maar deze heeft een veel hogere contrast ratio, een verversings frequentie van onder de 0,1 ipv 3,0 of 4,0 , etc. Allemaal leuke waarden om te vermelden, maar een feit was dat dit beeld echt veel beter, kleurrijker en zwarter was. De specificaties zoals 24P, HDMI versies, Full HD, etc. zijn allemaal redelijk gelijk, maar het is een Plasma en ik was toch in 1 keer verkocht.
Al jaren naar een goede LCD aan het kijken, ik wil hem aanschaffen, sta in de winkel en besluit ineens anders. Kortom, de Samsung leek mij de ideale LCD TV, dat is het nog steeds, maar ben toch voor Plasma gegaan, voor dit prijsverschil denk ik een betere keuze. Ik kraak de Samsung ook zeker niet af, maar kan wel iedereen aanraden ook even naar deze Panasonic te kijken, tenzij jullie daar weer andere slechte ervaringen mee hebben natuurlijk
AMD Athlon 2200+ * 512 ram pc2700 * ASUS A7V8x * ASUS GeForce 4400 128 MB * WD 40 GB 7200 * Creative Audigy * Creative 5.1 5300 * EN VOORLOPIG GEEN GOED SCHERM (voorheen samsung 191T)!!!
52inch LCD, 100hz ledbacklight en full HD
Ontzettend strak beeldje
If it ain't broken, don't fix it
Reg. datum: 09 mei 2003
Wat is de garantie van Panasonic en/of de winkel mbt het inbranden van je plasma scherm? Ik heb mijn LCD TV al een paar keer per ongeluk een nachtje aan laten staan met een stilstaand beeld. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik een plasma had gehad.quote:Taro schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:01:
Al jaren naar een goede LCD aan het kijken, ik wil hem aanschaffen, sta in de winkel en besluit ineens anders. Kortom, de Samsung leek mij de ideale LCD TV, dat is het nog steeds, maar ben toch voor Plasma gegaan, voor dit prijsverschil denk ik een betere keuze. Ik kraak de Samsung ook zeker niet af, maar kan wel iedereen aanraden ook even naar deze Panasonic te kijken, tenzij jullie daar weer andere slechte ervaringen mee hebben natuurlijk
Reg. datum: 07 juli 2000
Kwestie van afwegen natuurlijk. In de >10 jaar dat ik een televisie heb, heb ik hem nog nooit per ongeluk aan laten staan.quote:RichieB schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:16:
[...]
Wat is de garantie van Panasonic en/of de winkel mbt het inbranden van je plasma scherm? Ik heb mijn LCD TV al een paar keer per ongeluk een nachtje aan laten staan met een stilstaand beeld. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik een plasma had gehad.
Wat als er na 1 jaar toch wat dode pixels op je LCD verschenen zijn? Of je banding-probleem niet opgelost wordt?
* /\/\|) heeft de plasma/lcd keuze nog niet gemaakt.
dan moet je balen,quote:/\/\|) schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:28:
[...]
Kwestie van afwegen natuurlijk. In de >10 jaar dat ik een televisie heb, heb ik hem nog nooit per ongeluk aan laten staan.
Wat als er na 1 jaar toch wat dode pixels op je LCD verschenen zijn? Of je banding-probleem niet opgelost wordt?
* /\/\|) heeft de plasma/lcd keuze nog niet gemaakt.
Maar goed daar ging het niet om ik snap je punten, vandaar k liever lang kijk voor ik beslis wat ik wil
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.