Hoofdcategorieën
Topicacties

[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
10741?
Reg. datum: 28 augustus 2000

quote:
TSMOTW schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:13:
[...]

Nou ja, ik heb uiteindelijk 100 euro "meer" betaald en dat heb ik ervoor over (zie eerdere post).
Heb je het dan over de 40" of 46", anders heb je voor 100 euro meer 6" minder, niet mijn keuze ;)

Blog || Probeer eens een echte db, probeer eens PostgreSQL!
Klik hier voor ultieme ranzigheid! - PSN : Kettrick

Reg. datum: 17 december 2007

quote:
RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:58:
[...]

Heb je het dan over de 40" of 46", anders heb je voor 100 euro meer 6" minder, niet mijn keuze ;)
Waarschijnlijk komen we er niet uit, maar ik heb 100 euro meer betaald voor de 40 inch dan de louche internet"winkel" die jij aanhaalde. Iemand anders op het forum heeft voor 1699 euro de 46 inch bij de Harense Smid (een echte winkel) gekocht. Dus voor 300 euro meer heb ik 6 inch meer, die veel te groot is voor de woonkamer ;).

Mijn advies is koop gewoon bij een fysieke winkel. Als je gewoon aardig bent tegen de verkoper, kun je makkelijk een mooi bedrag regelen.

TSMOTW wijzigde dit bericht 22-04-2008 07:58 (3%)

Reg. datum: 07 augustus 2006

Wat is er mis met voordeelhalen.eu dan?
Je zit wat mij betreft namelijk redelijk safe. Je bestelt via de site, komt hem afhalen en betaalt contant/pin. Ik vind 1299 voor een nieuwe 40'' 6-serie beter dan 1599+. Voor die 300 euro neem ik die 5-6 dagen levertijd voor lief :)

10741?

quote:
TSMOTW schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 01:20:
[...]

Waarschijnlijk komen we er niet uit, maar ik heb 100 euro meer betaald voor de 40 inch dan de louche internet"winkel" die jij aanhaalde. Iemand anders op het forum heeft voor 1699 euro de 46 inch bij de Harense Smid (een echte winkel) gekocht. Dus voor 300 euro meer heb ik 6 inch meer, die veel te groot is voor de woonkamer ;).
Misschien handig om te vermelden waarom je iets tegen die winkel hebt, ik kan op internet nl. weinig slechte verhalen vinden :). Als ik hem voor die prijs in de normale winkel kan halen heeft dat opzich ook mijn voorkeur, maar als ik daarvoor moet bukken voor een of andere sales retard , tnx but no tnx :).
quote:
Mijn advies is koop gewoon bij een fysieke winkel. Als je gewoon aardig bent tegen de verkoper, kun je makkelijk een mooi bedrag regelen.
Dat soort geneuzel ben ik niet goed in, en daar heb ik geen zin in. Als ik hem ergens voor een prijs kan krijgen doe ik dat.

maar goed, we gaan er niet uit komen idd :) mocht het lang duren zal ik eens bij de harense smid langs ;)
quote:
Cubic X schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:54:
Wat is er mis met voordeelhalen.eu dan?
Je zit wat mij betreft namelijk redelijk safe. Je bestelt via de site, komt hem afhalen en betaalt contant/pin. Ik vind 1299 voor een nieuwe 40'' 6-serie beter dan 1599+. Voor die 300 euro neem ik die 5-6 dagen levertijd voor lief :)
<insert with stupid plaatje> ;)

RoeLz wijzigde dit bericht 22-04-2008 09:01 (15%)

quote:
--MeAngry-- schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:27:
Tja, ik heb de TV's bij de MM Eindhoven in een stand van Samsung zelf bekeken. De TV's waren ingesteld en aangesloten zoals dat door Samsung verplicht werd. (Volgens een medewerker.)
Als vervolgens 1080p24 materiaal met gigantische judder wordt weergegeven ga ik wel ff twijfelen. Ik wist niet eens dat het zo erg kon zijn. Al het overige materiaal was overigens prima.

Voor hetzelfde geld is het een fout in de firmware, maar zelfs als dat zo is neem ik eieren voor m'n geld. Ik ga niet wachten tot Samsung het op een later moment fixt en er een monteur moet langskomen, of dat ik m'n TV moet inleveren.

Sowieso is er nog geen man overboord, ik heb voor nu een Toshiba 37C3502P (HDready, van iBood) en ga komende week verhuizen. Als we goed en wel gesettled zijn ga ik mijn uiteindelijke keuze maken en gaat de Toshiba naar de slaapkamer.

Mijn keuze wordt hoogstwaarschijnlijk 1 van de volgende TV's:

Toshiba 42Z3030D
Samsung LE40A552
Samsung LE46A552
Samsung LE40A656
Sony 40W4000

En tot ik ze allemaal een keer naar genoegdoening heb gezien maak ik uberhaupt nog geen keus. Ik wil in ieder geval graag de 5 en 6 series Samsungs nog eens langs elkaar zien, en ik sluit er een keer een Wii op aan om te kijken hoe SD-materiaal met een fatsoenlijk signaal er uitziet.
Ook 1080p24 gaan we op ons gemak nog eens bekijken, want ik wist dus niet dat het zo erg kon zijn qua judder. (Als het dat echt was.)

[edit]
De rode (amberen) rand van de 6 serie is inderdaad erg subtiel, maar wel erg mooi aanwezig. In tijden niet zo'n mooi vormgegeven TV gezien. :)
Gisteren in MM eindhoven geweest, maar geen 6 serie te bekennen? Heb je daar de 6 serie gezien?
Verkoopmedewerker gaf aan dat ze de 6 serie donderdag verwachten

Een vraag tussendoor over een wat oudere Samsung serie.

Ik heb een aantal weken geleden een LE32R81B gekocht, maar nu heb ik toch een probleem met de TV.

Als ik mijn TV net aanzet en bijvoorbeeld Xbox 360 ga spelen dan heb ik ghosting! En niet zo'n klein beetje ook, dit trekt langzamerhand weg en na een kwartier spelen is het scherm ghosting vrij. Ik heb dit ook met (analoge) TV. Mijn 360 is HDMI aangesloten.

Is dit een bekend probleem (kon op Google en op GoT er niet veel van vinden) en moet ik ermee leven of is het een reden om Samsung te bellen en een reparatie aan te vragen?

Reg. datum: 03 januari 2008

quote:
RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:59:

Dat soort geneuzel ben ik niet goed in, en daar heb ik geen zin in. Als ik hem ergens voor een prijs kan krijgen doe ik dat.
Niet goed in? Iedereen is daar goed in, je hoeft er vaak helemaal niks voor te doen namelijk. Je stapt tegen sluitingstijd (niet op koopavond) binnen, en gaat een tijdje naar de tv staan staren die je zoekt. Dan komt er vanzelf een verkoper, en als je vraagt wat 'ie moet kosten is er al 100 euro af. En als je zegt dat je er een nachtje over gaat slapen gaat er meteen weer een bedrag af. :P

10741?

quote:
Domovoi schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:40:
[...]

Niet goed in? Iedereen is daar goed in, je hoeft er vaak helemaal niks voor te doen namelijk. Je stapt tegen sluitingstijd (niet op koopavond) binnen, en gaat een tijdje naar de tv staan staren die je zoekt. Dan komt er vanzelf een verkoper, en als je vraagt wat 'ie moet kosten is er al 100 euro af. En als je zegt dat je er een nachtje over gaat slapen gaat er meteen weer een bedrag af. :P
Ja, maar als je er een behoorlijk stuk af wil halen ( om in de buurt van webwinkels te komen ) moet je hardcode afdingen. Ik moet me dan gaan gedragen op een manier waar ik van walg. Als ik een verkoper was had ik dat soor tfiguren de tent uit gegooid ;). Dan bestel ik hem liever o internet voor die prijs, maar dat is nog steeds persoonlijk ;)

quote:
RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:00:
[...]

Ja, maar als je er een behoorlijk stuk af wil halen ( om in de buurt van webwinkels te komen ) moet je hardcode afdingen. Ik moet me dan gaan gedragen op een manier waar ik van walg. Als ik een verkoper was had ik dat soor tfiguren de tent uit gegooid ;). Dan bestel ik hem liever o internet voor die prijs, maar dat is nog steeds persoonlijk ;)
Daar heb je weer een punt. :)

Ik persoonlijk walg dan weer van verkoperstypes die mij glimlachend een paarhonderd euro te veel zouden laten betalen, dus ik heb er niet zoveel moeite mee. :P

Binnenkort maar eens voor de 6 serie langs wat winkels gaan met een printje van een webwinkel. Altijd al benieuwd geweest wat ze gaan zeggen als je na een paar minuten een papiertje tevoorschijn haalt en de verkoper vraagt waarom je hem hier zou kopen als je hem voor 500 minder online kan kopen. O-)

10741?

quote:
Domovoi schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:14:
[...]
Daar heb je weer een punt. :)
:>
quote:
Ik persoonlijk walg dan weer van verkoperstypes die mij glimlachend een paarhonderd euro te veel zouden laten betalen, dus ik heb er niet zoveel moeite mee. :P
het is niet "teveel", je betaald voor (irritant!) personeel, service, pand, voorraad, koffie, etc etc,. dat moet ergens vandaan komen, webwinkels besparen hier vaak behoorlijk op.
quote:
Altijd al benieuwd geweest wat ze gaan zeggen als je na een paar minuten een papiertje tevoorschijn haalt en de verkoper vraagt waarom je hem hier zou kopen als je hem voor 500 minder online kan kopen. O-)
Dat zou dus ongeveer het punt zijn waarop ik je mij winkel uit zou zetten :P

Reg. datum: 28 december 2006

quote:
RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:19:
[...]

:>

[...]

het is niet "teveel", je betaald voor (irritant!) personeel, service, pand, voorraad, koffie, etc etc,. dat moet ergens vandaan komen, webwinkels besparen hier vaak behoorlijk op.

[...]

Dat zou dus ongeveer het punt zijn waarop ik je mij winkel uit zou zetten :P
Of zoals ze bij mij deden bij de scheer en foppen voor een iets goedkopere prijs mee geven en dan toch het hdmi kabeltje gratis erbij doen

Verschil was nog steeds 75 euro maar die kleine compensatie deed het voor mij wel om hem daar te kopen inplaats bij redcoon ofzo

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Ne Mutlu Türküm Diyene
Reg. datum: 27 april 2001

LE46A656
Ik heb contact gehad met Harense Smid, de winkel ging zowiezo geen cent onder de 2000 en de online/tel. verkoop geeft hem voor 1850incl verznd. Dat wordt dus toch bij één of ander vage internetshop kopen.. Vind het nog steeds ook vreemd dat Modern het hier wel aan iemand heeft geleverd voor 1700 en tegen mij zeggen dat ze het niet eens in hun assortiment hebben.

AMD XP 2800+ | 512MB DDR | 120GB 7200 RPM | MSI MS-6590 | GF4 Ti4200 128MB DDR+TV-out+DVI | Audigy Player | Logitech Z-640 |

quote:
RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:19:
[...]
Dat kan het niet zijn, want als je een beetje gaat praten met die verkopers dan vliegen de honderdjes er vaak vanaf. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat verkopers 'ik zal even kijken wat ik kan doen' riepen en na wat getik op hun computer ineens 200 minder konden vragen. Blijkbaar hadden ze die tweehonderd euro dus niet nodig voor hun pand, koffie, en personeel, want ze gaan dat ding niet met verlies verkopen, natuurlijk.

Maar zodra huisvader X daar binnenloopt en z'n portemonnee trekt omdat hij denkt dat het bedrag op het prijskaartje ook daadwerkelijk de prijs is die hij moet betalen, staat diezelfde verkoper vrolijk glimlachend te genieten van het feit dat hij huisvader X zonder moeite te doen 200 euro te veel laat betalen.

Tja, dat soort mensen probeer ik graag zo min mogelijk winstmarge te geven. Noem het misplaatst sadisme. :P

quote:
Domovoi schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:40:
[...]

Dat kan het niet zijn, want als je een beetje gaat praten met die verkopers dan vliegen de honderdjes er vaak vanaf. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat verkopers 'ik zal even kijken wat ik kan doen' riepen en na wat getik op hun computer ineens 200 minder konden vragen. Blijkbaar hadden ze die tweehonderd euro dus niet nodig voor hun pand, koffie, en personeel, want ze gaan dat ding niet met verlies verkopen, natuurlijk.

Maar zodra huisvader X daar binnenloopt en z'n portemonnee trekt omdat hij denkt dat het bedrag op het prijskaartje ook daadwerkelijk de prijs is die hij moet betalen, staat diezelfde verkoper vrolijk glimlachend te genieten van het feit dat hij huisvader X zonder moeite te doen 200 euro te veel laat betalen.

Tja, dat soort mensen probeer ik graag zo min mogelijk winstmarge te geven. Noem het misplaatst sadisme. :P
Ach ze kunnen bij mij vaak proberen wat ze willen als ik me geholpen voor en er 50 euro afkrijg ben ik al tevreden of ik nou die tv voor 2000 koop of voor 1900 euro zou me echt op dat moment de reed niet roesten....

Maar als ze uit hunzelf dan al na wat praten 100 euro eraf doen een hdmi kabel ofzo erbij doen ben ik tevreden en koop ik hem graag

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Ne Mutlu Türküm Diyene

quote:
[...]

Het leukste is helemaal geen prijskaartje ipv een prijskaartje van 2000¤ en vervolgens als jij mij komt vragen wat die kost zeg ik 2200¤ en dan ben jij blij als je er 200 van af kan halen omdat je mij niks gunt en ik lach nog steeds >:)

AMD XP 2800+ | 512MB DDR | 120GB 7200 RPM | MSI MS-6590 | GF4 Ti4200 128MB DDR+TV-out+DVI | Audigy Player | Logitech Z-640 |

quote:
Dinamitci schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:43:
[...]

Het leukste is helemaal geen prijskaartje ipv een prijskaartje van 2000¤ en vervolgens als jij mij komt vragen wat die kost zeg ik 2200¤ en dan ben jij blij als je er 200 van af kan halen omdat je mij niks gunt en ik lach nog steeds >:)
Die kent elke verkoper wel ;), ik vind het zelf persoonlijk heerlijk iets te gaan bekijken en prijzen vragen terwijl ik zelf alles voor inkoop kan krijgen + btw maar zonder marges

Dan komenze echt aan van jaaa leuke prijs 1700 euro !!, en dan denk je zelf al voor 1400 heb ik hem :)

10741?

quote:
[...]

Het is gewoon een winkel, en die pakt liever 400 euro op een tv dan 200 euro, dat is de normaalste zaak van de wereld. Dat je liever een paar honderd euro in je zak steekt door een weekje te wachten en op internet te bestellen is een keuze.
quote:
Daar leven ze van, als ze iedereen maar bakken korting geven op alles kunnen ze wel ophouden. Feit blijft dan een winkel meer overhead kosten heeft en dus meer marge moet pakken. Ik had liever gezien dat ze 2 normale verkopers hadden ipv. de 5 uber-irritante verkopers die nu bij bijv. de its rondlopen, scheelt weer wat in de prijs ;)
quote:
Ik heb het er soms voor over, als ik advies nodig heb bijvoorbeeld. ben nog redelijk fotografie noob en ga denk ik gewoon bij een speciaalzaak om een camera te kopen, daar betaal je uiteraard voor een stukje ondersteuning.
quote:
Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:45:
[...]

Die kent elke verkoper wel ;), ik vind het zelf persoonlijk heerlijk iets te gaan bekijken en prijzen vragen terwijl ik zelf alles voor inkoop kan krijgen + btw maar zonder marges

Dan komenze echt aan van jaaa leuke prijs 1700 euro !!, en dan denk je zelf al voor 1400 heb ik hem :)
WTF doe je dan in een winkel, bespaar iedereen een boel tijd en geld door het meteen zelf te bestellen... :X 7(8)7

RoeLz wijzigde dit bericht 22-04-2008 15:49 (12%)

Ne Mutlu Türküm Diyene

quote:
Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:45:
[...]

Ach joh, ieder heeft zo zn eigen hobby :9

Maar Mektheb, kan ik de 46A656 bij jouw voor 1400 krijgen dan?

Dinamitci wijzigde dit bericht 22-04-2008 15:51 (6%)

quote:
Dinamitci schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:43:
[...]
En jij denkt dat ik niet allang in verschillende winkels heb vergeleken wat een normale prijs is voor die tv? :)

Dat soort dingen fop je een beetje afdinger niet mee hoor. Die weet voor hij de winkel binnenstapt al wat de gangbare prijs is.
quote:
RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:46:
Het is gewoon een winkel, en die pakt liever 400 euro op een tv dan 200 euro, dat is de normaalste zaak van de wereld.
Dat klopt ook, maar mijn punt is dat het "ze hebben het nodig, want ze moeten ook een pand + personeel betalen" argument niet klopt. Ze hebben een vaste winstmarge waar ze niks vanaf doen, en daar doen ze nog een paarhonderd euro bovenop. Ik zeg nergens dat dat niet normaal is, of niet eerlijk. Ik zeg alleen dat ik er geen morele bezwaren tegen heb om die bal terug te kaatsen door af te dingen.
quote:
Daar leven ze van, als ze iedereen maar bakken korting geven op alles kunnen ze wel ophouden.
Nee, als ze iedereen die kortingen geven die ze mij geven nadat ik heb afgedongen, dan zouden ze nog steeds winst maken.
quote:
Ik heb het er soms voor over, als ik advies nodig heb bijvoorbeeld. ben nog redelijk fotografie noob en ga denk ik gewoon bij een speciaalzaak om een camera te kopen, daar betaal je uiteraard voor een stukje ondersteuning.
Absoluut. Ik vind het dan ook helemaal niet erg om tweehonderd euro meer te betalen in een echte winkel. Meteen meenemen, een plek hebben om naar terug te gaan, enzovoort zijn wat mij betreft ook wat waard. Maar als ik in een winkel 2400 gevraagd zie worden voor een TV die in iedere webshop 1600 kost, dan ga ik toch echt wel kijken of er niet minstens 500 vanaf kan.

Reg. datum: 12 juli 2004

Ik heb hier in den haag bij de mediamarkt vandaag de 46A656 gezien.
Ziet er mooi uit tot dat je 2 stappen naast het scherm zet.
Dan zie je dat het zwart niet zwart is, maar er een hele paarse gloed over het zwart zit.
Zwart wordt dan paars. 8)7

Ne Mutlu Türküm Diyene

quote:
calactus schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:00:
Ik heb hier in den haag bij de mediamarkt vandaag de 46A656 gezien.
Ziet er mooi uit tot dat je 2 stappen naast het scherm zet.
Dan zie je dat het zwart niet zwart is, maar er een hele paarse gloed over het zwart zit.
Zwart wordt dan paars. 8)7
Dat is de Touch of Colour technologie :P

Ik begin toch aardig te twijfelen over die 6 serie als ik die verhalen hier zo hoor. Is het misschien handiger om voor de F86 serie te gaan? Pak je misschien nog een leuke korting mee omdat het een ouder model is ook.

quote:
Dinamitci schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:50:
[...]

Ach joh, ieder heeft zo zn eigen hobby :9

Maar Mektheb, kan ik de 46A656 bij jouw voor 1400 krijgen dan?
haha dat heb ik niet gezegt he :P, maar kan eventueel wel spieken wat die kost
En als die 2000 overall verkoop is gok ik die inkoop rond de 1500 zou zitten dus dan kom je op 1650 1700 ...

EDIT : moet ik dus nog kijken he ;)

Mektheb wijzigde dit bericht 22-04-2008 16:08 (4%)

Ne Mutlu Türküm Diyene

quote:
Domovoi schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:05:
Ik begin toch aardig te twijfelen over die 6 serie als ik die verhalen hier zo hoor. Is het misschien handiger om voor de F86 serie te gaan? Pak je misschien nog een leuke korting mee omdat het een ouder model is ook.
Ga jij je tv van de zijkant zitten bekijken dan? Ik plaats hem zo in de hoek dat je niet eens vanaf de zijkant kan kijken. En de paarse gloed dat hij heeft gezien kan aan zoveel andere oorzaken hebben (apparatuur/instellingen/omgeving). Zowiezo heeft het een glas ervoor, als je echt van de zijkant gaat kijken ga je ook de ondertiteling een beetje dubbel zien vanwege de reflectie.

Dinamitci wijzigde dit bericht 22-04-2008 16:15 (11%)

quote:
Dinamitci schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:14:
Ga jij je tv van de zijkant zitten bekijken dan? Ik plaats hem zo in de hoek dat je niet eens vanaf de zijkant kan kijken. En de paarse gloed dat hij heeft gezien kan aan zoveel andere oorzaken hebben (apparatuur/instellingen/omgeving). Zowiezo heeft het een glas ervoor, als je echt van de zijkant gaat kijken ga je ook de ondertiteling een beetje dubbel zien vanwege de reflectie.
Soms kijk ik wel eens met meer dan twee personen naar de TV, dus dan zien sommige mensen hem 'van de zijkant ja'. Hoe jij hem plaatst is leuk, maar daar heb ik weinig aan. Feit blijft dat ik maar verhalen blijf horen over de matige beeldkwaliteit, terwijl die van de vorige serie juist geprezen wordt.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: