Gathering of Tweakers

Quicksearch
*/ no comment /*

Ik heb nu alle Harry Potters besteld bij play.com voor 5,49 per stuk, gratis shipping, en ook nog Terminator 2 via dat playtrade geneuzel.

Ik zag ook nog de matrix trilogy voor 30 pond, maar als ik in euro's betaal kan ik hem niet bestellen. :?

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

*/ no comment /*

Iemand een idee waar ik de matrix trilogie voor een nette prijs kan kopen? Ik hoef niet per sé de ultimate edition, de gewone trilogie is opzich ook wel goed hoor! :)

You Can Do It!
Reg. datum: 15 april 2004

ik zag gisteravond nog een ad op marktplaats van een box. Als je snel bent, en via martkplaats wilt kopen is dat een optie.

Specs
Do you think I've got 'cunt' written on my forehead?

*/ no comment /*

quote:
Huig schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:27:
ik zag gisteravond nog een ad op marktplaats van een box. Als je snel bent, en via martkplaats wilt kopen is dat een optie.
Bedankt voor de tip!

Maar voor dat geld wil ik een nieuwe. :P
Op ebay kan je voor rond die prijs een gesealde krijgen.

mace wijzigde dit bericht 06-08-2008 00:32 (8%)

*O* *O* *O* Hoera! *O* *O* *O*

M'n Toshiba HD-EP35 is vandaag teruggekomen van de verkoper, 100% hersteld en volledig gratis!
De speler zit nu een HD DVD af te spelen als test (Blade Runner). d:)b

Pfew, nu moet ik niet meer op zoek naar een andere. :*)
*/ no comment /*

Ik heb dus de matrix trilogie binnen op HD-DVD, maar toen ik de verpakking openmaakte hoorde ik wat rammelen. :/

http://i268.photobucket.com/albums/jj7/mace1337/ebay/18082008060-1.jpg

:(

Nu kan ik op zoek naar 11 mm HD-DVD cases, en de meeste zijn 14 mm. :'(

quote:
mace schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:04:
Ik heb dus de matrix trilogie binnen op HD-DVD, maar toen ik de verpakking openmaakte hoorde ik wat rammelen. :/

[afbeelding]

:(

Nu kan ik op zoek naar 11 mm HD-DVD cases, en de meeste zijn 14 mm. :'(
Ik haal ze al meerdere keren hier.
3 dagen na bestelling heb je ze binnen.
*/ no comment /*

Goede tip, had ik ook al gevonden. :)

Ik wacht de reactie van de verkoper ook nog eventjes af, heb hem een email gestuurd.
Maar waarschijnlijk ga ik er een stuk of 5 halen daar, ook voor eventuele toekomstige kapotte doosjes.

Kleine vraag zijn er nog ergens hd-dvd speler tekoop in winkles of internetshop's ik heb al een speler maar wil er nog een bij hebben.

quote:
Zoetermeer schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:07:
Kleine vraag zijn er nog ergens hd-dvd speler tekoop in winkles of internetshop's ik heb al een speler maar wil er nog een bij hebben.
HD-EP30 & HD-EP35: cinedream.be
Voor die prijzen kan je beter op Marktplaats gaan ronddarren, daar liggen er hopen voor kleine prijsjes die vrijwel allemaal zo goed als nieuw zijn.

Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7

*/ no comment /*

Ik heb maar gewoon 5 van die doosjes besteld, is nooit weg denk ik zo....

Iets anders: Heeft iemand ooit eens geprobeerd om 3xDVD schijfjes te maken?
Dat zijn gewone DVD schijven met de bestandsstructuur van een HD-DVD schijf.
Dit lijkt mij een ideale manier om gedownloade x264 of VC-1 films te kijken.

BD5 en BD9 discs zijn ook al hier en daar te downloaden, die kan je branden op DVD en dan zo in de blu-ray speler doen. Dit zou met HD-DVD dus ook moeten kunnen.

Hier staat een omslachtige manier, maar ik denk dat het makkelijker moet kunnen.

mace wijzigde dit bericht 18-08-2008 15:35 (4%)

quote:
mace schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:43:
Ik heb maar gewoon 5 van die doosjes besteld, is nooit weg denk ik zo....

Iets anders: Heeft iemand ooit eens geprobeerd om 3xDVD schijfjes te maken?
Dat zijn gewone DVD schijven met de bestandsstructuur van een HD-DVD schijf.
Dit lijkt mij een ideale manier om gedownloade x264 of VC-1 films te kijken.

BD5 en BD9 discs zijn ook al hier en daar te downloaden, die kan je branden op DVD en dan zo in de blu-ray speler doen. Dit zou met HD-DVD dus ook moeten kunnen.

Hier staat een omslachtige manier, maar ik denk dat het makkelijker moet kunnen.
1. Die HD DVD en Blu-ray doosjes van die verkoper zijn altijd 100% in orde en je zal ze snel in je bus hebben. Bovendien kosten ze echt geen drol.

2. Jeez, dat lijkt me een nogal ingewikkeld proces om een HD DVD te maken. Ik heb noch het HD materiaal (ts files), noch de skills om het te doen. Hopelijk zijn hier tweakers die wat handiger zijn en dit topic lezen.
*/ no comment /*

Ik ga er eens mee klooien, als ik wat tijd over heb, opzich heb ik vroeger veel gedaan met DVD authoring en divx encoding, ik ben begonnen in het DivX ;-) 3.11 tijdperk, hopelijk is er niet al te veel veranderd. (Ben gestopt rond divx 6 en xvid enzo, dus nog voor het x264 tijdperk.)

Volgens mij is er een versie van sonic scenarist die dat soort schijven kan maken. :)

mace wijzigde dit bericht 18-08-2008 15:38 (39%)

quote:
ThePupD schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:13:
[...]
Uhm... uit mijn hoofd voor 3,99:
Daylight, lord of war, 16 blocks, underworld, waterworld, army in the shadows
5,99:
Running scared, Bourne Ultimatum, Batman begins
8,99:
Batman begins, de Harry Potters los

Meer weet ik er niet meer zo 1,2,3 ;)
Heb vrijdag jl. bij MM in Utrecht de volgende Blu-rays gekocht voor ¤ 7,99 per stuk:
  • 16 blocks
  • Running scared
  • Flyboys
  • Underworld
Dus niet alleen de HD DVD's gaan in de aanbieding!! :)

quote:
Epitome schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:57:
[...]

Heb vrijdag jl. bij MM in Utrecht de volgende Blu-rays gekocht voor ¤ 7,99 per stuk:
  • 16 blocks
  • Running scared
  • Flyboys
  • Underworld
Dus niet alleen de HD DVD's gaan in de aanbieding!! :)
ik denk dat je in het verkeerde topic zit 8)

Heb eindelijk de bestelling van bol.com binnen vrijdag gebeld met klantenservive waar het spul bleeft. Opeens vrijdagnacht en zaterdag overdag een mailtje. 2 dvd's afgestuurd. Puur toeval of.... De laatste is helaas gecanceld... Dat geintje hebben ze inmiddels als vaker geflikt.

Mediamarkt arnhem heeft overigens alleen nog 5x SAW liggen. FRS in arnhem en doetinchem hebben ook niets. Behalve nog een aantal hddvds voor 30+.

Denk dat ik ook aan de import moet, maar wil wel graag NL ondertitels.. goed zoeken dan maar :+

Reg. datum: 08 februari 2002

@mace
Ik heb vroeger ook wel eens geprobeerd zo'n dvd met HD codering te branden, maar kwam er ook niet uit. Gelukkig is er nu een veel handigere manier om naar gedownload x.264 en ander HD materiaal te kijken, namelijk een HD media player. Ik heb een TViX 6500 en er is een Popcorn Hour NMT A100 onderweg voor in de slaapkamer. Bespaart je uren werk om te coderen en je hoeft ook niks te branden. Gewoon een externe USB schijf eraan hangen, of via een netwerk vanaf een NAS je gedownloade bestanden afspelen.

Laatst nog per ongeluk een ISO-image voor zo'n dvd gedownload, en die heb ik toen gewoon uitgepakt met UltraISO. Kwam een m2ts bestand uit dat ik kon afspelen met de HD media player.

Mocht je toch per se willen branden, ik dacht dat het met de nieuwste Nero vrij eenvoudig was.

Reg. datum: 06 november 2006

Ik zag gisteren bij MM A'dam een x aantal titels voor HD-DVD in de "sale" , voor 3,99 ,- !! een aantal dacht ff snel uit me koppie waren iets meer maar dat waren bv de bourne box... :)

Mocht dit al bekend zijn ,sorry maar kon het jullie niet onthouden natuurlijk :D

Krespo wijzigde dit bericht 21-08-2008 11:31 (18%)

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

*/ no comment /*

@drfruit

Ik ken die apparaten, ik vind ze nog net niet volwassen genoeg, nog iets teveel problemen IMO.
Ik wacht dus op de volgende generatie. :)

Afgezien daarvan zoek ik meer een uitdaging dan een makkelijke manier om het te doen. ;)

Ik heb het idee dat ik sonic scenarist 4.5 HD nodig heb, maar die is lastig te vinden. :P

Lukt het ook niet met een iets oudere versie (bv 4.1)?
*/ no comment /*

quote:
Neobahamuth schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:13:
Lukt het ook niet met een iets oudere versie (bv 4.1)?
Nou, volgens mij is die dus niet geschikt voor HD-DVD, de varianten die ik vind zijn de blu-ray varianten iig.

Op een site waar ik info over de 4.1 versie vond staat dit:
quote:
* Blu-ray Disc Support - Author fully featured Blu-ray Disc titles. Scenarist provides comprehensive access to the BD-ROM specification and feature set. With Scenarist, anything is possible.
* HD DVD Support - Offer your clients both Standard and Advanced Content HD DVD title creation. With direct access to the HD DVD specification, the only limit is your creativity.
* SD DVD Support - Scenarist's SD DVD authoring technology has been used to deliver billions of commercially released titles to consumers. Since the dawn of DVD, professional authoring facilities have come to rely on Scenarist's unique blend of authoring power and set-top player compatibility.
* Advanced Interactivity - Scenarist goes beyond standard content authoring, enabling the advanced interactive capabilities that give BD and HD DVD their unique appeal, including seamless menus over video, composited contextual menus, synchronized picture-in-picture bonus content, and built-in Internet connectivity.
* Hands-on Control - Scenarist's direct, non-abstraction-based cell-level authoring technology lets you take charge of the details with complete control over every aspect of your Blu-ray Disc and HD DVD titles.
* Flexible Workgroup Productivity - Scenarist's unique modular architecture is designed for custom workgroup configuration. You can perform multiple tasks at a single workstation or spread your process over several stations, ensuring a workflow that is as productive and profitable as possible.
* Proven Sonic Quality - Reliability and usability have made Sonic's Scenarist systems the clear choice of high-end authoring facilities around the globe, used to create the vast majority of the world's commercially-released DVDs. Scenarist 4 brings Sonic's proven strengths to HD.
* Designed with and for the industry - Scenarist 4 was developed in collaboration with the HD Authoring Alliance (HDAA), the worldwide association of top DVD authoring houses dedicated to facilitating the rollout of titles for the Blu-ray Disc and HD DVD formats.
*/ no comment /*

Je hebt gelijk, ik heb nu 4.12 Standard nogwat editie.

Hij accepteert alleen geen .h264 files (of matroska for that matter, maar dat was te verwachten)
Dus moet ik een container vinden die wel gaat werken. Tevens weet ik niet of ik moet re-encoden omdat de meeste files de zwarte balken weggecropt hebben en dus daardoor een non-standaard resolutie hebben (1280x582 bijvoorbeeld). Dus misschien moeten ze opnieuw ge-encode met de zwarte balken er weer bij.

@ mace:
Is het je gelukt met dat omzetten?

offtopic:
Crapola! :(

M'n HD-EP35 liep gisterenavond wéér vast (bij Star Trek season 1)!
Eerst een nanoseconde wit flikkerbeeld met gekleurde blokjes erin en dan bevroren beeld terwijl de teller gewoon doorloopt. En dat nadat het zogezegd 'hersteld' was ... :|

Ik heb onmiddellijk de winkel gemaild en gevraagd om een nieuw toestel omdat ik deze niet meer vertrouw, zelfs niet 'hersteld'. Daar waren ze mee akkoord en morgen wordt de oude opgehaald. Dan weeral een weekje wachten op een nieuwe ... :O

Gelukkig heb ik hier ondertussen nog steeds de HD-A35 van m'n vrienden liggen dus ik kan ongestoord verder genieten. ;)

Blijkbaar een maandagochtend exemplaar dus.
*/ no comment /*

Nee, nog niet.

Ik weet niet in wat voor container ik de h264 stream moet stoppen en aan wat voor eisen die stream moet voldoen. Ik ga van de week weer verder prutsen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws