Reg. datum: 27 november 2007
Reg. datum: 16 juli 2006
Zou eigenlijk iets willen dat de locatie data uit de fotos kan halen en dan alle plekken op de kaart laat zien waar je geweest bent. Bestaat zoiets???
Iemand nog vette themas gevonden? hoop eigenlijk dat iemand eentje maakt van de game Braid... maar heb nog niks gevonden..
btw die bug die ik heb dat tijdens filmen soms een frame helemaal scheef is, soort glitch zegmaar. Heeft iemand anders dit ook als je filmt met de c902? ook als je door het scherm kijkt om de foto te nemen zie je soms die glitch bij mij.
Denkd a tik tmobile ga vragen om dat te fixen. Krijg je dan een nieuw toestel, weet iemand dat>?
En kon dit met de bijgeleverde software op de CD?
Thnx!
* Verder erg fijn toestel btw.
Specs | K8N Neo2 54-G | A64@2.5GHz | 2Gb Corsair TwinX | X1950 Pro
Ik heb geen last van vastlopers, maar soms wel wat trage reacties.quote:NLuna schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:52:
Wordt echt gek van al die vastlopertjes en lags in mijn toestel. Kan ik dit oplossen door ff de nieuwste firmware erop te gooien?
En kon dit met de bijgeleverde software op de CD?
Thnx!
* Verder erg fijn toestel btw.
Een firmware upgrade heeft bij mij wel geholpen, de software hiervoor kun je hier downloaden, dan heb je direct een nieuwe versie.
Reg. datum: 26 augustus 2008
Omdat je telefoon misschien al met de laatste firmware kwam? Simpel te achterhalen door even naar de softwareversie op je telefoon te kijken.quote:Badname schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:01:
Waarom zegt mn toestel bij het update dat ie al de laatste versie heeft terwijl ik nooit geupdate heb?
Volgens google zou het hier moeten zijn: Menu > Settings > General > Update service > Software version
bij algemeen heb ik geen update service staan
Heb hem trouwens alsnog geupdate omdat ik bij het filmend ie glitch heb, hopelijk si he topgelost anders ben ik hem 3 weken kwijt aan t-mobile
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Je kan wel notities in het hoofdscherm laten zien, maar of je daar wat aan heb?quote:Heeft iemand eenig idee hoe ik de afspraken die in de kalender staan op het hoofdscherm kan laten zien. Zo kan ik aankomende afspraken al zien
tiguan wijzigde dit bericht 26-08-2008 17:21 (31%)
Thnx man, hier heb ik wat aanquote:St00mwals schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:36:
[...]
Ik heb geen last van vastlopers, maar soms wel wat trage reacties.
Een firmware upgrade heeft bij mij wel geholpen, de software hiervoor kun je hier downloaden, dan heb je direct een nieuwe versie.
NLuna wijzigde dit bericht 28-08-2008 21:47 (27%)
Is er iets waar je naar uit moet kijken zoals s60 ofzo, werken die games niet op SE? heb wel de juiste resolutie enzo..
Kennen jullie verder nog vette apps? Vind het eenbeetje tegenvallen... Is er geen flickr plugin bijvoorbleed? Zoals je nu wel je fotos op blogger direct kan zetten?
Reg. datum: 06 mei 2005
Hmm mijne loopt ook geregeld vast.... heb hem nu een week of 2-3, heb al update gedaan en grote reset (waarbij je schijnbaar op 2 na alle standaard beltonen kwijt bent) werdt minder maar nog af en toen, om de 2 dagen een keer ofzo en ben daar echt niet blij mee. Het gebeurd vooral als je verschillende functies hebt gerbuikt, filmpje maken, foto, spelletje, muziek..vastloper een tijd daarna.quote:NLuna schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:47:
Gelukt met updaten, merk dat hij wat sneller is en vastlopertjes zijn weg gelukkig.
Maar verder een toptoestel!! Voelt degelijk, strakke functies, goede media opties enz.
Trouwens, had een stargate aflevering omgezet naar mp4 formaat en werkte wel maar leek alsof hij door de audio ook vastlopers kreeg, bv geluid deed ineens niks meer daarna zoals beltonen e.d. vastlopers na tijdje, nooit direct.
Heb ook een paar shake themes, zouden die wel 100% goed zijn dan voor dit toestel?
Zijn er meer mensen die video's omzetten voor deze phone? Kan wel tips gebruiken met welke app en welke instellingen handig zijn hiervoor.
Mutatie wijzigde dit bericht 31-08-2008 22:02 (9%)
BTW,
mijn updateservice loopt steeds vast, heb nu al 2 maal geprobeerd de laatste versie te installeren van SE, maar hij komt niet verder dan dit scherm?

JDeraGear wijzigde dit bericht 01-09-2008 12:23 (43%)
Reg. datum: 06 mei 2005
Niet alle games werken op de c902...bij veel krijg je bewerking mislukt inderdaad.....Ondanks dat heb ik heel veel games die nog wel werken op mijn c902.quote:Badname schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:04:
Hoe zit het met het installeren vna games op de c902? Ik heb ze in de map overigen gedaan de .jar bestanden, als ik ze dan op de telefoon zoek en op install. druk dan krijg ik bij al mn games 'bewerking mislukt'.
Is er iets waar je naar uit moet kijken zoals s60 ofzo, werken die games niet op SE? heb wel de juiste resolutie enzo..
Kennen jullie verder nog vette apps? Vind het eenbeetje tegenvallen... Is er geen flickr plugin bijvoorbleed? Zoals je nu wel je fotos op blogger direct kan zetten?
A8n-SLI - X2 3800+ @2.6 Ghz- 7800 Gtx - 2x512 mb - Seagate 400gb - Zicro Atx + 650 Watt
AnyVideoConverter, werkt perfect!quote:Mutatie schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:56:
[...]
Hmm mijne loopt ook geregeld vast.... heb hem nu een week of 2-3, heb al update gedaan en grote reset (waarbij je schijnbaar op 2 na alle standaard beltonen kwijt bent) werdt minder maar nog af en toen, om de 2 dagen een keer ofzo en ben daar echt niet blij mee. Het gebeurd vooral als je verschillende functies hebt gerbuikt, filmpje maken, foto, spelletje, muziek..vastloper een tijd daarna.
Maar verder een toptoestel!! Voelt degelijk, strakke functies, goede media opties enz.
Trouwens, had een stargate aflevering omgezet naar mp4 formaat en werkte wel maar leek alsof hij door de audio ook vastlopers kreeg, bv geluid deed ineens niks meer daarna zoals beltonen e.d. vastlopers na tijdje, nooit direct.
Heb ook een paar shake themes, zouden die wel 100% goed zijn dan voor dit toestel?
Zijn er meer mensen die video's omzetten voor deze phone? Kan wel tips gebruiken met welke app en welke instellingen handig zijn hiervoor.
KLIK!
Mijnes heeft er iig geen last meer van na die laatste update dus en ook master reset, opzich wel beter nu dus. En kut inderdaad dat je vrij veel Spelletjes en ook Themes e.d. kwijtraakt ja..
Wii fan!
Reg. datum: 24 november 2003
Hoe krijg jij die foto's zo scherp? Bij mij zijn ze allemaal wat korrelig. Soms heel erg korrelig. Als je uitzoomt zien ze er prima uit, maar als je ze op ware grootte bekijken is het niet mooi.quote:RHochstenbach schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:00:
btw ik heb 2 foto's gemaakt via de Macro functie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar bij jou zijn ze prima, heb je deze nog gephotoshopt ?
Ik heb overigens alle updates gedaan etc.
To Beezze or not to Beezze
Reg. datum: 22 juli 2004
heb je op een xp machine geprobeerd?quote:JDeraGear schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:10:
Waar haal je die shake themes vandaan dan? ik heb echt álles afgezocht voor themes enzo, maar kom iedere keer op vage sites die alleen maar reclame maken voor het toestel...
BTW,
mijn updateservice loopt steeds vast, heb nu al 2 maal geprobeerd de laatste versie te installeren van SE, maar hij komt niet verder dan dit scherm?
[afbeelding]
weet iemand ook of ik het lampje van de camera kan aanzetten zonder dat de camera begint?
op de website van SE kun je het toestel testen, en daar vind ik toch echt de "light" optie in media.
die heb ik dus niet
neonlite wijzigde dit bericht 05-09-2008 07:56 (16%)
Totaal geen last van! Was ik ook bang voor. Heb mijn toestel nu ong. 2 maanden zo iets.quote:Victorio schreef op donderdag 04 september 2008 @ 00:04:
Ik denk dat ik morgen een c902 bestel. Heeft iemand al ervaring met stof? Als je het ding elke dag in je broekzak bewaard komt er na een tijdje stof in elke gaatje en tussen elk randje... nadeel? Makkelijk schoon te maken? Bij m'n K750 was het niet erg handig met dat klepje, en m'n W810 lens is ook vrij snel vies geworden... vandaar dat ik het even vraag.
Wel af en toe de lenscover openschuiven omdat daar wel stof in komt.
Ok. Ben benieuwd. Heb hem besteld. Ik hoop dat ik veel plezier heb van de camera, het feit dat de foon lekker plat is, en dat het camera knopje langer dan 1,5 jaar blijft werken. Op m'n K750 en W810 werkte het knopje na 1,5 jaar niet meer helemaal lekker... scherp stellen lukte vaak niet meer goed.quote:NLuna schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:39:
[...]
Totaal geen last van! Was ik ook bang voor. Heb mijn toestel nu ong. 2 maanden zo iets.
Wel af en toe de lenscover openschuiven omdat daar wel stof in komt.
Hopelijk heb ik hem snel in huis.
Wii fan!
Reg. datum: 13 juli 2005
Hier hetzelfde probleem, had dus ook alleen de telefoon gechecked op die website en ging ervan uit dat er een "Light" functie in zat maar die is er dus blijkbaar niet. Heb zelf ook problem met de "Software Update". Zal zo eens even een reinstall van windows doen want SE Suite wil zichzelf niet meer uninstallenquote:neonlite schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 07:55:
[...]
heb je op een xp machine geprobeerd?
weet iemand ook of ik het lampje van de camera kan aanzetten zonder dat de camera begint?
op de website van SE kun je het toestel testen, en daar vind ik toch echt de "light" optie in media.
die heb ik dus niet
Heb net al even een mailtje gestuurd naar SE support en ze vertellen me dit:
Terwijl wel staat aangegeven dat het er in zou moeten zitten?quote:Het is niet mogelijk om het licht te kunnen inschakelen van de flitser op uw Sony Ericsson C902. De Sony Ericsson C902 ondersteund deze zaklamp functie niet. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
EDIT:
Zie nu dat als je video opneemt en op flitser knop drukt het wel gewoon werkt, dus zit er dik in dat ik mun phone gewoon ff moet updaten
MunkeyBalls wijzigde dit bericht 06-09-2008 18:03 (6%)
Reg. datum: 22 juli 2004
dan maar voorlopig via de video functie doen, wat ontiegelijk veel stroom vreet x_X