Hoofdcategorieën
Topicacties

GSM's Feedback Topic

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 april 2000

Even naar aanleiding van post RoD in "LG KP500 / LG Cookie", dit lijkt me wat kort door de bocht. Hadden jullie er serieus bij verwacht dat ik erbij had gezet dat Google/gotsearch geen resultaten oplevert bij deze telefoon. Wellicht te nieuw, maar ook de zoektocht bij predecessors met hetzelfde OS leverde niets op. Dat er in de telefoon geen relevante opties te vinden zijn had ik er ook wel bij willen zetten, en dat er geen updates zijn had er ook bij gekunt. Allemaal vrij basis, naar mijn mening, en daarom in de post achterwege gelaten.

Feit blijft dat de hele e-mailfunctionaliteit nu onbruikbaar is, en daar had ik graag een topic over willen openen. Wellicht dat anderen een workarround oid hebben gevonden, of andere informatie hebben.

rik wijzigde dit bericht 07-03-2009 11:11 (26%)

Boom baby!

Phone Addicted

quote:
rik schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:01:
Even naar aanleiding van post RoD in "LG KP500 / LG Cookie", dit lijkt me wat kort door de bocht. Hadden jullie er serieus bij verwacht dat ik erbij had gezet dat Google/gotsearch geen resultaten oplevert bij deze telefoon. Wellicht te nieuw, maar ook de zoektocht bij predecessors met hetzelfde OS leverde niets op. Dat er in de telefoon geen relevante opties te vinden zijn had ik er ook wel bij willen zetten, maar is dit niet allemaal common sense?
Nee, je kunt er nooit vanuit gaan dat wij de zelfde gedachtegang als jouw hebben. Daarnaast zou je inderdaad even kunnen aangeven waar je op hebt gezocht en misschien zat er een klein foutje in je zoekopdracht. Daarnaast is je topic start wel een beetje karig maar het gaat er vooral om dat eigen inzet getoond wordt.
Reg. datum: 01 april 2000

quote:
DaannO schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:09:
[...]

Nee, je kunt er nooit vanuit gaan dat wij de zelfde gedachtegang als jouw hebben. Daarnaast zou je inderdaad even kunnen aangeven waar je op hebt gezocht en misschien zat er een klein foutje in je zoekopdracht. Daarnaast is je topic start wel een beetje karig maar het gaat er vooral om dat eigen inzet getoond wordt.
In de tussentijd was ik mijn post alweer aan het wijzigen ;-)

Je doet het nu overkomen alsof het een "zoek even mee"-topic is, maar dat is niet zo, en daar is Got vanaf den beginne ook nooit voor geweest. Een foutje in de zoekopdracht? :+
Als je het topic weer open wilt gooien wil ik de tekst wel aanpassen, dan kunnen mensen met een beetje gelukkig daar later een oplossing vinden in plaats van enkel een vraag.

Overigens komt hier nu wel een punt naar voren. Vanaf de vraagstelling en de IT-gedachte post je een vraag zo efficient mogelijk, met zo min mogelijk informatie die er niet toe doen. Vanuit het beheer wil je toetsen of dat iemand niet een vraag stelt zonder er zelf wat aan gedaan te hebben, om de kwaliteit hoog te houden. Deze twee bijten elkaar (deels). Maar dat is een ander topic ;-)

rik wijzigde dit bericht 07-03-2009 11:23 (18%)

Boom baby!

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Dit staat overigens ook gewoon in het Algemeen Beleid, waar ik je naar verwezen heb: Het algemeen beleid #quickstart

We willen inderdaad dat je aangeeft wat je al gedaan hebt. Nu staat er alleen een zeer summiere probleembeschrijving, met de vraag of iemand een idee heeft. Zo werkt het dus niet. We willen van je weten wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, en dat je dus zelf laat zien dat je inzet toont. Het is hier geen helpdesk namelijk.

Ik wil best geloven dat je wel gezocht hebt, maar daar zien we dus niets van terug. Je helpt jezelf er overigens ook mee als je je topicstart uitbreidt, want dan anders gaat men in het wilde weg iets roepen, en daar schiet je zelf ook niet veel mee op als je de meest voor de hand liggende dingen al geprobeerd hebt.

Overigens heb ik het liefst dat je me gewoon een DM stuurt als je het niet eens bent met een slotje :)

CAPSLOCK CRUISER
Reg. datum: 23 april 2009

Een vraagje, in de hoop dat ik in in het goede forum zit, kan ik hier ook een topicje openen met de vraag wat een goede x-telefoon is?
Meerdere mensen weten meer dan een enkele, dus zou het meer dan redelijk zijn om zo iets te kunnen vragen, maar just to be sure.

Acties:

CAPSLOCK CRUISER
Reg. datum: 23 april 2009

Danku
(eigen fout) Ik had niet verder gekeken dan 'Wat hoort in GSM's?'
Misschien een tipje voor later?

Reg. datum: 05 februari 2008

Ik vraag me af of er ruimte is voor deze vraag binnen het topic GSM's:
Er komt een nieuw toestel aan van nokia (6700)
Overal staat verwacht 2e kwartaal 2009

En ik vraag me af of iemand weet wanneer deze echt op de markt gaat komen.
En of meer mensen wachten op dit toestel...

Mag daar een topic voor open of niet?

dfrenner wijzigde dit bericht 20-05-2009 12:41 (7%)

Acties:

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Ja, daar is ruimte voor maar wel onder bepaalde voorwaarden. In Telecomproviders mag een topic worden geopend welke over levertijden gaat en de webshops die hem gaan leveren (zie de [ABO]-topics voor voorbeelden). In GSM's (of misschien Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik heb de specs niet opgezocht) kan een ervaringen-topic worden geopend.

Is dit voldoende antwoord? :)
Reg. datum: 08 augustus 2000

Die scheiding van [ABO] topics en ervaringen topics zal ongetwijfeld gedaan zijn, omdat er in het verleden veel topics vervuild werden door de vele berichten over levertijden en webshops, maar in welk van die twee hoort informatie betreft de kleur van een bepaald toestel, welke een fabrikant ter beschikking stelt?

Antec Solo * Tagan 480W * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * 2x WD2500KS 250GB raid0 * 2x WD5000AAKS 500GB raid1 * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

Phone Addicted

Dat mag in het ervaring topic gewoon. Dit aangezien de abo topics vooral over de prijzen en levertijden gaat :)

Acties:

Even een aanvulling: de beschikbare kleuren kunnen gemeld worden in het ervaringentopic, maar als het gaat om waar welke kleur geleverd wordt, en door wie, dan hoort het in het ABO-topic.

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: