Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 01:32

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Een nieuw forum en een nieuwe policy zal waarschijnlijk wat vragen met zich mee brengen en daarom hebben wij besloten om een feedback topic voor dit forum te openen. In dit topic kan je dan ook al je op- en aanmerking kwijt over GSM's en het reilen en zeilen daarbinnen. We willen graag van jullie weten wat jullie vinden van onze policy en of er nog wat aan verbeterd kan worden. Er kunnen dingen bijvoorbeeld niet volledig zijn of we zijn iets vergeten te behandelen in de policy.

Ook kun je hier je ei kwijt over hoe de mods binnen GSM's de policy hanteren en naleven. Het is niet de bedoeling dat jullie op elk slotje hier een blikje opentrekken, echter gaat hier om het bredere verhaal en daar waar op of aanmerkingen zijn valt dus over te discussiëren.

In het kort wat we in dit topic graag willen zien van jullie:
  1. Vragen en opmerkingen over de Policy van GSM's
  2. Moderatie feedback binnen GSM's
  3. Algemene vragen en ideeën met betrekking tot GSM's
Ook horen er een paar dingen absoluut niet in dit topic:
  1. Inhoudelijke feedback op slotjes en/of modbreaks (dit mag via mail of DM richting de desbetreffende mod)
  2. Je beklag doen over een bepaalde moderator (dit mag via DM naar die mod ;))
  3. Het melden van een uit de hand gelopen topic (dat mag via een topic report of in Schop een Modje)
  4. Je beklag doen over een user (dit mag via een TR)
Als je in dit topic reageert gaan wij er wel vanuit dat we met respect met elkaar om gaan. Onderbouw je vraag of opmerking dan ook altijd en dan kun je een serieus antwoord vanuit de crew terug verwachten.

Veel plezier in GSM's :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De inleiding van het Beleid is volgens mij niet helemaal compleet. Alles wat er staat is:
Welkom in PSGG
PSGG bestaat ook niet meer dus wellicht is daar een stukje tekst kwijt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Klopt, die hele policy steekt nog niet goed in elkaar. Hij is grotendeels gebaseerd op de oude policy. Ik zal straks hem aanpassen voor gsm maar binnenkort zal die hele policy eraan gaan geloven :)

edit:

Heb zojuist PSGG eruit gefilterd en in GSM omgezet. Nogmaals, hij wordt binnenkort sterk aangepast :)

[ Voor 22% gewijzigd door DaannO op 08-04-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vraagje: waarom vallen Blackberry's onder GSM?
Wij zullen hier de 'domme' toestellen bespreken, die niet over een complex besturingssysteem beschikken. Desondanks kunnen de 'domme' toestellen ook al heel erg veel.
Om nou de Blackberry's in dezelfde groep als een Nokia 2610 te laten vallen? De nieuwere Blackberry's hebben SatNav, GPS etc, wat ze toch wat meer dan domme toestellen maakt ;) . Is er een speciale reden voor om ze toch onder GSM te laten vallen? :)

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 12-04-2008 01:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
gambieter schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 01:18:
Vraagje: waarom vallen Blackberry's onder GSM?

[...]

Om nou de Blackberry's in dezelfde groep als een Nokia 2610 te laten vallen? De nieuwere Blackberry's hebben SatNav, GPS etc, wat ze toch wat meer dan domme toestellen maakt ;) . Is er een speciale reden voor om ze toch onder GSM te laten vallen? :)
De gedachten hierachter is dat BB's geen progs kunnen installeren of beperkt. Systemen zoals Symbian, WM, Android en andere kunnen dat weer wel. Dat bedoelen wij met "domme" telefoons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 10:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu worden er enkel op mobiel-specifiek grote topics geopend. Zou het in sommige gevallen soms niet makkelijker zijn er ook een 'OS' topic bij te hebben? (WM5/6, symbian etc). Voor de meer cross-mobiel (cross-platform spinoff :P) programma's?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DaannO schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 02:46:
De gedachten hierachter is dat BB's geen progs kunnen installeren of beperkt. Systemen zoals Symbian, WM, Android en andere kunnen dat weer wel. Dat bedoelen wij met "domme" telefoons :)
OK, duidelijk. Mijn Blackberry Curve zit nu boos in een hoekje te mokken omdat hij dom is genoemd, maar goed :P .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
BB gaat toch naar NBM

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 21-04-2008 00:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie zowaar een glimlachje op mijn Blackberry verschijnen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:14

Thandor

SilverStreak

Ik heb GSM's Beleid even doorgespit. Wat mij opviel:
- Helemaal bovenaan het kopje 'Beleid GSM's:' zit een witregel. Die kan weg :).
- De inleiding is wel erg summier zo. Kun je die niet beter weghalen of uitbreiden? Je zou 'm eventueel ook in de hierboven genoemde witregel kunnen plaatsen.
- Alle mobiele telefoons die niet beschikken over een geavanceerd besturingssyteem
- PC software voor onderhoud en synchronisatie
- (Java)applicaties die geïnstalleerd kunnen worden op deze toestellen
Volgens mij moeten er puntjes ( . ) achter die opsommingen. Verder is 'besturingssyteem' niet goed, er ontbreekt een 's'.
Of je nu over een Nokia 1100 beschik,
beschikt
Daarnaast zijn de algemene regels van Gathering of Tweakers, zoals beschreven in de algemene FAQ zijn hier onverminderd van kracht
De punt ontbreekt.
• discussietopics
• problemen en vragen
Achter 'discussietopics' moet een ; en achter 'problemen en vragen' een . ;). Overigens gebruik je hier bolletjes en bovenaan streepjes, overal bolletjes lijkt mij mooier.
Bedenk een duidelijke, bondige topictitel, waaruit blijkt wat de vraag of het probleem is
De punt ontbreekt.
De ene wilt een toestel met een mooi uiterlijk en de andere wilt graag weer die ene functie in zijn toestel hebben.
Is 'De één wil een toestel met een mooi uiterlijk, de ander wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben.' niet beter?
Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, is het niet toegestaan om hier "Welke moet ik kopen" topic te openen.
'een ander advies' ?
Met die eisen kan je naar de winkel gaan of naar sites zoals GSMarena of NieuweMobiel.
'kun je' i.p.v. 'kan je'.
Op het moment dat er een paar toestellen zijn die aan jouw wensen/eisen voldoen, kan je binnen GSM het betreffende topic opzoeken en daar de mening/problemen/ervaringen van andere eigenaren lezen.
Hetzelfde als hierboven.

Het lijstje met 'Moderators' is lelijk niet zo mooi. Er ontbreekt in ieder geval een [p]-tag waardoor de tekst niet goed staat. Zelf heb ik de voorkeur naar de methode zoals die hier gehanteerd wordt. Welke methodes van contact je erin verwerkt kun je het beste overleggen met de moderator in kwestie (al is hetgeen wat in het profiel staat doorgaans prima om erin te zetten).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DaannO in "GSM's Feedback Topic" Daarin had ik al aangegeven dat deze eigenlijk compleet herschreven moet worden. Ik zal intern dit ook even aankaarten :)

[ Voor 28% gewijzigd door DaannO op 29-04-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:14

Thandor

SilverStreak

DaannO schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:54:
DaannO in "GSM's Feedback Topic" Daarin had ik al aangegeven dat deze eigenlijk compleet herschreven moet worden. Ik zal intern dit ook even aankaarten :)
Ah, dat had ik even niet gezien 8)7. Anyways, ik zal er nadat de nieuwe FAQ af is er nog wel een keer kijken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docterc
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 22:25
Kort vraagje: past deze thread (\[WM5/WM6] PointUI een nieuwe GUI (freeware)) niet beter in de categorie Windows Based Mobiles & PDA's, aangezien het om een WM5/6 programma gaat?

edit: al gebeurd zie ik :)

[ Voor 8% gewijzigd door docterc op 09-05-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-05 10:44

Dani86

AeroGeek

Pven:

Over het C905 topic. Dit toestel wordt deze of komende week gereleased. Waarom blijf je zo hardnekkig alle posts over levertijden/prijzen weghalen? Dit is atm. de enige info over het toestel die nuttig is, niemand heeft hem, iedereen wilt hem.
Ik vind dat je zwaar overdrijft.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
En wij vinden van niet. Dat soort spul hoort gewoon niet in dat topic. Kun je koppig door blijven gaan maar dat heeft natuurlijk verder geen zin. We zijn een technisch forum en beperken ons dan ook tot dat gedeelte daarvan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

DaannO schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:20:
En wij vinden van niet. Dat soort spul hoort gewoon niet in dat topic. Kun je koppig door blijven gaan maar dat heeft natuurlijk verder geen zin. We zijn een technisch forum en beperken ons dan ook tot dat gedeelte daarvan :)
Heel erg eensch met Dani86.

Waar kunnen we dit dan wel bespreken? Volgens mij is er geen betere plek op GoT om met een groepje samen te komen en in spanning af te wachten wanneer hij in de schappen ligt.

Het is op het moment de enige echt nuttige informatie die er uit te wisselen valt. Veel mensen (waaronder ik) zijn op zoek naar een plek waar je met elkaar kunt bespreken wanneer hij precies uitkomt, wat ie qua prijs gaat doen bij provider-x.

Het is hetzelfde als bij SGD denk ik. Als een game gold is gegaan krijg je een paar dagen/weken een hoop posts over waar je hem het beste kan kopen en de release date, maar dat zakt daarna weer weg, en dan kan het over de techniek gaan.

Dit topic is als feedbacktopic bedoeld, dus bij deze:

Jullie modereren veel te streng op dit punt, waardoor het nut van dit subforum om en nabij de releasedate van een toestel niet hoog is.

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
We hebben al een levertijd topic geprobeerd toe te staan maar dat werkte niet, zie: DaannO in "Windows Based Mobiles & PDA's Feedback t..."

In andere woorden, voorlopig is hier geen plek voor op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-05 10:44

Dani86

AeroGeek

echt pven, wtf dude. Heb jij wel eens van de "rationeel denkvermogen" gehoord? of ben je een wandelende chatbot?

Ik gaf aan mijn C905 as. dinsdag te ontvangen en dat men dan een review kan verwachten van mijn kant. Is het een sport voor je of ben je gewoon een beetje gefrustreerd in het dagelijks leven om zo te overdrijven?

Ik zal niet meer in jullie heilige GSM forum posten, noch zal ik een review schrijven. Want nuttige input wordt door jullie kennelijk niet gewaardeerd.

Fijn weekend verder.

Grt, Daniël.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Relax ... :)
edit: C905 nu net besteld @ Hi. Ik stap na 5 jaar T-mobile nu over op KPN, want de kwaliteit van T-mobile is imo achteruit gegaan.
Ik ben benieuwd. Volgens Hi leverbaar vanaf 25 oktober. Ik zou gebeld moeten worden voor een "leveringsafspraak". Ik verwacht hem dinsdag :)
Ik heb je er al meerdere keren op gewezen dat levertijden niet interessant zijn voor het topic, blijf dan ook niet bezig om ze te posten.

Achter de schermen zijn we druk bezig om de discussie, die levertijden iedere keer weer opleveren, in de juiste banen te leiden, daar komen we spoedig op terug.. Momenteel is het beleid echter dat we geen levertijd-berichten en aanverwante zaken in de topics willen zien.

Update: we hebben een knoop doorgehakt: [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 26-10-2008 13:01 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Sweet! Thanks dat jullie iets gedaan hebben met de feedback.

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285604

pven schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:38:
Debranden mag niet worden besproken, zie ook GSM's Beleid. :)
Ik heb op zich niets tegen dit beleid: een forumeigenaar heeft het recht te bepalen wat wel en niet mag; wie daar problemen mee heeft, mag ergens anders heen. Maar als ik de link volg, kom ik bij de volgende uitleg:
"Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar onofficiële methoden en tools zijn tevens niet toegestaan."
Als ik een roman koop en daar pagina's uitscheur, een paar woorden schrap en er iets anders schrijf, dan verander ik toch ook een copyrighted materiaal? Maar dit is toch helemaal niet illegaal (ben geen jurist, misschien vergis ik me)? Copyright gaat toch over de verspreiding van het materiaal, niet over het gebruik? Het zou wel een overtreding kunnen zijn van de Algemene Voorwaarden van mijn provider, maar dat heeft niets met copyright te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hmmm.... je heb ergens wel een punt...

Momenteel ben ik te druk (net een dochter gekregen) om dit uit te zoeken. Maar, als het beleid aangepast kan worden, zonder dat wij, of de gebruikers van een bepaalde methode illegaal bezig zijn, is dat natuurlijk alleen maar goed.

Wij gaan er naar kijken. Maar, zoals ik al zei, we zijn momenteel redelijk druk bezig. Als jij ons hierin wil helpen, dan ben je welkom.

* Ginz gaat dochterlief weer een fles geven, ze loopt te bleren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288484

hallo, ik ben een leek, sinds vandaag heb ik een nokia e71 en wil ik gaan internetbellen, ookwel vioppen ?? wie kan mij vertellen welke instellingen ik op mijn nokia moet zetten en waar ik die vandaan haal,
groet Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Daarvoor moet je niet in dit topic zijn maar eerst zelf zoeken via onze search of Google. Welkom op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 13:11

rik

Even naar aanleiding van post RoD in "LG KP500 / LG Cookie", dit lijkt me wat kort door de bocht. Hadden jullie er serieus bij verwacht dat ik erbij had gezet dat Google/gotsearch geen resultaten oplevert bij deze telefoon. Wellicht te nieuw, maar ook de zoektocht bij predecessors met hetzelfde OS leverde niets op. Dat er in de telefoon geen relevante opties te vinden zijn had ik er ook wel bij willen zetten, en dat er geen updates zijn had er ook bij gekunt. Allemaal vrij basis, naar mijn mening, en daarom in de post achterwege gelaten.

Feit blijft dat de hele e-mailfunctionaliteit nu onbruikbaar is, en daar had ik graag een topic over willen openen. Wellicht dat anderen een workarround oid hebben gevonden, of andere informatie hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door rik op 07-03-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
rik schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:01:
Even naar aanleiding van post RoD in "LG KP500 / LG Cookie", dit lijkt me wat kort door de bocht. Hadden jullie er serieus bij verwacht dat ik erbij had gezet dat Google/gotsearch geen resultaten oplevert bij deze telefoon. Wellicht te nieuw, maar ook de zoektocht bij predecessors met hetzelfde OS leverde niets op. Dat er in de telefoon geen relevante opties te vinden zijn had ik er ook wel bij willen zetten, maar is dit niet allemaal common sense?
Nee, je kunt er nooit vanuit gaan dat wij de zelfde gedachtegang als jouw hebben. Daarnaast zou je inderdaad even kunnen aangeven waar je op hebt gezocht en misschien zat er een klein foutje in je zoekopdracht. Daarnaast is je topic start wel een beetje karig maar het gaat er vooral om dat eigen inzet getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 13:11

rik

DaannO schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:09:
[...]

Nee, je kunt er nooit vanuit gaan dat wij de zelfde gedachtegang als jouw hebben. Daarnaast zou je inderdaad even kunnen aangeven waar je op hebt gezocht en misschien zat er een klein foutje in je zoekopdracht. Daarnaast is je topic start wel een beetje karig maar het gaat er vooral om dat eigen inzet getoond wordt.
In de tussentijd was ik mijn post alweer aan het wijzigen ;-)

Je doet het nu overkomen alsof het een "zoek even mee"-topic is, maar dat is niet zo, en daar is Got vanaf den beginne ook nooit voor geweest. Een foutje in de zoekopdracht? :+
Als je het topic weer open wilt gooien wil ik de tekst wel aanpassen, dan kunnen mensen met een beetje gelukkig daar later een oplossing vinden in plaats van enkel een vraag.

Overigens komt hier nu wel een punt naar voren. Vanaf de vraagstelling en de IT-gedachte post je een vraag zo efficient mogelijk, met zo min mogelijk informatie die er niet toe doen. Vanuit het beheer wil je toetsen of dat iemand niet een vraag stelt zonder er zelf wat aan gedaan te hebben, om de kwaliteit hoog te houden. Deze twee bijten elkaar (deels). Maar dat is een ander topic ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door rik op 07-03-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit staat overigens ook gewoon in het Algemeen Beleid, waar ik je naar verwezen heb: Het algemeen beleid #quickstart

We willen inderdaad dat je aangeeft wat je al gedaan hebt. Nu staat er alleen een zeer summiere probleembeschrijving, met de vraag of iemand een idee heeft. Zo werkt het dus niet. We willen van je weten wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, en dat je dus zelf laat zien dat je inzet toont. Het is hier geen helpdesk namelijk.

Ik wil best geloven dat je wel gezocht hebt, maar daar zien we dus niets van terug. Je helpt jezelf er overigens ook mee als je je topicstart uitbreidt, want dan anders gaat men in het wilde weg iets roepen, en daar schiet je zelf ook niet veel mee op als je de meest voor de hand liggende dingen al geprobeerd hebt.

Overigens heb ik het liefst dat je me gewoon een DM stuurt als je het niet eens bent met een slotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 09:08
Een vraagje, in de hoop dat ik in in het goede forum zit, kan ik hier ook een topicje openen met de vraag wat een goede x-telefoon is?
Meerdere mensen weten meer dan een enkele, dus zou het meer dan redelijk zijn om zo iets te kunnen vragen, maar just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 09:08
Danku
(eigen fout) Ik had niet verder gekeken dan 'Wat hoort in GSM's?'
Misschien een tipje voor later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik vraag me af of er ruimte is voor deze vraag binnen het topic GSM's:
Er komt een nieuw toestel aan van nokia (6700)
Overal staat verwacht 2e kwartaal 2009

En ik vraag me af of iemand weet wanneer deze echt op de markt gaat komen.
En of meer mensen wachten op dit toestel...

Mag daar een topic voor open of niet?

[ Voor 7% gewijzigd door BlakHawk op 20-05-2009 12:41 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja, daar is ruimte voor maar wel onder bepaalde voorwaarden. In Telecomproviders mag een topic worden geopend welke over levertijden gaat en de webshops die hem gaan leveren (zie de [ABO]-topics voor voorbeelden). In GSM's (of misschien Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik heb de specs niet opgezocht) kan een ervaringen-topic worden geopend.

Is dit voldoende antwoord? :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:57

Laguna

Connaisseur

Die scheiding van [ABO] topics en ervaringen topics zal ongetwijfeld gedaan zijn, omdat er in het verleden veel topics vervuild werden door de vele berichten over levertijden en webshops, maar in welk van die twee hoort informatie betreft de kleur van een bepaald toestel, welke een fabrikant ter beschikking stelt?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dat mag in het ervaring topic gewoon. Dit aangezien de abo topics vooral over de prijzen en levertijden gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Even een aanvulling: de beschikbare kleuren kunnen gemeld worden in het ervaringentopic, maar als het gaat om waar welke kleur geleverd wordt, en door wie, dan hoort het in het ABO-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
^

Dat dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320442

Weet iemand hier hoe dat die gsm noemt met zo'n leertje aan om het scherm te beschermen. Ik dacht dat het het merk LG is maar ik ken de naam van de gsm niet meer en ik zou die graag weten. Hopelijk kan iemand hier me helpen xD.

Mvg Amaury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij heb je de bedoeling van dit topic niet helemaal begrepen. Lees aub even de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
GSMs bestaat niet meer en is omgetoverd tot OMO
Daarom dus een nieuw feedback topic: OMO Feedbacktopic :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.