Reg. datum: 14 juli 2004
Zou ik lekker laten voor wat het is. Het slurpt namelijk je batterij in no time leeg.quote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Zou ik lekker laten voor wat het is. Het slurpt namelijk je batterij in no time leeg.quote:Saban564 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:59:
Wie heeft bewegende thema"s op zijn n95 8gb , en hoe gedaan ??
Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC P3300 | Nokia N95 8GB
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters
Balen. Eerste keer dat ik dit probleem hoor.quote:In_The_Aire schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:30:
Ik heb het echt helemaal gehad met de N95 (8GB)
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
Jij hebt wel erg veel pech met de N95-8GBquote:In_The_Aire schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:30:
Ik heb het echt helemaal gehad met de N95 (8GB)![]()
...
dafmay wijzigde dit bericht 04-07-2008 15:20 (4%)
Yup, nieuw IMEI nummer, nieuw displayfolietje, camerafolietje. Accu en batterijklep zijn volgens mij wel dezelfde.quote:dafmay schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:17:
[...]
Jij hebt wel erg veel pech met de N95-8GBJammer, want mijn ervaring is geheel positief (N95-1). Sterker nog, het beste toestel dat ik ooit heb gehad (25+). Ps Weet je 100% zeker dat het laatste toestel een geheel nieuw toestel is?
Helaas heb ik geen tips voor je, behalve dan misschien omruilen voor een N95-1.
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
nieuwe frontje e.d. kopen. Zijn op ebay wel te vinden..quote:Siender schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:17:
Ik heb mn N95 8gb al eens een paar keer op de straat laten kletteren. Nu zitten er een paar fraaie krasjes op. Is er een middel om deze te verwijderen?
Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -
Bedankt! Ik zal zoeken op Ebay. Echter kamp ik nog met een probleem. Ik heb zorgeloos internet van vodafone en ik heb het extra tv-abonnement gepakt. Als ik nu tv wil kijken klik ik bijvoorbeeld op nederland 1 dan gaat hij realplayer openen en gaat hij verbinden. Dan geeft hij deze melding: "Kan niet verbinden met server. Te weinig bandbreedte. Controlleer in netwerkinst."quote:Damian schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:21:
[...]
nieuwe frontje e.d. kopen. Zijn op ebay wel te vinden..
Frontjes e.d. kun je ook makkelijk bij bijv www.telecomtelecom.nl aanschaffen.quote:Siender schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:17:
Ik heb mn N95 8gb al eens een paar keer op de straat laten kletteren. Nu zitten er een paar fraaie krasjes op. Is er een middel om deze te verwijderen?
Maar zonder gekheid, ik zou er geen genoegen mee nemen. Jij denk ik ook niet? Meteen retour NSP of de belzaak waar je 'm hebt aangeschaft om 'm wederom om te ruilen. Je hebt inmiddels een duidelijk langlopend "conflict", met het daarbij behorende papierwerk (paper-trail). Er MOET toch iets aan te doen zijn zodat jij een goed-werkend toestel krijgt....succes!quote:In_The_Aire schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:21:
[...]
Yup, nieuw IMEI nummer, nieuw displayfolietje, camerafolietje. Accu en batterijklep zijn volgens mij wel dezelfde.
Inderdaad gewoon domme pech denk ik . Zo kocht ik mijn huidige printer bij dixons (canon mp610). Ding maakte ontiegelijk veel lawaai. Omgeruild, kreeg ik gewoon een gebruikte terug. Alles terug gebracht en bij een andere (web)winkek een nieuwe besteld. Bij aankomst bleek dat, dat exmplaar geen zwart printte. Nee lag niet aan cartridge maar echt aan de printer. Die weer terug gestuurd en weer een nieuwe gekregen, en die doet het gelukkig nog steedsquote:dafmay schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:44:
[...]
Maar zonder gekheid, ik zou er geen genoegen mee nemen. Jij denk ik ook niet? Meteen retour NSP of de belzaak waar je 'm hebt aangeschaft om 'm wederom om te ruilen. Je hebt inmiddels een duidelijk langlopend "conflict", met het daarbij behorende papierwerk (paper-trail). Er MOET toch iets aan te doen zijn zodat jij een goed-werkend toestel krijgt....succes!
Twanjo wijzigde dit bericht 04-07-2008 18:15 (34%)
Je legt je telefoon dan echt boven een magnetische box ofzo hoor denk ik. Want je kan niet zomaar steeds hetzelfde probleem krijgen. Misschien dat die speaker bij de N95-2 als enige net niet goed is afgeschermd tegen bepaalde dingen.quote:In_The_Aire schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:30:
Ik heb het echt helemaal gehad met de N95 (8GB)![]()
Ik heb sinds half februari een N95 8GB. Na een aantal weken werkte de speaker niet meer (de normale speaker, handsfree speaker werkt nog wel). Toestel weg voor reparatie, na 3 weken terug met een software update. Speaker werkte 2 dagen, daarna weer kapot.
Weer weg ter reparatie. Na 3,5 week weer terug. Speaker werkte weer. Na anderhalve week weer speaker kapot. Weer opgestuurd. Na 2 weken een volledig nieuwe N95 8GB (dus niet alleen board) van Nokia gehad (vorige week).
Guess what... gisteren begon de speaker enorm te kraken, nu doet 'ie helemaal niets meer.
Ik doe er verder geen gekke dingen mee. Garmin erop geïnstalleerd (amper gebruikt), MP3 erop welke ik naar mijn Bluetooth autoradio stream, en af en toe bellen, smssen, en mailen.
Ik vind het een enorm leuk toestel, maar in de praktijk bel ik nu meer met mijn HTC P3300. Het vertrouwen in dit toestel ben ik volledig kwijt.
En er zit er ook nog één op de schuif om mee te bellen, de 'normale' speaker, en die is ook alleen om te bellen neem ik aan. Dat het geluid dus blikkerig klinkt heeft een andere oorzaak of je hebt gewoon te goede orenquote:Sponz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:53:
Wat is het verschil tussen normale speaker en handsfree speaker?
Er zitten toch alleen die 2 speakers aan zijkant?
(kan me voorstellen dat er nog 1 bij hoort, mijn n95 klinkt nl erg blikkerig en schel met muziek)
Ik laat het er inderdaad niet bij zitten.quote:dafmay schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:44:
[...]
Maar zonder gekheid, ik zou er geen genoegen mee nemen. Jij denk ik ook niet? Meteen retour NSP of de belzaak waar je 'm hebt aangeschaft om 'm wederom om te ruilen. Je hebt inmiddels een duidelijk langlopend "conflict", met het daarbij behorende papierwerk (paper-trail). Er MOET toch iets aan te doen zijn zodat jij een goed-werkend toestel krijgt....succes!
In broekzak en op mijn bureau. Nooit eerder problemen gehad met gsm's.quote:Batista schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:26:
[...]
Je legt je telefoon dan echt boven een magnetische box ofzo hoor denk ik. Want je kan niet zomaar steeds hetzelfde probleem krijgen. Misschien dat die speaker bij de N95-2 als enige net niet goed is afgeschermd tegen bepaalde dingen.
Toetstonen gaan ook via de 'microspeaker', MP3 etc gaat inderdaad via de handsfree (stereo) speaker.quote:pietervanzutven schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:37:
[...]
En er zit er ook nog één op de schuif om mee te bellen, de 'normale' speaker, en die is ook alleen om te bellen neem ik aan.
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
"Hundreds of years ago, scientists, artists and members of Royal families gathered to produce a clip of grand weirdness. A clip stranger and more amazing than anything that had ever been made before. But the clip turned out too weird! People went mad from seeing it and it was too much for the common man to handle. Thus the clip was locked away, in a mysterious box with four seals. The knowledge of how to break the seals has been passed down from one generation to another, hidden within the technological masterpieces of history. Edison’s light bulb, the Wright Brothers’ airplane and Apollo 11 all held the secret of unlocking the box. A secret that can now be found within Nokia Download service, allowing the public – you, to find the key to break the seals. And see...the weirdest clip. Ever made..."quote:Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:33:
BTW, er gaat maandag 7 juli schijnt het, iets groots gebeuren met Nokia, ben benieuwd wat dat is. Je moet deze site van nokia in de gaten houden, is een nieuwe site.
http://www.openatownrisk.com/
Iemand al het geheim gevonden in het download menu![]()
Er word verteld dat er nu al een secret zit in je nokia download menu.
Nog 46 uur en 55 minuten volgens het flash-flimpjequote:Earthquake schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:32:
[...]
"Hundreds of years ago, scientists, artists and members of Royal families gathered to produce a clip of grand weirdness. A clip stranger and more amazing than anything that had ever been made before. But the clip turned out too weird! People went mad from seeing it and it was too much for the common man to handle. Thus the clip was locked away, in a mysterious box with four seals. The knowledge of how to break the seals has been passed down from one generation to another, hidden within the technological masterpieces of history. Edison’s light bulb, the Wright Brothers’ airplane and Apollo 11 all held the secret of unlocking the box. A secret that can now be found within Nokia Download service, allowing the public – you, to find the key to break the seals. And see...the weirdest clip. Ever made..."
Registreren? klik hier
als je toegang hebt tot het wifi netwerk wel jaquote:geldermalsen schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:43:
Ik heb een vraag ik wil graag deze telefoon aangaan schaffen. Ik heb het topic door gelezen maar wie kan me even uitleggen wat ik met de draadloose functie kan? Kan ik bijv internetten zonder kosten over draadloos?
Canon Powershot A60 / Olympus c770 - 128MB /64mb cf / 512 xD -
Cons:::BB4E
#bb4e @ qnet
MSI megastick // Apple ipod nano : )
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus